Kusura bakmayında Kingdom, War of the Roses/Vikings, Chivalry gibi oyunlar M&B nin yanında diz çöker tövbe ister.
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.
Mount&Blade II: Bannerlord
var zaten, adı 2h silah. (:P)
kalkan
http://www.youtube.com/watch?v=pcfIZA4nmtc
fırınlanmış gürgen yap bak birşey işliyor mu
Fantasy settingse kaçmadan gayet de güzel eklenebilir abi ne var. Vikings dlcinde yaptılar işte fena mı oldu. Warhorn var, banner var, warcry var hepsi boostluyo.
Ayrıca native multi için olan NeoGK modunda da heal var baya, chestlerden çıkan yemekleri yiyip canını dolduruyosun. Healing well bile var, girip vaftiz oluyosun divine healing işte :D
Napoleonic'de bile var. General, officer, musician falan passive olarak buffluyo herkesi belli bi radiusda. Bi medic eksik.
oyunu olmadığı birşey haline getirmenin alemi yok
onlar için modlar var istersen brony paketide yükler oynarsın.
vanilyama dokundurtturmam
vanilyama dokundurtturmam
Vanillada bi cacık yokki. Büyük haritalarda siege falan baya bayık, anca dm ve tdm oynarsın vanillada. Şu neogk gibi native compatible multiplayer modlar sayesinde bişeye benziyo anca.
vanilla başta acayip eğlendiren ama çok çabuk monotonlaşan bir oyun. gerçekten modlar oyunu ayakta tuttu ama yani öyle bir iskelete sahip olmak da kolay değil bir oyun için. zaten ondan sonra çıkan bütün yeni versiyonlar epi topu mod kalitesinde şeylerdi
2-handed kadar precise olması gerekmesin, ama visual olarak korudugu alandan fazlasını korumasın.
Ve kapadıgın alanı kontrol edebilmen iyi oyuncu elinde daha fazla avantaja sahip olmasın demek.
dezavantajı aletin kırılması, silahlarsa kırılmıyor ve yıpranmıyor. dezavantaj/avantaj bakımından dengeli gayet kalkanlar. anti-kalkan silah var zaten. missile coverage için diyorsan bu da gene kalkanın büyüklük çeşidine göre belirlenen bir değer, coverage yüksekse speed yavaş, yakın dövüşte ciddi dezavantaj. coverage düşükse de zaten çatır çutur geçiyor oklar.
kalkanın en büyük esprisi tarihte zaten bir ok salvosunda ordunun yarısının yatmasını engellemesi yani, koca koca kalkanları yapmışlar ki önünde hareket ettirmeden tutunca emsin bütün okları.
ya sam bak ben gene küfür edecem. ya ben banlanacam yada bu eleman. gel müzakere edelim sana dürüm ısmarlıyalım girmesin bu kara kedi aramıza
etme. :p
dead horse beating olmasın diye yorum yapmadım ama healer, warcry vs hepsi yanlış işler vanilla m&b için, çok isteyen varsa modunu yapar.
dead horse beating olmasın diye yorum yapmadım ama healer, warcry vs hepsi yanlış işler vanilla m&b için, çok isteyen varsa modunu yapar.
oyunun grafikleri en son gördüğümden çok daha iyi olmuş. grafik olarak da gameplay olarak da bomba gibi olacak.
tırt amerikan oyunlarının gölgesinde kalmaz umarım.
tırt amerikan oyunlarının gölgesinde kalmaz umarım.
https://www.taleworlds.com/en/Games/Bannerlord/Blog/13
ilkinin daha iyi grafiklisi bile olsa bana yeterli. hala ayni tadi veren bir oyun yok benim icin.
bide ilk oyunda single player için şu birimlere komut verme,formasyon vs. komut sistemide çok ilkeldi okçuları piyadenin gerisine çekicemde süvarilerle istediğim anda charge basıcam diye elim ayağıma giriyordu resmen.napolyonda falan nasıl bilmiyorum oynamadım ama daha pratik bir çözüm bulmuşlardır umarım.
geliştirilebilecek,üzerine gidilebilecek özelliklerden birim komut sistemi.hani biraz zorlansa hafif totalwar ın 3rd personına bile evrilebilir seri.hatta gerekirse pause eklesinler oyuna rahatça birimlere komut verebilmek için.stratejik haritada total wardaki gibi unitelere shift+click route falan çizsek inanılmaz güzel olur.uzun iş ama büyük yenilik olur ve seriyi inanılmaz ileri götürür bence.
birde üstüne biraz diplomasiye ve mal,mülk,kale yönetimine evlilik,alliance sistemine(ilk oyunda diplomasi modu çok güzel bu konuda)yenilik getirirlerse oyunun bir süre sonra monotonlaşmasınında önüne geçerler.random eventler,şu konuda napalım şunu ne edelim,şunu yakaladık keselimmi falan.da:inquisitor daki bile oldukça eğlenceliydi mesela.
çoğu franchiseın aksine mount n bladein kendini geliştirebileceği,total war serisi kadar önemli bir seriye dönüşebilme potansiyeli var.umarım sırf kar amacı gütmezlerde türkiyeden böyle dünya çapında seriye bağlanan bir franchise çıkar.
geliştirilebilecek,üzerine gidilebilecek özelliklerden birim komut sistemi.hani biraz zorlansa hafif totalwar ın 3rd personına bile evrilebilir seri.hatta gerekirse pause eklesinler oyuna rahatça birimlere komut verebilmek için.stratejik haritada total wardaki gibi unitelere shift+click route falan çizsek inanılmaz güzel olur.uzun iş ama büyük yenilik olur ve seriyi inanılmaz ileri götürür bence.
birde üstüne biraz diplomasiye ve mal,mülk,kale yönetimine evlilik,alliance sistemine(ilk oyunda diplomasi modu çok güzel bu konuda)yenilik getirirlerse oyunun bir süre sonra monotonlaşmasınında önüne geçerler.random eventler,şu konuda napalım şunu ne edelim,şunu yakaladık keselimmi falan.da:inquisitor daki bile oldukça eğlenceliydi mesela.
çoğu franchiseın aksine mount n bladein kendini geliştirebileceği,total war serisi kadar önemli bir seriye dönüşebilme potansiyeli var.umarım sırf kar amacı gütmezlerde türkiyeden böyle dünya çapında seriye bağlanan bir franchise çıkar.
Pause eklenip öyle bir taktik ekranı da eklenirse, yüzyılın oyunu olur yeni grafiklerlen(tu)
Bide uydurma ülke şehir adları yerine gerçeklerini yazsalar keşke.
Bide uydurma ülke şehir adları yerine gerçeklerini yazsalar keşke.
napolyonda falan nasıl bilmiyorum oynamadım ama daha pratik bir çözüm bulmuşlardır umarım.
multiplayer only. dolayisi ile boyle bir problem kalmiyor :D
yalniz dikkat et, line kurmayi bilmiyorsan ya da kafana gore takilirsan bazi serverlarda gozunun yasina bakmadan kicki basiveriyorlar :P
öyle olması lazım zaten abi.17.yüzyıl savaş alanında cs:go takılan tek adam bütün atmosferin içine ishal olur.
edit:18 olucak ,17.yüzyılda da olur ama sdf
edit:18 olucak ,17.yüzyılda da olur ama sdf
Öne çıkan mesajlar