Fin Mesaj tarihi: Nisan 1, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 1, 2013 yok dalga geçmek için yazmadım trifecta natalya ring dusurdu arkadas gitmiş 2b bid koymuş 5-6 saat sonra bakmıs ne durumda diye bid 180m küsür falanmış zaten sonra 900 e falan satıldı. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
goldbären Mesaj tarihi: Nisan 1, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 1, 2013 nasıl sıfırlansın, sıfırlanmıyor ki? veremiyorum bid. max 2b gold bid verebilirsiniz erroru geliyor. ama min 2.1b istiyor zaten işte matematiğin içinden çıkamadığı soru budur Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Dworgian Mesaj tarihi: Nisan 1, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 1, 2013 buglanıyorsa olur abi. not working as intended yani. tabii senin dediğin de mümkün. ederi 2b üstü olan item için adam 2b çakar direk. sonra forumlarda fln 5 10b ye satıyorlar ya. şu 20b lik mi ne EF de öyle satıldıydı misal Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Myshkin Mesaj tarihi: Nisan 1, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 1, 2013 goldbären said: kafama takılan bir soru da şu: adamlar 2b bidle item açıyor. bidlesen zaten tavanın üstünde bid istiyor böyle bidleyemiyosun. e satılmadan 36 saat sonra düşüyor item. showcase diye mi koyuyolar varlığını mı ispat ediyorlar nedir? enayilik yapıp 2b bidle koyanlar var 1:15den başlatın http://www.youtube.com/watch?v=9m-L5InQZvM Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
goldbären Mesaj tarihi: Nisan 1, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 1, 2013 hah nası kıskandım şimdi o ilk 2b bidi vereni satan da mal mal beklesin niye artmıyor:((( diye Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
vaako51 Mesaj tarihi: Nisan 2, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 2, 2013 uzun bi aradan sonra bi run atayım dedim, 3 legendary 1 set item düştü :) neydiki bu hoşgeldin partisimi, reklamlarmı? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
GokTuRK Mesaj tarihi: Nisan 2, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 2, 2013 ya bide bakın dün AH de oldu son 2 dakak kaldı bidliyorum yazanın üstüne altıdna kaldınız bidin diyor arttırıyorum yine altında kaldınız diyor yine arttırıyorum yine altında kaldınız diyor 10 katı arttırıyorum yine altında kaldınız diyor sonra eeeh diyip vazgeçiyorum süresi doluyor alamıyorum nasıl birşey bu abi Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Dworgian Mesaj tarihi: Nisan 2, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 2, 2013 açık arttırma mantığı. şöyle; x item var. ben gidip 2.500g bid ile koydum. goldbaren zibidisi gelip "ben bu itema 10m gold veririm" deyip 10m bidlediğinde bid otomatik 10m e çıkmıyor. 2.500 x 1.15 = 2.875g oluyor (görünen) (ama gizli bid 10m) Sonra sen geliyorsun, aaa 2.875g dur alayım deyip 10.000 çakıyorsun, sistem sana "saçmalama 10.000 düşük kalıyor diğer oyuncunun bid ini geçemedin" diyor ama görünen bid 10.000 oluyor. sen ne zaman 10m i geçen bid veriyorsun, o zaman sistemin mantığı döngüye girip devam ediyor işte. edit; gizli bid denen şeyi görmene imkan yok, yükselte yükselte gideceksin. vermek istediğin max ne ise onu direk ver bence edit2; eğer sen 10.000 de geçemeyip pes edersen, ve başka kasan olmazsa, gold 10m verebileceği itemı sadee 10.000 e alıyor, 9.990.000 gold iade alıyor. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Aceace Mesaj tarihi: Nisan 2, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 2, 2013 Gizli bid'i görme şansın var. Eğer üşenmeyip hesap makinesiyle teeek tek uğraşırsan gizli bidi bulabiliyorsun. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Dworgian Mesaj tarihi: Nisan 2, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 2, 2013 nasıl buluosun abi. benim oraya kaç bidlediğimi nereden bileceksin? ben 10m de bidlesem, 50m de bidlesem, sen ne koyarsan görünen bid o oluyor. taa ki benim bidi geçene kadar ya da lütfen detaylı bir örnekle anlat da anlayayım. gayet güzel olur gizli bidi görebilmek. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
GokTuRK Mesaj tarihi: Nisan 2, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 2, 2013 dün bul kathos un öbür kılıcını 1009 damage lı vs 150000 e mi ne aldım milyon gold du sağda solda son 1 dakikada ama bl kathos blood olanı alamadım işte son dakikada tipin biri böyle yaptı ayar oldum. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Aceace Mesaj tarihi: Nisan 2, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 2, 2013 http://www.youtube.com/watch?v=V3__y3XMQQg (Fixlenmiş yav bu. Oyunu oynadığım zamanlarda fixlenmemişti. itemlarımı bu şekilde max bid ile satıyodum hep.) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Borlach Mesaj tarihi: Nisan 2, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 2, 2013 girip 2-3 uzun run attım ama yok, hala görebildiğim tek bok rengi item key of terror. abv blizzard Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Borlach Mesaj tarihi: Nisan 2, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 2, 2013 1.0.8 ile ilgili yeni haberler gelmiş. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Ayfon Mesaj tarihi: Nisan 2, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 2, 2013 delikanli gibi oynayin. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
goldbären Mesaj tarihi: Nisan 2, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 2, 2013 Borlach said: 1.0.8 ile ilgili yeni haberler gelmiş. hani? link Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Borlach Mesaj tarihi: Nisan 2, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 2, 2013 heberler Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Borlach Mesaj tarihi: Nisan 2, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 2, 2013 iyi hoş güzel şeyler ama gerek yok. oynayan kaldı mı ki multi player düşünülsün? yada chat zımbırtısı? yeni content lazım, dropa ayar çekilmesi lazım. legendry'lere tekrar ayar çekilmesi lazım vs. bi identify all hoşuma gitti. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Myshkin Mesaj tarihi: Nisan 3, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 3, 2013 oynayan var hâlâ baya eskisi kadar olmasa da Archon Kills For the Wizards out there, many of you don't play multiplayer because you need those kills to fuel your Archon. In 1.0.8, your Archon duration will also be extended by assists, so as long as you’re around when a monster dies, your Archon duration will be extended. (We have it on our radar to review other mechanics such as Life on Kill bonuses, but that's not something we'll be addressing this patch.) şu süper olmuş. bütün değişiklikler de millet farm yaparken bile 3-4 kişi yapsın diye geliyor. fena değişiklikler değil bence Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Borlach Mesaj tarihi: Nisan 3, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 3, 2013 ya farm yapmak sıkıntı değil ki drop görmemek sıkıntı. ben boss kestiğimde legendry görmek istiyorum. dandik mandik yeter ki düşsün. her seferde düşücek diye bir kaide yok ama düşmüyor yani. 3-4 gün deli gibi kasıp legendry görmediğim oldu isyanım ona. yoksa tabi ki güzel değişiklikler. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Seperate Mesaj tarihi: Nisan 3, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 3, 2013 identify all beni 1 hafta falan oynatır şu yeni patchle Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Dworgian Mesaj tarihi: Nisan 3, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 3, 2013 Şu an battle.net açılmıyor, biri copy paste yapsa da okusak notları Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Suark Mesaj tarihi: Nisan 3, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 3, 2013 ben bütün büyüleri görcem die oynuorm ehe Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Fin Mesaj tarihi: Nisan 3, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 3, 2013 said: In sitting down to plan out features for patch 1.0.8, we decided as a team that we really wanted to improve multiplayer co-op. We have other more long-term improvements planned as well (like the itemization updates Travis discussed earlier), but we knew there would be a lot of immediate benefit if we could just make it easier and more rewarding for people to play with each other. Making Two Heads Actually Better Than One From day one, it’s been our goal to make Diablo III a great co-op experience, but right now it's not living up to its full potential. Even if you enjoy playing with your friends, it can often feel easier and more efficient to play solo. Playing solo has a number of advantages. For instance, you can choose your own route. If you're farming for something in particular (like a specific recipe), you can do it as many times as you want. And you can pause the game and attend to things in real life without making anyone wait. Of course, multiplayer is awesome, too, and comes with its own benefits. For example, leveling up characters with a group of friends can be an amazing experience. Working together with other players to take down bosses or destroy Elite packs super quickly makes for great farming runs. There's resurrections and the banner system, and don't forget farming for Infernal Machine keys and organs. But, there are also disadvantages, like having to coordinate where you're walking and what you're attacking, losing your followers, and trying to find groups that have similar goals to yours without a defined matchmaking system in place. The point is that multiplayer can be lot of fun, but given the downsides it can often feel not worth the effort. By making it easier for players to find one another, improving social features, and providing direct buffs to co-op groups, we hope to change that perspective. Multiplayer Improvements in 1.0.8 Here are some changes going into 1.0.8 that we feel will help achieve our multiplayer goals: Matchmaking Tags Patch 1.0.8 introduces the ability to specify what we call a "matchmaking tag" for Public Games. The way this new system will work is pretty simple: in addition to selecting a difficulty, quest, and MP level, you can also select a tag that will identify what kind of gameplay you're looking for from a Public Game. The tags going onto PTR are Questing, Full Act Clear, Keywarden, and PvP. Selecting one will tell the matchmaking server to place you in a group with other players who have selected the same tag as you. The goal is make it easier for players to find groups that fit their personal play style or will yield the best experience during any given play session. We'll be evaluating these tags during PTR, so if you have suggestions for other tags please don’t hesitate to let us know! Multiplayer Bonuses Many players have already figured out that if you coordinate well with your party, you're more efficient. That's definitely true, but we'd like this benefit to be more explicit. So, we're going to straight up add a bonus for playing in multiplayer. We're still working on the details of what that buff is going to be, but at the moment we're looking at 10% more XP per extra player in the game for a maximum bonus of 30% more XP in a 4-player game. This bonus will be multiplicative with MP bonuses. For example: suppose you are playing on MP10 with an XP bonus in Inferno of 510%. This means a monster is worth 610% of its normal XP (510% more). If you are playing in a 4-player game the monster will be worth 793% as much XP as normal. On top of this, you will also earn a flat 10% Gold Find and 10% Magic Find for each additional player in the game, and this bonus can exceed the 300% Gold Find and Magic Find caps. Monster Health Monsters currently gain 70% extra health per additional player in the game. This is being reduced from 70% to 50%. This means in a two-player game, monsters have 150% as much health as a single-player game. In a three-player game, they have 200% as much health. And in a four-player game, they have 250% as much health (compared to 310% on live). This further compensates for some of the inefficiencies that come with playing in a group. Ideally, this will allow you to play with someone who is less geared than you and still be better off than playing solo. It also means if someone strays from the group temporarily in a 4-player game (which inevitably happens from time to time), you'll still be at a greater advantage than if you were playing on your own. Identify All As previously mentioned, 1.0.8 adds Identify All to the game. In addition to being a huge quality of life improvement, ID All is good for co-op play too! We found during our playtests that a common time for players to get separated from one another is when somebody's inventory was full and they spent a non-trivial amount of time in town identifying items, so this should help keep players together. Archon Kills For the Wizards out there, many of you don't play multiplayer because you need those kills to fuel your Archon. In 1.0.8, your Archon duration will also be extended by assists, so as long as you’re around when a monster dies, your Archon duration will be extended. (We have it on our radar to review other mechanics such as Life on Kill bonuses, but that's not something we'll be addressing this patch.) Combat Alerts When you're playing co-op, one common practice is to say "e" in chat when you come across an Elite pack. So we thought—why doesn't the game just do this for you? Starting in 1.0.8, when a player deals damage to or takes damage from an Elite pack or Treasure Goblin for the first time, a notification will be sent out to the entire party to let your teammates know what you've found. This will be accompanied by a "combat" icon on the mini-map so other players in your group can locate those enemies. On top of that, we're also going to put a combat icon over your banner in town. This way, players who are in town will know that you're fighting an Elite pack or Treasure Goblin and be able to quickly determine whose banner to take to get right into the action. Players Near You Similar to the feature in StarCraft II, the "Players Near You" window will display all players who are logged into Diablo III from your local network. This feature is great if you're playing while at a university dorm or frequent Internet cafes, and will help you easily connect with other local players. Private Chat We're also adding private conversations in 1.0.8, which will allow you to chat with up to 99 of your closest friends. Think of private conversations in Diablo III as being similar to multi-user conversations in your favorite IM client. You're not making a permanent "channel," you're simply inviting multiple people to chat for the duration of that session. This is really just the first step in the process of improving the social experience in Diablo III and supporting its vibrant community. We know that players want bigger and more varied group chat functionality (like guilds and chat channels that are more permanent), and we do have concrete plans for additional features in the future. In the meantime, we hope private chat is a useful tool and look forward to delivering more systems that foster player interaction. Testing, Testing 1 . . . 2 . . . 3 This is just a snapshot of the improvements coming in 1.0.8, and you'll be able to test out these changes and more before they go live by hopping onto the PTR. We definitely encourage you to participate, test out what's new, and let us know what you think! Wyatt Cheng is a senior technical game designer for Diablo III. He is currently toying with molecular gastronomy recipes. For science! Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Tori Mesaj tarihi: Nisan 3, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 3, 2013 1.0.7 craftları self-destruction gibi birşey oldu ya. Shoulder-chest-bracer bölümlerini ah'den kaldırmış kadar oldular. Patchden önce 1-2 milyara giden amuletler şimdi o fiyatların onda birine gidiyor. Eldivenler aynı şekilde, trifectaya sevinmiyorsunuz, all res çıkmadı diyorsunuz falan. Olay işte gloves ve jewellary dışında düşen herşeyin çöp haline gelmiş olması. Legendary düşse bile %90ının çöp olması. Bütün barbarların semazen, bütün monkların last airbender, bütün wizardların permafreeze olması. Magic findin, stat dağılımının, runelerin, herşeyin kilitli olması. Pvpnin 1 nisan şakası gibi olması. Bunlar böyle olunca diablonun diabloluğu kalmıyor ki. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar