Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Diablo 4 Ana Konu


Scalanova

Öne çıkan mesajlar

biraz oynadım 35 level oldum. öyle eleştirildiği kadar bir şey yok ya. vaultlar biraz sıkıntılı evet de o kadar zor değil yine sonunda ödülü alıyorsun işte. yalnız oyunda çok büyük bir dupe sorunu var ve çözemiyorlar bir türlü. yine millet cayır cayır duriel kesiyor sürekli. trade'i kapatmışlar dolarla satılmasın diye de nereye kadar yani. 

 

Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Microsoft yönetiminde az biraz zeka var ise tüm diablo ekibini kovup, Grim Dawn veya Last Epoch yapan firmayı bünyesine katıp Diabloyu bunlara teslim ederler.  Path of Exile 2 falan geldiginde Diablonun tabutuna çivi çakılacak bu gidişle, bu aynı ekip oyunu falan düzeltemez, düzgün expansion da yapamaz hiç bir ihtimal yok. 

Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

  • 3 hafta sonra ...

Bu Diablo 4 developer tayfası ya microsoft blizzarda mecbur bunlar develop edecek diye şart koydu yada eskiden blizzardı ben çok yanlış tanımışım. Gençlik fanboyluk falan yapmışım diyeceğim ama yok abi wow oynadığım zaman bile en ufak bir bug bulunduğunda anında fix gelirdi.

Bu oyundaki çok bariz hile bile sayılabilecek buglara 5 aydır mail atmamıza blizzardın forumlarına yazmamıza rağmen falan fixleyemediler. Yapamıyorlar. Gerçekten çok ilginç. Kapatamıyorlar.

Neydi bunlar. Örneğin sezon 2 de bir vampirik vardı ve açıklaması aynen şu şekildeydi. "Kitle kontrolü altındaki düşmanlara %26 daha fazla hasar verirsin. Eğer düşmanlar yaralıysa %40 şansla anında öldürürsün." Alıyordun bu vampiriği haha yavaşlattıklarıma, stunladıklarıma, afallayanlara falan * 126/100 damage yapacağım heyoo üstelik yaralılarsa anında ölecekler şeklinde gidiyorsun. Pantola ayakkabıya falan yaralıyken %43 hasar azaltma almışsın. Ölmen imkansız hatta taşak geçmek için pot bile içmiyorsun o derece. Derken dandik bir mobun teki geliyor ve sana bir stun atıyor. Sonra bamm öldün aşağıda yazı. XXXX, XXXX tarafından öldürüldü. İntihar ettin yani. 

Kendinide öldürüyorsun sistem kendisini düşman yaratık olarak görüyor. Herneyse sezon 2 bitti o şekilde bu gitti. Peki 3 sezondur olan ve fixleyemedikleri hatalar?

Örneğin Barbar oynuyorsun. Paragon haritanda "Blood Rage" adında bir Legendary Node var. Özelliği şu: "Kanama hasarı verdiğin düşmanları öldürdüğünde %10 şansla Berserk buffı alırsın. (Berserk buffı sana %25 hasar artırma verir ve verdiysen skill ağacından hasar azaltmada sağlar) Ayrıca itemlerinden veya paragonundan aldığın Damage while Berserking statının toplamının %25 i kadar total damage hasar bonusu kazanırsın."

Yani örneğin Berserk halde hasar bonusun %400 ise ekstra olaran %100 genel hasar bonusu berserk olmasan bile her daim üstünde olur demek.

Peki hani bug diyorsunuz değil mi? Salak developerlar bu blood rage bonusunu sadece dungeon'a girerken yada phase değiştirirken 1 kere hesaplıyor. Oda en başında. Yani sen dungeona girmeden önce alabileceğin tüm itemlerini berserk halde hasar bonuslu giyiyorsun. Paragonunda bile o node lara veriyorsun. Dungeona girdiğin an gerçek itemlerinle değişiyorsun. Hop bonus hasar kalıyor.

Örneğin normalde kullandığın itemlerle berserk halde hasar bonusun %120 olsun. item level yüksek ama sadece berserk iken hasar bonusu olan kafalık, 2h silah x 2, 1h silah x 2, 2 yüzük çantanda duruyor. Dungeona girmeden önce bu itemleri giyiyorsun ve berserk hasar bonusun %400 oluyor. Dungeona girer girmez normal itemlerinle değişiyorsun.

Normalde değiştiğin an %30 total hasar alman gerekirken dungeona girerkenki en baştaki %400 lük itemleri baz alıp %30 yerine %100 total hasar bonusu veriyor. 

Sadece paragonda değil aspectler içinde geçerli. Örneğin ezici 2h silahında 100 hiddet üstü kazandığın her hiddet maksimum %30 olmak koşulu ile çekirdek yeteneğin hasarını %5 artırır olsun. 2h olduğu için bu %60 ve %10 olacak şekilde güncellenecek. x2 yani. Tek el silahlarından biriside 6 kere silah değiştirdikten sonra kullanacağın çekirdek yeteneğin %50 artırılmış aşırı güç hasarı uygular olsun. Tek eldeki buff almıyor %50 şekilde duruyor.

Ama dungeona girmeden önce dandik bi 2h eziciye 6 kere silah değiştirdikten sonra kullanacağın çekirdek yeteneğin %100 artırılmış aşırı güç hasarı uygular aspecti takıp bunu eline alıyorsun. tek elde %50 pasif olmuş şekilde kalıyor. Dungeona girdikten sonra hemen ana silahını eline aldığında.

Hem 100 hiddet üstü kazandığın hiddet %60 artırır, hem de 6 kez silah değişirsen %100 buff alırsın aspect bonusları aktif olarak kalıyor. yani sanki 4 tane 2h taşıyorda 2h aspect bonusu almışcasına devam ediyorsun.

Salak herifler dungeon başı statları 1 kere cache edip herşeyi o veriden yapiyorlar. Taki dungeon bitene yani sen phase değiştirene kadar. Ölürsen loading ekranı gelirse aynı şekilde gidiyor. Halbuki herhangi bir item değiştiğinde yada paragon güncellediğinde bu cache'i yenileseler sorun kalmayacak.

 

Herne boksa işte sezon 3 de 3. haftadan bitti vallaha paramı geri alamadığım için oynuyorum. Oyun çıkmadan önce verdikleri vaadlerin hiç birisini yerine getirmediler. Her yönüyle 5 para etmez bir diablo olmuş. Umarım blizzard microsoftuda batırır ve yeryüzünden silinir.

 

Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...