Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Pillars of Eternity


Norak

Öne çıkan mesajlar

Kaede said:

pronoit said:

abi şimdiye kadar rpgler için yapilmiş en iyi combattı. gayet taktiksel derinliği vardı.


HAHAHAHAHA

o da ne cleave procladı
hadi herkesi ve herşeyi tek turda öldüriyim

masa üstü dnd 3.5 editiona hoş geldin

ayrıca goblinden başka bişeyi tek turda öldüremezsin prensin bastard swordu olmadan o zaten oyunu kırıyodu hiç boşa muhalefet olma şu ana kadar yapılmış en iyi combat sistemiydi toee
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Sparkcaster said:

Kaede said:

pronoit said:

abi şimdiye kadar rpgler için yapilmiş en iyi combattı. gayet taktiksel derinliği vardı.


HAHAHAHAHA

o da ne cleave procladı
hadi herkesi ve herşeyi tek turda öldüriyim

masa üstü dnd 3.5 editiona hoş geldin

ayrıca goblinden başka bişeyi tek turda öldüremezsin prensin bastard swordu olmadan o zaten oyunu kırıyodu hiç boşa muhalefet olma şu ana kadar yapılmış en iyi combat sistemiydi toee
yok oluyor. combat reflex ve great cleave le son boss u öyle kestim. ki benim turum bile değildi. tek vuruşta ölen salak minionlar hep extra attack verdi. aamlar cap koymayı unutmuş.

toee 3/3.5'u bilgisayara en iyi geçiren oyundu. acele çıkarılması ve buglar oyuna darbe vurdu.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Temple of elemental evil denmiş geldim, oyuna tek eleştirim benim oynadığım -korsan- oyunun farenin falan çok ağar hereket etmesi bir kaç hata onun dışında oyunun herşeyi çok güzeldi, zırhlar tipler silahlar, müzikler falan, baya dinlendiriyciydi, combatlar zordu
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

So if I were to implement a romance subplot in Eternity - I wouldn’t. I’d examine interpersonal relationships from another angle and I wouldn’t confine it to love and romance. Maybe I’d explore it after a “loving” relationship crashed and burned, and one or both was killed in the aftermath enough for them to see if it had really been worth it spending the last few years of their physical existence chained to each other in a dance of human misery and/or a plateau of soul-killing compromise. Or maybe I’d explore a veteran’s love affair with his craft of murder and allowing souls to be freed to travel beyond their bleeding shell, or a Cipher’s obsession with plucking the emotions of deep-rooted souls to try and see what makes people attracted to each other beyond their baser instincts and discovers love... specifically, his love of manipulating others. You could build an entire dungeon and quest where he devotes himself to replicating facsimiles of love, reducer a Higher Love to a baser thing and using NPCs he encounters as puppets for his experimentations, turning something supposedly beautiful into something filthy, mechanical, but surrounded by blank-eyed soul-twisted drones echoing all the hollow Disney-like platitudes and fairy tale existence where everyone lives happily ever after.

BASED AVELLONE

http://i.imgur.com/bP8II.jpg
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Kaede said:

So if I were to implement a romance subplot in Eternity - I wouldn’t. I’d examine interpersonal relationships from another angle and I wouldn’t confine it to love and romance. Maybe I’d explore it after a “loving” relationship crashed and burned, and one or both was killed in the aftermath enough for them to see if it had really been worth it spending the last few years of their physical existence chained to each other in a dance of human misery and/or a plateau of soul-killing compromise. Or maybe I’d explore a veteran’s love affair with his craft of murder and allowing souls to be freed to travel beyond their bleeding shell, or a Cipher’s obsession with plucking the emotions of deep-rooted souls to try and see what makes people attracted to each other beyond their baser instincts and discovers love... specifically, his love of manipulating others. You could build an entire dungeon and quest where he devotes himself to replicating facsimiles of love, reducer a Higher Love to a baser thing and using NPCs he encounters as puppets for his experimentations, turning something supposedly beautiful into something filthy, mechanical, but surrounded by blank-eyed soul-twisted drones echoing all the hollow Disney-like platitudes and fairy tale existence where everyone lives happily ever after.


BASED AVELLONE
http://i.imgur.com/bP8II.jpg

https://lh3.googleusercontent.com/-DioUVTK5o90/Tp7ZnP3IigI/AAAAAAAAAIk/D51Ief2MUGk/s00/a-scanner-darkly-original.jpg
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

erucalavera said:

sıkıcı falan değil gayet güzel bence, eternity'de de aynı sistem kullanılır umarım


masaüstünde oynarken zevkli oluyor.
bir oyuncunun sabahtan başlayıp akşama kadar fireball spam yapmasının önüne geçiyor. oyuncunun yaratıcılığını arttırıyor, farklı farklı büyüler ve duruma göre değişik kombinasyonlar denemesini sağlıyor.

ama crpg işinde cidden sıkıcı ve lüzumsuz bir şey. eternity'de aynı sistem kullanırlarsa hiç de iyi olmaz. kullanmıycaklar herhalde, kullanmasınlar da zaten.

crpg'lerde developerlar ne kadar kasarsa kassın, belirli büyüler daha öne çıkıyor ve belirli büyüler daha az işe yarar hale geliyor.

örneğin masaüstünde şöyle bir durumla karşılaşabilirsin:
"-yanımdaki ballistanın okuna lvl 1 flame büyüsü çektim dm, sonra devasa yaratığa doğru nişan alıp attım, noldu dm?
-havada yanan kocaman bir alev mızrağına döndü, yaratığa çarptığında 5d10 + 4d6 damage verdi, zarları at"

ama crpg'de bu tip yaratıcı metodlar kullanman mümkün değil.
ha nasıl mümkün olur, minecraft gibi, just cause 2 gibi, tamamen sandbox bi oyun yaparsın, oyuncuya kendi sınırsız kombinasyonlarını yaratmasını sağlarsın, anca öyle.

öte tarafta her şey scripted oluyor, ve sabahtan akşama kadar fireball spam yapmaya mahkum kalıyorsun.

baldur's gate 2, nwn gibi oyunları düşün.
lvl 10-15'e geliyorsun. slotları direct damage büyüleriyle dolduruyorsun. her slotların bitişinde oturup rest yapıyorsun. bir dungeonı 10-15 restte anca bitiriyorsun.

farklı p&p sistemleri var, vampire the masquerade gibi. bunların büyü sistemleri bilgisayar oyunlarına aktarılınca d&d'nin slot sisteminden çok daha iyi duruyor. redemption'da da, bloodlines'ta da büyüleri kullanmak oldukça zevkliydi.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Bone said:

örneğin masaüstünde şöyle bir durumla karşılaşabilirsin:
"-yanımdaki ballistanın okuna lvl 1 flame büyüsü çektim dm, sonra devasa yaratığa doğru nişan alıp attım, noldu dm?
-havada yanan kocaman bir alev mızrağına döndü, yaratığa çarptığında 5d10 + 4d6 damage verdi, zarları at"


İyi bir dm asla böyle bişey yapmaz, lvl1 flame büyüsü lvl1 flame büyüsü damage ı verir.

said:
baldur's gate 2, nwn gibi oyunları düşün.
lvl 10-15'e geliyorsun. slotları direct damage büyüleriyle dolduruyorsun.


Sırf direct damage büyüsüyle dolanırsan spell resistanceları saveleri yüksek olan npclere karşı takılır kalırsın, anti spell def. ve crowd control büyülerini de dengeli bi şekilde alman lazım. Verdiğin örnek tam da bahsettiğin oyunlarda patlama sebebi.

said:
her slotların bitişinde oturup rest yapıyorsun. bir dungeonı 10-15 restte anca bitiriyorsun.


Eğer büyü slotlarını iyi planlarsan bu kadar abartmaya gerek yok. Bone sen baya baya yanlış oynuyormuşsun bu oyunları.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Misafir
Bu konu yeni mesajlara artık kapalıdır.
×
×
  • Yeni Oluştur...