Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

1.03 Patch (NVidia Ekran Kartı Sahipleri Dikkat!)


Öne çıkan mesajlar

Mesaj tarihi:
hardcore diablo yapılabilesine bakarsan tabiki barbar ve monk yapma ihtimali daha yuksek gozukuyo cunku ikisi de ayı gibi tank gidio reflex olarak ben moblara kafa atacagım mecburum diye. diger dps class ben vurmalayyım diye geziyo. e act 3 teki moblara tek atmayı alıskanlık haline getirince inferno hardcore olmuyo tabi o classlara.
Mesaj tarihi:
Lind3r0th said:

Siz hiç DH filan izlemiyorsunuz heralde hatta DH şuan OP class ben barbarı bıraktım DH oynuyorum resmen barbar oynamak hamallıkmış bunu anladım.


dps olarak op ama kağıt. hata yaptın mı yerdesin. hardcore'a uygun değil.
Mesaj tarihi:
hardcore'a uygun deilde, bnarbarlada hata yaptımmı yatıyosun zaten. öle dh gibi 1.5 sn acılıp kacılacak skillide yok. hata yaptınmı kacamıyosun yanı.

wd oynayınca anladım ben rahatlık neymiş. oh bas skilli 2 sn aban ac duvarı 4 sn aban, vursanlar öl 2 sn daha aban sonra kac tekrar bas x-ray'ı tekrar aban.
Mesaj tarihi:
ya ben hic sey gormedim daha ondan inanmıyorum bak ben resistlerimi armorumu kastım dps imi 350k yerine 25k yaptım diyen dh gormedim gorsem yorum yaparım belki. herkes hehey 3.5 melyor critliyorum buildi yaptıgı icin yorum yapmak sacma geliyo.
Mesaj tarihi:
dhde kimse keyfinden glass cannon oynamıyor zaten. işe yaramayacağını anlamak için illa o kadar resist kasmaya gerek yok ki arkadaşlarından gear alıp deneyip bir faydası olmadığını söyleyenler zaten var.

sıfırdan başlayıp dh ile mi barb ile mi inferno bitirmek kolay deseniz tabiki dh oraya birşey diyen yok zaten ama hardcore oynuyorsan zaten oturup günlerce act 1 goblin farmlayacan fanboy desteği olsun olmasın o durumda da meleeler avantajlı.
Mesaj tarihi:
said:
We think there are some very complicated and challenging affix combinations in there. In some ways this can be a good thing as you can get a feel for how youre progressing as a player, and with your items. Suddenly that insane affix that you had trouble with awhile go is melting like butter in your dpsy hands!!! Thats a good thing, but sometimes they can just be WAY too challenging. Shielding and Invul minions are two of these.

We are making some changes to these in 103. The shielding will cast less often to start with, and for the invul minions, the health of the monster you can actually damage is being lowered. Hopefully that helps get them to the tasty melty stage sooner!
Mesaj tarihi:
Narius said:

dhde kimse keyfinden glass cannon oynamıyor zaten. işe yaramayacağını anlamak için illa o kadar resist kasmaya gerek yok ki arkadaşlarından gear alıp deneyip bir faydası olmadığını söyleyenler zaten var.

manyagin teki var :P resist kasip diablo tanklayan
Mesaj tarihi:
bence degisiklikler super olmus, ben cok begendim. bu arada repair cost olayini bile sevdim, partilerde paso rezlenmeyi bekleyenler var ve paso olenler, onlar biraz daha dikkatli olur. sadece DPS gitmek degil, biraz da defensive olmak gerektigini anlarlar. sali gunu patch gelir diyim size. yazilimci gozuyle soyluyorum, tabii sadece educated guess :)
Mesaj tarihi:
iyi de defansif giderek hayatta kalmak diye birşey yok nedanko act3'te artık ranged sınıf olarak. defansif gittim ama gene hp'den fazla vuruyor mob.
Viktor said:

expansion title ve konusu belli olmus bu arada

http://metagearsolid.org/wp-content/uploads/2012/05/blog_diablo3_greed.jpg

ahuah
Mesaj tarihi:
ha yok ben ojnu cok aci deneyim ettim milyonlar kaybederek. full defansif gidince ranged olarak fecii zortluyosun. Elite ler paso rage e dsuyo, cunku DPS dusuk kaliyo.

Benim dediklerim bir vurusta gidenler aslinda biraz isin diger kisminda kalanlar, full ofensife gidenler. Yani bir vurusu kaldirabilmen gerek, cok olmasa da party lerde bu tip insanlara denk geliyodum (act3-act4 degil gerci act1-act2), kisaca cok sik olenler, party de akisi etkileyenler icin demistim, boss larda ozellikle sinir bozucu oluyor, paso gidiyosun rezliyosun, rezlemesen kotu hissediyosun show yapiyo gibi adam olu bekliyo 15 dk, rezlesen 15 sn ye tekrar olu.
Mesaj tarihi:
said:
Deaths and Repair Costs

Repair costs at 60 are almost not noticable, and due to this they see a lot of people simply "graveyard zerging" enemies.
They had a few ideas on how to discourage this, ultimately they will be increases repair costs between x4 and x6 their current values.


FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU
Mesaj tarihi:
valla ben değişiklikleri beğendim. solo rahat act3 yaparken 3-4 kişi olunca yapılamaz hale geliyordu. coop oynamanın "ortam olsun" dışında bi amacı yoktu (bana o kadarı da yeter orası ayrı tabi). highend itemların act1 ve 2'den düşmemesi de çok saçmaydı, kendi yağıyla kavrulmayı sevenlere kazıktı direk. neyse ki o da düzeltilmiş. zaten "act4'te vazo kırmaktansa butcher farmlasınlar" lafı herşeyi özetliyor.
Mesaj tarihi:
Ay sonuna kadar denmiş.

Dün gece act3 ve act4 farmladık inferno 3 kişi coop. Şu anki hali ile kitedan ibaret oyun, setup 2x wizard ve ben wd. Unrelenting wall ve hex olmadan opressor'lar çok eğlenceli oluyor, ekranda hiçbir şey yok, "you are dead". Eee ne oldu? Opressor 2 ekrandan charge etti. Avoid şansı var mı? Yok. WD ile mümkün oluyor sadece, wall u çekince charge ettiklerinde duvaarı geçemiyorlar. 3 saat farmladık 5 nv ile, 3 adet toplamda i63 item çıkardık. Toplamda sanırım 20-25 rare, boss kestik. Heyecan ile patch i bekliyoruz :)
Mesaj tarihi:
Sadece coop'da düşen item yok, MF'ye bakıyor, drop rateler/monster levellar aynı.

Tek girdin üzerinde 100 MF varsa, 2 kişi girdinizde üzerinizdeki MF toplamı 200 olmalı, aynı dengede olması için.
×
×
  • Yeni Oluştur...