Jump to content
Natanyal

Beşiktaş 2018-2019 Sezonu Genel Tartışma

Öne çıkan mesajlar

§ 02 Haz 2018, 17:51
Yeni konuyu açalım.

http://serving.photos.photobox.com/61417826d37db2a3633bbb37fa906a9d33c160efe8221ab470b7303afb1b2f38f5789333.jpg

İlk postta ilk resmi transfer haberi olsun.

Dorukhan Toköz > Beşiktaş

22 yaşında Eskişehir'den aldık. Altyapısından yetişme, sadece yetiştirme bedeli olarak 800.000TL ödeyeceğiz. Bu sezon 2 kere falan seyrettim yani maçta çok ekstrem gözükmedi bana ama düzenli izleyen herkes ligin en iyi üç oyuncusundan biri falan diyordu.

https://twitter.com/HaberKartali/status/1002945698285932544

Alt ligden çıkıp gerçi Süper Lig'de istikrarını devam ettiren adam sezonda bile çok azken üst sınıf takımlarda harbi çok düşük ki benim aklıma en son Gökhan Gönül geliyor. Başka harbi yok.

Yine de 800.000 TL ile alınacak müthiş riskti.

Ha bu arada GS yerine BJK'yi kendi seçip geliyor. GS 1 aydır falan almak istiyordu bizimle anlaşana kadar ki zaten 2 hafta falan sürekli GS'de haberleri yapıldı. Bizde çıkıp isteyince bize gelmiş.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 02 Haz 2018, 18:11
Mehmet Topal da var GS'ye transferi zamanında alt ligden gelip istikrar sürdüren.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 02 Haz 2018, 18:57
Her turlu guzel is ya. Bu tarz guz3l islerin surdurulmesi lazim.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 02 Haz 2018, 18:57
Tabi darkin da 50 kere soyledigi gibi tdninde bu adamlara sans vermesi lazim.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 02 Haz 2018, 19:07
TR kupası yokken maksimum 3 maç forma giyer o da 85. dakikadan sonra hepsinde. Sezon sonu bunu tekrar çekeceğim kalsın ilk sayfada.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 02 Haz 2018, 19:44
kupada tur garantiyken 3. degisikligi kullanmayan bir adamdan bahsediyoruz.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 02 Haz 2018, 21:17
Buralar değerlenecek . Şu başlık bile beşiktaşı sevip feneri sevmemem için bir sebep . Fener olsa şu an imparatorluk , cumhuriyet , herkes bizi kıskanıyor , taçımızı vermedier .... diye konuşur dururduk

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 02 Haz 2018, 21:20
ilk sayfada bende olmalıyım o/

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 02 Haz 2018, 21:23
ilk sayfa

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 02 Haz 2018, 21:47
https://twitter.com/HaberKartali/status/1002912100887552000

niye futbolcu yetişmiyor bizde sorusuna cevap

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 03 Haz 2018, 11:28
mitroviç kaldı bizde dimi?

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 03 Haz 2018, 11:50
Öyle gözüküyor. Kap'a bildirilen opsiyon tarihi 01.01.2018'di.

Bu bayağı iyi oldu. Brugge sanırım iyi miktara satacak adam bulamayınca girmek istemedi. Zaten konuşulan sürekli BJK'den opsiyonda indirim yapmaları yönündeydi ki 3.5 milyon euroya kadar çıkmışlar ama iyi ki vermedik.

Şampiyon falan olsaydık mesela kesin verirdik. Hatta ŞL elemelere bile gidiyor olsaydık.

Bu bayağı şanslı bi an oldu. ŞG inadından vazgeçip doğru kullanırsa BJK'nin en iyi transferi olacak.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 03 Haz 2018, 11:57
Bu arada 3 gündür konuşuluyordu ama artık ciddi yazılmaya başlandı.

Daniel Opare > BJK

Serbestti, yıllık 750.000 euroya imza atıyor.

Ben kesinlikle kötü oyuncu olduğunu düşünmüyorum, ortalama diyelim. İyi de değil sadfsd

Mal bayağı ama fiziği ile ligde rotasyonda iş yapar. Almanya'da neler kattığını da bilmiyorum kendine oyun açısından ama belki bıraktığımızdan farklı döner. Sıkıntı şu, bir yabancı slotunu feda etmeye değecek mi?

Nihayetinde geçen sezon takımın ilk 11'indeyken ve patır patır oynarken disiplinsiz davranışları yüzünden kadro dışı bırakıldı ve sezonun ikinci yarısı hiç oynatılmadı. Hatta benim burada durmama gerek yok diyip özel izinle ülkeyi bile terk etmiş, kulüpte göndermiş.

Böyle bir adamı ana rotasyona tekrar her şekilde risk, 750.000 euro düşük gibi gelse de sanki daha düşüğüne de gidilebilirdi.

Ha diğer eleştiri de Opare ile slot harcayacağına Fatih'i falan dene ya da ne bileyim git Zeki'yi AL İstanbul'dan onu koy onunla devam et. Yabancı slotunu dengesiz bir Ganalıya harcayağına yerliye harca oradan yürü daha iyi. Tek kulvarda gideceğim ortamda GG'de çünkü geçen seneye oranla daha çok forma giyecektir büyük ihtimal rotasyondaki adamın kalitesi önemli olsa da geleceğe yatırım burada BJK için çok daha mantıklı hareket olurdu.

Klasik günü kurtarma hareketi.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 03 Haz 2018, 13:31
uzerine para alinacak adama para verecegiz? rotasyonda faydali olsa bile uzun vadede vakit kaybi, slot israfi.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 03 Haz 2018, 13:54
işe yaramaz

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 03 Haz 2018, 14:02
boş işler peşindeyiz yine, sürekli eski isimler dolanıyor.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 03 Haz 2018, 14:07
şl yolları kapanınca kös kös ucuza adam bakmaya mı başlamış bizimkiler lol

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 03 Haz 2018, 14:12
yabancı slotu derdimiz kalmadı çok fazla sanırım kadro kısıtlamaları kalkıyor ama opare meh tabi yine ya
şu zeki'yi alsalardı cidden büyük ihtimalle 2m eur felan istemişlerdir ondan opare alıyorlar şimdi
mitroviç'in de kaldığı ciddi iyi oldu o adama 4,5m eur opsiyon koymak başka bir kafa, o opsiyonla almamak bambaşka bir kafa cidden

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 03 Haz 2018, 14:50
kısıtlama ile ne alakası var, zten ligde 14 yabancı üstü ceza ödemesi var onu geçmemeye çalışıyorlar.

talisca, tosic, atiba gitti opare mitrovic geldi şimdilik. başka giden olmadığı sürece kadroya şuan ekleme çıkarma yapamıyor takım yabancıda 1 kişi hariç.

tabii opare haberleri doğruysa diyelim. çok konuşuluyor ama yalan çıkabilir.

opare yerine işte katma değer yaratabilen bi genç yabancı alsan her şekilde daha karlı olursun da bu yönetimde cidden işten anlayan tek adam erdal torunoğulları'ymış.

önünde yatıp tekrar göreve çağırsınlar, sako falan çeksinler gerekirse gel bizi kurtar diye. pezevenklerin elinden alır kulübü yine kral.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 03 Haz 2018, 15:04
Bu arada Fiko yine konuşuyor.

said:
Burak Yılmaz ile ilgili söylediklerim transferiyle ilgili değil. Babası bizde oynamış kendisi de Beşiktaşlı dedim. Ben bunları her Beşiktaşlı oyuncu için söylemem. Nihat Kahveci bizden tefeci gibi para aldı. O nedenle onun için böyle şeyler söylemem.


said:
Oğuzhan'ın Beşiktaş'tan ayrılmak gibi bir niyeti yok. Birkaç güne açıklarız


said:
Talisca kalmak istemedi, o yüzden bonservisini almadık..Buradan ayrıldığında anlar Beşiktaş’ın kıymetini..


Güzel haberler bunlar, Talisca'nın da iki yüzlü bi götelek olduğunu düşündüğümü kaç kere yazmıştım. Geçen yaz gidip BJK böyle süper uber kulüp diyip Benfica ile +1 imzalayıp tüm kozları onların eline vermişti. Belliydi zaten kaçmak istediği.

Güney Amerikalı bu güvenmeyeceksin, %90'ı iki yüzlü ve çıkarcı asdfsd

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 03 Haz 2018, 15:08
Guvenmiyosan da bonservisini alir okutursun, bana biraz mallik gibi geliyo su

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 03 Haz 2018, 15:08
Ama vardir arada bisi , para degil yani olay.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 03 Haz 2018, 15:10
adam istemiyorsa alamıyorsun bonservisini
talisca'nın öyle bir tip olduğu net belli zaten ama yönetim bir şekilde almalıydı bonservisini, yüksek ihtimalle 25m felan veren bulamadılar
oğuzhan zaten çoktan imzaladı ya 6 aydır söylüyorum yani, öyle bir adamın sözleşme sonunu başka türlü bekletmenin hiçbir anlamı yok
nihat kahveci'ye iyi gömmüş sdfsfd

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 03 Haz 2018, 15:11
adam işini yaptı gitti abi daha ne.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 03 Haz 2018, 15:35
aynen sen bonservisini alsan bile oyuncu sana imza atmıyorsa hiçbir şey yapamazsın. köle ticareti gibi değil tam olarak benzerlik gösterse de olay sdafdsa

talisca karaktersizin tekiydi ya, geçen yazdan beri de belliydi açık ara.

Gerçi o da Mendes'e uymuştur büyük ihtimal, o ne derse yapmıştır. Sonuçta satacak olan, seviye atlattıracak olan adam Mendes ona. BJK ile anlaşsaydılar tahminen transferi bizim üzerimizden yaptırırdı. Benfica ile birlikteliği 15 yıla dayanıyor, daha çok karı vardır orada.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

Yorum yazmak için üye olun veya giriş yapın

Yorum yazmak için üye olmanız lazım

Üye ol

Kayıt olun ve aramıza katılın!

Yeni bir hesap oluştur

Giriş yap

Zaten üyemiz misin? O halde giriş yap

Hemen giriş yap



×
×
  • Yeni Oluştur...