ascraeus Mesaj tarihi: Kasım 30, 2011 Mesaj tarihi: Kasım 30, 2011 xunn said: Hareket kabiliyetinin sagladıgı bir bonus yok. Jet vs jet sadece hareket içeriyor. Geri kalan herşey zaten güdüm oldugu için etkisi sıfır. sabiha gökçen tier detected
xunn Mesaj tarihi: Kasım 30, 2011 Mesaj tarihi: Kasım 30, 2011 Bir tane etkisini söyle hareket kabiliyetinin savaşa scrub.
Xenocide Mesaj tarihi: Kasım 30, 2011 Mesaj tarihi: Kasım 30, 2011 missile'lardan kaçma? ayrıca centurion ve AA vehicle'ların cannonlarından dansöz gibin oynayarak kaçabiliyorum ancak. ama jet'lerin OP'luğunun manevra kabiliyetiyle alakası yok. keza sadece çok iyi kullananın elinde op. öbür türlü indirmesi 10 saniye sürmez.
Xenocide Mesaj tarihi: Kasım 30, 2011 Mesaj tarihi: Kasım 30, 2011 Osirix said: PS3 versiyonuna IRNV nerfleyen patch gelmiş. http://www.youtube.com/watch?v=8MGlZLHonrY olum bu ne lan, kaldırsınlar direk oyundan böyle olacağına. hiç uğraşmasınlar yani nerfle falan.
xunn Mesaj tarihi: Kasım 30, 2011 Mesaj tarihi: Kasım 30, 2011 Xenocide said: missile'lardan kaçma? ayrıca centurion ve AA vehicle'ların cannonlarından dansöz gibin oynayarak kaçabiliyorum ancak. ama jet'lerin OP'luğunun manevra kabiliyetiyle alakası yok. keza sadece çok iyi kullananın elinde op. öbür türlü indirmesi 10 saniye sürmez. Bu sadece eger üstüne gidiyorsan missile'ın, yani AA'in üstüne biniyorsun ve öyle hamle yapıyorsun. Yoksa gelen bir ton stinger, heli, jete etkisi falan yok hamlenin, çota diye vuruyor. Arkanı göremedigin için kaçarken çok şahane dodgeladım tam bir yalan, ve tamamen random %5 falan missliyor. Hareket kabiliyeti yerine dayıyorsun afterburner range dısına yada kaya arkasına gitmeye kasıyorsun, bunu yaparken herhangi bir manevra da yapmıyorsun yani düz böyle rainbow dash stayla. Burun üstü stinger kullanan peasant'lara ucakla dalmayacagıma göre hareket kabiliyetimi alıp stingerın rangeini kısabilirler babacık razı.
sLog Mesaj tarihi: Aralık 1, 2011 Mesaj tarihi: Aralık 1, 2011 o değil de kimse benim yaptığım videonun yüzüne bile bakmadı :(, bi de böle koyim bakim... http://www.youtube.com/watch?v=WfRrnZh1f-I
Bone Mesaj tarihi: Aralık 1, 2011 Mesaj tarihi: Aralık 1, 2011 güzel video, bu video yüzünden bf3 açtım oynuyorum.
Bright Mesaj tarihi: Aralık 1, 2011 Mesaj tarihi: Aralık 1, 2011 Xenocide said: ...ama jet'lerin OP'luğunun manevra kabiliyetiyle alakası yok. keza sadece çok iyi kullananın elinde op. öbür türlü indirmesi 10 saniye sürmez. Ayni sey Tank/IFV/Heli/Mobile AA icin de gecerli. Araclar arasi bir dengesizlik gormuyorum ben su an, tek sorun heli'nin TV missile'inin duzgun calismamasi ve ucaklarda stinger'i kokpite yeme problemi. Acikta duran tank ve turevleri Air Support'a yem oluyor. Iletisimsiz cok dar alana girerse de infantry'e ayni sekilde. Cok yukselen heli ucaklara yem oluyor, cok alcalip yanlis yerden gecen ucak da AA, C-Ram, Stinger'a yem oluyor. edit. tabi bunlar normal mode icin, HC'da direk heli ezer sdsfsf
Densiz Mesaj tarihi: Aralık 1, 2011 Mesaj tarihi: Aralık 1, 2011 o nasıl video abi. milletin üstüne koşuyorsun görmüyorlar felan.
sLog Mesaj tarihi: Aralık 1, 2011 Mesaj tarihi: Aralık 1, 2011 videonun başındakileri ben de anlamamıştım niye beni görmezden geldiler diye ama ilerdekiler ateş etmeye çalışıp tutturamıyolar.
Bone Mesaj tarihi: Aralık 1, 2011 Mesaj tarihi: Aralık 1, 2011 şöyle beceriksiz düşmanlar bana da gelsin pls. ağzımı açtığım an mortar yediren düşmanlar çıkıyor. peh.
knox Mesaj tarihi: Aralık 1, 2011 Mesaj tarihi: Aralık 1, 2011 bir eli aşağıda mı oynuyor o adam nasıl vuramaz orda seni lol
Tatar Ramazan Mesaj tarihi: Aralık 1, 2011 Mesaj tarihi: Aralık 1, 2011 Osirix said: PS3 versiyonuna IRNV nerfleyen patch gelmiş. http://www.youtube.com/watch?v=8MGlZLHonrY Ahanda bu iyi olmuş, en azından gerçekte olması gereken şekle gelmiş. Thermal kamera gibiydi gece görüş dürbünü, gündüz vakti herşeyi fıstık gibi görüyorduk. Bu şekilde nerflenirse sadece karanlıkta çalışırsa gayet mantıklı, gerçekçi olur. Örneğin ARMA'da gece görüşü sabah gün ağarınca 5-6'dan sonra takamazsın gece görevlerinde bile, direk yemyeşil olur etraf.
xunn Mesaj tarihi: Aralık 1, 2011 Mesaj tarihi: Aralık 1, 2011 Oyunda karanlık bir bölüm yok bunun işlevsel olacağı.
Red Mesaj tarihi: Aralık 1, 2011 Mesaj tarihi: Aralık 1, 2011 multiyi easy modda oynayabilio muyuz o video nedir öyle abi.hangi server o sdfs
Densiz Mesaj tarihi: Aralık 1, 2011 Mesaj tarihi: Aralık 1, 2011 o zaten normali değilmi ki? youtube da gerçek videolara baktım biraz. Thermal olmayanları bu şekildeydi. 10 metre sonra birşey görünmüyordu.
Bright Mesaj tarihi: Aralık 1, 2011 Mesaj tarihi: Aralık 1, 2011 Yau tamam max gorus uzakligini kisalttiniz, acilis suresini niye daha uzatiyorsunuz, zaten yavas aciliyor o durbun.
fir3blad3 Mesaj tarihi: Aralık 1, 2011 Mesaj tarihi: Aralık 1, 2011 IR tamamiyle çöp olmuş. İlk hali hile gibi bişeydi. Bu halide kullanışsız
Bright Mesaj tarihi: Aralık 1, 2011 Mesaj tarihi: Aralık 1, 2011 Demize99 said: Future Balance Updates Lots of good feedback, below I will post modified change lists in direct response to the feedback. Please note that the USAS-12, F2000, IRNV, Flashlights, and several other issues are not in this list. That does not mean they are not being balanced, this list is NOT exhaustive. Fixed semi automatic weapons "jamming" between shots, lowered the max rate of fires of semi automatic weapons to balance the bug fix. Reduced the recoil of the SKS rifle and slightly decreased its rate of fire to balance the smoother semiauto fix. SKS damage changes: Max damage range reduced from 15 to 12m, minimum damage range increased to 60m from 50m. Increased the damage the MBT's primary weapon does to other main battle tanks, this change primarily affects front armor. ---------------------------------------------------------------------------------------------- Battlefield 3 multiplayer is deep and diverse, with tons of tactics and factors that can determine the outcome of a match. At DICE we strive to ensure that the game remains Balanced and fresh by monitoring the game and the community’s feedback and providing Balance updates. We know the wait for Balance updates can be killer, and that occasionally we may make a Balance change in an update that is controversial. Rather than waiting until we launch these updates for feedback, today I would like to give you, the Community, a peak into the Balance testing that we are doing here at DICE. It’s important to note: • This list is provided as a way for the Community to give us feedback on potential Balance changes to the game. • This list is specifically focused on Balance changes. Feature requests and bug fixes are purposefully absent from this list. • There is no guarantee that any of these Balance changes will make it into a future update at all, nor is this list a guarantee that there will be future updates. Now that the lawyers are happy… bring on the feedback! Alan “Demize99” Kertz Core Gameplay Designer, Battlefield 3 Vehicles: Increased the locking distance for Jets when locking on laser designated targets. Increased the damage the MBT's primary weapon does to other main battle tanks. AA Missiles should no longer kill the pilot instead of the vehicle. Tank rounds will now instantly destroy Jets, Attack Helicopters, and Scout Helicopters. Using flares too early will no longer distract missiles fired at long range. The missile must be approaching the vehicle in order to reliably be distracted by flares. Attack Helicopter Guided Rockets will now only track ground targets, as originally intended. Reduced the direct damage done by helicopter gunners vs armor. Slightly increased the blast radius of the rounds fired by helicopter gunners vs infantry. Vehicle weapons should now suppress correctly. Increased the direct hit damage of the APFSDS rounds for the IFVs. Miniguns and Helicopter Gunners now more quickly destroy parked cars. Weapons: Significantly increased the damage of Laser Guided Top Attack missiles. Javelin missiles fired without laser targeting now do more damage to the side and rear of MBTs. Slightly reduced the repair speed of the repair tool. Fixed a problem when locking on to two nearby targets, the locking should no longer jump rapidly between multiple targets. Reduced the total number of RPG and SMAW missiles carried from 5 to 4. Slightly reduced the locking time of all weapons vs Laser Designated targets. Slightly reduced the effective blast radius of the RPG and SMAW projectiles against infantry. Reduced the recoil of the SKS rifle and slightly increased its power at close range. Semiautomatic sniper rifles, Assault Rifles, and LMGs now have more consistent damage over long range. Increased the close range damage maximum range of 9x39mm ammo. Soldiers: Increased the spawn protection time from 1sec to 2sec. The protection will still be immediately canceled as soon as the player moves or shoots. Spawn protection will no longer be canceled by the player looking around. Slightly increased the speed at which a player can shoot again after sprinting. Death to the Kids: Battlefield Original Mix Dubstep
Bright Mesaj tarihi: Aralık 1, 2011 Mesaj tarihi: Aralık 1, 2011 Ben begendim bu degisiklikleri, ancak; hala kahrolasi TV missile'i fixlemediler, fixliycez demediler, baydi.
Öne çıkan mesajlar