axedice Mesaj tarihi: Temmuz 3, 2013 Mesaj tarihi: Temmuz 3, 2013 Baldur2 / MotB karışımı bi artifact crafting olabilir. Normal craft olduğundan baldur, özellikle ToB kadar çok recepie olmaz ama MotB'daki gibi belli moblardan ve questlerden gelen regler (mesela Shape of fire essence vb.) ile artifact crafting olur. Crom Faeyr, Wave Halberd dengi item yapmak biraz daha high fantasy gerektiriyor, ilk oyundan oraya gireceklerini sanmıyorum.
bingildak Mesaj tarihi: Temmuz 3, 2013 Mesaj tarihi: Temmuz 3, 2013 off topic sorayım: MotB nasıldı? gelmiş geçmiş en iyi rpglerden biri diye okudum geçen gün bir yerde, nwn orjinal campaign'i bitirmiştim ama exp'leri oynamamıştım o sıralarda askerdeydim herhalde. var mı dedikleri kadar, nwn2'e başladım yine sırf okuduğum yüzünden.
axedice Mesaj tarihi: Temmuz 3, 2013 Mesaj tarihi: Temmuz 3, 2013 Nwn2 çok generic ve biraz sıkıcı bi oyun. Arkaplan baya iyi aslında, Illefarn empire ın etrafında dönen sağlam bi hikayesi var bi taraftan, fakat npcler dialoglar questler vs. baya basit kalmış. MotB tamamen farklı bi hikaye üzerine kurulu ve direk Torment'ın 2. spiritual successorı. NWN2 ile hikaye olarak çok zayıf bir bağı var, hiç oynamasan bile eksikliğini hissetmezsin. Devam eden bi hikaye yok yani. Her rpg severin kesinlikle oynaması hatta 2 kere bitirip farklı yolları görmesi gereken bi oyun MotB.
Selamisahin Mesaj tarihi: Temmuz 3, 2013 Mesaj tarihi: Temmuz 3, 2013 NW2 ne kadar baygınsa, bir o kadar etkileyiciydi MotB. Hiç sağa sola bakınmadan/araştırma yapmadan (zaman kaybetme diye :)) oyna.
bingildak Mesaj tarihi: Temmuz 3, 2013 Mesaj tarihi: Temmuz 3, 2013 hadi ya, keşke direkt motb ile başlasaymışım o zaman hırs yaptım karakteri adım adım dizeyim diye, baydım zaten söylemesi ayıptır dayanamadım act 2'de koyverdim. direkt motb ile başlayım.
Seru Mesaj tarihi: Temmuz 3, 2013 Mesaj tarihi: Temmuz 3, 2013 torment'in ilk spiritual successor'u neymiş la?
Norak Mesaj tarihi: Temmuz 6, 2013 Konuyu açan Mesaj tarihi: Temmuz 6, 2013 durability ve crafting skill gitmiş, * Removing durability as a mechanic on items. * Removing the Crafting skill (specifically). The crafting system and its associated mechanics will remain, as-is.
arcane Mesaj tarihi: Temmuz 6, 2013 Mesaj tarihi: Temmuz 6, 2013 D&D'ye SW successor mı olur lan büyük ayran mı bitirdin
axedice Mesaj tarihi: Temmuz 6, 2013 Mesaj tarihi: Temmuz 6, 2013 Kotor1 C&C'nin, dialogların ve npclerin zayıf olduğu (kurtar beni aşkitom dark side a düşüyorum ay ay ay!... [i]düştümmm =(( [/i] ) , ama SW'a yazılan en kaliteli materyellerden Old Republic lore u üzerine kurulu iyi hikayesinden kurtaran bir oyundu. Hikayede benzerlikler olsa dahi rpg öğelerinin eksikliğinden başından kaybediyor. Kotor2nin tormenttan sonra gerçek rpg öğelerini barındıran ve aynı ekip tarafından yapılan ilk oyun olmasını geçiyorum, işlediği "kendinden kopan bir parçayı arayıp yüzleşme" teması, karakterleri (kreia / ravel, atton / morte , bao-dur / dakkon, annah / handmaiden ve mira , ha bide AMNEZİ OLAN VE GEÇMİŞİ YAVAŞ YAVAŞ HATIRLAYAN PROTAGONİST) ve hikaye anlatımı (mortuary / peragus uyanış ve geçmişin kayıp parçalarını arayıp yüzleşme) ile spiritual successor oluyor. Setting farklı olabilir ama kotor2ye gelen önemli eleştirilerden biri torment in space olmasıydı zaten. Durability zaten çok gerekli bi mekanik değildi, hani sırf craftingin dengesini sağlamak için konulmuş gibi duruyordu. Kotor2 diyoruz, kotor2 benzeri crafting mantıklı olabilir aslında.
arcane Mesaj tarihi: Temmuz 6, 2013 Mesaj tarihi: Temmuz 6, 2013 uzayda planescape mi olur bi sigil git.
Warhero Mesaj tarihi: Temmuz 7, 2013 Mesaj tarihi: Temmuz 7, 2013 Silphatos said: kotor1 dese bari Kotor 2 ile Kotor 1 arasındaki farkı biliyorsundur umarım?
fenris Mesaj tarihi: Temmuz 7, 2013 Mesaj tarihi: Temmuz 7, 2013 avellone da dovrulamisti vaktinde, roportajlarinda.
Silphatos Mesaj tarihi: Temmuz 7, 2013 Mesaj tarihi: Temmuz 7, 2013 Warhero said: Silphatos said: kotor1 dese bari Kotor 2 ile Kotor 1 arasındaki farkı biliyorsundur umarım? ikisini de oynamadım
hamsilipilav Mesaj tarihi: Temmuz 7, 2013 Mesaj tarihi: Temmuz 7, 2013 arcane said: D&D'ye SW successor mı olur lan büyük ayran mı bitirdin aynı sistem d20
axedice Mesaj tarihi: Temmuz 7, 2013 Mesaj tarihi: Temmuz 7, 2013 arcane said: uzayda planescape mi olur bi sigil git. Spiritual successor konusuyla bağlantılı olmasa da uzayda astralde D&D her yerde :P https://www.wizards.com/dnd/images/excerpts_20100329.jpg http://www.kraproom.com/pacman/aod/gallery/d/3787-2/spelljammer.jpg
BonePART Mesaj tarihi: Temmuz 24, 2013 Mesaj tarihi: Temmuz 24, 2013 Abi D&D nin doruk noktasında her bi bokun dünyası var. Birthright var mesela krallı dnd. Ravenloft var korkulu dnd. Spell jammer uzay gemili(literaly gemili hatta) dnd.
Sam Mesaj tarihi: Temmuz 24, 2013 Mesaj tarihi: Temmuz 24, 2013 axedice said: arcane said: uzayda planescape mi olur bi sigil git. uzayda astralde D&D her yerde :P http://imageshack.us/a/img11/571/mxlz.jpg http://imageshack.us/a/img809/7909/kt6g.jpg
fenris Mesaj tarihi: Ağustos 7, 2013 Mesaj tarihi: Ağustos 7, 2013 bazı karakterler biraz sırıtıyor ama genel olarak olmuş bu.
Öne çıkan mesajlar