Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Starfield


pattisliborek

Öne çıkan mesajlar

immersive olsun diye amelelige bende karsiyim, bence uzayin tamamen kendine has dinamikleri olmaliydi, jump gateler ile atlamak isteyeni atladirdin gidecegi yere.  ama gezmek isteyen gezerek giderdi. simdi cok standart sisteme atliyorsun orda bir alan olusuyor, orda bir event olursa bir gemi gelirse onlarla kapisiyorsun. astroid belt yok, anomallyler yok, oralara gitmek yok, mining yok, butun mining planetlerin uzerinde, uzay explorationu cok dar.  cok guzel bi shipbuilding olayi var ama yaptigimiz gemiyi hauler da yapabiliriz mesela, kullanabilecek guzel bir uzay yok.  ben gezegenlerde vakit gecirmeyi daha eglenceli buldum, space combat fena degil ama iste cok dar bir uzay var, oturup saatlerce gemi dizayn edip sonra fast travel yapiyorum o gemiyle. fast travel yapmak zorunda kaliyorum cunku uzayda yapcak bisi cok yok gemiyle demek istedigim o aslinda . belki oyun lerledikce uzay icin gorevler artiyordur.

daha cok suan uzay seklinde bir map var iste. mesela geminin tek seferde yapabilecegi jump sayisi belli bu kadar yakit lazim diyor, o kisimlari cok guzel ama atliyorsun 5 jump misal, yakitin otomatik doluyor sonra bi 5 jump daha. en azindan orda yakit doldurmak icin bir olay olabilirdi.  elite dangerous gibi yakit alamayacagin bir sisteme atlamazdin bir yanina atlardin orda yakit aldigin istasyon da yeni bir macera olurdu filan. altini doldurmadigin icin time sink olacagini anlayip fast travel olayina agirlik vermisler.  Ama baktigin zaman sistemlere mape filan belki 1 sene daha o dinamiklere harcamalari lazimdi oturmasi icin, yapmaya calismislar zaten bir suru sey.   daha outpost ve logistik link olaylari var hic bakamadim outpostlara. ama anladigim kadari ile agirlik planetlerde. exploration kismida orda. 

 

 

 

 

 

 

Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

su an menzilin yetmedigi yere atlamak icin ara galaksiye ugramak ekstra yukleme ekranından baska bisey degil. kesfettikten sonra da zaten fast travel paso.

bi de isin komigi bu olayi gemi tasarimina da yedirmisler her geminin menzili degisiyor, uzatmak icin parcalara dikkat ediyosun falan. sallama olmus oralar, olayi kafamizda yasamamizi beklemisler heralde.

Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Dark_Soul, 05.09.2023 19:56 tarihinde dedi ki:

Bunun xbox versiyonunda mod desteği olacak mı?

https://www.purexbox.com/guides/starfield-console-mod-support-are-mods-coming-to-xbox

dlss 3'ü destekleyen ücretsiz mod da çıkmış:

https://www.nexusmods.com/starfield/mods/761

puredark'ın modu vsync'i kapamaya çalışınca çökertiyor oyunu, ah bethesda ah. rezillik şu yani.

Sam tarafından düzenlendi
  • Tesekkurler 1
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

2 saat kadar oynadım. abi yani şimdi yaşanmış tartışmaları tekrar kaşıyo gibi olacak da...

tamam abi anlıyorum evet, space sim değil. evet fallout in space, evet bethesda tipi oyun 

 

...da abi yani sistemler arası JUMP diye bi şey koymuşsun oyuna dimi? Jump tuşuna basınca ZORT diye loading screen getirip bam diye beni sistemin ortasına atma sene 2023. Bi animasyon yap bari initiating jump in 3-2-1 de öyle geç loadinge, bi wormhole koy bi şey yap dümdüz load screen bu nedir ya? Oyun resmen konsept olarak topic'leri vermiş, geri kalanını bizim hayalgücümüzde üretmemizi istiyormuş gibi.

İlk 2 saatlik playthrough'umda gerçekten neden binebildiğimiz bir "GEMİ"miz var anlamadım. Gerek yoktu yani. Space combat diye başta yaptırdığı şey zaten Space Invaders'tan daha arcade. Dalga geçmek için söylemiyorum cidden gerek yoktu, space themed RPG yapmak istiyoduysan, bi ship menü'müz olurdu, oradan tuşlara tıklayarak şuraya jumpla, buraya travel et falan derdik. Hiç geminin içini falan yapmanıza gerek yoktu yani şu haliyle. Herhalde senaryo gereği ship combat yapmamızı gerektirecek durumlar falan oluyor da sırf o yüzden bi ship interiorumuz var.

 

Sonra mesela pirate fight'ının ortasındayım, tutorial olarak Scan modunu aç gemine bak, F'ye bas ve gemine fast travel at dedi. 5 tane pirate bana sıkarken dediğini yaptım ZORT gemimin içindeyim. Hayret vallahi billahi hayret. 

Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

unlock yarım saat sürdü, sonra da yarım saat dlss mod filan derken kreet'e kadar oynayabildim. grafikler güzel ama çok ağır çalışıyor gerçekten de oyun yani bu kadar olmaması lazım. 50-60 arası geziniyorum tahmin ettiğim gibi neyse ki 1080->4k dlss ile pc'min gördüğü en ağır oyun bugüne dek yani ray tracing'li cp77'yi saymazsam. new atlantis'e gidince bakalım ne olacak. neyse yataım da ayık kafayla oynayayım, sabaha karşı unlock çok acayip bir saatte olmuş yani.

ilk izlenimlerim olumlu, char creator bayağı düzgündü. skill rank up sistemi mantıklı. dialoglarda eski sisteme dönmek doğru seçim zaten malum. gerçi char seslendirmesini özleyeceğim. combat fena değil gibi. science bench'i de beğendim. geminin içi çok iyi. yıldız sisteminin bakış açısından süper görünüyor gezegenler, yıldız vs. daha oynadıkça yazarım.

neyse hub videosundaki performance ayarlarına getirip 60’ı yakalayabildim. bir kere alışınca geri dönmesi zor oluyormuş.

Sam tarafından düzenlendi
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Todd Howard Is Lost In Space

The Bethesda director is the video game industry’s Christopher Nolan, pushing the boundaries of the medium, from Elder Scrolls to Fallout. But nothing compares to Starfield. In a rare, in-depth interview, Howard opens up about the game he's waited for his entire life.

https://www.esquire.com/entertainment/a44998288/todd-howard-starfield-interview/

  • Like 1
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

lmao redditard’ın birisi alakasız subda reply ile spoiler attı sırf başka subda iyi birşey yazdım diye, ne hayatsızlar var. ilk defa böyle birşeye rastlıyorum, bethesda hate off the charts gerçekten. neyse ki özel geliştirdiğim spoiler blokaj mekanizması yüzünden hiçbirşey anlamadan blokladım.

new atlantis bayağı ağır ama şimdi lodge’a geldim çok iyi.

Sam tarafından düzenlendi
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

razzRaziel, 06.09.2023 19:34 tarihinde dedi ki:

yok öle ground combat gibi öldür lootla geç şeklinde. ama engine'i patlatarak yerine kitleyip board edebilirsin. de değecek bişi zor.

board ın asıl olayı sanırım gemiyi register layıp satmak.

Bu arada new atlantis de fsr %75 upscale ile fps 50-60 arası bende 4070ti ile. 2k çözünürlükte önceki sayfadaki optimized quality ayarlarını kullanıyorum. Herhalde dünkü releaseden önce patch gelmiş biraz düzelmiş. Yalnız atlantis de özellikle responsiveness baya kötü , 30ms lere çıkıyor bunu herhalde dlss modu çözüyor

Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...