Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Elder Scrolls V: Skyrim


Sam

Öne çıkan mesajlar

said:
In a recent interview with AusGamers, Howard said that although Bethesda does not yet have specific plans for Elder Scrolls V: Skyrim downloadable content support, he envisions that the game will welcome fewer, but "more substantial," add-ons.

"Right now, I can say that we'd like to do less DLC but bigger ones," he said. "You know, more substantial…we don't know what we're going to make yet, but we'd like them to be closer to an expansion pack feel."

sevindirici bir açıklama olmuş, tek tek minnacık dlc olayı sıkıntı verici parası bir yana.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

"Lead producer on The Elder Scrolls V: Skyrim Craig Lafferty has told CVG that the Skyrim will have 70 different actors voicing all of the parts in the game, compared to just 14 for Oblivion. The variable quality of the voice acting and constantly repeated dialogue was one of the main bugbears for Oblivion players, who will be glad to hear that Skyrim's 47,000 lines will be shared between a small army."

şu da bayağı sevindirici.

skill azalması ve attribute gitmesi olayları canımı sıkmakla beraber, oyunla ilgili haberlerin çoğu ümitlendirici. yalnız tessellation olmaması çok kötü, makine yenilemekten vazgeçtim görene kadar heh.

p.s: oblivion'u tekrar oynuyorum, ne kadar keyifli belli değil. skyrim de gecemi gündüzüme karıştıracak kesin. :)
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

o bir yana, 70 kişinin seslendirme yaptığı pek oyun yoktur bugüne kadar. oblivion'da bile aynı adamın 3 ırkı filan seslendirebildiğini düşünürsek, çok daha fazla ses olacaktır efektif olarak ses değiştirmeyle. simpsons'da bile aynı kişi 3-4 karakter seslendiriyor heh.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Petele yeni bi röportaj. Radiant AI/quest sistemi dışında yeni bilgi yok gerçi. Diyelim x dungeonına gittiniz ordan da bi towna, oyun sizin gittiğiniz yerleri kontrol ediyor ve o townda verilen x dungeona git yaratık kes questi y dungeon olarak değişiyor.

Ya da diyelim bi townda questgiver npcyi öldürdünüz. Önemli değil, dayısı teyzesi vs. hemen questgiver olup size dungeonlara gitmek üzere para ve exp teklif ediyor. Radiant AI daha aptal olabilir mi diye sormuştuk, işte cevabı.

http://angryjoeshow.com/2011/07/aj-interviews-skyrim/
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Ya öbür türlü de her kasabada bir milyon tane öldürülemeyen npc oluyor. Muhtemelen bu oyunda da bir ton öyle karakter olacak gerçi. Açık dünya oyunlarda en uyuz olduğum şey. Kesecem bütün kasabayı arkadaşım? Vuruyorsun ölmüyor herif. Kaç sene öncesinin oyunlarında yapabiliyordukta şimdi mi teknolojimiz buna yetmemeye başladı yani.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Sağduyunun?

Ama yok yok, oblivian tam anlamıyla dipte bi oyundu. Başarısız, overrated ve gerizekalılara yönelik yapılmış oyunlar çukurunda yaşayan kotor1 gibi oyunların bile foseptik olarak kullandığı bir yerdeydi fablelarla birlikte.

O yüzden skyrimin obliviandan daha kötü olması mümkün değil bence. Fizik kurallarına aykırı.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

farkında mısınız degil misiniz bilemiyorum da, KOTOR1 gayet klişe ve tahmin edilebilir bir RPG idi. OMG REVAN BENMİŞİM!!!111! olayını tapınaktan çıkıncaya kadar anlayamayan varsa tebrik ederim zaten de, örnegin ilk KOTOR SW evreninde geçmeyen, sıradan bir medieval fantasy RPG olsaydı hiçbiriniz bu kadar ilgi göstermezdiniz. eger illa "eleştirilemez" bir KOTOR oynamak istiyorsanız restoration patchiyle birlikte KOTOR2 oynayın, senaryosuyla karakterleriyle KOTOR1'i çok rahat aşar bence.

harf ekleyince küfür değişmiyor. -sam
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Misafir
Bu konu yeni mesajlara artık kapalıdır.
×
×
  • Yeni Oluştur...