Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Pillars of Eternity


Öne çıkan mesajlar

Mesaj tarihi:
Baldur2 / MotB karışımı bi artifact crafting olabilir. Normal craft olduğundan baldur, özellikle ToB kadar çok recepie olmaz ama MotB'daki gibi belli moblardan ve questlerden gelen regler (mesela Shape of fire essence vb.) ile artifact crafting olur.

Crom Faeyr, Wave Halberd dengi item yapmak biraz daha high fantasy gerektiriyor, ilk oyundan oraya gireceklerini sanmıyorum.
Mesaj tarihi:
off topic sorayım: MotB nasıldı? gelmiş geçmiş en iyi rpglerden biri diye okudum geçen gün bir yerde, nwn orjinal campaign'i bitirmiştim ama exp'leri oynamamıştım o sıralarda askerdeydim herhalde. var mı dedikleri kadar, nwn2'e başladım yine sırf okuduğum yüzünden.
Mesaj tarihi:
Nwn2 çok generic ve biraz sıkıcı bi oyun. Arkaplan baya iyi aslında, Illefarn empire ın etrafında dönen sağlam bi hikayesi var bi taraftan, fakat npcler dialoglar questler vs. baya basit kalmış.

MotB tamamen farklı bi hikaye üzerine kurulu ve direk Torment'ın 2. spiritual successorı. NWN2 ile hikaye olarak çok zayıf bir bağı var, hiç oynamasan bile eksikliğini hissetmezsin. Devam eden bi hikaye yok yani. Her rpg severin kesinlikle oynaması hatta 2 kere bitirip farklı yolları görmesi gereken bi oyun MotB.
Mesaj tarihi:
hadi ya, keşke direkt motb ile başlasaymışım o zaman hırs yaptım karakteri adım adım dizeyim diye, baydım zaten söylemesi ayıptır dayanamadım act 2'de koyverdim. direkt motb ile başlayım.
Mesaj tarihi:
durability ve crafting skill gitmiş,

* Removing durability as a mechanic on items.

* Removing the Crafting skill (specifically). The crafting system and its associated mechanics will remain, as-is.
Mesaj tarihi:
Kotor1 C&C'nin, dialogların ve npclerin zayıf olduğu (kurtar beni aşkitom dark side a düşüyorum ay ay ay!... [i]düştümmm =(( [/i] ) , ama SW'a yazılan en kaliteli materyellerden Old Republic lore u üzerine kurulu iyi hikayesinden kurtaran bir oyundu. Hikayede benzerlikler olsa dahi rpg öğelerinin eksikliğinden başından kaybediyor.

Kotor2nin tormenttan sonra gerçek rpg öğelerini barındıran ve aynı ekip tarafından yapılan ilk oyun olmasını geçiyorum, işlediği "kendinden kopan bir parçayı arayıp yüzleşme" teması, karakterleri (kreia / ravel, atton / morte , bao-dur / dakkon, annah / handmaiden ve mira , ha bide AMNEZİ OLAN VE GEÇMİŞİ YAVAŞ YAVAŞ HATIRLAYAN PROTAGONİST) ve hikaye anlatımı (mortuary / peragus uyanış ve geçmişin kayıp parçalarını arayıp yüzleşme) ile spiritual successor oluyor. Setting farklı olabilir ama kotor2ye gelen önemli eleştirilerden biri torment in space olmasıydı zaten.

Durability zaten çok gerekli bi mekanik değildi, hani sırf craftingin dengesini sağlamak için konulmuş gibi duruyordu. Kotor2 diyoruz, kotor2 benzeri crafting mantıklı olabilir aslında.
Mesaj tarihi:
arcane said:

uzayda planescape mi olur bi sigil git.


Spiritual successor konusuyla bağlantılı olmasa da uzayda astralde D&D her yerde :P

https://www.wizards.com/dnd/images/excerpts_20100329.jpg

http://www.kraproom.com/pacman/aod/gallery/d/3787-2/spelljammer.jpg
  • 3 hafta sonra ...
Mesaj tarihi:
axedice said:

arcane said:

uzayda planescape mi olur bi sigil git.

uzayda astralde D&D her yerde :P

http://imageshack.us/a/img11/571/mxlz.jpg
http://imageshack.us/a/img809/7909/kt6g.jpg
  • 2 hafta sonra ...
Misafir
Bu konu yeni mesajlara artık kapalıdır.
×
×
  • Yeni Oluştur...