Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Fallout 76


Caladorn

Öne çıkan mesajlar

rockstar'ı eleştirmemek için yapılan cambazlıklar çetelesi

- online'ı için alınmıyor
- whatabout gta5o
- pc'de değil
- ben oynamıyorum
- premium currency'i henüz satmıyorlar

öbür başlıktansa

- online'ı için alan yoktur
- dostum sen hastasın

son zamanlarda seyrettiğim en eğlenceli avukatlık dizisi sanırım. daha geldikçe güncelleriz, devam arkadaşlar. yalnız aynen böyle devam, hani "ikisi de kötü" filan gibi birşey yazmayın yanılıp yenilip de kazara aman ha. rockstar çeki mailde kayboluverir.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Anlamıyor abi adam onu işte ne alakası var onunla onun diyoruz ı ıh

Kaldı ki birebir karşılaştırsan bile GTA 5 ve RDR 2 kullanıcıya ne vaad etti? GTA 5 öncesinde resmi multiplayer bile olmadığına göre sağlam single player. Bunu verebildiler mi? Sonuna kadar.

FO76 ne vaad etti? Fallout evreninde geçen grafik ve animasyon olarak 8 kat geliştirilmiş survival (ve bir de canvas bag) Bunları verebildi mi? Lmao

I rest my case
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

online'ı için alınmıyor şu açıdan mantıklı yalnız:

kimisi bi oyunu kısa olsa da artstyle'ını çok beğendiği için alıyor. öbürü başka bi oyunu sandbox olduğu için, müziği güzel diye, random girince kötü ama eş dostla co-op oynaması güzel diye, single'ı bok gibi ama online competitive'ini seviyor vs vs artılar eksiler uzar gider. her oyunun HER AMA HER ŞEYİ iyi olacak diye bişey yok. konu da konu diyenler hekensleş ya da sandbox falan oynamasın mı mesela? ya da mmh viçar 3'ün günbatımı diyenler undertale mi oynamasın?

bunda da multi'si bokum gibi ama single'ı imba'ysa alınır. goty material oyunu multi'sinde evil mtx var diye almayacak değilim şahsen. online'ını denersin, bu ne la dersin söversin, mtx'le de para kazandırmamış olursun.

sıkıntı 76'da eleştirilen özellikler veya benzerleri reddedonline'da da varken "mmh rockstar ne güzel online yapmış. getirsin de mübarek yerlerini öpeyim" diyen varsa olur.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

ya tartışma ciddi cevap verilebilecek noktayı çoktan geçti ama hadi son bir deneme madem.

fo76'nın microtransation sistemi olumsuz bulan insanın rockstar'ın yaptığını olumlu bulması akıl ve mantık gereği imkansız. "bir bakayım ne yapmışlar önce" denebilir ama onu da demeye hacet yok, o sürede bakılır görülür, 5-10dk max gereken araştırma sistemin konseptini anlamak için. öbür başlıkta koydum zaten.

ha yok "ben sadece bethesda'yı eleştirmek istiyorum" veya "rockstar'ı yedirmem" filan denebilir, gerçek ajanda ortaya konulur. orada da doğru bir nihayete varılmış olunur.

"endüstride yapılan yanlış politikalar beni geriyor, haklarında konuşmak istiyorum, oynamadığım oyunda yapılan şey de beni etkilediği için sayfalarca eleştiri destanı yazmak kanımda var" yaklaşımında birisinin herhangi bir bahanesi ancak sahteci olduğunu gösterir. todd "gta5'e bayılıyorum, onlar gibi oyun yapabilsek keşke" tarzı şeyler söylemişken, rdr2o'nun etkisinin sadece orada kalacağı naiflik de değil, ancak cahilliktir veya vurdumduymazlıktır.

çokomantis'e geleyim şimdi, zaten onun mesajı üzerine ciddi yazdım bunu, yoksa geyiğe vuracaktım tümden:

dediğine eyvallah, lakin bu dediğin "mp'sini oynamayacağım, hatta oyunu oynamayacağım ama p2w multi sistemi berbat, rockstar yanlış/kötü yapmış" demeye mani değil. ne kaybediliyor bunu deyince? çünkü şunu dememek için yukarıda listelediğim cambazlıklar yapıldı, diğer başlıkta toplam iki tane filan eleştiri sayabildim, on civarı bahane veya ad hominem var. özel bir gayret sarfediliyor şu noktada ki benim ortaya koyduğum da buydu.

rdr2 reddit'ine gidiyorum orada bile bombalıyor hayranlar, bombalayanlar. burada paticik özel, net bir gayret sarfediyor, "e kaşıkçı?" dendikçe "önce iran" diyen trump/netanyahu gibi adeta. e ikisini de eleştirmeye mani bir durum yok ki şayet taraf tutulmuyorsa?

o dediğin sıkıntı da var işte git öbür başlıkta bak, "mmmh bethesda ders alsın işte böyle yapılır mp" diyen var aynen. dönülüp dolaşılan, gelinen yer "benim oyunum güzel, seninki kötü"den ibaret yani, "oyunculuğu savunuyoruz" biz teraneleri bırakılıp bu söylensin bari. dansözlük yapılmasın.

fo76 son derece buglı bir oyun, ömrümde oynadığım en buglı top 3 oyuna girer herhalde. sistemleri de sorunlu, harita ve content hariç downgrade maalesef fo4'ten. ben bunu söyleyebiliyorum dürüstçe. hodri meydan.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Celtics said:

https://www.polygon.com/red-dead-online-guide/2018/11/27/18115026/rdr2-parley-feud-griefing

BADhesda ders alsın nasıl PvP yapılır.

said:
Red Dead Online invites dozens of heavily armed cowboys to share the same multiplayer space. But what happens when someone used to a life of crime in the story mode of Red Dead Redemption 2 ambles into a crowd of unsuspecting do-gooders who are just trying to get along? Rockstar Games has baked a clever system into its new online experience to slow down griefers, one that relies on timed “Parleys” and opt-in, competitive “Feuds.”

I stumbled onto the system of Parleys and Feuds when a man rode into me, nearly killing my horse. He was thrown clear of the tangle of limbs and was on his way back to check on his own mount when I shot him dead.

I figured he had it coming, but it seems he saw things differently.

Moments later he spawned back into the game, galloped up from behind me and my horse Wally, and shot me dead. But he didn’t stop there. He hunted me down two more times. Each time, Red Dead Online spawned me just a little further away from where I had died. Each time, he found me on the in-game map, rushed over and put a bullet between my eyes.

It was the fourth time that he shot me down when Red Dead Online gave me an option: Would I like to Parley? Or would I rather challenge my rival to a Feud?

My first inclination was to choose Parley. Once selected, a 10-minute timer started ticking down in the background. When he and I squared off again, we found that the only weapons we had at our disposal were our words. We could pull our guns and aim them at each other, but when we tried to pull the triggers, nothing happened.

Ten minutes is a long time to jaw at a stranger on voice chat in a modern multiplayer shooter. It didn’t take long for us to sort things out. He apologized for hurting my horse, and I for killing him that first time. Then we headed our separate ways.

The Feud option, on the other hand, is a little more interesting.

To test out the Feud mechanic, first I had to find a willing test subject. So I ambled over to the first player I could find, a man in black named BIG_M_UNBROKEN, and asked if he would be so kind as to kill me four or five times in a row. Once he had, I challenged him to a Feud.

It seems that Parleys are one-sided affairs, while Feuds must be agreed to by both parties. Once he accepted my challenge, the game invited us to run at each other guns blazing while a three-minute timer ticked down. Respawns were on for the duration. Red Dead Online even tossed up a kill counter to keep score.

In the end, neither of us lost anything more than a few rounds of ammunition. Had it been a real Feud, at least one of us would have gotten the satisfaction of killing the other more times in a fair fight. Not a bad way to blow off a little steam, with the end goal being to keep the peace.

After the smoke cleared, we went at it again just to see what happened. Turns out, Red Dead Online was paying attention. We were each just one more kill away from triggering the option for another 10-minute Parley. It’s also worth noting that I was able to trigger Parleys and Feuds both while in a Posse and in Free Roam mode.

Systems that enforce good behavior in online games work best when they’re not overly punitive. While there’s a time and a place for killing other players in-game, repeated infractions like the ones described above can spoil the fun. For that reason, I think that Parleys and Feuds are a genius idea.

But I can also see how the Feud mechanic can become a vehicle for all kinds of emergent gameplay. Just imagine Feuds used in a semi-organized fashion, a bunch of dedicated gunslingers facing each other down on the mean streets of Valentine while the townsfolk — other players not involved in the duels — look on. I’m eager to find more scenes like that coming from Red Dead Online in the near future.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

bumudur? celtics cikmamis online icin derlenmis bir yaziyi linkledigi icin tum rdr2 oynayan insanlar bir anda 76 ya bindiriyor mu olduk, ya da fanboy mu olduk ya da sadece gercekten single story icin almis olsak da hayir sizler online i da oynayip sorgusuzca r* yaptigi icin seveceksiniz mi olduk. cevap hakkim dogdu, cunku ben cidden senin dusundugun gibi gormuyorum ne online tarafini ne firmayi.

gta 5 de online i gordum o online a para akitan dingolar yuzunden story expansionu yapmayan firmaya da her gun kufur etmisimdir bir sure.. ha bu arada gta5 online i rp icin cok fazla oyuncu oynuyor twitch den izleyebilirsiniz orasi da ayri konu. modlar vs ile.

hayir diger rdr2 konusunada baktim 3-4 kisi cevap atmis zaten onlarda hosnutsuz ya da umrunda degil online kismi.

edit : birde 76 sadece online bir oyun, bu oyuna benzer yapida bir seyle kiyaslarsan daha mantikli olacaktir diye umuyorum. daha dogrusu 76 su anda senin de dedigin gibi oynanamadigi icin ne zaman ki oynanir hale getirilir o zaman belki kiyaslamaya sokabilirsin.. oynayan sadece sensin zaten forumda baskasi da yok, sanmiyorum ki korce savunasin..
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

p2w pvp iyi yani? ok.

şunu da açayım çünkü gene anlamaza yatılacak eminim:

mekanik olarak bir pvp iyi olsa da, gameplay etkileyen itemları kallavi grind arkasına koyup, sonra premium satışla aldırmak o sistemi yerle bir eder. kırıktır, bozuktur. mobil f2p oyun değil bu yani.

ya gene cambazlık, gene cambazlık. "rockstar'ı savunuyor mu olduk, kötü mü olduk, sen nasıl bunu dersin"ler, "rockstar yanlış yapıyor" hala yok.

"sp seviyorum, mp oynamayacağım ama yapılan şey kötü"

bu kadar basit şunu demek ama dememek için bin takla 'savunulmadığı halde nedense'. bunu diyorum işte baştan beri. bütün olay "benim oynadığım iyi, eleştirilemez, senin oynadığın kötü, mantıklı mantıksız her eleştiriyi yapmalıyım". paticik'in özeti.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Kötüyse kötü ya Rockstarın kötü olması Bethesda yı iyi yapmıyor ki? Şunu anlatmaya çalışıyoruz sadece

Net olarak ifade edeyim: "Rockstar GTA 5 ve RDR2 Online da gittiği yön itibariyle kötü bir iş yapmıştır."

Ancak oyuncular da Shark Cardlardan oyundan fazla para kazandırmasalardı, RDR2 de GTA 5 te olan olmazdı. İş oyuncularda bitiyor. FO76 map ve content iyi demişsin. Map eyvallah, 4 kat büyük falan diyorlar ama nasıl bir content var tam olarak? MMO questleri - 10 tane şunu öldür 5 tane bunu getir -. Bu content değil. Bununla Rockstar eleştirisi aynı anda yapılabilir. Yine aynı yere geliyoruz, oyuncu olarak tepki koyulmazsa bu oyunu almayarak oynamayarak aynı veya daha kötü yönde ilerlenir. Bu kadar basit.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Sam said:

rockstar'ın rdr2o'daki business practice'ine bakan olmuş mu peki şu ana dek forumda? benden kanıt istendi, ben de isteyeyim madem. benim postum hariç bulup gösterin.


oynamadım ama kesin bok gibidir. rockstar sonuçta. çarşambanın gelişi perşembeden falan filan.

@cüce steam forumunda "oylamada goty basalım ki bu yıl çıksın lelelel" diyor millet :P

https://i.imgur.com/Oi9ptY1.jpg
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

evet fallout konusunda bunun öncesinde fallout konuşuluyordu çünkü:
https://forum.paticik.com/read.php?35,8881752,page=47
https://forum.paticik.com/read.php?35,8881752,page=48
https://forum.paticik.com/read.php?35,8881752,page=49
ama ben başlığın derail edilmesi ben yapınca kötü, çünkü nickim sam.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...