Red Mesaj tarihi: Kasım 29, 2011 Mesaj tarihi: Kasım 29, 2011 abi kullanılcak gibi değil ama.sonra insanlar neden rpg spamlıyor veya herkes neden enginar ben soflamı kullanıp takımıma faydalı olmak istedim bugun mesela.10 puan 10 puan nereye kadar dfs
xunn Mesaj tarihi: Kasım 29, 2011 Mesaj tarihi: Kasım 29, 2011 Anca klan maçı işte. O yüzden can sıkıcı.
Red Mesaj tarihi: Kasım 29, 2011 Mesaj tarihi: Kasım 29, 2011 asıl revive dan puan kırılması lzm 100 puan revive ne lan 50 yapmaları lzm bc2de de 50 idi böyle ince şeylerin puanını yukseltseler oyun daha keyifli olacak.millet belli şeylere abanıyor
knox Mesaj tarihi: Kasım 29, 2011 Mesaj tarihi: Kasım 29, 2011 adam kaldırmanın puanı düşmesin abi boku yeriz yoksa,zaten çoğu medic adam vurma peşinde ne heal ne res atıyorlar...
Red Mesaj tarihi: Kasım 29, 2011 Mesaj tarihi: Kasım 29, 2011 abi medice grenade launcher verirsen adam medicliğini unutur tabi :)
LathspeLL Mesaj tarihi: Kasım 29, 2011 Mesaj tarihi: Kasım 29, 2011 Abi şuan için Heli en overpowered araç haline geldi oyunda bence. Rakip tanımıyorsun düzgün gunner/pilot combosu ile. Benim gözümde yapılması gereken değişiklikler şunlar: - Heli guided rockets range'i düşürülmeli AMA çokta düşürülmemeli. AA'nın range'inden çok az daha uzak olmalı. - Soflam manuel designate etmeli. Yani "kamerayı çevir otomatik kitlensin" değil, sen direk crosshair'ı designate etmek istediğin hedefe tutmalısın. Rocket direk soflam'ın crosshair'ı takip etmeli yani. Ayrıca aldığın puanda artmalı, böylece OP olmaktan çıkar, daha keyifli bir hale gelir falan. - s98 rifle'ın range'i falan düşürülmeli ki diğer silahların bir anlamı falan olsun. YADA Nefes tutma'ya geçiş ve hareketin durmasına geçiş süresi artmalı. Daha zor sabitlemelisin yani crosshair'ı. M04'ün falan daha stabil yapılabilir sarsıntısı falan, daha hafif olduğundan kontrolü daha kolaylaştırılabilir. - Engineer rocket'leri direct hit'te öldürsün ama impact ile öldüremesin. Zaten 10 tane enginar hep birlikte ateş ettiğinden problem değil bu, birisi alır killeri. Bence Mortar OP değil, takımda sırf karşı takım mortarlarına çalışan bir yada iki adam varsa üstesinden rahatlıkla geliyorsun. M249 biraz nerflenmeli. IRNV'nin scope büyüklüğü küçültülebilir hafiften.
Bright Mesaj tarihi: Kasım 29, 2011 Mesaj tarihi: Kasım 29, 2011 SOFLAM laser designate basi 10 puan veriyor, designatelediginiz target vuruldugunda bi 50-60 bisiler daha veriyor olmasi lazm ki SOFLAM'i zaten kurduktan sonra remote kontrolle istediginiz zaman aktif hale getirip hareket ettirebilirsiniz istediginiz mesafeden, yaniniza kurup designatelemeye baslarsaniz tabi ki acik hedef haline gelirsiniz. M98'le diger tufekler biraz birbirine yakin hale getirilebilir, onun harici gerekli bir degisiklik gormuyorum oyuna. OP denilen heli'yi indirmek ya da geri cektirmek icin de 1 recon 1 engineer veya CITV'li 1 tank yetiyor.
Red Mesaj tarihi: Kasım 29, 2011 Mesaj tarihi: Kasım 29, 2011 valla ben bugun soflam ile hedefledim.birileri roketledi patlattı jeti.10 spot puanı geldi. bu arada şu aa lar sadece air combata girebilmeli adam tungstayı falan alıyor.hem helicopter hem infantry bambam yardırıyor
Bright Mesaj tarihi: Kasım 29, 2011 Mesaj tarihi: Kasım 29, 2011 Stingerla patlatmistir ya da baska jet/heli patlatmistir, guided rocketle patlatmamistir, ondan puan gelmemistir. EDIT. ki guided zamazingolarla jet vurmak ciddi zor, alcakta ve yakinda olmasi lazm veya ucus yoluna dogru atmak lazm. Buna karsin tank/cip/heli/AA vurmak cok rahat.
Red Mesaj tarihi: Kasım 29, 2011 Mesaj tarihi: Kasım 29, 2011 sdfs bende daha guided açamadım rocket pods kullanıyorum gayet tatmin edici
Bright Mesaj tarihi: Kasım 29, 2011 Mesaj tarihi: Kasım 29, 2011 Laser designation yapan yoksa guided'in pek bir amaci olmuyor zaten rocket pods daha iyidir
Xenocide Mesaj tarihi: Kasım 29, 2011 Mesaj tarihi: Kasım 29, 2011 laser designate yapan varsa da anlamsız jette guided. ben rocket pods'la tek dalışta direk patlatıp kill alıyorum. guided ile her türlü 2 dalış yapman gerekiyor. ha tek manası şudur, bi seferde 60 damage veriyorsun. rocket pods'ta 2*14 + reload sırasında cannon ile tarıyacaksın öyle yavaş yavaş iniyor canı ve patlıyor. diyosanki aga ben bi anda 60 damaj verim, o zaman kullan gaydıd.
Tatar Ramazan Mesaj tarihi: Kasım 29, 2011 Mesaj tarihi: Kasım 29, 2011 http://www.youtube.com/watch?v=IOzOUwWCSAM&feature=related şunu yapmış olmanın verdiği gaz, paha biçilemez:D
Bone Mesaj tarihi: Kasım 30, 2011 Mesaj tarihi: Kasım 30, 2011 şu müziği duyunca içim bi tuhaf oluyor, kanım hızlanıyor, adrenalin pompalanıyor... http://www.youtube.com/watch?v=enVOvXvsAJA ulan beni de manyak ettiniz allah belanızı versin.
Bone Mesaj tarihi: Kasım 30, 2011 Mesaj tarihi: Kasım 30, 2011 şöyle bişi varmış, deneyen oldu mu? http://www.dsogaming.com/news/want-better-graphics-in-battlefield-3-try-fxaa-injector-and-witness-some-of-the-best-pc-visuals-ever/
indiffer43 Mesaj tarihi: Kasım 30, 2011 Mesaj tarihi: Kasım 30, 2011 zaman bulamamıştım anca giriyorum oyuna. betada denemiştim biraz. bir kaç sorum olacak hızlıca. hangi kitleri tavsiye ediyosunuz? engineer abartı mı yine bc2 gibi. hangi silahları kullanmalı? conquest mi rush mi daha keyifli? hardcore mu normal mi? bir de 32 mi 64 kişilik serverlar mı? sorular biraz abuk ama cevaplarsanız sevinirim.
Bone Mesaj tarihi: Kasım 30, 2011 Mesaj tarihi: Kasım 30, 2011 conqest oynuycaksan 64, rush oynuycaksan 32. bence ikisi de iyi, haritalar rushta farklı oluyor conquestte farklı. araç kullanımı yok rush'ta, araç kullanmak da kullanmamak da farklı bir tat veriyor felan. engineer'ın g36c'si çok güçlü geldi bana. oyun genelde mid range combat gibi işliyor, uzaktakileri de vurabiliyorsun g36c ile, recoil'i az hızı fazla gibi geldi. engineer silahları genel olarak böyle. diğer classların silahları daha hantal geliyor bana. support'un yere patlayıcı koyma özelliği var, o çok hoşuma gitti. koyuyorsun bir yere, ordan geçen patlıyor felan. bi de supportla puan almak daha kolay. savaş anında yere bol bol mermi at, her birinden puan gelsin. recon oynamak zor biraz. uzaktaki düşmanlara arc şeklinde ateş etmen gerekiyor, tutturamıyorum onları bi türlü. zaten son silah açılana kadar çok da uzağa gitmiyor mermiler.
WhiteDagger Mesaj tarihi: Kasım 30, 2011 Mesaj tarihi: Kasım 30, 2011 Bu tarz oyunlarda kill almak için ya çok hızlı oynayacaksın yada çok yavaş. Arasını tutturamıyorum ben. O yüzden sizlerden piyade olarak nasıl oynadığınızı sormak istiyorum. Piyade olarak oynarken ( sınıf onemsız ) kill almak için mi oynuyorsunuz puan almak içinmi ? Kill almak için oynarken nelere dikkat edersiniz ? Puan almak için nasıl bir oyun taktiği kullanırsınız ? Koşarak ordan oraya giderken düşman piyadesini farketmek herzaman kolay olmuyor benim için. Sizler neler uyguluyorsunuz taktik olarak ? Teşekkürler ....
Tatar Ramazan Mesaj tarihi: Kasım 30, 2011 Mesaj tarihi: Kasım 30, 2011 Düşman askerini arazide farketmek için tüfeklerde IRNV dürbünü var zaten, saçma ama gündüz haritalarında da geceymiş gibi çalışıyor ve tüm düşmanları görebiliyorsun. Oysaki ARMA gibi oyunlarda da gördüğümüz üzere bu gece görüş dürbünleri gündüz hiçbişeye yaramaz, pasparıl olur heryer yemyeşil. Tanklardaki Thermal Optics de bunun gibi ama daha mantıklı mesela. Bunun dışında kimi yerde hızlı koşturup ani baskınla 2-3 kişiyi yakından taramak, kimi yerde de sakince avın gelmesini beklemek gerekiyor. Bence Conquest haritaları zevkli (özellikle geniş alanlı olanları) 64 kişi çok kimvurduya gidiyor favorim 32 kişilik serverlar.
Red Mesaj tarihi: Kasım 30, 2011 Mesaj tarihi: Kasım 30, 2011 battlefield oyununda fazla koşmican ben genelde belli bölgeler belirleyerek oynuyorum misal c bayragında aksiyon çok oluyorsa o civarda savun-saldır kovalarım öyle a dan b ye c den d ye koşmaya calısırsan arada hop biri nerden oldugunu anlamadan vuruyor
D@rkwish Mesaj tarihi: Kasım 30, 2011 Mesaj tarihi: Kasım 30, 2011 Akıllı oynarsan kill almak ve puan almayı beraber yürütebilirsin conquestte. Bir base de sürekli durmak yerine kaybedilen/savaşılan veya direk karşı takımın sahip olduğu baselere saldırırsan hem base capture hemde o bölgede öldürdüğün adamlardan puan alırsın. Düşmanı tespit etmek için en önemli şeylerden biri bana göre mapi iyi bilmek. Haritayı bildikten sonra koşarken nerelerde spawn point veya pusu noktaları olabilir onlara göre kamera açını belli aralıklarla değiştirip etrafını kontrol ederek koşman genelde düşmanı tepsit etmende büyük yardım sağlar. Ben şahsen engineer oynuyorken ya çok hızlı oynarım(canım %1-20 ise genelde durur regen beklerim) yada bazı haritalarda(firestorm mesela) kendime düşman respawnına en yakın base i seçer ve orayı ele geçirip korurum. Defansif oynayarakda çok iyi skorlar yapan birsürü insan var tabi ama ben genelde sıkılıyorum fazla defansif kalınca, etrafta depar atıp milleti avlamak çok daha zevkli :) Bıçak killi seviyosan veya bir bölgede fazla düşman olduğunu düşünüyorsan gördüğün ayrılmış düşmanları yandan veya arkadan yakalayıp bıçaklamanı tavsiye ederimki yakındaki diğer elemanlar senin bölgede olduğunu anlamasın. Edit:Rushda araç var bu arada bikaç mapde.
screwy Mesaj tarihi: Kasım 30, 2011 Mesaj tarihi: Kasım 30, 2011 WhiteDagger said: Bu tarz oyunlarda kill almak için ya çok hızlı oynayacaksın yada çok yavaş. Arasını tutturamıyorum ben. O yüzden sizlerden piyade olarak nasıl oynadığınızı sormak istiyorum. Piyade olarak oynarken ( sınıf onemsız ) kill almak için mi oynuyorsunuz puan almak içinmi ? Kill almak için oynarken nelere dikkat edersiniz ? Puan almak için nasıl bir oyun taktiği kullanırsınız ? Koşarak ordan oraya giderken düşman piyadesini farketmek herzaman kolay olmuyor benim için. Sizler neler uyguluyorsunuz taktik olarak ? Teşekkürler ....keyfe baglı o anki. bazen yatıp kill alıyorum bazen puan kasıyourm res yaparak basen de capten cape kosuyorum. puan almaksa amac recon dısında hersey operation metro spaminde rahat kasılıyo. reconda operation fire storm gibi daha goke yatacagın haritada rajat kasılır 3 4 killde 1500 e yakın puan geldigi oluyo marksmanle beraber. kosarken ya mini map e bakıyorum ya da adamın yatmıs olabilecegi koselere irnv de oldugu icin cogunlukla zaten mapi bi tagleyip oyle kosmaya dewam ediyorum
yunusemre Mesaj tarihi: Kasım 30, 2011 Mesaj tarihi: Kasım 30, 2011 jeep alıp yada helikopterle dusman saflarının arkasına atlayıp onune geleni bıçaklamak keyifli bir olgu. Çok beceriksiz olduğum için yüzyüze değil arkadan öldürmeyi seviyorum. (evet önden öldüremiyorum afsads ) Bir de squad iyi olacak tabi, spot yapmayan squad'la oynamak eziyet.
Öne çıkan mesajlar