arcane Mesaj tarihi: Ekim 30, 2013 Mesaj tarihi: Ekim 30, 2013 selam ben stronghold http://media.obsidian.net/eternity/media/updates/0066/pe-stronghold-2444x1172.jpg
Norak Mesaj tarihi: Ekim 30, 2013 Konuyu açan Mesaj tarihi: Ekim 30, 2013 surlara merdiveni unutmuşlar :p önce kuleye çıkıcan da sonra surlara geçicen ohoo
Sam Mesaj tarihi: Ekim 30, 2013 Mesaj tarihi: Ekim 30, 2013 zomboid oynarken bir kere daha hatırladım izometrik eziyetini ehu.
pronoit Mesaj tarihi: Ekim 30, 2013 Mesaj tarihi: Ekim 30, 2013 Şu iki oyundaki görsel detayı yakaladıktan sonra bence en iyi şey izometrik
Warhero Mesaj tarihi: Ekim 30, 2013 Mesaj tarihi: Ekim 30, 2013 Sam said: zomboid oynarken bir kere daha hatırladım izometrik eziyetini ehu. Moderatöre yakışmayacak hareketler, ayıp.
Catze Mesaj tarihi: Ekim 30, 2013 Mesaj tarihi: Ekim 30, 2013 http://i.imgur.com/DSTSfBz.gif wooo bu oyun ne güzelmiş
arcane Mesaj tarihi: Ekim 31, 2013 Mesaj tarihi: Ekim 31, 2013 Sam said: zomboid oynarken bir kere daha hatırladım izometrik eziyetini ehu. zevksizliği yayma kürsüsü başkanı
Sam Mesaj tarihi: Ekim 31, 2013 Mesaj tarihi: Ekim 31, 2013 her açana kadar üç kere tıkladığınız objede beni hatırlayın.
HellHound Mesaj tarihi: Ekim 31, 2013 Mesaj tarihi: Ekim 31, 2013 hic bir infinity engine oyununda oyle bir sey yoktu, ha olsa bile izometriklikle zerre alakasi olan bir sey degil ehe... ne zaman random bir negatif saysan ya en gec icewind dale'de cozulmus sorun oluyor yada izometriklikle alakasi olmayan antika gui dizaynindan kaynaklanan seyler oluyor ona uzuluyorum sana boyle 10 damgalik pati karti falan hazirlayalim, bir sonraki "kapi acmak icin 10 dakka lever pixel hunt yapinca beni hatirlarsiniz" mesajinda bedava sandvic falan al, en azindan varolmayan sorunlar salladiginda bir ise yarasin :P
Redeagle Mesaj tarihi: Ekim 31, 2013 Mesaj tarihi: Ekim 31, 2013 Yetemeyenler için bg'de kapıları sandıkları renklendirme falan bile vardı.
Suark Mesaj tarihi: Ekim 31, 2013 Mesaj tarihi: Ekim 31, 2013 valla bg2 de öle lever boku püsürü yoktu hiç yani. alt tuşuna bastığımı hatırlamıyorum. öte yandan, kamera açısını değiştirme opsiyonu falan koyarlar olmadı np
axedice Mesaj tarihi: Ekim 31, 2013 Mesaj tarihi: Ekim 31, 2013 arcane said: Sam said: zomboid oynarken bir kere daha hatırladım izometrik eziyetini ehu. zevksizliği yayma kürsüsü başkanı
Feamer Mesaj tarihi: Ekim 31, 2013 Mesaj tarihi: Ekim 31, 2013 düğme tıklayamama olayı witcherin son oyununda da vardı
Deathblade Mesaj tarihi: Ekim 31, 2013 Mesaj tarihi: Ekim 31, 2013 Press X Awesome button var oyunda zaten. Basınca ekranda kutudan ne kadar uzak olsanız da, kutuya yürüyüp itemleri çantaya atıyorsunuz. Aynı zamanda filtreleme devreye giriyor bu tuşta ve elinizdeki eşyalardan değersiz bir eşya olursa o dışarıda kalıyor. Geçen konuştuğumda Chris, filtreye takılan itemler ekranda hiç görünmesin, kafa karıştırmasın diye ikna etmeye çalışıyordu takımı. Ayrıca insanlar izometrik oyunlara yabancı, basacakları yerleri tutturabilsin diye oyuna sadece "Zoom In" koymayı düşünüyorlarmış, çok ilginç geldi bana.
dreagloth Mesaj tarihi: Ekim 31, 2013 Mesaj tarihi: Ekim 31, 2013 Deathblade said: Geçen konuştuğumda Chris nası
Warhero Mesaj tarihi: Ekim 31, 2013 Mesaj tarihi: Ekim 31, 2013 Deathblade said: Ayrıca insanlar izometrik oyunlara yabancı, basacakları yerleri tutturabilsin diye oyuna sadece "Zoom In" koymayı düşünüyorlarmış, çok ilginç geldi bana. Bence olması gerekiyor. Eski oyunlar 640x480 oynardık, şimdi 1920x1080 oynuyoruz, hatta 4K oynayan var. Yerden yüzük almak istenildiğinde eskisinden daha zor gözükecektir, zoom in fonksiyonu işe yarar.
Deathblade Mesaj tarihi: Ekim 31, 2013 Mesaj tarihi: Ekim 31, 2013 Ama Zoom Out yokmuş. Sadece Zoom In.
Feamer Mesaj tarihi: Ekim 31, 2013 Mesaj tarihi: Ekim 31, 2013 zoom in yapınca orada kalıyormuş yani, düzeltmek için format mı atman lazım?
HellHound Mesaj tarihi: Kasım 19, 2013 Mesaj tarihi: Kasım 19, 2013 http://www.gdcvault.com/play/1019755/Gathering-Your-Party-with-Project
SenariouS Mesaj tarihi: Kasım 19, 2013 Mesaj tarihi: Kasım 19, 2013 abi cok tatli duruyor oyun ya ciksada yese... oynasak
aente Mesaj tarihi: Kasım 20, 2013 Mesaj tarihi: Kasım 20, 2013 Bir yeni Torment'i, bir de bunu merakla bekliyorum. Tutacak gibi olup sloppy, glitchy 2d'ler görmekten ya da 5 saatte biten hevesi kursakta bırakan indie görmekten içim şişti artık. Dragon Age 1'den beri düzgün izometrik ya da 2D RPG arıyorum, yanlarım ağırdı artık aramaktan.
Öne çıkan mesajlar