Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

BioShock: Infinite


progamer

Öne çıkan mesajlar

ha bi de


said:
Highest speed

During the passage of Tropical Cyclone Olivia on 10 April 1996, an automatic weather station on Barrow Island, Australia, registered a maximum wind gust of 408 km/h (220 kn; 253 mph; 113 m/s).

The highest surface wind speed ever officially recorded is 372 km/h (231 mph; 103 m/s) at the Mount Washington (New Hampshire) Observatory in the US on 12 April 1934, using a heated anemometer. The anemometer, specifically designed for use on Mount Washington, was later tested by the US National Weather Bureau and confirmed to be accurate.[4] The second-highest surface wind speed ever officially recorded in Afghanistan on 14 August 2008: 328 km/h (204 mph; 91 m/s) in Ab-Paran, Ghowr.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Atmosfer çok güzel şehir müzikler konuşmalar vs o konuda lafım yok

tension olmaması konusunda katılıyorum Kaede'ye ben çünkü ilk bioshock oynarken gerçekten geriliyordum. Böle her yere giderken ederken , sesler , karşına çıkabilecek npcler vs.

aynı tensionı da infiniteden bekleyerek oynadım başta böle çok dikkatli gergin sonra baktım bişey olmuo

sonlara doğru artık resmen aksiyon oyunu gibi oynamaya başladım yardırdım böle ona elektriği çak koş ona charge et ona melee gir vs. böle o tension gitti artık rahat rahat abandım herkese hehe

ama hala o handymanler gelince çok geriliyorum o ayrı
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

savunulacak bir yani yok oyunun cidden.cinematic corridor shooter,wave based... story meh.generic fps oyunu olmus iste,piyasada tonla var.

ilk iki oyunun,ustune koyacaklarina,daha beter etmisler.ornek verim mesela,silahlar,onceki oyunlarda visiual effect olsun filan silahlar da gayet iyiken bunda,cogu silah re-skin...ilk oyunlara gore upgrade sistemi kotu.gear koymuslar %90'i bir seye yaramiyor,bir defa bile degistirmedim,gerekisim duymadim bile...vigor,baslarda fena degil gibi gelsede kisitli,max iki vigor kullanir hale geliyorsunuz,upgradesiz vigor icin salt harcamak istemiyorsunuz cunku.

oyunun neresinden cekersen elinde kaliyor resmen heh.benim gozumde bioshock infinite,o ilk 30 dk'lik kismi haric,piyasada ornekleri cok olan,vasat bir fps oyunu..

inleceme yazilarini mi okuyup etkileniyorsunuz bu kadar anlamiyorum .kotu oyun kotu iste olmamis,becerememis yeto ken.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Bazı konularda belki haklı olabilir ama bazı konularda olayı dramatikleştirmek için abartmış. Örneğin crowların mekanında herkese ateş etmeyin yazısı çıkıyor olabilir fakat orası karakterle dialog kurmayan ilk nötr npclerin bulunduğu yer. O yazının arkasında komplo teorisi aramanın manası yok.

Birde zaman yetişmedi diye kapsamlı bir oyunu alıp kırpıp bütün parçalarını çıkarıp bambaşka bir oyun yapmak çok zor bir işmiş gibime geliyor. Eskiden çok geniş bir oyunduysa bile büyük ihtimalle o bölümler bitmekten çok uzaktı. Yoksa geniş yerleri, npcleri vs. olduğu gibi bırakıp oyunun sonunu hızlı bitirmek için koridor shootera çevirip hikayeyi aniden bitirmeleri çok daha kolay bir tercih bence.

Kapsamlı oyun belki de yapımcıların kafasındaki konseptti. Yayıncıya gidince "konsollar bunları desteklemez, bebeler oyunu anlamaz, değiştirin öyle yapmayın" denmiş olabilir belki.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

bayagi dogru, oyunu preorder etmemdeki en buyuk etken 15dklik gameplaydi. bucking bronco atip elizabeth e freight cikartip vurdurmak falan. ayrica o vidyoda kotu dizayn edilmis bir UI halinde elizabethin de "mana pool"u var(yukarda beyaz cubuklar) oyunda spam cannon getir, medpack getir, cover ver, silah cikart. combatta yanlis birsey yapmaniz mumkun degil.

son combat spoiler

15 dklikta elizabeth in manasi bitince rpg cikartamiyor oyle olunca skyline ile zepline cikip patlatiyor gibi farkli yaklasim acilari vardi. oyunda en son fighta songbird i mi yollasam zepline girip icerden mi patlatsam disinda boyle bir yaklasim sansi yok.



haftalardir birsey yazmiyim spoiler olmasin diye bekledim ama gameplay 15dk demosuna gore bayagi zayif

edit ayrica ken levine nin bir roportajinda battleship bay de elizabeth in AI ve points of interestini gosteren bir vidyosu vardi. iste elizabeth etraftaki seylerle etkilesime gecicek yorum yapicak vs. "HMM", "HUH?" bu mu yani etkilesim? yere bak hmmm, varile bak ooooo.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...