Jump to content
dreagloth

Ranger Bilgi Paylaşım Başlığı

Öne çıkan mesajlar

§ 28 Ağu 2012, 20:46
Kendi kullanıyor, sen sadece F2 yi kullanabiliyorsun.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 29 Ağu 2012, 12:59
Niye rangera Huntsman dememiş de engineera demiş?

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 29 Ağu 2012, 15:17
Heralde Ranger'ın Weaponsmith silahları ile işi de fazla olduğu için. Engineer'ın eli mahkum Huntsman'e.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 29 Ağu 2012, 15:21
Kopek iyimis

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 30 Ağu 2012, 12:44
Leveling yaparken Trait'leri nasıl dağıtıyorsunuz.Şuan harcamıyorum ki reset atmayalım max lvl'a kadar.

Help!!

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 30 Ağu 2012, 12:46
Ben skir/nat/mark basladim, ana tree ler skir be nat olacak gibi.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 31 Ağu 2012, 03:28
ranger açıcam bende güzel 1-2 video koysanıza. birde jaguar niye oyuncağa benziyor

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 31 Ağu 2012, 09:24
Ranger için hangi statlar önemli levellarken ve trait buldinizi yazsanıza ben resmen çorbaya çevirdim şu an bütün skillerimi falan.
Baştan yaratın beni.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 31 Ağu 2012, 11:32
Onemli stat diye birsey yok, ne oynamak istiyorsan ona gore sekillendirebilirsin. Oynayacagin trait leri bul once.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 01 Eyl 2012, 13:14
Absolut said:

Ranger için hangi statlar önemli levellarken ve trait buldinizi yazsanıza ben resmen çorbaya çevirdim şu an bütün skillerimi falan.
Baştan yaratın beni.


ben şunu yapıcam gibi abso

http://www.gw2builds.org/view/710176/leveling_build

ama hangi trait'ten baslayarak vermem lazım bilemiyorum. Çorba olmasıda önemli degil lvl40'ta resetlersin

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 01 Eyl 2012, 16:59
ben de marksmanship ile wilderness survival arasındayım, gerçi ben galiba şimdilik cok dar açıdan bakıyorum cond. duration vs damage gibi.. traitler önemli gerçekten

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 08 Eyl 2012, 17:58
OKÇU OLAYIM sevdasıyla ranger açtım ama wowdaki hunter gibi bişey çıktı
yani petim zaten karambolde ölüyor direk, bi işe yarayamıyor yani. acaba thief/warrior falan açıp bowla takılsam güzel olur mu? yoksa devam mı edeyim bilemedim

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 10 Eyl 2012, 07:39
Valla ben cahilce power yanı precision birazda condition dmg takılıyorum. Neden derseniz en ufak fikrim yok isimleri hoş geldi sadece :P
Trait olarakda ilk 2ye agırlıklı gidiyorum.
Pet olarak dmg için jaguar tank için ayı pvp içinde kurt aldım fena değiller şimdilik.
Petlere çok güvenmemek lazım yani 2den fazla mob oldumu direk ytıyorlar ama olsun hiç yoktan iyidir.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 10 Eyl 2012, 07:51
Kullandığın pet e göre değişir o, toughness/vit yüksek olanları kalabalık için kullan, heal i iyi kullan.

Jaguar ı nerden buldun bide, lvl 80 zone undaydı sanki o?

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 10 Eyl 2012, 07:53

Yok ya başlama noktasında var jaguar.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 10 Eyl 2012, 08:09
slyvari mekanı mı bu?

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 10 Eyl 2012, 09:21
başka yerlerde de var.

Caledon Forest : Metrica Province : Maguuma Jungle

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 10 Eyl 2012, 09:59
2 yerde var görünüyor haritalarda ama bundan digeri yerdekini bulamadım baya bi araştırdım. Bunu gider gitmez buldum. Belki şansızlıktır bilemiyorum.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 10 Eyl 2012, 12:02
wvw'de brown bear baya iyi oluyor. Üstünüzden condition alıyor.

Bu arada pet locationları,

http://www.guildwars2journal.com/topic/905-ranger-pet-locations-guide/

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 12 Eyl 2012, 05:50
LvL kasarken belli bir build ve pet var mı tavsiye edilen ?

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 12 Eyl 2012, 06:38
üste tam karar veremedim, karga kullanıyorum da, su altı için deniz anası iyi gibi...

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 12 Eyl 2012, 13:02
Ben de paylaşayım ranger ile ilgili tecrübelerimi yeni açanlar/açacak olanlar için;

Pet olarak level kasarken Murellow kullandım sadece,statları bear'la aynı,yüksek vitality'li. Poison cloud aoe'si epey işimi gördü kalabalık moblarda. Ama ne yazık ki oyunun en çirkin hayvanı olması muhtemel :) Su altında da shark/river drake güzel epey.

Build olarak hep power/condition damage ağırlıklı oynadım,precision da traitlerden/gemlerden geldiği kadarıyla kurtarıyo zaten.(end game dungeonlarda ve pvpde de böyle oynuyorum) Silah olarak ta shortbow/axe+torch kullanıyorum en başından beri. Bleed,poison ve burn dmg, komple condition damage gearı gidince mükemmel süründürüyo :p

Utility spell'lerde de trap/survival kullanıyorum,hem bunlardan da condition damage giydiriyosunuz hem de epey mobil olabiliyosunuz kite ederken vs.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 12 Eyl 2012, 13:11
Feamer said:

üste tam karar veremedim, karga kullanıyorum da, su altı için deniz anası iyi gibi...


deniz anası baya dayanıklı kalablaıkta götürüyor

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 12 Eyl 2012, 21:21
Herkese merhaba;

Ben de bir ranger olarak goruslerimi paylasmak istedim;

Level 80'e kadar pet olarak genelde Fern Hound kullandim, bunun nedeni knock down skilli ve yaptigi ciddi damagelar, lvl 80 zone'da moblara 600-700 civari vuruslar yapiyor, tank pet olarak Arctodus kullaniyorum (yukarida bir arkadas Murellow demis ikisi zaten yakin akraba).

Su altinda kesinlikle Armor Fish'i tek gecerim, sansima oyun basinda Lion's Arch'i acarken oldukca derinlerde bu peti buldum, ciddi HPsi var ve adi gibi armored oldugundan cok az damage yiyor, teke tekte veterani cok cok rahat bir sekilde tanklayabiliyor, champion petlerde de heal timer dolana kadar rahat kontrollu sekilde ayakta tutabiliyorum. Bu nedenle su altinda fazla pet denemek istemedim acikcasi.

Spec olarak armor planlamasini hala yaptigimdan vitality+condition damage build mi yoksa precision+crit+power'mi gitsem halen karar veremedim. WvW icin iyice arastirarak gerekli buildi olusturup buna gore gerekli seti olusturacagim. Su an halen karar asamasindayim. Oyun icinde genelde ranger'i sevmeyen ve kolay alinabildigini dusunen kisilerle karsilastim fakat bence iyi bir ranger cok is yapar. Range bir class olmasi benim en cok hosuma giden sey, kavganin icine direkt olarak girmek zorunda kalmiyorsunuz, kalsanizda melee damage'i oldukca yeterli.

Herkesin ranger ile ilgili ogrendiklerini bu baslikta paylasmasi dilegi ile.

Herkese iyi oyunlar.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 13 Eyl 2012, 03:59
Armored fish de cok iyi dogru, onun karadali karsiligi da devourer tipleri sanirim, benim tank pet im o su anda.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

Yorum yazmak için üye olun veya giriş yapın

Yorum yazmak için üye olmanız lazım

Üye ol

Kayıt olun ve aramıza katılın!

Yeni bir hesap oluştur

Giriş yap

Zaten üyemiz misin? O halde giriş yap

Hemen giriş yap

×
×
  • Yeni Oluştur...