Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

FPS map design, 1993-2010


Bone

Öne çıkan mesajlar

Bone said:

black ops oynadım bitirdim geçen. aynen böyle hissettim.
eskiden haritalar çok detaylı hazırlanırdı.
şimdi sokaktaysan iki yanda binalar, ya da içerdeysen laboratuvar duvarları oluyor.
hep aynı level design, dümdüz ilerle cutscene çıksın.



artık oyuncular "zaman" kaybetsin istenmiyor saçma bir şekilde
daha kolay oyunlar, daha kolay tasarımlar bilmemne
kapatın sonra açın multi oynayın diye bağırıyor mapler resmen
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

yapamamaktan ziyade arz talep meselesi, elinde düfenk boş boş koştuğun bitirmesi 10 saatten az süren, her sene yenisi çıkan ve milyar dolar! kazandıran oyunlar vs yapması 5 sene, bitirmesi 2 ay süren 1-2 milyon anca satan oyunlar.

"ve diyaloglar falan bu oyunu bozuyor yeaa niye kaldırmıyorlar?!" diyen milyonlarca aptal ama ödeyecek parası olan oyuncu.

win7 bilmem ben, en son "doom 1-2, hexen 1-2, heretic 1-2 compilation" bulmuştum ben xp de gayet iyi çalışıyordu hepsi :)
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

benim haritalarda kaybolma teorim bile vardı mesela, eğer haritada kaybolduysanız en son düşmanı gördüğünüz yerde dolanmaya devam edin, başka bir düşman gördüğünüz zaman gideceğiniz yol orasıdır, boş boş koşturun diye bölüm yapılmadı ya?


evet yapıldı artık.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Valla eski oyunları da oynadım, ben yeni oyunları tercih ediyorum. Eskiden zamanımız vardı Heretic de saatlerce döner dururduk, geçenlerde Batman oynuyordum Arkham bilmemne kayboldum o oyunda. Evet, bildiğin kayboldum. Çıldırdım haliyle, eski oyunlarda bu süreklilik yok ondan dolayı kaybolmak çok sorun olmuyor. Aynısı Ultima için de geçerli, WoW u hardcore oynadığım zaman Ultima nın ne boktan oyun olduğunu anladım ama şuan yeni expansion gelecek arena sezonu kalktı vs Şimdi millet Ultima diyor.

Kısacası kafam güzel çok saçmaladım da, CoD un şu yeni oyunları sürükleyici, hikaye de var en azından diyaloglar çok bağlıyor adamı. Eskiden o yoktu, oyun firmaları insanları oyalayacak şeyler arıyordu. Şimdi kim isterki elinde tüfekle bina bina dolaşmayı çok anlamsız, onun yerine sokak aralarında koşup çatıdaki adamı indiriyoruz ordan zıplayıp bomba atıyoruz vs. Bu kadar aksiyon var ken kaybolmak, anahtar aramak gereksiz derim.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

oynama o zaman öyle bone, peşinden köpek kovalamıyor zaten hiçbir yeni oyunda. eskisi gibi piksellerin içinde kaybolmuş manivelayı nereye sakladılar ya da keycard'a giden yol hangi duvarımsı bulamaç dokunun içine girilerek ortaya çıkıyor filan bunları şimdi kim oynamaya çalışsa "bu ne be" der bırakır yani.

eleştirilecek başka şeyler var ama half-life gibi oyunların elinden öpmek lazım keycard devrini kapadıkları için.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...