Sam Mesaj tarihi: Mayıs 8, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 8, 2013 istanbul'da da museviler yaşıyor, kepli adamlar koysalar "aaa aynı istanbul yapmışlar" mı diyecektin? :p Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
HellHound Mesaj tarihi: Mayıs 8, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 8, 2013 anliyorum demek istedigini de ilk konsept resimlerden biri tundrada kurklu dwarf olan bir oyunda niye herkes ronesans seviyesinde/modasinda olacak beklentisi cikti onu anlamadim acikcasi... ayrica onceki aciklamalarda setting geneli icin gercek dunya ile karsilastirmalar daha cok settingdeki teknolojinin genel seviyesini anlatmak icin yapiliyordu, halklarin kiyafetleri ve genel kultur seviyeleri uzerine pek fazla bir sey yoktu. pek soyle bir durum yoktu yani ha acikcasi su anda pek bir sey ifade etmiyor. yapmaya calistiklari sey NCR ve Legion gibi visual distinction saglamak gibi gozukuyor, e o da oyunu oynarken detay, zira oyunda kultur farkliliklarini en agir yansitacak sey kiyafetlerden cok yazarlarin cikaracagi is. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
bck Mesaj tarihi: Mayıs 8, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 8, 2013 $3,986,929 bu butce ile 2d oyun yapmak nedir abicim. saglam para ındırecekler. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
quixef Mesaj tarihi: Mayıs 8, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 8, 2013 D&D Monk ile ne alakası var? Yani şu takıntıyı anlamıyorum, WoW bir şeyi önce yapmış olamaz, hep taklit etmiştir. DnD monk first edition halinde hit point damage veren şeylerden lvl 9 ve aşağısında save atarsa, yukarısında ise atamazsa bile half damage alma olayı var. Oysa buradaki mekanik, damage in bir kısmının doğrudan uygulanması, kalanın ise DoT halinde karakterin üzerinde kalması. Ben de dedim ki, bu mekaniği önce WoW üstelik aynı adlı class ta kullandı. Burada bence yanlış bir şey yok. Ama zerg alien filan diyerek strawman yapmak her zaman eğlenceli tabii, kabul ediyorum. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
quixef Mesaj tarihi: Mayıs 8, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 8, 2013 bck said: $3,986,929 bu butce ile 2d oyun yapmak nedir abicim. saglam para ındırecekler. Game Dev Tycoon terimleriyle konuşursak, "3D Graphics V1" ile yapacaklarına "2D Graphics V4" ile yapmalarını tercih ederim. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Lectre Mesaj tarihi: Mayıs 8, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 8, 2013 tercih etmeyin abi 4 milyon dolara neler yapılır neler. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Warhero Mesaj tarihi: Mayıs 8, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 8, 2013 Suark said: hayır wow herşeyi önce yaptı blizort zaten alyen filmide zerglerden sonra çıktı Oyundaki kılıçları da WoW'dan çalmışlar. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Genel Yönetici GERGE Mesaj tarihi: Mayıs 8, 2013 Genel Yönetici Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 8, 2013 2D benim de tercihimdir. Grafikler daha guzel oluyor. 2D ulasilabilecek en iyi yere ulasti gibi zaten. Arkaplan, atmosfer; bunlar en onemli seyler RPG'de. 2D daha iyi veriyor. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Sparkcaster Mesaj tarihi: Mayıs 8, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 8, 2013 valla new vegas gayet iyiydi motor olarak ama kalabalık grup sıkıntı tabi Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Genel Yönetici GERGE Mesaj tarihi: Mayıs 8, 2013 Genel Yönetici Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 8, 2013 Atmosfer grafik olayi degil zaten, tasarim olayi. SNES grafikleriyle yapilmis Chromo Trigger'dan daha iyi atmosferi olan yeni AAA oyun cok cok az hala. Divinity II'de mesela atmosfer cok iyiydi, NPC'ler filan mukemmeldi; Skyrim basta iyi geliyor ama bir yerden sonra NPC'ler olduruyor. Boyle boyle gider. New Vegas da iyiydi cok ama Oblivion mesela yaramazdi, her yerinden sahtelik akiyordu. Olay ekranda gordugunu gercek varsayip rol yapma. Rol yapma hissini olduruyor cogu 3D oyun grafiklerin gercikciligine ragmen. Olay sadece 3D degil yani. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Aluriel Mesaj tarihi: Mayıs 8, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 8, 2013 OMUZLUK VAR WOWDAN ALMIŞLAR DİREK Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
quixef Mesaj tarihi: Mayıs 8, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 8, 2013 WoW ile ilgili tespitimden sonra konunun hali: Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
aquila Mesaj tarihi: Mayıs 8, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 8, 2013 gercekten aptal bir miknatis. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Sam Mesaj tarihi: Mayıs 8, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 8, 2013 quixef said: Game Dev Tycoon terimleriyle konuşursak, "3D Graphics V1" ile yapacaklarına "2D Graphics V4" ile yapmalarını tercih ederim. sorun şu ki 3d graphics v7 var hazırda, bunun yerine gidip 2d graphics v6 yapmak iş değil, yıl 2013. ps: wow'un %99'u çakma. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
aquila Mesaj tarihi: Mayıs 8, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 8, 2013 2d degil ki. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Genel Yönetici GERGE Mesaj tarihi: Mayıs 8, 2013 Genel Yönetici Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 8, 2013 2,5D Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Kaede Mesaj tarihi: Mayıs 8, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 8, 2013 evasion ile kinetik bariyerden dmg sektirme olayının ne alakası var quix Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
quixef Mesaj tarihi: Mayıs 8, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 8, 2013 Göz göre göre trollenesim yok Kaede beyefendiciğim, sağolun denemenizin hakkını veriyorum lakin. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Kaede Mesaj tarihi: Mayıs 8, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 8, 2013 tanımladığın şey reflex/eski usul spell saving throwda reduced dmg veren etkilerden başarılı zarda hasar almama skilli bunun en eski editionlarda bile psioniclerdeki kinetic barrier ve dmg reflect ile alakası ne trollüyor olsam şu anda odanın köşesinde cenin pozisyonunda olurdun Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Redeagle Mesaj tarihi: Mayıs 8, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 8, 2013 3d yapınca npcleri, ambiyansı yapamayacaklarsa 2d yapsınlar bin kez daha iyi olur. İnsanlar skyrim gibi içi boş manzara motoru için almayacak bunu sonuçta. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Sam Mesaj tarihi: Mayıs 8, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 8, 2013 karakterler zaten 3d. hatta oyundaki tek 3d olay karakterler. gerisi duvarkağıdı. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
bck Mesaj tarihi: Mayıs 8, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 8, 2013 Redeagle said: 3d yapınca npcleri, ambiyansı yapamayacaklarsa 2d yapsınlar bin kez daha iyi olur. İnsanlar skyrim gibi içi boş manzara motoru için almayacak bunu sonuçta. yavas gel.. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
quixef Mesaj tarihi: Mayıs 8, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 8, 2013 Kaede said: tanımladığın şey reflex/eski usul spell saving throwda reduced dmg veren etkilerden başarılı zarda hasar almama skilli bunun en eski editionlarda bile psioniclerdeki kinetic barrier ve dmg reflect ile alakası ne trollüyor olsam şu anda odanın köşesinde cenin pozisyonunda olurdun Eternity Monk: Damage'in bir kısmı direkt vuruluyor, bir kısmı üzerinde DoT olarak kalıyor, bu DoT u başka ability i ile silebiliyorsun. Benim iddiam: Bu WoW monk'un kullandığı mekanik. Orada da damage in %20 si stagger adlı mekanik ile DoT olarak üzerinde kalıyor ve Purifying Brew kullanarak bunu silebiliyorsun. Sparkcaster dedi ki: Ne alakası var, bu kinetic bla ya daha çok benziyor. GERGE dedi ki: Bu, D&D Monk a benziyor. Ben de, gittim D&D monk a baktım ve dediğim save atarsan damage in yarısı mekaniğine sahip olduğunu bunun haricinde damage in bir kısmını DoT olarak üzerinde tutma gibi bir mekaniğe sahip olmadığını gördüm. (Dikkatini çekerim, bu 3rd edition monk değil, 1st edition monk dolayısıyla olay reflex save değil, tüm hit point türü hasar veren damage için geçerli bariz OP bir özelliği var o monkların) Dolayısıyla dedim ki, hayır bu WoW monk a daha çok benziyor. Bu noktada millet WoW da kıl var onu çalmışlar, WoW da yün var onu çalmışlar gibi lüzumsuz trollemelere girişti. Şimdi timeline ı yazdım, bunun neresinde kinetik shield reflex save ile aynıdır demişim veya sen nereden böyle bir sonuca ulaştın bilmiyorum, Spark ortaya attı Kinetic Shield i. Trollüyorsun dedim çünkü basic reading comprehension yeterli şu akışı görebilmek için, trollediğini umdum anlıyor musun? İyi forumlar. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Kaede Mesaj tarihi: Mayıs 8, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 8, 2013 benim bildiğim kadarıyla taaaa first editiondan beri monklardaki özellik bildiğin evasion ve belli bi lvldan sonra improved evasion. öyle dmg alma, dot, verme vs yok o dediğin olay gene first editiondan beri psioniclerde var edit: ha monk zaten psionicden çakma bi class çıkış olarak. wow monkuyla pek bi alakası yok Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Suark Mesaj tarihi: Mayıs 9, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 9, 2013 Sam said: karakterler zaten 3d. hatta oyundaki tek 3d olay karakterler. gerisi duvarkağıdı. duvarkağıdıyla etkileşime geçebiliosak genede duvar kağıdı olurmuki sahi etrafla etkileşim var mı oyunda? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar