Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Fallout 3 - çıkış öncesi


axedice

Öne çıkan mesajlar

10 snene öcneki ae yal şimdikini bir değilki, nerde nfs 2.. nerdeşimdinin ea oyuları.

ea dunyadaki bütün oyun severlerin nefretini hak etmiş bir firmadın sayısız ufak firmayı satın alarak batırtarak sayısız guzel prejeyi yarıda bıkratığı ve kat kat fazlasının gercekleşmesini engellediği için.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

said:
Hadi oblivionu çoluk çocuk oynayabildi çünkü basitti ama falloutu öyle bir kitle de oynayamayacak kan ve şiddetten dolayı , e mature kitle de fallout böyle olursa almayacak


gene başladık, arkadaşlar oblivion mature rating aldı ve milyonlar sattı. fo3 de milyonlar satar merak etmeyin. üzülen biz oluruz bethesda olmaz.

evet ea eski ea değil, değişiyor şirketler işte. gayet şahane bir şirketti zamanında.

neyse takip edeceğiz, er geç dialog görünecek bir yerde.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Eger yilbasi ya da thanksgiving'de oyunu cikartmayi dusunmuyorsaniz RPG oyununun mature ya da teen olmasi cok bir seyi degistirmez.

Yurtdisinda oyle kurallara cok takan magazalar yok kimlik kartinizi gostermeden rahatlikla adult harici herhangi bir oyunu alabilirsiniz. Onu gectim zaten insanlar genelde interneti kullaniyor oyun siparisi vermek icin. Yani bethesda mature oyun cikardik simdi 12 yasindaki veletlere satamayacagiz uhuhuhu demeyecek.

[ Mesaj 22 Haziran 2007, Cuma - 20:05 tarihinde, Sylian tarafından güncellenmiştir ]
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

said:
bedahstanın eadan cok farkı yokkı

cuce'den böyle bir laf beklemezdim hehe.
bedhasta, eskiden beri güzel oyunlar yapıyor. oblivion'da bocaladılar gerçi ama toparlanacaklarını düşünüyorum.

said:
ea cebabi direk ya
eger falloutu bekliyosaniz unutun gitsin falloutu sittik attik biz sirf 3 zeka yasindaki konsol oyunculari rahat oynasin diye aptal bi oyun uretiyoruz

gereksiz bir saçmalama içindesiniz arkadaşlar. biraz eğri oturup doğru düşünün.

"If you are a fan who is adamantly against some significant changes to the way gameplay occurs in the Fallout series, i'm going to tell you right now and save you the disappointment: I don't think you'll like Fallout 3."

adam burda EA cevabı vermemiş, sizin gibi "fan"lara laf sokmuş.

"aman allahım! izometrik olmamış! oyun rezalet oldu!"
"aman allahım! fps yapacaklarmış! oblivion with guns!"
"aman allahım! turn based olmuyacak! dandirik ötesi!"
gibi ağlayıp duran kişilere, "oyunun en ufak bir değişikliğine bile aşırı karşı kişilerdenseniz, size Fallout 3'ü beğenmeyeceğinizi söylüyorum" diyor.

Burda boşu boşuna ağlıyorsunuz. Adamın dediği gibi en ufak bir değişikliğe bile bu kadar abartı tepki gösteriyorsanız, dediği gibi hayal kırıklığına uğramamak için boşu boşuna Fallout 3'ü beklemeyin.

Şahsen bence ilginç bir oyun olacak. Duke Nukem 1 ve 2'den sonra Duke Nukem 3D çıkartınca oyun berbat mı oldu? Yok.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

If you are a fan who is adamantly against some significant changes to the way gameplay occurs in the Fallout series, i'm going to tell you right now and save you the disappointment: I don't think you'll like Fallout 3."

bu cumleyinin tercumesi sudur
eger fallouuta buyuk deisimlere karsi bir fansaniz uzulceksiniz

evet uzulcez yane
buyuk deisiklik istemiyoruz cunku biz
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

said:
...conversations with NPC's use a similar tyle of dialogue tree, but combat, questing, character creation and most importantly the tone and style of the gameplay...


Oblivion'ın en zayıf olduğu nokta dialoglarıydı. Aynı hatayı falloutta da tekrarlarlarsa rpg olmaz oyun. Biz fallout dünyasında gezip savaşmak değil fallout rpgsi oynamak istiyoruz.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

said:
buyuk deisiklik istemiyoruz cunku biz


güzel abicim sen istemiyorsun, ben şahsen turn based bir encounter bitiremedim geçen hafta tekrar yükleyince. sıkılmanın çeşitli evrelerini ziyaret ettim her turn'de tek tek her bir deathclaw bebesi pençe sallarken. max combat hızı güya. izometrik olmasa da olur.

dialogları düzgün yapsınlar yeter.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

şimdi gerçekten
zamanında fallout'u çıkartanlara seçenek verseler, fps mi izometrik mi deseler; tabii fps derlerdi; bunu zaten in-game videoların gözden görünüş olmasından anlayabiliyoruz. Böyle bir seçenekleri olduğunda bunu kullanmışlar. Bunun şahsen hiç bir zararını göremiyorum. Hatta tatlandıracak güzellendirecek..

Sıra tabanlı bir sistem, oyunun yetenek tabanlı değil de; gerçekten canlandırdığınız karakter tabanlı olmasının bir nevi ifadesi olduğundan; bu konudaki ısrarı anlıyorum. Tedirginlikle desteklemekteyim, gerçek zamanlı daha gerçekci ve sonuç olarak, daha atmosferik olurdu. Yine de VATS gibi bir düşünce sayesinde, gerçekliği koruyarak eskiyi çöpe atmamış; tarafımdan sempati kazanmış durumda.

Ama velakin, oblivion'a benzer diyalog demek:
REZİLLİK KEPAZELİK TİKİLİK VELETLİK HIYARLIK MALLIK vb..

daha vahim bir açıklama olamazdı
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

horace demiş,ben baştan baştan farklı tipte karakterlerle oynamak istiyorum diye.

bende öleyim.

kiminde diplomacy-hacking takılan bir abi

kiminde melee,balyoz takılan biri

kimindede lazoooor pew pew takılan bir karakter açmak istiyorum.


hehe...ya enclavein ana karada bir kampı vardı bi deathclawı haps ettikleri,hani bos için uçak planı çalıyorduk,orada komutanın odasındaki guardala bi diyalog vardı,aklıma geldi..


-uhm..merhaba...ben içeri girecem
-niye?
-safdece bakmak istoyrum((yada bin tane mazeret)
-sadece komutan,subaylar ve temizlikçiler içeri girebilir
-oo...ben teizlikçiyim
-ULAN 10 SANİYE ÖNCE DEĞİLDİN,O KADARMI APTAL DURUYORUM,YÜRÜ GİT!

sora odadan cıkıp yine giriyordun"bn temizlikçiyim" diyip giriyordun.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

  • 2 hafta sonra ...
said:
Even better, the human characters will stand out more as Bethesda has enlisted between 30 and 40 voice actors. So not only will the humans all not sound the same (a problem in Oblivion), but they'll also have unique dialogue. That should rectify one of the major issues with Oblivion, which was that most characters had no personality and their only purpose was to serve as an information kiosk of sorts. However, that wouldn't be Fallout because the series is known for its memorable characters.


http://www.gamespot.com/pages/gamespace/updates.php?pid=918428&sid=6173397&tag=hotslot%3Bimg%3B1&page=1

boşa endişelendik diye umuyorum ve sanıyorum. :p
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

"Kahretsin! İzometrik görüntü yok! Lanet olsun sana Bethesda! Fuck it, I am going home!" diye ağlayanlara:

http://www.gamespot.com/pc/rpg/fallout3/news.html?sid=6173397

said:
the camera can be moved so that it almost mimics the perspective of the original Fallout games


yani izometriğe yakın görüntü elde edebileceğimizi söylüyorlar.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...