Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

commandos,desperados,robin hood


adamınbiri

Öne çıkan mesajlar

Herkes Commandos demiş ben de diyeyim ufak bir anıyla.

Üniversitedeyken ders mers takmadığım bir dönemde Commandos (birincisi) ile kişisel oyun oynama rekorumu kırmıştım. Sabah 10 gibi oturmuştum bilgisayar başına, ufak tuvalet ihtiyaçları dışında kalkmadan ertesi sabaha karşı saat 4'te artık beyin zortlamasından mecburi bırakmıştım.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Şimdi: DÜŞMANLARIN CANINI ARTTIR. Biraz ilerde de daha sert vursunlar. Tamam oldu daya gitsin.

Daha önce: Zorluğun gerçekten üzerinde çalışılmışlığı ve hazırlanmışlığı, bölümlerin linear gitmemesi, teeey tey.

Bu yüzden faster than light gibilerin arkasındayız.

edit: pic related

http://24.media.tumblr.com/tumblr_lmczj7Z0Q41qds4gvo1_500.jpg
http://img.izismile.com/img/img5/20120328/640/the_unfortunate_evolution_of_gaming_640_01.jpg
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

ya commandos benim oynadığım ilk oyundur. sins ve commandos almıştım, bilgisayar daha yeni, sins i beceremedim çalıştırmayı commandos açtım sıfır ingilizce ile. save ne onu bile bilmiyorum her hata yaptığımda baştan başlıyorum böle.4 bölüm geçtim dayanamadım artık. neyse save i buldum da sonra devam ettim. yahu bi bölümde bütün düşmanları öldürüyorum bomba konacak nereye bilmiyorum 1 tane bomba var.koyuyorum yanlış yer haydi baştan başla 10 defa oynadım be aynı bölümü.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

robin hood güzeldi özellikle combo olayları,kaynak üretme,kervan basma olayları falan zevkliydi ama bir süre sonra her şey kendini tekrar etmeye başlıyor,ben oyunun sonunu görene kadar sıkılıp bırakmıştım.ilk bölümler çok çok güzel bence.atmosferi falan harikaydı.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Tori said:

Şimdi: DÜŞMANLARIN CANINI ARTTIR. Biraz ilerde de daha sert vursunlar. Tamam oldu daya gitsin.

Daha önce: Zorluğun gerçekten üzerinde çalışılmışlığı ve hazırlanmışlığı, bölümlerin linear gitmemesi, teeey tey.

Bu yüzden faster than light gibilerin arkasındayız.



Faster than Light tamam da, Commandos ve türevlerindeki zorluk kötü tasarlanmış bir zorluk.

FTL'de oyun tamamen kaybedilmeden durum kötüye gidebiliyor ve kötü durumdan tekrar iyiye de gidebiliyor.

Commandos'da ise zorluk ikilik sistem mantığında işliyor. Ya bir muhafızı başarıyla indiriyoruz veya bir şekilde muhafızlar bizi görüyor ki bunun sonucunda da büyük ihtimalle ölüyoruz. O nedenle oyunu devamlı quick save/quick load şeklinde save scum yapmadan oynamak imkansız(illa yapan manyaklar vardır ama normalde öyle oynanmaz).

Save/load mekaniğini bu kadar ağırlıklı olarak kullandıran zorluk sistemlerini beğenmiyorum.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Son oyununda görev markerleri vermiyordu mesela. Kendin akıl edip, araştırıp yapman gerekiyordu. Sniper ateşi altında coverdan covera gitmen ve adamın pusu kurduğu yerin arkasından dolaşmayı akıl edebilmen gerekiyordu.

Bütün düşmanlar genelde 2 ya da 3 yöntemle çözülebilecek bir yap boz parçaları şeklinde dağılıyor haritaya genelde. Çok zor kalırsan tabancayı çekip adamı öldürüp topuklama imkanı da veriyor. Ben kafayı kullandırtma yönünü bayağı severim o serinin.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...