Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Black Ops 2


Öne çıkan mesajlar

Mesaj tarihi:
tüm ilaçları almama rağmen saçma şekilde kasıyor oyun benim aleti. bf3'ü 500 fps ile oynuyorum, mümkünatı yokh bunun kasmasının.

kasma da değil de lag var gibi oyunda eheh. minimum maximum farketmiyor. direk menüden başlıyo
Mesaj tarihi:
az once bitirdim. Oyun yaklasik 5 saat surdu. Baya baya sallanarak oynadim sayilir, azmeden 4 saatte bitirir net.

Onceki oyunlara ek olarak dusunulmus guzel seyler vardi, yenilikler eklemeye gayret etmisler vs. Eldeki malzeme ve senaryo da cok iyi degerlendirilebilirdi. Kotusu gercekten iyi olan oyunlardan.

Fakat gelgelelim, screenplay rezalet. Eklenmeye calisilan yeniliklerin bir cogu pismis kelle gibi siritiyor. 13 sene sonrasinda gecen bir zaman icin yaklasik bi 40 senelik teknoloji sicramasi yapiyoruz. Ustune o da kendi icerisinde tutarli degil.
Sahne yonetmenlikleri basarisiz, cok vurucu olabilecek yerler gayet ustunkoru gecilmis. BO yu taze hatirlamayan biri icin karakterleri ve onlarin backgroundlarini anlamak tamamen baska mesele olucaktir tahminen. Ben hayli iyi hatirlamama ragmen salata ettikleri cok oldu. Anlatim zayif. Muzikler kendi baslarina iyi olabilir (ki bence degil) ama oyun ile ve ozellikle girdikleri yerlere gore zayiflardi. Theme ve menu muzigini haric tutabilirim.

Strike force adinda, zorunda olmayan fakat uzaktan da olsa sozde hikayeyi etkileyen gorevler var. Commander olup 2 droid , 2 seal squad (genelde en azindan kombinasyonlari degisebiliyor) dan olusan ekiple top down bakarak tactical view araciligiyla yonetebildigimiz gorevler bunlar. Ayni zamanda herhangi bir birimin kontrolunu de devralabiliyor. point defense, sabotage, assasinate gorevleri vardi. Gayet filler tadinda , pek bi keyfi olmayan; yonetmesi efektif olmaktan uzak bir mod. Guzel uygulansa olurdu, mw1 deki ac130 gorevi tadi yakalanirdi. Su haliyle olmasa da olurlar. Sanki sp gametime i uzatamadik, sunlardan filler serpistirelim gibi olmus.

Gorevler de uzatilmak icin ugrasilmis hissiyatini daimi olarak veriyor. Angarya is yaptigimiz cokca var, spoiler vermeden orneklemek zor. Gorunce anlasilir diye dusunuyorum. Ama onceki oyunlardaki kovalama, alternatif minigameler falan bu oyunda bi 10 sene falan geriye gitmis resmen. Cokca komik duruma dusurmusler kendilerini.

orn

atin ustunde stinger ile bilumum agir sanayii avi. ordan oraya weapon cacheler arasinda dolanip zaten goreceli sinirsiz roket zulamizdan aldigimiz roketleri, at ustunden sallamak seklinde bi angarya bolumu.

Devrilmis binalarin birbiriyle mukemmel bir yol olusturdugu sehirde , sehir safarisi

daha once hic kullanmadim lol diyen karakterimizin savas jetine binmesi , gokdelenler arasinda hover etmek, ardindan

berserk e giren menendez ile tum koyu pala ile kosup olmemece mini game i




Hic mi iyi yani yok?
gorevlere girerken aldigimiz briefing, loadout ekrani ve silah attachmentlari, gorev challengelari, hatta yaptigimiz challengelara gore alabildigimiz perkler -ozellikle access kit- mw2 den bu yana olmasi gerektigi haline gelmis. single play e replay value katip, daha da bir challenge haline getiriyor mevzuyu.

Gerci loadout da sikintisiz degil; "select fire" gibi bi ozelligi attachment olarak sayip ustune onun silahin statlarini degistirecek agirligi vermek, ve attach slot kaplayacak sekilde yapmak kafasi nedir anlamadim. Alinan perklerin yarisindan cogunun bi ise yaramamasi, bazilarininda biraz fazla sey kapsamasi enteresan. Ornegin access kit ile kimi zaman adam cebinden (lol) demir makasi cikartirken, kimi zaman hidrolik jaw cikarmasi, ayni zamanda ayni kitin konsollari hacklemesi, blow torch, maymuncuga a sahip olmasi falan enteresan.

Gorevlerde az da olsa yaptigimiz secimler , ve onlarin sonucu olarak cok olmasa da degisen gidisat oyunu daha az lineer hissettiriyor. Fakat buna ragmen haritalar oylesine scripted ki, mw1 den bu yana bir arpa payi yol kat edilmemis resmen. Onceki oyunlarda scripted eventler bi sekilde gizlenmeye calisilirdi. (yeni bir instance a girerken kapinin onune cpt. price in gecip artislik bi sekilde girmesi , icerdekini kesmesi vs gibi) Artik oyle bi seye ihtiyac dahi duymamislar, bi sey oluyor direk kontrolu aliyor sizin elinizden, sadece yuruncek, ondekiyle en az 10m olcak biraz bekle kafasi hakim. Haliyle asilmaya calisilan lineerlik hissi bi yerden alinmis, bi yerden verilmis.

oyuna notum 5/10 olurdu butun bunlarla birlikte. Fakat oyunun sonuna dogru menendez yildizlastigi ve son videolarla yerini saglamlastirdigi icin 6 olur.

a7x credits

w t f , avenged sevenfold? O kadar yucelttikleri karakteri maymun ettiler credits ile birlikte. asdfasd

Mesaj tarihi:
Dworgian said:

Hmmm. Yazık olan kısım?

hala MW mi abi?

ha yok oynadığım oyunlarsa konu, direk wot yazarım uyarayım. okumayacaksanız uğraştırmayın :D


yok oyun bg'ın sağlam, mw öncesini ben de oynadım warhammer hariç, kral çocuklar hepsi ama mw'lere para vermen üstüne her gün oynayıp eğlenebilmeneydi yazığım ama sonra vazgeçtim ^_^ yaptım zaten, herkesin eğlencesi kendine
Mesaj tarihi:
ilk mw fln iyiydi ama sonrakiler hep ufak tefek değişiklikler yapıldı ve sanki bambaşka oyunmuş gibi 60-70 dolara satıldı. cs gibi 10-15 dolara çıksa sonrakiler anca hakkını vermiş olurdu.

yoksa cs go fln'da aynı oyunun makyajlanmış hali olmasına rağmen oynatıyor kendini. seven yine sevdi sevmeyen yine sevmedi. ama yapımcı ne olduğunun farkında olduğundan milleti yolmak yerine ön siparişte 12 dolara sattı oyunu. yılbaşında da 5 olur.

fps'de ne derinlik bekliyor ki millet.
Mesaj tarihi:
Silphatos said:

Dworgian said:

Hmmm. Yazık olan kısım?

hala MW mi abi?

ha yok oynadığım oyunlarsa konu, direk wot yazarım uyarayım. okumayacaksanız uğraştırmayın :D


yok oyun bg'ın sağlam, mw öncesini ben de oynadım warhammer hariç, kral çocuklar hepsi ama mw'lere para vermen üstüne her gün oynayıp eğlenebilmeneydi yazığım ama sonra vazgeçtim ^_^ yaptım zaten, herkesin eğlencesi kendine


Evet abi bence de :)

Bir ara birlikte birkac el bisey atalim ama ortak hangi oyun var bulmak lazim :D
Mesaj tarihi:

wot

KHaRoN said:

az once bitirdim. Oyun yaklasik 5 saat surdu. Baya baya sallanarak oynadim sayilir, azmeden 4 saatte bitirir net.

Onceki oyunlara ek olarak dusunulmus guzel seyler vardi, yenilikler eklemeye gayret etmisler vs. Eldeki malzeme ve senaryo da cok iyi degerlendirilebilirdi. Kotusu gercekten iyi olan oyunlardan.

Fakat gelgelelim, screenplay rezalet. Eklenmeye calisilan yeniliklerin bir cogu pismis kelle gibi siritiyor. 13 sene sonrasinda gecen bir zaman icin yaklasik bi 40 senelik teknoloji sicramasi yapiyoruz. Ustune o da kendi icerisinde tutarli degil.
Sahne yonetmenlikleri basarisiz, cok vurucu olabilecek yerler gayet ustunkoru gecilmis. BO yu taze hatirlamayan biri icin karakterleri ve onlarin backgroundlarini anlamak tamamen baska mesele olucaktir tahminen. Ben hayli iyi hatirlamama ragmen salata ettikleri cok oldu. Anlatim zayif. Muzikler kendi baslarina iyi olabilir (ki bence degil) ama oyun ile ve ozellikle girdikleri yerlere gore zayiflardi. Theme ve menu muzigini haric tutabilirim.

Strike force adinda, zorunda olmayan fakat uzaktan da olsa sozde hikayeyi etkileyen gorevler var. Commander olup 2 droid , 2 seal squad (genelde en azindan kombinasyonlari degisebiliyor) dan olusan ekiple top down bakarak tactical view araciligiyla yonetebildigimiz gorevler bunlar. Ayni zamanda herhangi bir birimin kontrolunu de devralabiliyor. point defense, sabotage, assasinate gorevleri vardi. Gayet filler tadinda , pek bi keyfi olmayan; yonetmesi efektif olmaktan uzak bir mod. Guzel uygulansa olurdu, mw1 deki ac130 gorevi tadi yakalanirdi. Su haliyle olmasa da olurlar. Sanki sp gametime i uzatamadik, sunlardan filler serpistirelim gibi olmus.

Gorevler de uzatilmak icin ugrasilmis hissiyatini daimi olarak veriyor. Angarya is yaptigimiz cokca var, spoiler vermeden orneklemek zor. Gorunce anlasilir diye dusunuyorum. Ama onceki oyunlardaki kovalama, alternatif minigameler falan bu oyunda bi 10 sene falan geriye gitmis resmen. Cokca komik duruma dusurmusler kendilerini.

orn

atin ustunde stinger ile bilumum agir sanayii avi. ordan oraya weapon cacheler arasinda dolanip zaten goreceli sinirsiz roket zulamizdan aldigimiz roketleri, at ustunden sallamak seklinde bi angarya bolumu.

Devrilmis binalarin birbiriyle mukemmel bir yol olusturdugu sehirde , sehir safarisi

daha once hic kullanmadim lol diyen karakterimizin savas jetine binmesi , gokdelenler arasinda hover etmek, ardindan

berserk e giren menendez ile tum koyu pala ile kosup olmemece mini game i




Hic mi iyi yani yok?
gorevlere girerken aldigimiz briefing, loadout ekrani ve silah attachmentlari, gorev challengelari, hatta yaptigimiz challengelara gore alabildigimiz perkler -ozellikle access kit- mw2 den bu yana olmasi gerektigi haline gelmis. single play e replay value katip, daha da bir challenge haline getiriyor mevzuyu.

Gerci loadout da sikintisiz degil; "select fire" gibi bi ozelligi attachment olarak sayip ustune onun silahin statlarini degistirecek agirligi vermek, ve attach slot kaplayacak sekilde yapmak kafasi nedir anlamadim. Alinan perklerin yarisindan cogunun bi ise yaramamasi, bazilarininda biraz fazla sey kapsamasi enteresan. Ornegin access kit ile kimi zaman adam cebinden (lol) demir makasi cikartirken, kimi zaman hidrolik jaw cikarmasi, ayni zamanda ayni kitin konsollari hacklemesi, blow torch, maymuncuga a sahip olmasi falan enteresan.

Gorevlerde az da olsa yaptigimiz secimler , ve onlarin sonucu olarak cok olmasa da degisen gidisat oyunu daha az lineer hissettiriyor. Fakat buna ragmen haritalar oylesine scripted ki, mw1 den bu yana bir arpa payi yol kat edilmemis resmen. Onceki oyunlarda scripted eventler bi sekilde gizlenmeye calisilirdi. (yeni bir instance a girerken kapinin onune cpt. price in gecip artislik bi sekilde girmesi , icerdekini kesmesi vs gibi) Artik oyle bi seye ihtiyac dahi duymamislar, bi sey oluyor direk kontrolu aliyor sizin elinizden, sadece yuruncek, ondekiyle en az 10m olcak biraz bekle kafasi hakim. Haliyle asilmaya calisilan lineerlik hissi bi yerden alinmis, bi yerden verilmis.

oyuna notum 5/10 olurdu butun bunlarla birlikte. Fakat oyunun sonuna dogru menendez yildizlastigi ve son videolarla yerini saglamlastirdigi icin 6 olur.

a7x credits

w t f , avenged sevenfold? O kadar yucelttikleri karakteri maymun ettiler credits ile birlikte. asdfasd





KHaRoN said:

bo aldim, mw3 hediye geldi. ikisi de husran. bo2 silkseler almam.


bunu dedikten sonra para vermedin dimi? ilaçlı bitirdin singeleyi?
Mesaj tarihi:
oyunu daha bitirmedim ama yorumlarım şöyle olacak

olumlular:

-oyunun grafiklerini epey bir geliştirmişler, mw1'den beri yerinde sayan cod'a canlılık gelmiş
-çok enteresan bir hikayeye sahip, mw1'den beri beni en çok içine çeken kurgu oldu
-pre-cyberpunk tarzı gelecek fantazisi çok güzel durmuş
-taktiksel bölümler hoşuma gitti, daha önceki oyunlarda zorunlu "geçici birlik yönetme" görevlerinden zevkli olmuş

olumsuzlar:

-sanki pre-beta oynuyormuşum gibi geldi, çok kopukluklar var, bitmemiş kısımlar, es geçilmiş hadiseler felan
-gameplay çok tuhaf geldi, özellikle mouse kontrolü rahatsız etti
-görevler iyi izah edilmemiş, ne yapılcağı anlaşılmıyor, sürekli fail-load ile uğraşabiliyorsunuz
-yapay zeka çok kötü, takım arkadaşlarım düşmanlara ateş etmiyor, düşmanlar da paso bana melee ile charge yapıyor
Mesaj tarihi:
aldım bende

singele bakmadım daha ama multisinde çok yabancılık çektim ya, MW2'den beri ilk defa bir COD oynadım pc'de alışana kadar 5-6 map geçti ki halen daha bol bol sıçıyorum konumlayamadığımdan kendimi :D

multi eh işte, hiç farklı birşey hissettirmediği gibi çözmem içinde zaman gerekti bazı şeyleri. Silahları bilmediğimden ötürü tek tek denemek vs. single oynamak şart önce

birde şu multide direk verilen LMG aşırı hileli ya, hem düşmanı cover içine alıyor hemde tepmesi çok az. Onu aldığımda orta mesafe ötesi için adeta bir Judge Dredd oluyorum.
Mesaj tarihi:
ya bu zombi modunu oynamış var mı?
nasıl bir olaydır ben anlamadım. başlangıç tabancası güçsüz, hemen mermi bitiyor, ama bazı oyuncularda daha değişik tabanca oluyor, level felan mı var oyunda? bir de haritaya bakıyorum silah var mı felan diye ama bir türlü bulamıyorum. bir de bir kere düşünce revive olsak bile elimizdeki silah gidiyor sanırım?
melee ile zombileri tek vuruşta öldürmek mümkün değil, melee atmak istediğinizde zombinin yanına gidiyorsunuz, o da iki tokatta yere düşürüyor.
×
×
  • Yeni Oluştur...