Jump to content
Arvasi

Satılık Escape From Tarkov (Escape From Tarkov Standard Edition)

Öne çıkan mesajlar

§ 26 Mar 2020, 19:35

Oyunu oynamayı bir türlü beceremıyorum 3.ayın basında aldım zararına satıyorum isteyene 200tl iletişim dm yolu veya

0545 652 1805 wp yazın verelim size hayrını görün 2 hesap var elimde ilgilenen olursa yazsın bekliyorum.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 26 Mar 2020, 20:13

Sakin ol reis satarsin illa. Telefonu da  pat diye koymasaydın kız

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 26 Mar 2020, 22:21

arıyorum, tarkovdan kaçmak bu kadar kolay olmamalı

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 26 Mar 2020, 23:19

bana yaramıyor ısteyene vereyım uygun fıyata kardesım

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 27 Mar 2020, 00:14
1 saat önce, Laraken dedi ki:

arıyorum, tarkovdan kaçmak bu kadar kolay olmamalı

ca1.jpg

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 30 Mar 2020, 15:22

icinde dayz standalone ve 4 oyun daha var takas edersen buyur

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 31 Mar 2020, 17:07

6 oyun, 2 friend ekli steam hesabıyla takas?

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 31 Mar 2020, 17:25

3 friend yaparsan alırım abi

Bu devirde dostluklar değerli...

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 02 Nis 2020, 08:28

aga bu nedir surekli ayni baslik aciliyor pazar alaninida kendi basligi olsun biktim bissuru 

ESCAPE FROM TARKOV

escape from Tarkov satilik

Escapfe from tarkov alinik

pazar alaninin adini degistirin bari

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 02 Nis 2020, 08:40

Olm ben bu escape from tarkovlari ayni topic saniyordum hepsi birbirinden farkli yeni uyelerinmis ahahahahah

Paticik at its best

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 02 Nis 2020, 08:45

yeni uye geliyo diye hoslarina gidiyo heralde ama pazar alani bok oldu

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 02 Nis 2020, 09:26

Bence o yeni üye olup bu oyunu satanların hepsi aynı kişi dfsdfsg

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 02 Nis 2020, 14:49

abi blacklistleseniz tarkov'u. pati'nin epidemici oldu.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 02 Haz 2020, 10:31
On 27.03.2020 at 01:21, Laraken dedi ki:

arıyorum, tarkovdan kaçmak bu kadar kolay olmamalı

AIOJSFDSSD

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

Yorum yazmak için üye olun veya giriş yapın

Yorum yazmak için üye olmanız lazım

Üye ol

Kayıt olun ve aramıza katılın!

Yeni bir hesap oluştur

Giriş yap

Zaten üyemiz misin? O halde giriş yap

Hemen giriş yap

×
×
  • Yeni Oluştur...