Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Mount&Blade II: Bannerlord


progamer

Öne çıkan mesajlar

kim niye kalkan kullansın o zaman 2h reach varken ve parry aynı işi yapıyorken, zaten 3 vuruşta kırılıyor.
xunn said:

En sevmedigim laubaliliktir o fake spam, "HA! O KADAR HIZLI SPAMLİYORUM Kİ GÖREMİYORSUN!"

http://www.youtube.com/watch?v=k6qCRGbsn3A
ahah bunu yaşadın sanırım, oluyor öyle evet.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

bliksem said:

sadman said:

Heal ve health regen


sadman said:
Support class


sadman said:

warcry ile boost



Fantasy settingse kaçmadan gayet de güzel eklenebilir abi ne var. Vikings dlcinde yaptılar işte fena mı oldu. Warhorn var, banner var, warcry var hepsi boostluyo.
Ayrıca native multi için olan NeoGK modunda da heal var baya, chestlerden çıkan yemekleri yiyip canını dolduruyosun. Healing well bile var, girip vaftiz oluyosun divine healing işte :D

Napoleonic'de bile var. General, officer, musician falan passive olarak buffluyo herkesi belli bi radiusda. Bi medic eksik.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

xunn said:

2-handed kadar precise olması gerekmesin, ama visual olarak korudugu alandan fazlasını korumasın.

Ve kapadıgın alanı kontrol edebilmen iyi oyuncu elinde daha fazla avantaja sahip olmasın demek.

dezavantajı aletin kırılması, silahlarsa kırılmıyor ve yıpranmıyor. dezavantaj/avantaj bakımından dengeli gayet kalkanlar. anti-kalkan silah var zaten. missile coverage için diyorsan bu da gene kalkanın büyüklük çeşidine göre belirlenen bir değer, coverage yüksekse speed yavaş, yakın dövüşte ciddi dezavantaj. coverage düşükse de zaten çatır çutur geçiyor oklar.

kalkanın en büyük esprisi tarihte zaten bir ok salvosunda ordunun yarısının yatmasını engellemesi yani, koca koca kalkanları yapmışlar ki önünde hareket ettirmeden tutunca emsin bütün okları.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

bide ilk oyunda single player için şu birimlere komut verme,formasyon vs. komut sistemide çok ilkeldi okçuları piyadenin gerisine çekicemde süvarilerle istediğim anda charge basıcam diye elim ayağıma giriyordu resmen.napolyonda falan nasıl bilmiyorum oynamadım ama daha pratik bir çözüm bulmuşlardır umarım.

geliştirilebilecek,üzerine gidilebilecek özelliklerden birim komut sistemi.hani biraz zorlansa hafif totalwar ın 3rd personına bile evrilebilir seri.hatta gerekirse pause eklesinler oyuna rahatça birimlere komut verebilmek için.stratejik haritada total wardaki gibi unitelere shift+click route falan çizsek inanılmaz güzel olur.uzun iş ama büyük yenilik olur ve seriyi inanılmaz ileri götürür bence.

birde üstüne biraz diplomasiye ve mal,mülk,kale yönetimine evlilik,alliance sistemine(ilk oyunda diplomasi modu çok güzel bu konuda)yenilik getirirlerse oyunun bir süre sonra monotonlaşmasınında önüne geçerler.random eventler,şu konuda napalım şunu ne edelim,şunu yakaladık keselimmi falan.da:inquisitor daki bile oldukça eğlenceliydi mesela.

çoğu franchiseın aksine mount n bladein kendini geliştirebileceği,total war serisi kadar önemli bir seriye dönüşebilme potansiyeli var.umarım sırf kar amacı gütmezlerde türkiyeden böyle dünya çapında seriye bağlanan bir franchise çıkar.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...