goldbären Mesaj tarihi: Ekim 13, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 13, 2011 bize paki diyorlar ciddiye almıyorlar...,, Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Sam Mesaj tarihi: Kasım 4, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 4, 2011 obsidian ceo feargus urquhart röportajı dlc olayları üzerine makul görüşleri var, okuyun derim. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Soimyr Mesaj tarihi: Kasım 4, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 4, 2011 http://www.youtube.com/watch?v=W1ZtBCpo0eU&feature=player_embedded Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Sam Mesaj tarihi: Kasım 4, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 4, 2011 quake motorunu abuse ettiği 'eski günleri' göstermeye başlayana kadar iyiydi. 'eski günlerin' en dandik kısımlarından biri çünkü hoplamayla uçulup geçilen quake haritaları. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Soimyr Mesaj tarihi: Kasım 4, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 4, 2011 O konuda hatalısın bence. Starcraft 1 den muta stacktir, oyun basındaki jump scroll abuse u ile 5:30 dk de morrowind bitirmedir, quake moturunu abuse eden jumplardır (ki pro quake 3 ü pro quake 3 yapan öğelerdendir) olduğu düşünülürsebence vidyoya cuk uymuş. Hani demiyrum ki bir oyunun eğlenceli olması için abuse edielbilir elementleri olması gereksin, ama şu var o quaketeki jump abuse atıyorum simdi bir modern warfare de olsa konsol bebelerinin çıkaracağı rage i sadece tahmin edebiliyorum. 15 sene önceyse millet rage çıkarmayı bırak take it up like a real man stiliyle kabullenip oyun stillerini onun etrafında şekillendiriliyorlardı vidyonunda amacının ne olduguna bakılırsa (bnkz: read youtube info) bence gayet uygun. unrelated note: timothy cain gaymıydı ya facebook profiline bakınca huylandım ^^ Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
axedice Mesaj tarihi: Kasım 4, 2011 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 4, 2011 Gay ve evli kendisi. Hatta kocası da Carbine da NCsoftun yeni mmosunda çalışıyor. Huylanacak bişey yok, gayler adam yemiyor. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Holy Mesaj tarihi: Kasım 4, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 4, 2011 di mi? ;) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Soimyr Mesaj tarihi: Kasım 4, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 4, 2011 yiyor mu lan yoksa? ^^ Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
aquila Mesaj tarihi: Kasım 4, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 4, 2011 yiyosa da yiyo. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Holy Mesaj tarihi: Kasım 4, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 4, 2011 sen hiç adam yedin mi şükrü :) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
aquila Mesaj tarihi: Kasım 4, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 4, 2011 benim mideme dokunuyo. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Sam Mesaj tarihi: Kasım 4, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 4, 2011 Soimyr said: O konuda hatalısın bence. Starcraft 1 den muta stacktir, oyun basındaki jump scroll abuse u ile 5:30 dk de morrowind bitirmedir, quake moturunu abuse eden jumplardır (ki pro quake 3 ü pro quake 3 yapan öğelerdendir) olduğu düşünülürsebence vidyoya cuk uymuş. Hani demiyrum ki bir oyunun eğlenceli olması için abuse edielbilir elementleri olması gereksin, ama şu var o quaketeki jump abuse atıyorum simdi bir modern warfare de olsa konsol bebelerinin çıkaracağı rage i sadece tahmin edebiliyorum. 15 sene önceyse millet rage çıkarmayı bırak take it up like a real man stiliyle kabullenip oyun stillerini onun etrafında şekillendiriliyorlardı vidyonunda amacının ne olduguna bakılırsa (bnkz: read youtube info) bence gayet uygun. işte eski günlerin en kötü kısımlarıydı o saydıklarının hepsi. ilk kısımdan sonra kompleks oynanışa sahip ve wad bir oyun gösterse anlardım da bugünün en gudik shooter'ı bile quake'in uçmalı kaçmalı oynanan halinden iyi. abuse'u yücelten oyuncu kitlesi de pekçok oyunun kanseri oldu maalesef, özellikle parmaklarım kendilerine şükran borçlu iki yıl boyunca buff twisting ile yüzbinlerce kere aynı tuşa basmak zorunda bırakıldıkları için. neyse ki dinsizle imansız arasında bir seçim yapmak zorunda değilim, o nedenle eskinin kompleks ve düzgün çalışan oyunlarını özlüyorum sadece. düzeltilmeyen buglar kalabilir. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Creus Mesaj tarihi: Kasım 4, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 4, 2011 Sam said: bugünün en gudik shooter'ı bile quake'in uçmalı kaçmalı oynanan halinden iyi. neden iyi peki? nesi iyi yani? jump ve strafe oyunu kompleks yapmıyor mu? ayrıca abuse bi yere kadar. konsol komutlarını incelersen görürsün ki karakterinin hızını gösteren(fps gösterir gibi) komut bile var. ayrıca ; said: A horizontal form of rocket jumping appears in Doom (1993), where it is used to reach the secret exit in E3M6 (it is possible to reach the exit without rocket jumping, but rocket jumping was the intended method according to John Romero) fast-paced fpsler sana göre olmayabilir ama yaptığın kıyaslama çok saçma. kötülediğin oyunlar fps denilen türe yön veren oyunlar. dediğin diğer şeylerde haklısın ama bu konuya katılamadım yani. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Tatar Ramazan Mesaj tarihi: Kasım 4, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 4, 2011 Konsol çıktı mertlik bozuldu... Konsolların çeşidi arttıkça, yapımcılar her platforma port edecekleri türden arcade oyunlar yapar oldular. Eskiden özgün-orjinal oyunlar çıkarabilen ufak firmalar da EA gibi açların eline düşünce, sektör bikaç firmaya kaldı. Şu an ekran kartı firmalarının sübvanseleri ile anca grafiğe dayalı oyunlar çıkıyor, ama hep eğlencelik casual arcade vb. tarz oyunlar bunlarda. Sözün kısası PC Gaming ölmedi ama can çekişiyor. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Sam Mesaj tarihi: Kasım 4, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 4, 2011 Creus said: neden iyi peki? nesi iyi yani? jump ve strafe oyunu kompleks yapmıyor mu? ayrıca abuse bi yere kadar. konsol komutlarını incelersen görürsün ki karakterinin hızını gösteren(fps gösterir gibi) komut bile var. ayrıca ; said: A horizontal form of rocket jumping appears in Doom (1993), where it is used to reach the secret exit in E3M6 (it is possible to reach the exit without rocket jumping, but rocket jumping was the intended method according to John Romero) fast-paced fpsler sana göre olmayabilir ama yaptığın kıyaslama çok saçma. kötülediğin oyunlar fps denilen türe yön veren oyunlar. dediğin diğer şeylerde haklısın ama bu konuya katılamadım yani. oynanışın bug abuse üzerine kurulu olmaması iyi mesela. jump ve strafe değil o yapılan kaldı ki. (rocket jump'ı demiyorum zaten öne doğru uçma olayını diyorum, q3 ilk çıktığı yıllarda yoktu o iş) gerçek jump ve strafe'in alasının olduğu unreal tournament serisi var mesela. wad. öne doğru 'uçma' saçmalığının olmadığı ama strafe dodge ve devam oyunlarında double jump, wall jump'ın geldiği. fast-paced fps'leri kötülemedim, 1999-2007 arası gerçek temsil eden unreal tournament serisi var ki videoya onu koysalar ellerinden öperdim. onun yerine uçmalı quake 3 koymuşlar ki uçmasız hali olsa ona da eyvallah derdim. fast paced ile derdim yok, saçma abuse üzerine kurulu oynanışla derdim var. quake 3 de hiçbirşeye yön veremedi, şirketten çıkan son ciddi oyun oldu ve onu taklit etmeye çalışan oyun çıkmadı. carmack zaten uzay işlerine sarınca saldılar. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Daesu Mesaj tarihi: Kasım 4, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 4, 2011 sam bariz yetememişsin zamanında, her q serili başlıktada aynı tarzda kanayıp duruyorsun. bunny ve z-jump abuse degil ayrıca. abuse olan tf conc jumptı. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Sam Mesaj tarihi: Kasım 4, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 4, 2011 benim oynadığım vakitte yoktu zaten, sonradan yapıldığını görünce de geri dönmedim bir daha. paşa gönlün neye inanmak isterse.. kim demiş? gerçi kim dediyse birşey değişecek değil ya. gene bozuk gene bozuk. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Creus Mesaj tarihi: Kasım 4, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 4, 2011 q3 değil ki abi bu? video q1 zaten. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
sabonis Mesaj tarihi: Kasım 4, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 4, 2011 q2'de de 3'te de en baştan vardı diye hatırlıyorum bunny valla Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Revangelis Mesaj tarihi: Kasım 4, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 4, 2011 q3te hep vardı hakkaten yetemeyip de abuse diye laf atmanı yakıştıramadım http://www.funender.com/quake/articles/strafing_theory.html http://www.funender.com/quake/articles/cj_theory.html Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
scorch Mesaj tarihi: Kasım 4, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 4, 2011 walla abuse dediğin olay basit moment ve fizik bilgisi gerektiren seyler sonucta misal o videodaki granade ile sağ üst sicramak icin geldiği açı fırlatma acısını ayarlaması falan... bizden önceki nesil oyun salonlarında bilardo masasında keşfetti o açı olaylarını etki tepkiyi, bizler quake vs ile öğrendik yeni nesil ne ile ögrenicek merak ediyorum ;p Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Sam Mesaj tarihi: Kasım 4, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 4, 2011 fizik bilgilik birşey yok uçmakta, dediğim olay roketsiz yapılan. roket jump'a birşey demedim zaten. benim oynadığım zaman yapan yoktu, oyunun motorunun içinde zaten vardıysa bilemem. id'yi gördük zaten sonra ne oldu heh. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Myshkin Mesaj tarihi: Kasım 4, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 4, 2011 Sam said: oynanışın bug abuse üzerine kurulu olmaması iyi mesela. jump ve strafe değil o yapılan kaldı ki. (rocket jump'ı demiyorum zaten öne doğru uçma olayını diyorum, q3 ilk çıktığı yıllarda yoktu o iş) gerçek jump ve strafe'in alasının olduğu unreal tournament serisi var mesela. wad. öne doğru 'uçma' saçmalığının olmadığı ama strafe dodge ve devam oyunlarında double jump, wall jump'ın geldiği. fast-paced fps'leri kötülemedim, 1999-2007 arası gerçek temsil eden unreal tournament serisi var ki videoya onu koysalar ellerinden öperdim. onun yerine uçmalı quake 3 koymuşlar ki uçmasız hali olsa ona da eyvallah derdim. fast paced ile derdim yok, saçma abuse üzerine kurulu oynanışla derdim var. quake 3 de hiçbirşeye yön veremedi, şirketten çıkan son ciddi oyun oldu ve onu taklit etmeye çalışan oyun çıkmadı. carmack zaten uzay işlerine sarınca saldılar. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Sam Mesaj tarihi: Kasım 4, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 4, 2011 http://images1.wikia.nocookie.net/__cb20110825203549/mlp/images/4/40/Sad_fluttershy_is_sad.jpg Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Revangelis Mesaj tarihi: Kasım 4, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 4, 2011 senin oynadığın zaman yapan birini görmemiş olman, oyunun içinde hep olan birşey olduğu gerçeğini değiştirmiyo bi önceki sayfada verdiğim iki linke bakabilirsin mantığı için ayrıca konuyu id'nin şimdiki haline çekmenin alemi yok carmackin uzaya merak salması, rage'ile videodakine benzer bir tutumda olması ile söylediğin şeyin arasında en ufak bir bağlantı yok edit: ne biçim cümle kurmuşum sdf ha bu arada videonun quake 1, konuştuğun konunun quake 3 olduğunun farkındasındır umarım Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar