Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Archeage


narsor

Öne çıkan mesajlar

axedice said:

Ne gibi mesela?


Çok fazla şey sayabilirim ama önemli olanlardan birini yazıyım hemen: CC immune time diye bir şey yok oyunda... Karakterinizi 3 class seçerek oluşturuyorsunuz yani 3 ayrı classın Hybrid hali sizin classınız oluyor. Zaten her class için CC var, kiminde 2 tane kiminde 4-5 tane. Şimdi sen karakterini oluşturduğunda 3 class karışımı yapıyorsun bu durumda 2-3 stun 1 knocback 1 fear cart curt derken her oyuncuda "en az" 4-5 CC oluyor. Yani fight genelde şöyle gerçekleşiyor: ilk dalan %99 kazanıyor çünkü CCde işin bitiyor, olurda CCden çıksan bile tekrar CCye giriyorsun... Neredeyse stunlock'da ölüyorsun (en iyi ihtimalle çok yüksek HPye sahipsen %15-20 kalıyor HP ki bu da zaten yine öldün demek) az önce yazdığım %99 ölüyorsun kısmındaki %1 de "eğer kaçabilirsen" ki bazen mümkün yırtıyorsun :) Ya hadi CC Immune Time koymadın bari resist şansı ver diyeceğim o da yok... Saçmalık

Oyun PvP üzerine inşaa edilmiş ama PvP için en önemli mekanikler hiç düşünülmemiş ki bu haliyle resmen Epic Fail. Eğer düzeltmeden EU release gelirse büyük hayal kırıklığı olur ve açıkçası ben bu oyun için elimi cebime atmam...

Umarım Kore release Beta mantığıyla ilerler ve yapılan eleştirileri kulak arkası etmezler... Cünkü oyun "çok başarılı olabilecek bir potansiyele sahip"...

EU/NA Release öncesi sürekli iyileştirmeler ve geliştirmeler yapıyorlar (haklarını yemek istemiyorum) ama en önemli konuları şu ana kadar yaptıkları gibi pass geçerlerse ve oyunu şu anki haliyle piyasaya sürerlerse oyunun sonu hezimet olur. Kore serverlarındaki maceramı da bu ay sonlandırıyorum zaten, daha fazla zaman ve para harcamaya gerek yok
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

lightNdark said:

axedice said:

Ne gibi mesela?


Çok fazla şey sayabilirim ama senin için en önemli olanlardan birini yazıyım hemen: CC immune time diye bir şey yok oyunda... Karakterinizi 3 class seçerek oluşturuyorsunuz yani 3 ayrı classın Hybrid hali sizin classınız oluyor. Zaten her class için CC var, kiminde 2 tane kiminde 4-5 tane. Şimdi sen karakterini oluşturduğunda 3 class karışımı yapıyorsun bu durumda 2-3 stun 1 knocback 1 fear cart curt derken her oyuncuda "en az" 4-5 CC oluyor. Yani fight genelde şöyle gerçekleşiyor: ilk dalan %99 kazanıyor çünkü CCde işin bitiyor, olurda CCden çıksan bile tekrar CCye giriyorsun... Neredeyse stunlock'da ölüyorsun (en iyi ihtimalle çok yüksek HPye sahipsen %15-20 kalıyor HP ki bu da zaten yine öldün demek) az önce yazdığım %99 ölüyorsun kısmındaki %1 de "eğer kaçabilirsen" ki bazen mümkün yırtıyorsun :) Ya hadi CC Immune Time koymadın bari resist şansı ver diyeceğim o da yok... Saçmalık

Oyun PvP üzerine inşaa edilmiş ama PvP için en önemli mekanikler hiç düşünülmemiş ki bu haliyle resmen Epic Fail. Eğer düzeltmeden EU release gelirse büyük hayal kırıklığı olur ve açıkçası ben bu oyun için elimi cebime atmam...

Umarım Kore release Beta mantığıyla ilerler ve yapılan eleştirileri kulak arkası etmezler... Cünkü oyun "çok başarılı olabilecek bir potansiyele sahip"...

EU/NA Release öncesi sürekli iyileştirmeler ve geliştirmeler yapıyorlar (haklarını yemek istemiyorum) ama en önemli konuları şu ana kadar yaptıkları gibi pass geçerlerse ve oyunu şu anki haliyle piyasaya sürerlerse oyunun sonu hezimet olur. Kore serverlarındaki maceramı da bu ay sonlandırıyorum zaten, daha fazla zaman ve para harcamaya gerek yok


ehehehh wow vanilla ehehe
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

lightNdark said:

axedice said:

Ne gibi mesela?


Çok fazla şey sayabilirim ama önemli olanlardan birini yazıyım hemen: CC immune time diye bir şey yok oyunda... Karakterinizi 3 class seçerek oluşturuyorsunuz yani 3 ayrı classın Hybrid hali sizin classınız oluyor. Zaten her class için CC var, kiminde 2 tane kiminde 4-5 tane. Şimdi sen karakterini oluşturduğunda 3 class karışımı yapıyorsun bu durumda 2-3 stun 1 knocback 1 fear cart curt derken her oyuncuda "en az" 4-5 CC oluyor. Yani fight genelde şöyle gerçekleşiyor: ilk dalan %99 kazanıyor çünkü CCde işin bitiyor, olurda CCden çıksan bile tekrar CCye giriyorsun... Neredeyse stunlock'da ölüyorsun (en iyi ihtimalle çok yüksek HPye sahipsen %15-20 kalıyor HP ki bu da zaten yine öldün demek) az önce yazdığım %99 ölüyorsun kısmındaki %1 de "eğer kaçabilirsen" ki bazen mümkün yırtıyorsun :) Ya hadi CC Immune Time koymadın bari resist şansı ver diyeceğim o da yok... Saçmalık

Oyun PvP üzerine inşaa edilmiş ama PvP için en önemli mekanikler hiç düşünülmemiş ki bu haliyle resmen Epic Fail. Eğer düzeltmeden EU release gelirse büyük hayal kırıklığı olur ve açıkçası ben bu oyun için elimi cebime atmam...

Umarım Kore release Beta mantığıyla ilerler ve yapılan eleştirileri kulak arkası etmezler... Cünkü oyun "çok başarılı olabilecek bir potansiyele sahip"...

EU/NA Release öncesi sürekli iyileştirmeler ve geliştirmeler yapıyorlar (haklarını yemek istemiyorum) ama en önemli konuları şu ana kadar yaptıkları gibi pass geçerlerse ve oyunu şu anki haliyle piyasaya sürerlerse oyunun sonu hezimet olur. Kore serverlarındaki maceramı da bu ay sonlandırıyorum zaten, daha fazla zaman ve para harcamaya gerek yok


Wow un ilk ciktigi aylarda, Shaman frost shock la butun melee adamlar kite lanabiliyordu, efect diminish/immunity yoktu. Yine stun timer lari duzgun oturtulmadigi icin stunlock rouge lar revactaydi. Hepsini duzlediler ilk 6 ay da.

Ha sene 2013 vs. durumlarina birsey diyemiyorum.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

dreagloth said:

Kore sıralamasında oyunun yeri bize ne gibi bir bilgi veriyor oyun hakkında.


Listeler Kore'nin en ünlü ranking sitesi gametrics'den alınmıştır. Resimlerdeki anafikir de şudur; Ocak sonunda listeye 3. sıradan giren Archeage (mmolarda 1.sıra), Mart ayının gelmesiyle oldukça aşağıları düşmüş hatta mmolarda Aion, Blade&Soul ve Lineage'in de altına düşmüştür. Kısaca çok fazla ümit beslenen bir oyun olarak çıkıp hayal kırıklıkları ile devam etmiştir. Oyun çok kötü oynanmaz demiyorum, ben zevkle oynadım ama pingin çok iyi olması lazım çünkü bazı skiller (cooldown olmayan skiller) ~50 ping istiyor oynamak için ama Kore'de en iyi 250 ping alabiliyorduk ve bu yüzden bıraktım oynamayı.

Mesela benim oyunu sevmemdeki etkenlerden birisi bu videoda göreceğiniz Grim Reaper (저승사자) classı, rogue/mage hybrid classı olup jumpback, stealth, backstabimsi bir skill ve aoe dmg üzerine kurulu. Class jumpback(geriye zıplama) kullandığında 3sn boyunca cooldownsız bir şekilde fireball spamleyebiliyorsunuz. Neden düşük ping gerektiğinin en büyük örneklerinden biri bu zaten, onun da videosunu koydum

Maximum attack speed + pvp silahı (berserk) = 5x instant fireball, oyundaki en büyük nuke




Bu da izleyen herkezin reroll ettiği class :)

Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Güncel ArcheAge PvP ile ilgili fikir edinmek isteyenler için bir video atıyım
Benim şuanki karakterim videoda gördüğünüz class...
GrimReaper : Stealth & Caster & AoE



(sıkı dps class'tır ama yinede oyunun OP classı Fort/Combat/Will henüz bi değişiklik yapılmadı bu class işi bitiriyor)

Neyse dediğim gibi oyun "çok başarılı olabilecek potansiyele sahip" umarım değişiklikler yapmaya devam eder ve EU release öncesi şuan beni mutsuz eden bazı şeyleri düzenlerler... O zaman emin olun çok başarılı olur bu oyun... Aksi durumda direk fail olur
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Onlarda will yok moruk be :) bunlar will yerine stealth alan denyolar sadfdsfa Dikkat et onların hepsi Plate giyiyor ama "stealth oluyorlar" Predator'da stealth yok ;) will olsa mavi shield açar yada 12snlik immune stance açarlar yada Magic Immune AoE Shield açarlar gruba falan görülür direk kabak gibi, o abilityleri hiç kullanan yok videoda... Bunlar Predator falan diil emin olabilirsin. Sen bana güven Predator OP oyunda eheueh
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Kendi koydugum videodan bahsediyorum ben, zaten counter predator diye geciyor korece topic basligi. Stealth almis olsalar geri ziplar stealth olurlar, burdaki olay combat bitene kadar stun lock yemesi predatorun. Zaten stealth alan warriorlar 1 ay önce falan basladi, ghost walker yada ghost warrior olarak geciyor ingilizcesi biraz garip
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

  • 1 ay sonra ...
  • 1 ay sonra ...
meh kore'de f2p oluyormuş. baya baya p2w görünüyor. trion bu modeli benimsemez umarım

said:
"Starting July 3rd, ArcheAge Korea will cease selling time cards in favor of premium 30- and 90-day packages that offer in-game advantages like faster labor point recovery, item exchange vouchers, the ability to own a house, and assorted buffs"


http://massively.joystiq.com/2013/06/12/archeage-going-f2p-in-korea-on-july-3/

bu da E3 trailerı
http://www.youtube.com/watch?v=v0btZdRdg9c
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Misafir
Bu konu yeni mesajlara artık kapalıdır.
×
×
  • Yeni Oluştur...