Jump to content

Creus

=o=
  • Mesaj sayısı

    2.228
  • Üyelik tarihi

  • Son ziyareti

Creus hakkında

  • Rütbe
    Creus

Son profil ziyaretçileri

892 kez ziyaret edildi
  1. Creus

    Lost Ark

    Çok sonra gelecek endgame kontenti. Oyun Korede çok ileride burası bayaaaaa bi geriden takip edecek. Umarım hızlı hızlı çıkartırlar ve bir an önce yetişir Koreye
  2. Creus

    Dune

    Fremen= Tuareg'ler abi. Ayrıca axe haklı. Adam dediğin kadar yüzeysel kesinlikle değil, ekolojik danışman zaten ki kitabın her yerinde görüyorsun ekolojik sisteme vs. hakimiyetini. Baya muhalif bir tip ayrıca. Tüm bunları bir araya getirip tekrar düşşünürsen bambaşka bir seviyede adam.
  3. Creus

    Mithat'ın Maceraları

    Çok geçmiş olsun. En azından ameliyat fazını geçmemişsiniz, şansınız var bu kadar olumsuz düşünme. Tekrarlamadığı durumlar da oluyor. Bu gibi durumlarda güçlü durmayı başarmak çok önemli, kendi içine ağla ama onların yanında sıkı dur derim. Umarım sorunsuzca atlatırsınız.
  4. Creus

    PaticikFM v2.2

    Bayıldım bu çocuklara. Keşke like butonu olsa dedim ilk defa paticikte 😄
  5. Creus

    PC Gaming #2

    Son zamanlarda Rogue Lords denen bi' oyuna sardım. İndirimde ilk çıktığında almıştım, şimdi fiyatına değer mi bilmiyorum ama eli yüzü çok düzgün bi' oyun. Ufak bir balance sorunu vardı ama sanırım onu da çözüyorlar, o haberi görüp topic açma niyetindeydim ama üşendim buraya bırakıyorum. Bence bi' bakın derim. Keyifli baya. https://store.steampowered.com/app/1069690/Rogue_Lords/
  6. Creus

    New World - (Pati > CaerSidi / Covenant)

    Ahahah bu berbat ötesi bir şeymiş yahu. Yani hiç bir açıklaması yok şunun. Ahmaklık resmen.
  7. Creus

    Saçma sapan

    İlerde gönlünden geçeni seçmeyip sonra ah ulan keşke diyip duracaksan en azından git kendince başarısız ol ki kurtul. Karakterinle de alakalı gerçi bu. Ben mesela buna benzer bir şeyi kariyerim adına yaptım, bir güzel başarısız oldum ve şimdi tekrar bildiğim, kendime güvendiğim sektörüme geri döndüm.Konu eğer duygusal bir hedeyse; Ne hissediyorsan tersini yap derim. Mantığınla gitmediğin her yolun sonu ihtiraslı bi' bok çukuru. Bambaşka bir konuysa da bilemedim artık. Umarım işine yarar ve günün sonunda her türlü kazanan sen olursun.
  8. Creus

    Path of Exile #3

    Passive tree rework geliyor. klasik yeni skiller olacak. Yeni bir belt geliyor headhunter ayarında tahtından inecek bence bu eşya ile. Aslıdna şurası çok güzel özetliyor : https://www.pathofexile.com/scourge Yeni Belt. Ne düşünüyosunuz
  9. Creus

    Path of Exile #3

    Ben bi kaç ligi es geçmiştim ama bu lig hoşuma gitti mekanik olarak, oynicam sanırsam akşama build bakacağım. Şurada detaylıca anlatmış Chris abi.
  10. Creus

    yılbaşında meksika'ya gideyim

    Ben olsam Christmas Market ruhunu koruyan şehirlere giderdim ya. Prag vs. mükemmel oluyor o dönemler. Lviv ve Kiev de diğer alternatifler (vizesiz hem) kum güneş yerine böyle bi' alternatif önerebilirim. Bi' bakın bence.
  11. Creus

    PaticikFM v2.2

  12. Creus

    Last Epoch ARPG

    Ben bayaa oynadım hatta tükettim bile biraz bunu. Yeni endgame alternatifleri gelecek onu bekliyorum. Bir de sistemim eski ve oyunun optimizasyonu şu an için korkunç 20-30 fps'lerde oynuyorum. Endgame'de daha da korkunç oluyor, sıkı takipteyim ama şimdilik park ettim. Kesinlikle favori arpg'lerimden. Roadmap'lerine falan baya sadıklar. Kesinlikle takip edin ben de tavsiye ederim ilgililerine.
  13. Creus

    NVIDIA Geforce Now

    Belki GFN TR server'ının PoE serverına bağlantısındaki ping sorun yaratıyordur? Ben de PoE oynamak için bakacaktım Basic hesap ile deneyeceğim şimdi. Dediğin gibiyse hiç upgrade etmeyeceğim, bakalım. Ben direkt ethernet ile bağlanacağım cayır cayır da internet. Sonucu buraya yazarım.
  14. Creus

    UO Outlands

    Classic UO denen bi client bu işte. Bu arada FPS limitini manual belirliyorsunuz (144hz monitörü olanlar için gogo 144fps) https://www.classicuo.eu
  15. Creus

    UO Forever

    Outlands serverında başladım ben de bugün. 15ine kadar boşum iş değiştirdiğim için. O boşluğu ergenliğime nazire yaparcasına Ultimaya gömmeyi düşünüyorum bakalım 🙂

Yasal Duyuru

5651 sayılı kanun kapsamında, Paticik.com, işbu sayfadaki mesajların ve içeriğin Yer Sağlayıcısıdır. Yayınlanan içeriklerden doğabilecek her türlü sorumluluk içeriği üreten kullanıcıya aittir. Şikayet ve talepleriniz için buraya tıklayıp bize ulaşabilirsiniz. Alternatif olarak [email protected] e-posta adresinden bize ulaşabilirsiniz.

×
×
  • Yeni Oluştur...