Jump to content

escape

=o=
  • Mesaj sayısı

    16.685
  • Üyelik tarihi

  • Son ziyareti

escape tarafından gönderilen her şey

  1. escape

    Beleş oyunlar başlığı!

    kazandı
  2. escape

    Kedi sevmek kuduz??

    kuduz virüsü sadece kan yoluyla bulaşır.
  3. escape

    Boşandık

    evlenmeyip napıcaksınız abi ömür boyu? akıllı mantıklı iş değil evlenmemek.... illa ki bir yerlerde düzgün kadınlar vardır. olmadı annenize söyleyin size kız baksın. onların bulduğu kızlar iyi olur. anneler iyi seçer. ama asla evlenmeden olmaz. özellikle bir erkek için. zor abi... ben de istemiyorum evlenmek ama mecbur hissediyorum kendimi bak yaş geldi 27-28
  4. escape

    Boşandık

    keşke biraz yakışıklı olsaydık ya
  5. escape

    Boşandık

    Slav kadın bakar mı lan sana dfdf
  6. escape

    Yeni Forum Altyapısına Hoşgeldiniz

    alışırız ama ya, gözümüz alışmış ya 10 yıl boyunca birden böyle değişince garip oluyor.
  7. escape

    Yeni Forum Altyapısına Hoşgeldiniz

    çok beğendim. dünyanın en iyi sitesi şuan.
  8. escape

    Yeni Forum Altyapısına Hoşgeldiniz

    kardeşim naber ya çok özledim seni?
  9. escape

    Yeni Forum Altyapısına Hoşgeldiniz

    abi bu neeeeee
  10. escape

    evlenmek üzere olan insana facebook iftirası ve tehdit

    BÜTÜN SORUN SEKS Mİ ŞİMDİ YANİ
  11. escape

    evlenmek üzere olan insana facebook iftirası ve tehdit

    firssstttt
  12. escape

    Poşet Hakkında Her Şey (2019)

    heh aynen macrocenter çok üst düzey bir market mesela. ilginç bir pahalılık var orada. kaliteli de yani, boş bir pahalılık değil. insan içerde büyüleniyor resmen :D migros tansas carrefour falan boş market yani. bim'den a101 den tek farkı ürünleri kutuyla koymuyorlar, tek tek rafa diziyorlar
  13. escape

    Poşet Hakkında Her Şey (2019)

    migrosun bi olayı yokki abi neden yıllardır abartıldı bu market
  14. escape

    Poşet Hakkında Her Şey (2019)

    o çöp poşetleri yapımı ve içeriği bakımından doğada daha hızlı kayboluyor ve geri dönüşümü daha kolay??
  15. escape

    ŞAMPİYON 2018-2019 Sezonu Genel Tartışma

    Herkes takır takır transfer yaparken bizimkiler yine armut yiyor. 13 yaşında altyapı çocuklarla anlaşıyor. Üstelik elindeki gücü gönderiyor. Noluyor abi ft bıraktı mı yine şampiyonluğu. Bu sefer başakşehir mi olsun istiyor?
  16. escape

    savcı arkadaşıma ileteceğim seni

    bu hakaret davaları bana çok çocukça geliyor ya.
  17. escape

    Age of Empires II HD Edition

    Aynen botlara karşı stratejik duvarlar çekince gelmeleri gecikiyor. Bir de nasıl bu kadar hızlı olabiliyorlar anlamıyorum her şeyi son hız ve vakit kaybetmeden yaptığım halde yine 10-15 asker basmış gelip bitiriyor oyunu sinir krizi geçiyorum. Hiç mantıklı değil. Botlar bir de akıllı, oyun başı scout ile harraslarsan uyuz olup daha erken Rush atmaya başlıyor.... Campin dibinde bir yerde barack kuruyor camp kuruyor herkesi oraya yığmış oluyor. Nedir abi şimdi her yere duvar mı çekicem onunla aynı hıza gelene kadar? tamam abi çözdüm işi artık orta seviye botları yenebiliyorum. ilk defa bir oyunda bu kadar mutlu oldum :D:D:D sırada next level botlar var önerdiğiniz videolar ve kanallar da çok yardımcı oldu sağolun.
  18. escape

    Poşet Hakkında Her Şey (2019)

    ne
  19. escape

    2019 Incoming

    iyi seneler herkese sağlık diliyorum.
  20. escape

    Fenerbahçe 2018-2019 ALİ KOÇ Sezonu Genel Tartışma

    ben zaa lamaktan sıkıldım artık ya
  21. escape

    ŞAMPİYON 2018-2019 Sezonu Genel Tartışma

    tam da oraya bakıyordum. eyv tarık çamdal... dfsdfdsfgdsfd
  22. escape

    ŞAMPİYON 2018-2019 Sezonu Genel Tartışma

    şuan kim eksik abi asıl kadrodan. FT hariç? buna ulaşabileceğimiz bir liste falan var mı
  23. escape

    ŞAMPİYON 2018-2019 Sezonu Genel Tartışma

    puan tablosu da garip. http://i63.tinypic.com/295eiw1.jpg 2.olan 4 takım var. 2 gol daha atsak 2.olacaktık yaaa pfff
  24. escape

    ŞAMPİYON 2018-2019 Sezonu Genel Tartışma

    hakem sivas'a penaltı yaratacak şimdi izleyin.
  25. escape

    ŞAMPİYON 2018-2019 Sezonu Genel Tartışma

    abi eren....
×
×
  • Yeni Oluştur...