Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Mount&Blade II: Bannerlord


Öne çıkan mesajlar

Mesaj tarihi: (düzenlendi)

abi sanırım nefis bi bug oldu.

Bu komployu durdur questi bende bitmişti, sonunda 3 mü 4 mü ne krallık aniden savaş açmıştı bana. ama kuzey imparatorluğu zaten %80'ine sahip haritanın. savaş açanlar tırto empirelar. neyse ben bunların 2'sini falan hallettim. 1 tane aseraylar kalmıştı onu da salladım. Neyse sonra kuzey imparatorluğu savaş açtı bana, onunla epey kapıştım, şimdi bi şehirlerini kuşatıyodum, o sırada mesaj geldi "aseray imparatorluığu savaştan yorgun düştü barış yapmak istiyor." kabul ettim ve şöyle bi şey oldu;

 

GKr1MsE.png

 

bi anda bütün harita benim oldu. Kuzey imparatorluğu kendiliğinden yokoldu. WAT?

 

ayrıca çıkan mesajda nefis klan ve imparatorluk isimlerim birbiriyle düşman değil artık diyor. o mesajda da bi hata var.

 

 

edit: anladığım kadarıyla bug değil ama şöyle bi şey. komplo questinden sonra savaş açan imparatorlukları elimine edebilirsen diğer imparatorluk devletleri direk sana katılıyor. lakin benim oyunumda zaten kuzey imparatorluğu ağır domine ettiği için sadece 2 tane şehrim varken her yer bi anda benim oldu lol

Xenocide tarafından düzenlendi
Mesaj tarihi:

Kuzait denedim nasıl diye

Oyunun başında daha 10-20 tane atlı birlik yapıyorsun, her yer bozkır açık alan esip gürlüyorsun çabuk gelişiyorsun.

Doğudan gelen atlı akıncılar havası yaratıyor ortam, farklı güzelmiş diğerlerinden.

Mesaj tarihi:

Lan o değilde oyunda ne kadar çok bug ,logic error ıvır zıvır varmış. Arada patch notlara bakıyorum allah allah yani.

Bu arada official forumlarda güzel modlar çıkmaya başlamış, askerlere auto upgrade, tutsakların otomatik birliğe katılması falan bir ton şey yapmışlar.

 

Mesaj tarihi:
12 saat önce, arcane dedi ki:

Batıda ormanda farklı bir deneyim oluyor ?

sakson süvari diyarı dedik, at sürülemeyen cangıl çıktı amirim.

Mesaj tarihi:
15 saat önce, ShadowFury dedi ki:

o infantrylerin çoğu recruittir. autocalculate hesabında ordunun toplam değeri seninkinden düşük kalıyordur.

aynen, zaten şaka olsun diye koydum. ?

 

  

15 saat önce, Xenocide dedi ki:

üf ne doğranır o recruitler var ya bam bam

abi evet içinden geçiyosun MMMFFF

Mesaj tarihi:
18 saat önce, Sam dedi ki:

sakson süvari diyarı dedik, at sürülemeyen cangıl çıktı amirim.

emin degilim cuce aydinlatir belki. bana karli yerlerde yesillige kiyasla daha fazla duzluk var gibi geldi. gotumden salliyor da olabilirim. yalniz bi map var tam koridor, o felaket iste.

Mesaj tarihi:

abi inanılmaz bir bug var delirdim

oyunu kazanmama ramak kalmış, her siege battledan sonra oyun çöküyor şehir alamıyorum.

şöyle bir workaround buldum, önce çalıştı sandım ama yine çalışmıyor. oyunu bitiremiyorum ya resmen. oyunu sildim sonunda komple. 

release olunca oynarım artık adam gibi, hani ot bok anlarım da şöyle bir bug gerçekten delirtmelik

Mesaj tarihi:

Ben de oyuna tekrar zorda başladım, tabi oyunu öğrenmenin etkisi de var daha çabuk gelişip haritanın yarısını ele geçirdim yani zor kolay normal aynı gibi hiç farkı yok galiba.

Ayrıca ilk oyun normal oynuyorum diye düşmanların askerleri gelişmiyor sanıyordum hep ilk seviye birlikler arada tek tük zırhlı seviye atlamış adamlar çıkıyor.

Karşıma gelen ordular köylü ordusu gibi hep

Oyun daha yolun başında çok gelişmesi lazım, bu hali ile bile baya iş görüyor..

Mesaj tarihi:

combat AI da damage muhabbetiymis:

Alıntı

By default combat AI level is determined by the weapon skill of soldiers: the combat level are equal to his weapon skill divided by 3.5.

So soldier with weapon skill of 350 has the highest 100 combat AI level when using corresponding weapon.

For example, if a soldier has 100 one-handed weapon skill, and when he uses one-handed weapon, by default his melee AI level is 100 / 350 * 100 = 28.57.

 

×
×
  • Yeni Oluştur...