Jump to content
Khiran

oha

Öne çıkan mesajlar

§ 18 Eki 2011, 16:32
oha bu oyunun bu saatten sonra avrupa sunucusu açılıyomuş. fetişlerine haber salayım dedim; http://www.nttgame.com/
private server çıkarsa karışmam. betada oynuyodu arkadaş usa serverindan daha ilerideymiş versiyonu.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 09 Kas 2011, 18:29
iyiymiş haa bende başlıyorum amerika japonya falan engelli yalnız

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 09 Kas 2011, 23:46
hep beraber malis atıyoruz beyler

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 09 Kas 2011, 23:48
patiden daha gecen yil bu oyunu ciddi ciddi oynayan bir uye taniyorum mesela ben. soylersem rezillik cikar nikini, oha o mu oynuyormus AHAHA dersiniz.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 09 Kas 2011, 23:54
Masq artık söylemek zorundasın.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 09 Kas 2011, 23:56
masq bence sölemelisin.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 09 Kas 2011, 23:57
nayt online hayat offline

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 09 Kas 2011, 23:58
olum çok güzel oyun lançç hem de BELEŞ!! wow a verdiğim paralara yanıyorum :/

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 09 Kas 2011, 23:59
yok artık.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 10 Kas 2011, 00:12
İldeniz çık aradan. Şantajla öğrendim gerçek oyuncuyu. Şimdi biraz acı çeksin açıklayıp açıklamayacağımı merak etsin.. ZAHAHAHA

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 10 Kas 2011, 00:14
escapetir kesin.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 10 Kas 2011, 00:15
escapein oynaması enteresan olmazdı

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 10 Kas 2011, 00:17
Khiran escapemiymiş.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 10 Kas 2011, 00:18
Escape zaten kınaytçı onu geç. Bu biraz daha kuul takılan, albüme resimler koyan falan bi arkadaşımız.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 10 Kas 2011, 00:19
beyler bayanlar ben yokum birkac gun gfd arkamdan atip tutmaca yapmayin.

bir de escape'in oynamamasi surpriz olur be.
YOU WIN OR YOU DEAD

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 10 Kas 2011, 00:21
benmiyim lan yoksa

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 10 Kas 2011, 00:21
türkün türkten başka dostu yoktur arkadaşlar avrupa serverından medet ummayın

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 10 Kas 2011, 00:22
şu you win or you death geyiğinin linki var mı

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 10 Kas 2011, 16:42
dedikodulara bak of

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 10 Kas 2011, 16:46
Şu bölümü trollerken eglendigim kadar hiçbir bölümde eglenmedim.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 10 Kas 2011, 16:47
bu bölümü trollemek köre hareket çekmek gibi bişey lan nesiyle eğleniyon

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 10 Kas 2011, 16:50
Kör taklidi yaparak.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

Yorum yazmak için üye olun veya giriş yapın

Yorum yazmak için üye olmanız lazım

Üye ol

Kayıt olun ve aramıza katılın!

Yeni bir hesap oluştur

Giriş yap

Zaten üyemiz misin? O halde giriş yap

Hemen giriş yap

×
×
  • Yeni Oluştur...