Jump to content
Bone

D&D sürümleri arasında kıyaslama

Öne çıkan mesajlar

§ 23 Kas 2011, 19:10
şöyle diyebilir miyiz?

chainmail:

black sabbath - iron man

http://www.youtube.com/watch?v=MII3ns2KTBc



1e:

iron maiden - phantom of the opera


http://www.youtube.com/watch?v=h8IuFl3sMhk



2e:

blind guardian - mirror mirror

http://www.youtube.com/watch?v=1AfNOKQdY-U



3e:

hammerfall - hearts on fire

http://www.youtube.com/watch?v=k25X8RAjJ00



4e:

lady gaga - alejandro

http://www.youtube.com/watch?v=niqrrmev4mA



pathfinder:

metallica - the unforgiven

http://www.youtube.com/watch?v=Kzmvn7a0rvQ

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 23 Kas 2011, 20:53
niye diyemeyiz?

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 24 Kas 2011, 00:07
kendine uygun gelenleri yaz?

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 24 Kas 2011, 00:54
ben de uygun bulmadım

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 24 Kas 2011, 16:46



4e için şöyle bişey daha hoş dururdu

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 27 Kas 2011, 10:48
4e daha çok şöyle:


http://www.youtube.com/watch?v=kfVsfOSbJY0

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 27 Kas 2011, 10:55
d&d'e olan nefret endir? hiç bakamdım bilede ben rule booka. naaptı adamlar thac0'yu gerimi getirdiler?

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 27 Kas 2011, 10:58
abi thac0ı getirseler ellerinden öperim 2eyi çok severdim keza. zor ama mantıklı bir sistemdi (muhtemelene bilim ve teknoloji kafasındaki insanlar tarafından hazırlanmıştı sdf).

4eye bakalı baya oldu ama baktığımda gördüğüm şey baya rezaletti onu hatırlıyorum. lay on hands yapan fighterlar falan gibi şeyler hatırlıyorum ama umarım doğru değildir hatırladıklarım hatırlayınca yine kızdım. yani 3e -> 4e geçişini pc RPG -> console RPG gibi görebilirsin.

Ha bi de 4e için yazdıkları tarihçede helm'i öldürmüştü salaklar sdf nereye öldürüyosun lan helmi yavaş sfdcx

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 27 Kas 2011, 11:02
Ölüm hikayesi de bu

said:
In 1384 DR, while conveying messages from Tyr to Tymora during the pair's courtship, a strange and fateful misunderstanding resulted in the accusation that Helm had stolen Tymora's heart. Helm was subsequently slain in a duel by Tyr. Cyric is suspected to have had a hand in these events.[5].


AŞK MESAJI TAŞIRKEN ÖLMÜŞ SDF
IQ terk hikaye sdf

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 07 Ara 2011, 12:57
4 e kart oynu abi
world of warcrafttaki skill mantıgı war

işte nasıl diyip cd si war abilitylerin
once per round
once per combat
once per day gibi(yane her toplaştıgından bi defa tadında)

level aldıkca kart alıyosun felan
baya garip bişi

olabildiğince wowa benzetmeye calısmıslar oynu


thac= ayrıca fena bi sistem deildi
sadcece işleyişi tersti yane azalınca iyileşen mantığı tersti onun dısında basitti işte
thac0 - AC den büyük atıyodun

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 07 Ara 2011, 12:59
ben arada bole dnd nin örnek oyunnarını linkliyorum felan
orda var

bide garip böle classlar koydular
warlock felan
ben 3rdu bile cok tutmamıstım
2nd editioncuyum ben
adnd auheahu

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 07 Ara 2011, 12:59
bide bi ütünü hammerfall benzetmek hakaret mi övgü mü kararsızım
epey kötü grup hammerfall cunku

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 08 Ara 2011, 00:26
3rd kötü değildi o kadar ya

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 08 Ara 2011, 00:34
2nd ed.da warrior meatbag resmen, hiç bi özelliği yok. 3le birlikte en azından featler ve warrior classlara biraz utility geldi. Tako saçmalığına değinmiyorum bile, kim niye düşünmüş kolunu bacak arasından geçirip kulağına dokunma ihtiyacı hissetmiş hiç bi fikrim yok.

http://www.youtube.com/watch?v=lKMwG_9UZWA

Bu da vahşet sürümü :P

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 08 Ara 2011, 01:39
Hayatımda gördüğüm en kötü topic.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 08 Ara 2011, 14:43
Thaco iyidir zamanında üniversite 1de bir grup mühendis ve bilim öğrencisi olarak yeni bir sistem yaratmaya çalıştığımız zamanlarda istatistiksel olarak incelemiştik bu sistemleri thaco en mantıklısı idi tabi seneler geçti üzerinden pek bişey hatırlamıyorum.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 08 Ara 2011, 14:48
Takonun istatistiksel olarak attack bonus sisteminden hiçbir farkı yok? Üniversitede ders veren bi hoca olarak bunu düşünememen beni gerçekten korkuttu.

Bu arada vidyoyu izleyin vidyo baya iyi.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 08 Ara 2011, 14:49
2nd ed. monstrous manual + 3rd ed rules.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 08 Ara 2011, 15:25
3th eksik çıkmıştı malesef. hatta yöneticiler 3th ed. ilk basım partisinde monte cook'a gelip "ekleyemediğimiz şeyler vardı ya... sen merak etme,onları da 3.5 çıkartıp ekleyeceğiz." gibisinden bişey demişler. monte de haliyle "oha" demiş.

şu an en iyisi pathfinder. adamlar ciddi emek harcamışlar.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 08 Ara 2011, 16:53
attack bonus o ayrı thac0
ama bence attack bonustan cok daha nerd abi adı
thac0 bole yazımı bile cool

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 19 Ara 2011, 21:12
axedice said:

Takonun istatistiksel olarak attack bonus sisteminden hiçbir farkı yok? Üniversitede ders veren bi hoca olarak bunu düşünememen beni gerçekten korkuttu.

Bu arada vidyoyu izleyin vidyo baya iyi.


onu yazarken thaco kurallarını hatırlamadığım için argümanın geçersiz heh üniversitede ders veren bir hoca olmadığım için argümanın daha da geçersiz

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 21 Oca 2012, 20:08
yapmayın ya thac0 iyidir böyle iri iri fontlarla eksilere düştükçe sevinirsin falan

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 21 Oca 2012, 20:21
değil... bir tek açılımını söylemek karizma oluyordu. hey gidi hey -36 ac yapmıştım IWD de...

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

Yorum yazmak için üye olun veya giriş yapın

Yorum yazmak için üye olmanız lazım

Üye ol

Kayıt olun ve aramıza katılın!

Yeni bir hesap oluştur

Giriş yap

Zaten üyemiz misin? O halde giriş yap

Hemen giriş yap

×
×
  • Yeni Oluştur...