Bone Mesaj tarihi: Ekim 18, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 18, 2012 şunlar hakkında fikriniz nedir? http://xcom.nexusmods.com/mods/18/ http://xcom.nexusmods.com/mods/7/ http://xcom.nexusmods.com/mods/10/ Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Komutan Mesaj tarihi: Ekim 18, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 18, 2012 Bence modlar icin biraz daha beklemeli, su an cogunda buglar oldugunu soyluyorlar. Zaten second wave'i Firaxis'in duzgun hale getirmesini umuyorum. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Kaede Mesaj tarihi: Ekim 18, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 18, 2012 muton ve chrysalidlere ilaç oldu bana yalnız 2 kat ammo yiyorsa kötüymüş. hep flanklememe yetti ama demek ki hep full şarjöre denk geldi Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
LethE Mesaj tarihi: Ekim 18, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 18, 2012 nası flanklemene yetti? coverına ters bi yönden vurdugunda flanklemiş sayılıyosun. suppression nerde devreye giriyor? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Kaede Mesaj tarihi: Ekim 18, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 18, 2012 arkasından dolanmana supression yiyen sabit kullanabildiği bir abilitysini kullanıp bekliyor Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Sam Mesaj tarihi: Ekim 18, 2012 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 18, 2012 ya arkadaş şu kitle firaxis forumuna yazsa resmen ele geçiririz ama yoksunuz. :p pronoit said: a.i ye iyi denmiş. yahu mmorpg oynar gibi aman agrolamayayim diye oynadığımız bir oyun bu. cover'a geçip hp kazaniyoruz falan. oyun bariz kötü. action point yok. heavy ile assault klasi arasinda abilityi saymazsak fark yok. hareket et,ateş et diye taktiksel oyun mu olur? oyunun gerilim yaratan tek yanı tüm turn'un aslinda siz oynanmadan oynanmiş olmasi. oranlar yetenekler bişi ifade etmiyor,vurmuyorsa vurmuyor. binanın duvarı agaç kadar cover sağlamiyor falan.intercept olayi yok. mesala ufo extraterraistial da bariz hava üstünlüğünü kaybettin mi işler sakata geliyordu. bunda o da yok. tek üst ile oynuyorsun. falan oyun 6/10 bence yeter.çünkü vaad ettiği hiçbişi yok. ama ortamlar falan hoş yani büyük potansiyeli heba etmişler. oyuna ben şahsen 7.5/10 veriyorum da (eski oyun 11/10 gözümde) iki düzeltme yapayım: - cover hp vermiyor, vurulma şansını düşürüyor. - sınıflar arasında aim ve hp farkı da olabiliyor. heavy'nin aim açık ara rezalet mesela max lvl'da. öte yandan kendi başına düşünülürse, japon srpg niyetine oynanırsa oyun iyi ama eski oyunların derinliğinde ve kompleksliğinde değil. eski oyunlar daha simülasyon gibiydi, bu daha oyun gibi. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
tomkat Mesaj tarihi: Ekim 18, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 18, 2012 tactical turn based strategy fanlari icin dandik bi oyun olabilir ama benim gibi en son oynadigi ts fallout tactics(o da yalap salap) olan biri icin baya guzel bi oyun ben 9 veriyorum Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
tomkat Mesaj tarihi: Ekim 18, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 18, 2012 commandos'u cok severdim bi de desperados tactical strategy degil belki ama hic onlar gibi oyun gelmedi nedense ya da ben kacirdim Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
bingildak Mesaj tarihi: Ekim 18, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 18, 2012 modlari okudum biraz da, cok mantikli seyler hazirlamislar.. ozellikle classic`te oynamaya basladigimdan beri bunu hissediyorum, alyenlerde sacma sapan bir aim ve crit sansi var. hadi aim`i kabul ediyorum zorlassin, artan unite sayisinin yaninda ama surekli crit olayi gercekten oyunun butun dinamiklerini bozuyor. classicte ilk 5 missionda -hpleri arttirana kadar- kac kere save/load yaptigimi dusunmek bile istemiyorum ki demin formatladim makineyi saveleri de alamadigim icin tekrar orayi oynamamak icin oyunu acmiyorum... tam taktik uyguluyorum, ekranin alakasiz ucundan full coverdaki adama en ufak alyen veriyor crit de veriyor. flank degil, ayrica bildiginiz full cover yani. normalde boyle bir sey yoktu, veya asiri raredi hissetmedim. cogu satellite uretim suresini dusurmus ki bence cok mantikli belki yari yariya degil de 30% hizlandirsalar yeterdi. 20 gun gercekten cok fazla, oyunun basinda satellite linkleri diziyorum fakat ne yaparsam yapayim surekli satellite beklemek zorunda kaliyorum. eger 2 ulkeyi gozden cikarirsan hic sorun degil ama kaybetmiycem diye kasarsan yapmasi asiri anlamsiz zorlasiyor. base olarak baslama bonuslari bence cok daha iyi ayarlanabilirmis, ben surekli europe secmek zorunda kaliyorum elim gitmiyor resmen. knowledge eziyor her turlu, ayrica ulkelerin verdikleri incomelarin random olmamasi da cok can sikici. bir de pistol ile ilgili bir seyler yapanlar gordum, ben belki 30-40 saat oynadim oyunu daha pistol kullanmadim, cidden bilmiyorum yani animasyonunu bile. onu arc ile replace edenler olmus ve yani sunu bir oyuncunun dusunup oyunu yapan adamlarin dusunememesi cok sikici bir durum. bu arada hic ilgimi cekmedi arc ile sadece gorev yapmiyor muyduk, her tur ayri ayri yakalanip sorguya alinabiliyor mu? alindiginda ne oluyor? oyunu gercekten cok begendim ama bazi seyler cok yuzeysel kalmis, daha devamliligi olan keyifli surekli oynanabilir hale getirilebilirdi. ne kadar begensemde su an ki halini single olarak begendim, singleplayer oyunlara finansal yatirim yapmiyorum :) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Sam Mesaj tarihi: Ekim 18, 2012 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 18, 2012 afrika benim gördüğüm en iyi bonus, çok farkettiriyor gelen funding parası ilk uyduları da abd ve rusya'ya atınca. tabanca kullanıyorum yeni oyunumda, assault'ları bazen overwatch'ta bırakacaksam tabanca seçiyorum alloy cannon uzaktan garanti misslediği için. gene sniper'ları overwatch'a bırakırsam hareket ettirdikten sonra. arc capture için hedef zayıflatmaya yarıyor bir de. evet chrysalid ve robotlar hariç her alyen sorgulanabiliyor ve belli research sürelerinde %50 düşüş bonusları veriyorlar. ilk gördüğünüz 1-2 seferde bayıltmazsanız pek esprisi kalmıyor tabii. pistol arc ile replace etmek gibi olaylar oyunun gameplay dengelerini etkileyen şeyler, oyunu ona göre kurmuş adamlar sonuçta. ben de chitin + grenade + scope taşımak istiyorum ama bariz bozar dengeyi heh. oyun geoscape'de çok yetersiz, bir kere elinizdeki ülkeleri uydu ile donatınca çok net görülüyor. ayda sabit miktar gelen sabit görevleri yapar hale geliyorsunuz ki geoscape yokmuş gibi oluyor oyun. bir ufo xt gold'da endgame'de bile yırtınıyorsunuz gelen ufo filolarını düşürebilmek için. burada ilk abduction olaylarının paniğini atlatınca birşey kalmıyor yapacak. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Kaede Mesaj tarihi: Ekim 18, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 18, 2012 bu sırada aoe supression varmış perkini alınca Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
bingildak Mesaj tarihi: Ekim 18, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 18, 2012 supression bana baya tirt geldi ya, ilk oyunumda aldim sonra hic ellemedim.. heavy genel olarak bence support, sniper ve assault`un cok ama cok gerisinde kaliyor endgame`de. eminim ileri zorluklarda roket cok ise yariyordur ama ben `pinti` bir adam olarak surekli fragment sikintisi cektigim icin kesinlikle patlayici `zorunda` kalmadikca kullanmiyorum. sahsen onceden xcom oynamamis olan, yani herkesin ovdugu klasik versiyonu bilmeyen biri olarak, oyunda heavy`nin digerleri gibi yararli olmasi icin oyuna `partial hit` gibi bir mekanik getirilmesi gerekiyor. hit`i dusuk oldugu icin misslediginde bile bir miktar damage vurup en azindan bir debuff vermesi gerekiyor supression`in verdigi gibi. ama sadece supression ile de debuff vermeye calismak sacma cunku bir suru etken girebiliyor devreye ve roundun bosuna gidiyor ki cogu zaman ters bir sey olmasa da sonucunda hit alamiyorsun debuffdan baska bir seye yaramiyor. ayni durumda bir assault, support veya sniper game changer bir sey yapabiliyor, 10 heallemek (4+2+4 muydu?), essek kadar bir alana +40 def vermek veya 95% sansla headshot vurmak veya direk archangella kafasina inip shotgunla iki defa 100% e yakin sansla vurmak gibi ki zerkerlar bile dayanmiyor buna. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Sam Mesaj tarihi: Ekim 18, 2012 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 18, 2012 support açık ara en gereksiz sınıf ya endgame'de. oyun zamanıyla 2017 ortalarındayım ve 2015'ten beri medkit kullanmadım. heavy blaster launcher ile iş yapıyor ama. suppression'ın sorunu en çok ihtiyaç duyduğunuz oyunun başlarında ammo conservation yok, onu aldıktan sonra da ihtiyaç gitgide azalıyor. herkes ghost armor giyince de tamamen yokoluyor ihtiyaç bir anda. heavy'lerin en büyük sorunu aim kazançları çok düşük, onun arttırılıp sniper'ların azaltılması lazım bariz. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Kaede Mesaj tarihi: Ekim 18, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 18, 2012 yakalanabilen herkesi bir kere yakalamak gerektiği için smoke bomb + supression da bayağı güzel oluyor yalnız oyunda epey bug var. özellikle los çok problemli. resmen rampanın üstünden rampanin altindaki chrysalidlere vision vermedi oyun Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Sam Mesaj tarihi: Ekim 18, 2012 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 18, 2012 yalnız gözlemlediğim kadarıyla çok fazla düşürürseniz aim'lerini, (smoke+supp+high cover vs) el bombası filan atabiliyorlar, daha kötü oluyor heh. alyene biraz şans bırakmak genelde daha iyi gibi. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
bingildak Mesaj tarihi: Ekim 18, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 18, 2012 asdadasdas daha ileri gidiyor, rampanin altinda duran target ustteki targetin oldugu yere ates edip (sight fln yok bildigin adamin oldugu yerdeki betona alttan yukari ates ediyor) hit yapiyor, ustteki alttakini goremiyor :p Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Kharon Mesaj tarihi: Ekim 18, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 18, 2012 2. nesili yetistiriyorum. Oyunun experience sistemine tepkiliyim. bir squaddie ye arc verdim, kendisi assaulter. 1 mission icerisinde denk geldi, 2 adam bayiltti, 3 tane ayri adama da cok guzel kritik bi konumdan crit cakti overwatchdan. Tek basina eli aldi diyebilirim. Bir de hayli kotuce konumlandirdigim baska bir hwguy caylak, 2318937 miss sonrasinda o diger kahramanin yumusattigini frag grenade ile 2 adam alarak tamamladi. ikinci soysuz 2 promotion alirken birinci caylak 3 mission oldu daha promotion alamadi. Psi larin levellanmasi nispeten daha kolay gerci de, yine de min 10 mission demek tum process. Kesinlikle event ve turn u ne kadar verimli gecirildigiyle alakali olmaliydi experience sistemi. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Sam Mesaj tarihi: Ekim 18, 2012 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 18, 2012 en garanti experience killing blow steal. :p albaya zayıflatıp çavuşa öldürtün. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Kaede Mesaj tarihi: Ekim 18, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 18, 2012 evet sıkışınca atıyorlar çok fena ilk defa muton capturelarken allahsız bir el bombası attı 3 kişiye 5er dmg haşırt diye. üstüne ne cover kaldi ne birşey allahtan etrafta başka kimse yoktu Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Kharon Mesaj tarihi: Ekim 18, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 18, 2012 Kaede said: yalnız oyunda epey bug var. özellikle los çok problemli. resmen rampanın üstünden rampanin altindaki chrysalidlere vision vermedi oyun Sam said: yalnız gözlemlediğim kadarıyla çok fazla düşürürseniz aim'lerini, (smoke+supp+high cover vs) el bombası filan atabiliyorlar, daha kötü oluyor heh. alyene biraz şans bırakmak genelde daha iyi gibi. su iki mesele ayrica gicik mevzu. Birde panic psi ability i n zmn deneyecek olsam, adam panikle tutup en uzakdaki adamima 10-15 critical vuruyor. Normalde vurup vuracagi 5-6 o da isabet ettirebilirse. Panic in ise yaradigi, kendi aralarinda ff yaptiklarina bir kere sahit olmadim. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Sam Mesaj tarihi: Ekim 18, 2012 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 18, 2012 panic çok kötü çok, keşke bana sorsaydın ben onu bir hafta önce farkedip direkt psi inspiration aldım yeni oyunda herkese. :p kendinizi öldürtmek dışında işe yaramıyor. mind flay veya mind control kullanıyorum sadece. psi tier 2 kayıp seviye. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Kharon Mesaj tarihi: Ekim 18, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 18, 2012 muton gibi will fakirlerine atarim , rage e girerler birbirlerini yerken ben de arkadan toplarim falan gibi fantazik stratejilerim vardi. Ki normalde de kullanimi oyle bisey olmali. Onun yerine bogaya kirmizi mendil sallamak olmus resmen. Neyseki sadece eski crewden ve yeni crew den birer kisiye verdim. Geri kalani inspiration -ki ona da duzgun bi kullanim senaryosu bulamadim. Net kayip seviye. sniper daki battlesight falan tarzi gerzek uniteleri tarayan bi psi-sense skill i olabilirdi. veya cesitlilik katmak icin psi larin da kendi icinde classlari olabilirdi. attack, defense, support gibi. Su anki rezalet endgame gameplay e biraz cesitlilik olurdu. Early game deki terror missionlarin ve henuz yetismemis crew ile cryssalid yusufunun verdigi keyfi henuz tekrar yasayamadim hic bir gorevde. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
bingildak Mesaj tarihi: Ekim 18, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 18, 2012 classic i bilmiyorum ama normalde mind control sacma sekilde oyunu kolaylastiriyor... ben zaten sunu anlamadim, bilmiyorum sizde fark ettiniz mi, oyunun played/difficulty curve u bozuk. oyunun basi asiri zor... ne yaparsan yap en iyi taktigi bile uygulasan 4 hp ile basliyorsun, ve full coverdayken bile alakasiz bir yerden en ufak alyen direk 6`lik crit vurabiliyor... ne zaman ki armor/silahlari cekiyorsun oyun bir anda asiri rahatliyor (healer abilityler ve psileri saymiyorum bile) kimse one shot yemez hale geliyor, tarzan style oynasan bile 90% duzgun bir supportun varsa duzeltebiliyorsun, oyunun basinda hata yapmasan bile duzeltemiyosun. bu durum bana asiri sacma geldi. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Sam Mesaj tarihi: Ekim 18, 2012 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 18, 2012 ya onu bilinçli olarak yaptıklarını söylediler orijinal oyundaki gibi, başlangıç çok zor ama uzaylıların teknolojileriyle durumu tersine çevirmek üzerine kurulu. aslında o bakımdan bence sorun yok, makul ama perk'ler de çok ciddi fark yaratıyor. işte orada kopuyor biraz daha durum. ya zaten char geliştirmeli oyunlarda neredeyse banko her zaman olan bir durum bir kere oynayıp nelerin iş yaptığını farkedince, endgame'de ezip geçmediğim rpg ve türevi oyun yok gibi. ayrıca normal oynamayın cidden ez mode. keyifsiz. mind control her oyunda, her seviyede en güçlü olay zaten. normal zaten ve olması da lazım. prof havyar achisi bile var heh. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
pronoit Mesaj tarihi: Ekim 18, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 18, 2012 abi easy mod 2 seçenekli ability vereceğine koy adam gibi 10 tane skill, throwingden shooting,agility, etc etc karekterler kendi kendini dengelesinler bir şekilde. zaten class koyarsan ister istemez OP olur. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar