ahmedinejad Mesaj tarihi: Haziran 18, 2026 Konuyu açan Mesaj tarihi: Haziran 18, 2026 Ulan ISO Kartal geliyor diyorlar.
Darksun Mesaj tarihi: Haziran 18, 2026 Mesaj tarihi: Haziran 18, 2026 eneee ismail kartal gelmiş hayret.
kizillelma Mesaj tarihi: Haziran 18, 2026 Mesaj tarihi: Haziran 18, 2026 İsmail Kartal: "Dün Sayın Başkanımız beni aradı. 'Oğlum İsmail nasılsın?' deyince çok duygulandım." .. 1
Liebe Mesaj tarihi: Haziran 18, 2026 Mesaj tarihi: Haziran 18, 2026 Dirk köyt de gelmiş diyorlar varlığı yeter lan helal
ahmedinejad Mesaj tarihi: Haziran 18, 2026 Konuyu açan Mesaj tarihi: Haziran 18, 2026 Ama Oğuz da var galiba ekipte. Çok çorba gibi bir şey ya.
Borlach Mesaj tarihi: Haziran 19, 2026 Mesaj tarihi: Haziran 19, 2026 ahmedinejad, 18.06.2026 15:32 tarihinde dedi ki: Ama Oğuz da var galiba ekipte. Çok çorba gibi bir şey ya. oğuz çetin futbol direktörü. ekiple ilgisi yok.
Shadow Mesaj tarihi: Haziran 19, 2026 Mesaj tarihi: Haziran 19, 2026 (düzenlendi) nerde kalmıştık... Aykuttan iyidir yine, ama Şikrinyara Asensiyoya falan nasıl söz geçirecek bu kariyerle? Adamlar demiyecek mi daha İngilizce bile bilmiyor İrandan bile kovulmuş 2. lig hocası diye. Bir ton hoca getirilebilirdi, illa yerli olacaksa NuriŞahin veya Montella geleydi, gerçi Montellayı BJK kaptı sanırım. Haziran 19, 2026 Shadow tarafından düzenlendi
S-H Mesaj tarihi: Haziran 19, 2026 Mesaj tarihi: Haziran 19, 2026 (düzenlendi) @Shadow bjk çoktan td buldu. bence bir sorun olmaz, dzeko'yla anlaşan adam onlarla da anlaşır hiçbirinin kariyeri ondan büyük değil kaldı ki sorunlu tipler de değiller. talisca bi tık sorunlu o da zaten parasına bakıyor ondan yana da sorun olmaz. bari biz ahlaklı basının kaloriferci boğazlı kazak ismail oltalarına gelmeyelim. son döneminde 'ismail kartal kalırsa 10 futbolcu ayrılacak' diye itibarsızlaştırma haberlerine başlamışlardı. Haziran 19, 2026 S-H tarafından düzenlendi
vivavale Mesaj tarihi: Haziran 21, 2026 Mesaj tarihi: Haziran 21, 2026 İsmail Eagle iyidir, BJK gelsin istedim ama olmadı
Cthulhu Mesaj tarihi: Haziran 25, 2026 Mesaj tarihi: Haziran 25, 2026 Bu senenin kısıtlı limitine bir de Sidiki giriyormuş.
samaella Mesaj tarihi: Haziran 25, 2026 Mesaj tarihi: Haziran 25, 2026 (düzenlendi) Gerizekalılar ya. Zaten zorunlu satın alma gibi bir opsiyonla oyuncu kiralamak neyin kafasıdır. Bir de 10 maçı olmayan bir adamı kiralamak... Sonra Nothingam maçında kurtarıcı olarak Alaattini sokuyor maça, milli takımda neden santrafor yok acaba... Maç Sayısı Kriteri (Toplam 1.5 Milyon Euro): Oyuncunun Fenerbahçe formasıyla 20, 40 ve 60 resmi maça ulaşması durumunda, ulaştığı her barem için Angers kulübüne 500'er bin Euro ekstra ödeme yapılacak Avrupa Kupaları Başarısı: Fenerbahçe'nin Avrupa kupalarına katılım durumuna ve turnuvalardaki sportif ilerleyişine bağlı olarak kalan primler devreye girecek. (Örneğin; UEFA Avrupa Ligi katılımı için 200 bin Euro, Konferans Ligi için 100 bin Euro gibi ek maddeler içerir) bu adamın sözleşmesi 5 yıl agasdasd Haziran 25, 2026 samaella tarafından düzenlendi
Öne çıkan mesajlar