Komutan Mesaj tarihi: Ağustos 10, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 10, 2012 Bugun duyuruldu: http://www.strategyinformer.com/news/19367/paradox-reveals-europa-universalis-iv-for-q3-2013 - Take your own decisions: Nation building is flexible: decide your own form of government, the structure of your society, trade politics and more. The possibilities are endless. - Use your Monarch Power: Experience the new system of monarch power where your spread of choices is influence by the caliber of the man you have at the top. Do you have a warrior King? Then it is time to make war. - Experience history coming to life: The great people and personalities of the past are on hand to support you. Thousands of historical events guide you, with unique different flavor depending on the country you play. Have more than a thousand historical leaders and over 4000 historical Monarchs at your disposal. - The world is now your playground: Players can enjoy over 300 years of gameplay in a lush topographic map in full 3D. Lead any one of more than 250 countries that originally existed during the game’s extensive time span. - Experience the all new trade system: The trade system adds a new dimension to the great trade empires of the period. Seize control of key ports to expand your trade, support it with your powerful fleet and the wealth of the world will flow to you. - Bring out your diplomatic skills: Deeper diplomatic gameplay, with coalitions, threats, fleet basing rights and detailed support for rebels. Introducing unilateral opinions, a country may dislike you, but you can be neutral towards them. - Engage in Multiplayer: Battle against your friends or try co-operative multiplayer mode that allows several players to work together to control a single nation for up to 32 players. Featuring hotjoin, improved chat, new matchmaking server andsupport for a standalone server. - Create your own history & customize your game: Europa Universalis IV gives you the chance to customize and mod practically anything your heart may desire. http://www.youtube.com/watch?v=ONWTGEZKzn8 Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Sam Mesaj tarihi: Ağustos 10, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 10, 2012 tahmin ettiğim gibi sıra eu'ya gelmişti. güzel, harita da çok iyi. :) keşke piyade, süvari, top basitliğinden kurtarsalar ama hiç bahsetmemişler, ümidim azaldı. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Tatar Ramazan Mesaj tarihi: Ağustos 10, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 10, 2012 Harita baya Total War gibi olmuş Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Lelouchshiba Mesaj tarihi: Ağustos 10, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 10, 2012 "- Engage in Multiplayer: Battle against your friends or try co-operative multiplayer mode that allows several players to work together to control a single nation for up to 32 players. Featuring hotjoin, improved chat, new matchmaking server andsupport for a standalone server." abawww. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Nigger_of_the_sand Mesaj tarihi: Ağustos 10, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 10, 2012 Over 300 years demiş demek ki önceki oyunlar gibi 400 küsür yıl sürmeyecek campaign? Gerçi EU3 de ilk çıktığında 1453'de başlıyodu sonra geri çektiler. Bir de historical eventleri tekrar sokmuşlar, acaba gerçek tarihi olaylardan bağımsız şekilde oynamak mümkün olacak mıdır? Güzel olduğu kadar kısıtlayıcı bir sistem, saçma sapan monarchlara mahkum bırakıyordu. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
NolaxThensbane Mesaj tarihi: Ağustos 10, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 10, 2012 omgomgomgomgomgomgomgomg Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
hamsilipilav Mesaj tarihi: Ağustos 10, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 10, 2012 "Tatar Ramazan" said: Harita baya Total War gibi olmuş alakasız ck2 nin motor işte harika haber de şu multi işlerini ck yede ekleselerdi be ya Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Natanyal Mesaj tarihi: Ağustos 10, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 10, 2012 uuu beybi bende bir hareketlenme oldu. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Roqq Mesaj tarihi: Ağustos 10, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 10, 2012 Off çok iyi be. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
sipeyskeyk Mesaj tarihi: Ağustos 10, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 10, 2012 ALLAH PEYGAMBER Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
batuhan Mesaj tarihi: Ağustos 10, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 10, 2012 Pek ümitli değilim ya haritayı total war'a benzetmişler sadece. Zaman geçtikçe yenilikler açıklanıcaktır tabi. Heir to the Throne ile ztn EU3 zirve yapmıştı. Divine wind i pek beğenmedim ben ama seveni çok. Dediğim gibi çok bi değişiklik yenilik beklemiyorum. Şu bitmeyen bugları fixleyip adam gibi bi oyun çıkartsalar yine oynanır en azından haritasını beğenmeyenlerde bi göz atacaktır yeni oyuna. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Remus Mesaj tarihi: Ağustos 11, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 11, 2012 Paradozun bugları fixlemesi 1 sene felan aliyo :) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Dragonutopia Mesaj tarihi: Ağustos 11, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 11, 2012 Mis.. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Wispy Mesaj tarihi: Ağustos 12, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 12, 2012 300 sene çok az ya 1300-1800 yapssınlar Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Nigger_of_the_sand Mesaj tarihi: Ağustos 12, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 12, 2012 O kadar eskiden başlarsa çok fazla değişken olur, şu haliyle AI Rusya'yı bile zar zor kurarken 1300'den 1800'e kadar abidik gubidik bi dünyaya döner. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
fede Mesaj tarihi: Ağustos 12, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 12, 2012 valla öncesini bilemicem ama divine windle başladım ben 1 haftadır filan oynuyorum ai çatır çatı kurdu rusyayı hep. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Daesu Mesaj tarihi: Ağustos 12, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 12, 2012 ai altından kalkamıyor direk hile zaten Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Sam Mesaj tarihi: Ağustos 12, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 12, 2012 divine wind ile getirdikleri mayıştır kepazeliğinden ders çıkarıp tekrarlamazlar umarım, çok çok kötüydü son expansion'ın oyunu soktuğu durum. sırf mayıştır rate'e göre rejim seçiliyordu. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Remus Mesaj tarihi: Ağustos 12, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 12, 2012 Sistem kotu degil ama hani bi yeri core olmadan alinca butun binalarin gitmesi oyunu cok mahvediyor. Bide 1399 da baslayip rusyayi kurmaya imkan yok. Horde veryhardda 1400lerde felan 20K goldla geziyo ki. 20K lik ordu ile 300-400k lik horde ile ograsmak zorunda kaliyosun. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Qahlel Mesaj tarihi: Ağustos 12, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 12, 2012 oyuna istediğin yerden başlamak güzel ama dehşet buglar ve mantık hataları hep var. (eu1'den beri tümünü aldım oynadım vs.) tutorial olayını bir türlü beceremiyorlar. aşırı gereksiz detaylara çok giriyorlar. sonra saçma sapan ülkelerden (misal navarra) süper güçler görüyorsunuz. eu3'de osmanlı oynarken 1 kere protestanlık vb. bişiyin avrupada yayıldığına tanık olamadım. avusturya aşırı kuvvetli oluyor. avusturya oynuyorum, osmanlı çat diye dağılıyor. güneyden macaristan batıdan fransa sıkıştırıyor. fransa oluyorum. tam süper güç konumundayım ama en ufacık bir hareketimde tüm avrupa benle uğraşmak peşinde. portekiz oluyorum. güney amerikayı hemen keşfedip, başkenti oraya alıyorum. dünyanın tamamı katolik oluyor.. hiçbir oyunumda ai'nin güçlü bir osmanlı/rusya yarattığını görmedim. ingiltere-fransa-avusturya-ispanya dörtlüsü hem malı götürüyor. yeni oyunda ekonomi sisteminde yenilikler lazım. misal osmanlı-hindistan-çin ekonomilerinin kuruluşu avrupadan çok farklı. osmanlının yükseliş döneminde bu ekonomik farklılık çok büyük fark yaratıyor normalde. misal hristiyan topraklardan daha çok vergi alma gibi. ama oyunda sürekli isyan sürekli haçlı savaşından hal kalmıyor insanda. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Remus Mesaj tarihi: Ağustos 12, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 12, 2012 En son avusturya ve osmanliyi fixlediler. Bu arada navara hani guclu devlet normaldede, fransa tahtini felan aliyolar. Rusya isi zor ozellikle very hardda rusyayi kurmasi imkansiz ai'nin, osmanli bile eziliyo 1600 lere kadar horde yuzunden. Horde olayini az desitirmeleri lazim, krali olunce baya bi dagilmasi lazim hordelarin yoksa ne rusya ne osmanlinin burnu boktan cikmiyo. İngiltere 1550 lerden sonra zaten manyak yukseliyo ozellikle protestanliga gectikten sonra (angelican protestan). İspanya zaten hani osmanlidan sonra 2inci super güç avrupada normaldede. protestanlik genelde cok yayiliyo sana pek denk gelmemis, hatta rus devletleri felan bile protestan oluyolar. Reformed olan devlet saiyisi genelde cok az kaliyo. Benim oyunlarda 1650'lerde felan avrupanin yarisi porotestan oluyo. Devamli düzeltiyolar oyunu :) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Promenader Mesaj tarihi: Ağustos 13, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 13, 2012 nektü dw textureyi kullanabiliriz umarım. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Gimli Mesaj tarihi: Ağustos 13, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 13, 2012 Şu province sistemini bi türlü kaldıramadılar savaşlarda. Rome Total War'un, Medieval Total War 2 nin getirdiği şu inanılmaz olayı bi türlü kullanamadılar. Hala saklanbaç gibi sen önce geldim ben önce çıktım province e diye, adam kovalamaca. Geçit tutmak yok, stratejik bölgeler yok, adamın arkasından dolaştım yok. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
fede Mesaj tarihi: Ağustos 13, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 13, 2012 var aslında. her provincein arası belli bi mesefe sonuçta. kaç günde gideceği yazıyo. o yüzden bazı provinceler hem komşu olduğu provinceler hem yakınlık hem supply açısından kritik oluyo. ha mtw deki sistemle bunu harmanlasalar işte o zaman güzel olur. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Remus Mesaj tarihi: Ağustos 13, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 13, 2012 Bi yerden sonra o kalkiyo oyunda. Nasil diyim 1600-1700lerden sonra supply limit artinca providencelarin stratejik onemi kalmiyo. Hatta bide road network felan varsa oyun tamamen civiyo. Arkadan dolasma hala var, ozellikle hani bi suru kucuk devletle savasa giricekseniz, millitary access alip 5-10k adam adamlarin ordularinin ustune birakiyorsun sana karsi savasa girerlerse aninda eziyosun. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar