Sam Mesaj tarihi: Kasım 29, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 29, 2011 axedice said: Mesajın bütün ciddiyeti tek bir kelimeyle kayboldu. üzgünüm ama combat mekaniklerinde detay olayını amerika bırakalı 10 sene filan oluyor. ya japonda ya rusda var ne varsa artık. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Laurelin Mesaj tarihi: Kasım 29, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 29, 2011 bilmedigin konularda ahkam kesmicen genc :p competitive rpg olarak piyasada bir tek pokemon var, blizzard bile boslugu gordu delmeye ve pastadan kapmaya kasiyor 6 slot, 300 un ustunde oynanabilir karakter ve ise yarayan milyonlarca kombinasyon var, gurur duydugun takimini cop karakterler ile dakikalar icinde patlatabiliyor adam strateji biliyorsa ki Effort Value gibi bi stat customization tool var ustunede naturelar ve wild da statlari nature icinde tamamen random yaratilan pokemonlar girince iyice zenginlesiyor oynamayan bilemez yani ki single playeri tamamen cocuklar oynasin diye yapilmis ve su-ates gibi basit bi mekanigi cozerek bitirilebilirken competitive e geciste aglatiyor resmen sundugu secenek fazlaligi ve derin mekanikleri ile Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
axedice Mesaj tarihi: Kasım 29, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 29, 2011 http://media.comicvine.com/uploads/7/72188/2038450-foto_pikachu_01.png Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Thermo Mesaj tarihi: Kasım 29, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 29, 2011 ya ben üşeniyorum şimdi. biri şuraya pokemon'un olasılıklarını gösteren grafik mrafik bilmem ne koysun Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Suark Mesaj tarihi: Kasım 29, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 29, 2011 ya oyun bana o hissi versinde zorluk çok önemli değil. ben yeterince zorlaştırırım onu zaten istersem. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Kaede Mesaj tarihi: Kasım 29, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 29, 2011 house rule yapılmıyor ne demek lan diplomasi çok imba olduğu için heroes multi atarken almazsın mesela budur house rule yada klasik turtler oyuncuların YARIM SAAT DALMAK YOK demesi gibi Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Red Mesaj tarihi: Kasım 29, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 29, 2011 valla pokemonun heryeri iyi olsa da sonuçta pokemon yani Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
nutella yerim Mesaj tarihi: Kasım 29, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 29, 2011 fallout nw de ki denge guzel ornegın Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Laurelin Mesaj tarihi: Kasım 29, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 29, 2011 http://www.smogon.com/calc/ cok "basit" bi damage calculator, sadece populer movesetler uzerinden gitmisler http://i43.tinypic.com/2cifszm.jpg buda meshur nuzlocke run, denemesi bedava Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Sparkcaster Mesaj tarihi: Kasım 29, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 29, 2011 viktor baya ciddiymiş ya Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Seperate Mesaj tarihi: Kasım 29, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 29, 2011 zorluk seviyesi olmasın,neden çünkü bir campaign'i 2 kere bitirdiğim çooooook nadir,hani hele ki normalde bitti bir de hard deneyeyim dediğim inanılmaz nadir,hayatımda belki 2 kere yapmışımdır,o yüzden en temizi zorluk seviyesi falan olmasın zorsa zor kolaysa kolay yapımcı ayarlasın Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Redeagle Mesaj tarihi: Kasım 29, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 29, 2011 Zorluk seviyesi gerekiyor oyunlara. Bugün oturup Skyrim oynadığım vakit seçtiğim seviyeye göre labada lubada düşmana dalmaya kalktığım vakit acımadan indiriyorlar. Vampir lordu görünce onu indirmem için devlerin kampında 3ye 1 tuzağa düşürmem gerekiyor mesela. Stealth gitmem gerekiyor vs. vs. Oyunda şu an çok güçlü düşmanların koruduğu için giremediğim kaleler falan var. Fakat sevdiğim youtube kanallarında Skyrim oynayan insanları görüyorum. Seçtikleri zorluk seviyesi nedeniyle benim o alamadığım yaratığı yaklaşık 1.5 - 2 kılıç darbesiyle öldürüyor adamlar. Benim bir aksiyon oyununda ölme tehlikem olmadıktan sonra, o dünyada bana tehdit oluşturacak bir öge olmadıktan sonra o oyunu uzun soluklu bir şekilde oynamam ve zevk alabilmem söz konusu değil. Kes biç geçten öteye gitmez koca oyun. Bu nedenle zorluk seviyesi gerekiyor. Ben o adamların oynadığı zorlukta asla oynamazken onlarda büyük ihtimalle benim oynadığımı çok kasıntı bulur oynamaz. Firma satış yapmak istediğine göre zorluk seviyesi fix olsa, casual takılan ve bütün contenti çok kısa sürede görüp tüketmek isteyen adama yönelik yapılır. Bu da beni bayar açıkçası. Haa zorluk seviyesi olarak New Vegas'taki hardcore modu gibi yaratıcı zorluk seviyeleri bence daha da mükemmel bir olay. Üst zorluklarda düşman canının artması dışında insanları daha hardcore oynamaya yöneltecek ögelerin(hatta belki de questlerin) bulunması ve insanların buna göre ödüllendirilmesi oyunların ömrünü acayip uzatır bence. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
HellHound Mesaj tarihi: Kasım 29, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 29, 2011 http://www.escapistmagazine.com/forums/read/9.327757-Kotor-2-WTF-Spoilers Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Sam Mesaj tarihi: Kasım 29, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 29, 2011 said: If you die before the final boss of KOTOR2 playing on easy, you are terrible at games. I don't mean kind of bad like when you can't get headshots in Halo, or really really bad where you have trouble winning the Madden offline mode. You are the kind of bad where you fumble at your controller blindly mashing buttons until something happens. You are chimpanzee bad. hahahaha doggy sen misin bu yoksa? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
HellHound Mesaj tarihi: Kasım 29, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 29, 2011 ahah yok ayrica kufur yemis gibi olmadim degil madden ve halo refaransi veren mesaji bana yakistirdin diye Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Sam Mesaj tarihi: Kasım 29, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 29, 2011 adama onları oynamayı layık görmüş olabilirdin! böyle de çeviririm lafı. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Bone Mesaj tarihi: Kasım 29, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 29, 2011 goldbären said: oyun zor olacak diye köşeyi döner dönmez taramaya başlayan ve hep kafanızı tutturan AI, bütün oyun boyunca topladığınız mermiler bir şarjör etmiyor gibi zorluklardan ziyade daha ince ayar çekebilseler keşke. özenseler olur ama. gerçi mermili örnek adama tutumlu olmayı öğretiyor buna katılıyorum. hani bir oyunu zor yapmak çok basit bir iş. adamın eline 1 damage veren bir silah, kendisini de 100 hp'lik yap, düşmanlarına 100 damage veren silah, kendilerini de 1000 hp'lik yap, al sana zor oyun. bence önemli olan bir düşman üstünde saatlerce odaklanmak veya aynı bölümü yüzlerce kez tekrar ettirecek bir zorluk ayarındansa, oyuncunun düşünmesini, plan yapmasını ödüllendiren, yoğun temposuyla terleten ama yine de oyuncunun rahat reaksiyon verebileceği bir aralık bırakan oyunlar yapabilmek. AI'ler gelişti artık. kutunun arkasına gizlenmişken seni farkedip headshot çeken düşmanlar, dibine girdiğinde tepki veremeyip dakikalarca yanında dursan da ateş etmeyen düşmanlar, bunlar kaldırılsın, değiştirilsin. oyunlarda hiç sevmediğim "şu adamın başında bekle onu koru sakın ha ölmesin", "15 saniyede şu binalar arasında gidip gelceksin çabuk ol", "bunu yaptın ama şimdi aynı şeyi 20 defa daha tekrarlıycaksın, ölürsen baştan" görevlerinden nefret ediyorum. bi de hikaye için oynuyorum ben, bir bölümü 50 kere baştan oynamak için değil. sırf bu yüzden oyunu easy'e getirdiğim oluyor. tabii Sam'in dediği gibi ince ayar çekebilmek güzel olur. ayarlıycaksın mesela düşmanların hızını arttırcaksın ama verdikleri damage ve hp'leri sabit kalacak. düşmanların AI'lerini arttıracaksın ama aimbot açmış gibi ateş etmeyecekler. güzel olurdu öylesi. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar