kthxbye Mesaj tarihi: Nisan 24, 2012 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 24, 2012 bu barbarianın kodumu oturtma hissi sasdece low levelda olucak gibi geliyor bana, zaten bu hissi efektler veriyorda, öyle mobun yanına gidip 10 frenzy vurup öldürebilir hale gelince kütük döven barbar hissiyatı almaya başlıyabilirsin :P Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Sparkcaster Mesaj tarihi: Nisan 24, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 24, 2012 d2de de aynı böyleydi zaten act3 ten sora işler boka sarıyodu Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
kthxbye Mesaj tarihi: Nisan 24, 2012 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 24, 2012 d2 gibi çok iyi itemlar olmadan oynanmaz halde olmıycak ama d3'de barbar. Hatta genede güçlü olucağını idda ediyorum. Sadece tek skille bazı mobları kesemiyceğin için öyle ölünce uçan zıplayan cesetleri daha az sık görücüceğimizden diğer classlardan daha awesome hissetmemeye başlıycaz. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
spankyah Mesaj tarihi: Nisan 27, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 27, 2012 Sunu gördüm geçen,teoride fena değil gibi. Paylaşıyım dedim. this is my Vamp Barb Build ill explain my thought process behind it further down :D (This is for my HC group) Edit:I am assuming that people using this would use gear the complimented the life steal such as life steal weapons and stuff like that. http://us.battle.net/d3/en/calculator/barbarian#WcRVkT!XdU!ZZbcac Ok so my Though process behind this build with the barb was to maximize my effectiveness as a tank in HC without dieing First Skill=Frenzy + Triumph This is my main fury generating skill and an important life stealing skill. it does not directly steal life but it increases my attack speed increased increasing the rate at which damage can be done, fury can be generated and thus life can be stolen through use of other skills. Second Skill=Rend + Bloodlust This is the main life steal skill for the build it is an AOE life steal that returns 9% of damage done to each enemy so hitting a group of 10 mobs would return [life steal=9% of ((210%* Weapon damage)(#ofmobs))] so this would have the potential to heal a good amount of health and would be my primary healing/dmg dealer. Defensive Skill=Ignore Pain + Ignorance is Bliss With this this decreases my damage taken by 65% for 5 seconds the real reason for choosing this is the synergy with the earthquake skill and the Ignorance is Bliss Rune. Ignorance is Bliss allows me to have 5 seconds of 20% dmg as life steal now with earthquake and 2000% weapon dmg this equates to [life steal/seconds=20% of ((2000%*Weapon damage((#ofmobs))/5] Might Skill=Revenge + Provocation This is another skill for life steal but its effects are random at best due to the random activation of it (30% chance to activate on hit) but when activated along with Ignore Pain and used with earthquake or any of my other life steal skills it gives me double digit life steal. Tactics Skill=War Cry + Hardened Wrath This is going to be constantly on my character and my party in HC mode Because of the 40% armor will allow me to take harder hits and be able to life steal the life lost back. Rage Skill=Earthquake + Path of Fire Reasons for choice were stated above in the Ignore pain description and is my burst life steal go to choice Passives Inspiring Presence: this is more or less for my war cry shout because the 1% per second life regen is going to be minimal Bloodthirst: This just stacks upon the previous lifesteal of the other skills with a bonus 3% Relentless: This is basically to save my ass in HC is i start to die and in combination with Ignore Pain i reduce 105% dmg (which im hoping means invincible) and i am hoping to get out of some sticky situations with this the no fury requirement is also good in combination with the Frenzy Attack Speed Buff and the life steal of Rend to help me regen life while taking little to no dmg from mobs This build is for an HC group with a support heal monk and other player builds designed for team synergy in HC mode i am not sure if it will work alone but i dont see why it couldnt, it seems self sustainable health wise. this may bea good choice for non-HC solo runs. Theory Crafting by: Zickoray, Archon, Pandablunt Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
kthxbye Mesaj tarihi: Nisan 27, 2012 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 27, 2012 kesinlikle güzel build özellikle hell ve sonrası için. ama o heallar çok major heal gibi gelmiyor bana gerçi hepsi birleşince baya etkili olucaktırda, acaba itemlardan gelen heal leechler nasıl olacak. Yukarda bir arkadaşın dediğini gibi tüm healı itemlardan alıp, daha offansive yada zorlanıyorsan tam tersi buildden heal yerine daha fazla armor ve dayanıklılık alabilirsin (4sn aoe stun ve leap ardından 4sn +300 armor vbz) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Aceace Mesaj tarihi: Nisan 27, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 27, 2012 Sadece bir konuya odaklanan buildleri sevmiyorum açıkçası. Tamam yukardaki gavur lifesteal ve defansif odaklı bir build kurmuş ancak lifesteali köklemek yerine bir miktar dmg artışı da kullansan zaten yine aynı miktarda lifestealin olcak. kthxbye bir konuda çok haklı yalnız. Bende kendi buildimde Bloodthirst almıştım. Ama eğer itemlardan rahatlıkla %15 lifesteal sağlayabiliyorsak %3 çok komik bir rakam olacağından Bloodthirst bufflanır. Ne bilim öyle işte. Allround barbar akarr.... Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Arma Mesaj tarihi: Nisan 27, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 27, 2012 Aluriel said: faster hit recovery değilmi o dediğin. block başka. ayrıca theorycrafting iyidir ya her zaman anam fbr nerden çıktı. fhr tabi ki. sana puanım 9 kanka. yeaa man. pardon yaa aradan baya zaman geçmiş ama görmemişim bunu. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Aluriel Mesaj tarihi: Nisan 27, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 27, 2012 :) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Gangren Mesaj tarihi: Mayıs 14, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 14, 2012 BUMP! Hatırlatma: Lütfen Barbarian ile ilgili her sorunuz için yeni konu açmayın, bu konu büyük ihtimalle cevabınızı barındırıyordur. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Hannibal44 Mesaj tarihi: Mayıs 16, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 16, 2012 Bu 1hand-2hand önem farkını açıklayabilecek biri varmı ? Genelde 1 handler total damageta hep yuksek oluyor. Mesela 30-30 damageı olan 2 1hand mi yoksa 50 damage olan 2 hand mi tam farklarını anlamadım. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Gangren Mesaj tarihi: Mayıs 16, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 16, 2012 Ben daha DPS konusunda 1h itemlere fark atan 2h görmedim. Tabi random biraz. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Sam Mesaj tarihi: Mayıs 16, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 16, 2012 d2'de ww gibi ability'lerde fark oluşuyordu, bir de silahın menzili farkı vardı. burada da silah menzili konsepti korunduysa en başlıca avantajı o olacaktır. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Cuce Mesaj tarihi: Mayıs 16, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 16, 2012 range farkı var silahlarda. 2hin epsiri işte klasik revenge overpower falan atarken dps değilde dmg per hitin yüksek olsun Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Gangren Mesaj tarihi: Mayıs 16, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 16, 2012 Barbarla challengelar yapılamaz sanki :p Ne var ne yok soak ediyorsun bi güzel Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Illumemati Mesaj tarihi: Mayıs 16, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 16, 2012 beyler ben cleave+rend gidiyorum cleave in de rune var güzel patlatıyor gibi siz nasıl seçtiniz skilleri Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Lind3r0th Mesaj tarihi: Mayıs 16, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 16, 2012 cleave+rend 1hd weapon+shield gidiyorum clave rune ile eziyor rend de aoe de güzel birde stun revenge kullanıyorum pasif skillede health globe verdim Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Gangren Mesaj tarihi: Mayıs 16, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 16, 2012 Charge atan templar mobları çektikten sonra, armor runelu leap ile ortaya atla, ground stomp ile stun + mobları kendine çek. Battle shout bas, üstüne whirldwind = gg. Eğer champ/rare varsa aynı kombonun içine, ground stomptan sonra bir de earthquake koy, sonra watch them burn. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
nordlydian Mesaj tarihi: Mayıs 16, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 16, 2012 beyler normal seviyelerde moblardan dusen ıtemler craftlardan daha iyi diyorlar doğru mu? Sımdıden BS kasıyım mı yoksa gold mu biriktirsem? Bir de duel-wield olarak gidiyorum act 1 baslarındayım şu an sorun yok oyle mi devam edilmeli? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Gangren Mesaj tarihi: Mayıs 16, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 16, 2012 Daha iyi daha kötü değerlendirmesi yanlış olur. Random stat verio çünkü crafted itemler. Moblar genellikle kendi levellarında item düşürmüyor, craftların yararı, itemin min. level req.'da yapıldığında, düşenlere göre daha üstün olması. Normal'de BS crafted itemler bence maliyete değmiyor, en azında Act2'nin ortasına kadar böyle. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Hannibal44 Mesaj tarihi: Mayıs 16, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 16, 2012 Bende kendimce tank + stun'a yönelik bir yapılandırma yaptım. Nighmarede bu sayede hiç yatmadım. Pasifler: Pound of flesh, Nerves of steel, tough as nails (3 ude defans skilleri) Aktifler :Bush-Cluber, Seismic-stagger sırf bu 2 skille stun manyağı oluyor moblar bosslar neredeyse vuramıyor bile + groundstomlada 3. bir stunım var hemde slow atıyor rune ile . Defanslar:warcry %40 def surekli, leap-toppling Impact (hem kaçmak hem mobları dagıtmak için) ,call of the ancients'ta en gerekli yerlerde Alın size yıkılmayan adam. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
yusema Mesaj tarihi: Mayıs 16, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 16, 2012 şu buildle build 16 saat playtime ile normal bitti. Bossları öldürmek biraz zaman aldı ama nerdeyse potion kullanmadan kestim. kalabalık ve elite gruplarda ise leap + earthquake + revenge yetiyor zaten. nightmare e akıcam bu gece :d Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Hannibal44 Mesaj tarihi: Mayıs 17, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 17, 2012 bu buildde leap yok ama :P güzel build yapmıssın hemen hemen aynı ground stomp yerine revenge olabilir bende deniycem. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
ozii_x Mesaj tarihi: Mayıs 17, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 17, 2012 Bende bu buildi kullanıyorum Barb Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Sorieno Mesaj tarihi: Mayıs 17, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 17, 2012 Leap gereksiz, furious charge ÇOK daha iyi. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Hannibal44 Mesaj tarihi: Mayıs 17, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 17, 2012 Aynen ben yeni keşfettim onu Merciless Assault runüyle cdsi azalıyor her charge edilen mob basına yani sınırsız charge yapıyorsun toplu moblara :D biraz imba gibi geldi nerf yer bu Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar