Kaede Mesaj tarihi: Nisan 9, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 9, 2013 bir tane eleştirime legit cevap gelemez ama daima HATER OMG TROLL REPORT SAGE HIDE olur ya bilemiyorum artık ben artık forumda yorum yapmıycam Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
sabonis Mesaj tarihi: Nisan 9, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 9, 2013 her argüman hatalı ve yanlış olunca yapılamıyor ki bişi :( Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Kaede Mesaj tarihi: Nisan 9, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 9, 2013 http://i0.kym-cdn.com/photos/images/newsfeed/000/343/883/abe.jpg Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Ardeth Mesaj tarihi: Nisan 9, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 9, 2013 sirf oyun videolarina bakinca bile oyunun atmosferinin oldugu belli oluyor sen bi de oynamisin oyunu arkadas yok boyle bisey Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
aquila Mesaj tarihi: Nisan 9, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 9, 2013 atmosfer yok dedin, elestirilerine cevap haketmiyosun. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Ardeth Mesaj tarihi: Nisan 9, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 9, 2013 ha bi de said: Highest speed During the passage of Tropical Cyclone Olivia on 10 April 1996, an automatic weather station on Barrow Island, Australia, registered a maximum wind gust of 408 km/h (220 kn; 253 mph; 113 m/s). The highest surface wind speed ever officially recorded is 372 km/h (231 mph; 103 m/s) at the Mount Washington (New Hampshire) Observatory in the US on 12 April 1934, using a heated anemometer. The anemometer, specifically designed for use on Mount Washington, was later tested by the US National Weather Bureau and confirmed to be accurate.[4] The second-highest surface wind speed ever officially recorded in Afghanistan on 14 August 2008: 328 km/h (204 mph; 91 m/s) in Ab-Paran, Ghowr. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Mortis Mesaj tarihi: Nisan 9, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 9, 2013 Atmosfer çok güzel şehir müzikler konuşmalar vs o konuda lafım yok tension olmaması konusunda katılıyorum Kaede'ye ben çünkü ilk bioshock oynarken gerçekten geriliyordum. Böle her yere giderken ederken , sesler , karşına çıkabilecek npcler vs. aynı tensionı da infiniteden bekleyerek oynadım başta böle çok dikkatli gergin sonra baktım bişey olmuo sonlara doğru artık resmen aksiyon oyunu gibi oynamaya başladım yardırdım böle ona elektriği çak koş ona charge et ona melee gir vs. böle o tension gitti artık rahat rahat abandım herkese hehe ama hala o handymanler gelince çok geriliyorum o ayrı Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Ardeth Mesaj tarihi: Nisan 9, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 9, 2013 ona atmosfer yok denmez atmosferde tension yok denir. atmosfer yok diyene kiro derler Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Kaede Mesaj tarihi: Nisan 9, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 9, 2013 al ardeth bu da sana gelsin http://0-media-cdn.foolz.us/ffuuka/board/a/image/1337/17/1337170661598.jpg Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Redeagle Mesaj tarihi: Nisan 9, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 9, 2013 Handyman sayısı bir elin parmağını geçmiyordu ya. Bir onlar, birde asylumdaki fener kafalı tip. Başka gerilimim olmadı. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
aquila Mesaj tarihi: Nisan 9, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 9, 2013 la biri okyanusun dibinde olu sehir, birinde gunluk gunselik insanlar normal hayatina devam ediyo. tabi ki gerilim farkli olur. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
arcane Mesaj tarihi: Nisan 9, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 9, 2013 bir de bioshockda madde bağımlısı splicerlar böyle gece 2de evine dönerken tinercilerin önünü kesmesi gibi birşey sdfsdf. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
-Deno- Mesaj tarihi: Nisan 9, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 9, 2013 aquila said: la biri okyanusun dibinde olu sehir, birinde gunluk gunselik insanlar normal hayatina devam ediyo. tabi ki gerilim farkli olur. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Kaede Mesaj tarihi: Nisan 9, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 9, 2013 yok ya columbia ile rapture arasında çok fark yok ikisi de hiçbiryerin ortasında 6 tarafı kapalı küp Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
knox Mesaj tarihi: Nisan 11, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 11, 2013 savunulacak bir yani yok oyunun cidden.cinematic corridor shooter,wave based... story meh.generic fps oyunu olmus iste,piyasada tonla var. ilk iki oyunun,ustune koyacaklarina,daha beter etmisler.ornek verim mesela,silahlar,onceki oyunlarda visiual effect olsun filan silahlar da gayet iyiken bunda,cogu silah re-skin...ilk oyunlara gore upgrade sistemi kotu.gear koymuslar %90'i bir seye yaramiyor,bir defa bile degistirmedim,gerekisim duymadim bile...vigor,baslarda fena degil gibi gelsede kisitli,max iki vigor kullanir hale geliyorsunuz,upgradesiz vigor icin salt harcamak istemiyorsunuz cunku. oyunun neresinden cekersen elinde kaliyor resmen heh.benim gozumde bioshock infinite,o ilk 30 dk'lik kismi haric,piyasada ornekleri cok olan,vasat bir fps oyunu.. inleceme yazilarini mi okuyup etkileniyorsunuz bu kadar anlamiyorum .kotu oyun kotu iste olmamis,becerememis yeto ken. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
arcane Mesaj tarihi: Nisan 11, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 11, 2013 http://i.imgur.com/GnBJNtn.jpg Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Redeagle Mesaj tarihi: Nisan 11, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 11, 2013 Bazı konularda belki haklı olabilir ama bazı konularda olayı dramatikleştirmek için abartmış. Örneğin crowların mekanında herkese ateş etmeyin yazısı çıkıyor olabilir fakat orası karakterle dialog kurmayan ilk nötr npclerin bulunduğu yer. O yazının arkasında komplo teorisi aramanın manası yok. Birde zaman yetişmedi diye kapsamlı bir oyunu alıp kırpıp bütün parçalarını çıkarıp bambaşka bir oyun yapmak çok zor bir işmiş gibime geliyor. Eskiden çok geniş bir oyunduysa bile büyük ihtimalle o bölümler bitmekten çok uzaktı. Yoksa geniş yerleri, npcleri vs. olduğu gibi bırakıp oyunun sonunu hızlı bitirmek için koridor shootera çevirip hikayeyi aniden bitirmeleri çok daha kolay bir tercih bence. Kapsamlı oyun belki de yapımcıların kafasındaki konseptti. Yayıncıya gidince "konsollar bunları desteklemez, bebeler oyunu anlamaz, değiştirin öyle yapmayın" denmiş olabilir belki. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
romslayer Mesaj tarihi: Nisan 11, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 11, 2013 bayagi dogru, oyunu preorder etmemdeki en buyuk etken 15dklik gameplaydi. bucking bronco atip elizabeth e freight cikartip vurdurmak falan. ayrica o vidyoda kotu dizayn edilmis bir UI halinde elizabethin de "mana pool"u var(yukarda beyaz cubuklar) oyunda spam cannon getir, medpack getir, cover ver, silah cikart. combatta yanlis birsey yapmaniz mumkun degil. son combat spoiler 15 dklikta elizabeth in manasi bitince rpg cikartamiyor oyle olunca skyline ile zepline cikip patlatiyor gibi farkli yaklasim acilari vardi. oyunda en son fighta songbird i mi yollasam zepline girip icerden mi patlatsam disinda boyle bir yaklasim sansi yok. haftalardir birsey yazmiyim spoiler olmasin diye bekledim ama gameplay 15dk demosuna gore bayagi zayif edit ayrica ken levine nin bir roportajinda battleship bay de elizabeth in AI ve points of interestini gosteren bir vidyosu vardi. iste elizabeth etraftaki seylerle etkilesime gecicek yorum yapicak vs. "HMM", "HUH?" bu mu yani etkilesim? yere bak hmmm, varile bak ooooo. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
romslayer Mesaj tarihi: Nisan 11, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 11, 2013 cift post Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
arcane Mesaj tarihi: Nisan 11, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 11, 2013 şurada hakkını verelim ama. o 15 dk video ile oyunun alakası yok. orada god tier bir oyun var. burada meh tier. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
sabonis Mesaj tarihi: Nisan 11, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 11, 2013 senin meh tier tanımın "mükemmele yakın" hehralde Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
arcane Mesaj tarihi: Nisan 11, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 11, 2013 benim için hayal kırıklığı en uygun tanım. teknik terim isteyene corridor shooter diyelim. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
bck Mesaj tarihi: Nisan 13, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 13, 2013 baya baya patladı bu oyun reklam artislik sonu bole oluyor iste.. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
ahmd Mesaj tarihi: Nisan 15, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 15, 2013 evet 1.5 milyon civarı sattı çok patlamış. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
LathspeLL Mesaj tarihi: Nisan 15, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 15, 2013 Paticiğe göre her oyun patlak, her film iğrenç Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar