deadwoll Mesaj tarihi: Ocak 15, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 15, 2009 Paladin dediğin adam plate giyiyor, bir rogue olarak "adama vurarak" ölüyorum. Rogue hangi class'ı stunlocka aldığında %30 hp'si gidiyor (rogueun hpsinden bahsediyorum paladin %50 vs. olursa ne ala) Daha sonra zaten adam bubble açıp üstüme koşuyor iki tane çarpıyor. Hatta bazıları bubble açmaya da değer bulmuyor rogueu. Onu geçtim, hammer of lol'ünü clos açıkken dahi vuruyor ne alakaysa. Retri paladin şu an arenanın en dominant classlarından bir tanesi, yapma lütfen. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Masquerade Mesaj tarihi: Ocak 15, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 15, 2009 LordVithar said: 4 sezonluk iktidarınız sönünce zorunuza mı gitti lol e o zaman niye hala bıkbık ediyosun ki. kendin diyorsun işte? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
LordVithar Mesaj tarihi: Ocak 15, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 15, 2009 Ordakilerin hepsi holy be arkadaşım, ben retriden bahsediyorum, s5'in başında millet daha ne oluyoruz derken, retri önüne geleni tokatladı, şimdi tüm retriler heroic farmdır odur budur derken holy'ye kaçıyor. Ayrıca muti roguelarda açılışta retri paladini bubble'a sokar be abi asıl siz yapmayın, 1v1'lerle değerlendirmeyelim, bglerde 1vs4 alırsın retri paladinle ama arenada öyle değil işte.. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Wispy Mesaj tarihi: Ocak 15, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 15, 2009 Ooo 2 gün iş yüzünden giremedim ortalık şenlenmiş. Rogue mu 4 sezon domine etti sayın Lord Vithar naptın yaaa. 1.5 sezon yoktuk biz tbc de :( TBC'de iyi retri+rogue iyiydi zaten, o kadar da sefil değillerdi. Misal Mobywan+Stgeorge top1 s3. 5v5 cleave teamlerde 3 melee dpsle de çok iyiydi. Şu anda da oyundaki en iyi stuna sahipsiniz 7 saniye ranged stun, sorry mate. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
axedice Mesaj tarihi: Ocak 15, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 15, 2009 5 yard range. 3.08le 10yard olucak ama 6 saniyeye inicek. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Cons Mesaj tarihi: Ocak 15, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 15, 2009 dota herosu gibi herifler ya. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
deadwoll Mesaj tarihi: Ocak 16, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 16, 2009 axedice said: 5 yard range. 3.08le 10yard olucak ama 6 saniyeye inicek. Zaten 1 snsi boşa gidiyordu asdasfsa Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
axedice Mesaj tarihi: Ocak 16, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 16, 2009 axedice said: 5 yard range. 3.08le 10yard olucak ama 6 saniyeye inicek. Oha yalana gel. 10 yard range, 15 olucak patchle. Ne yetolar var ya. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Aluriel Mesaj tarihi: Ocak 16, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 16, 2009 axedice rofl Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Wispy Mesaj tarihi: Ocak 16, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 16, 2009 Arkadaşlar lütfen seviyeli tartışalım sdsdsf Yanlız 7 saniye stunın 1 saniyesi gerçekten boşa gidiyordu. Şimdi avenging wrath forbearrance vermiyor. Oh yeah ağzımıza ağzımıza verecekler damagei. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Wispy Mesaj tarihi: Ocak 16, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 16, 2009 * Ambush - Now awards 2 combo points (was 1). * Lethality - No longer works with combo moves that require Stealth. Afedersiniz de götlüğe bakın ya güya 1 buff 1 nerf olacak. Ambushun dmgi direk 15% düşüyor böylece... Ambush now awars 2 CP'S, süper buff gerçekten helal. 2 patch sonra yine herkes sword/fist kullanmaya başlar. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Greeny Mesaj tarihi: Ocak 17, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 17, 2009 şimdi yanlışım varsa düzeltin. pve roguelar dagger kullanıyor sanırım bildiğim kadarıyla. tbc de rogueların olayı güzeldi, pve ciler sword, pvp ciler dagger (az da olsa) ya da mace kullanıyorlardı. wotlk da da aynısı olsun diyorum, hani specler şöyle belli olsun. pvp - pve farkı.warriorlarda da aynı sanırım çok takip etmesemde, pve dekiler fury, pvp dekiler arms gidiyor. şimdi hem pvp, hem pve dagger gitmek hoş değil. görüntü olarak yani :P Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Absolut Mesaj tarihi: Ocak 17, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 17, 2009 LordVithar said: 4 sezonluk iktidarınız sönünce zorunuza mı gitti lol Eskinin davası olmaz derler :P Şu anı tartışıyoruz geçmiş geçmişte kaldı. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Masquerade Mesaj tarihi: Ocak 17, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 17, 2009 @ Greeny pve rogular koca tbc combattı. sonlara doğru gelen muti bufflarla muti de oynanabilir oldu ama %90 combattı pvp kısmına gelince; sezon 2= ar/prep mace spec op idi nerflendi, deep sub bufflandı sezon 3, 4= shs hemo şimdi de mutilate 41/5/25 pvp mutilate 13/51/7 pve ya da combat spec pve Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Greeny Mesaj tarihi: Ocak 17, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 17, 2009 yok damageında kullanabilitesinde dğeilim. görüntü olarak diyorum.bir de basit düşünüyorumyani, pve ve pvp roguelar farklı silah kullansınlar diye :) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Longshanks Mesaj tarihi: Ocak 17, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 17, 2009 roguelar daggera hasret sen ne diyosun :D Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
deadwoll Mesaj tarihi: Ocak 17, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 17, 2009 Şu an roguelar hep çapulcu speclerle oynuyor. Yok energy alayım, çok poi vurayım, fast dagger (mutilate'i berbat ediyor). Yok HaT olayım 4 rogue cp'ye doyalım (Koca specte işe yarar 3-4 talente veriliyor ve oynamanın hiç bir zevki yok). Bence çok saçma şeyler bunlar, assasination treedeki energy veren talent weapon speed'e göre ayarlanmalıydı. Atıyorum, 1.3 speedde 2 veriyorsa, 1.8 speedde 2.6 vermeliydi. bu şekilde mutilate'i tam olarak kullanabilirdik. Tek bir talentin bonusu yüzünden başka talentlerin mantıklarını bozmak çok saçma. Aynı şekilde combat treede de gelen talentlerin çoğu solo grind için viable. Raidde at çöpe. Bir de greeny, ben raidlerde mace kullanmak istiyorum :P Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Masquerade Mesaj tarihi: Ocak 17, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 17, 2009 * Cheap Shot: This ability no longer has diminishing returns against anything other than itself. * Kidney Shot: This ability now has diminishing returns against all other stuns. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Helcaraxe Mesaj tarihi: Ocak 17, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 17, 2009 Diminishing Return wow daki tam anlamı ne , yani neyin verimini azaltıyo mesela stunlı bir targeta başka bi stun atınca süresi fln azalıyo bazen o olaymı ? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
deadwoll Mesaj tarihi: Ocak 17, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 17, 2009 Evet o olay :P Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Wispy Mesaj tarihi: Ocak 17, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 17, 2009 Normalization olsa bile focused attacksta poisonların şu anda süper olması nedeniyle yine insanlar fast dagger kullanmaya devam eder. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
xunn Mesaj tarihi: Ocak 18, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 18, 2009 Aluriel said: xunn said: Şu an pvp'deki sorun bazı classların savunmasız oynaması. all-offense tarzı oyun stiliyle rank kasıyor insanlar. Vurdum kestim tarzı pvpsi yüzünden bildiğin oyundan soğudum, TBC pvp'sini çok severdim. tbc pvpsi de hug pillar lolkite drain mana diye geciyodu kıl ediyordu bi yerden sonra, bazı classlarla oynamamışsın belliki. ha şu anki hali beş beter ondan ona lafım yok. edit: yanlış anlaşılmasın öyle çok bi arena tecrübem yok 2v2 druid/hunter oynadım, 1950 civarı yapabildim en fazla sonunda kavga edip elemanla bırktım arenayı s3 te, s4te de bi kaç oyun oynamışımdır sadece. 2v2 oynayıp ben arenanın nasıl işlediğini biliyorum, bazı classları oynamamışsın belli ki geyikleri çevirmeyin. Hepsini oynadım, baydınız. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Masquerade Mesaj tarihi: Ocak 18, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 18, 2009 downfall rank 1 görmüş adam laf etmeyin!1 Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Greeny Mesaj tarihi: Ocak 18, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 18, 2009 sen biyerin rank 1 ini gördün mü Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Wispy Mesaj tarihi: Ocak 18, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 18, 2009 PvP Whine Post&Wall of Text 101. Bütün haftasonu hasta olduğum için dışarı çıkmayıp da arenayla geçirdim. Hissettiğim tek şey mide bulantısı. Şu anda PvP de tek bir kural var, eğer rakip takımdaki DK ve Paladin sayılarının toplamı sizin takımınızdakinden büyükse kaybediyorsunuz. - DK'lar şu anda PvP de tümör gibi illet bir class. Tek dizayn amacı 12 yaşındaki BG de kimseyi öldüremeyen veletlere verilmiş, zaten sallantıda olan pvp balance'ına ne yapacağını düşünülmeden tasarlanmış, hero class mı superman mi ne bok olduğu belli olmayan bir oyuncak. Git bir classa hem interrupt hem silence ver, o silence'da reduce silence effects'ten bonus alıp uzatsın silence'ı ne güzel bug anasını satayım bir kere de benim oynadığım classlar yararlansa öyle bug'dan. Gargoyle havada dolaşsın Melee dokunamasın, 3k 3k nature dmg vursun, 1 dakika sürsün bütün 1 ay boyunca ne hoş. Evasion sırasında 9k rune strike yiyim, mage'in pom pyrosu anti magic shell yüzünden 200-300 vursun. Anti Magic Zone bütün takımı kurtarsın, Intercept veya Shadowstep'ten 100 kat daha iyi Death Grip verip sınırsız gib imkanları oluştur. Canı azalınca rune tap, sacrifice bok püsür healthi doldursunlar, Double AR li rogue gibi biçerdöver gibi ilerlerken constant shield wall'lu warrior gibi dayansınlar oh yeah. -Paladin 7 saniyelik stun'ın 5. saniyesinde 100%-0% yapsın, bubble açsın üzerine koşsun sonra da /spit spamlasın. Hand of Freedom stunları kaldırsın, Instant Heal holy shockla 5k 6k heallesin 6 saniyede bir. Holy Pala Baskı kurulduğunda da 3-4k lık holy shock+ hammerla bitirsin ne güzel oh yeah. - Hunter 36 saniye her boka immune olsun, melee den seke seke geriye kaçsın, evasion sırasında roguelara pet her saniye 1k 1k 2k vursun/critlesin, cloth'a ne vuruyor düşünmek bile istemiyorum. 40 yddan aimed shot atıp healing reduction koysun. Yeni patchte deterrancela frontal spelleri bile deflectlesin. Petini kessen instant reslesin ne güzel oh yeah. - Rogue cheapshot attığında trinketlamazsan 4. saniyede 30% hp ye düş, ardından dismantle ye 5/10 saniye embesil gibi hopla zıpla vanishe bas, buuum destealth olsonra da öl. Combat'ı ne pvp de ne pve de tek bir insan kullanmasın. Bütün community'nin 90%u 41-5-25 oynasın. Sonra gib embesil gibi shadowdance'i nerfle. PvE ve PvP Glyphlerimiz bir halta benzemsin. Deadly Brew zaten aptal bir talentdi, oyunda skill gerektiren ayrıntıları korumak yerine nerflemeyi tercih ediyor gerizekalı blizzard, iyi roguelar zaten 3 poison birden kullanıyodu, gittiler deadly brew'i koyup tekdüzeleştirdiler, iyi oyuncuyla kötünün arasındaki farklı gitgide azalttılar. Dispel resist le gidip bir işe yaramayacağı halde vile poison'u nerflediler deadly brew dururken... - Arcane Mage'ler cast time olan tek bir spelli bindinglerinde tutmasın, tek yaptıkları 3-4k vuran AB ve finisher olarak pyro koysunlar. Başları sıkışınca mirror image+invis atıp pillar arkasında evocationla full hp full mana gelsinler. Frost Mage - Warrior denk getirdi mi 3-4 gcd'da sudden death'le execute spamlasın, 2 healer olsa yine kurtaramasın. Fury 3k white crit vursun 1 handle. 1.9k prot warrior arcane mage gördüm bugün. Ne diyim... - Feral Druid'ler yanlız bırakıldığında rogue'lardan bin beter dmg yapsın, 7-8k shred vursun, sıkışınca feral gidip hoop 30k hp'ye fırlasın. Moonkin'ler starfalla herkesi stunlasın, treantler+moonfire+swarmla 17k hp 7-8 saniyede 0lansın. - Bütün bunlar olurken locklar oyundaki en fragile dps, shamanlar en dandik healer olsun. Oyundaki casting timelı her CC spammable'ken shamanın ccsine 45 saniye cd konsun. Şimdi diyeceksiniz ki bu bahsettiklerinin çoğu 3.08 de düzeliyor. Neden bu oyunu daha iyi hale getirecek düzeltmeler bu kadar yavaş oyuna implement ediliyor. Ben neden 4 hafta boyunca bok gibi bir oyun oynamak zorundayım, ya da "lesser class" olan warlocklar, shamanlar neden süper über skilli DK Paladin cockblock yüzünden 1.7k ratingi geçemiyorlar ? Paladinleri PvP'de diğer bütün healerlardan daha iyi yapan veya DK ve Hunterları diğer bütün dpslerden daha iyi yapan nedir ? PvE de bile neden hunterlar bende 1k dps fazla yapıyorlar ? Bu oyunun pvp si hiçbir zaman iyi değildi, ama bu kadar kötü durumda olduğunu gerçekten hiç hatırlamıyorum. Olay rogue un bufflanıp nerflenmesi değil. Eğer bu oyun bu kadar adaletsiz olacaksa, oyunun her döneminde greater ve lesser classlar bulunacaksa her ay bu kokuşmuş developerların maaşını ödemeyi reddediyorum. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar