Jump to content
razzRaziel

Atomic Heart

Öne çıkan mesajlar

§ 08 May 2018, 14:51
https://image.ibb.co/cUNjYn/image.png

https://www.youtube.com/watch?v=_tEgeZrOOHM

Atomic Heart is an adventure first-person shooter, events of which unfolds in an alternate universe during the high noon of the Soviet Union.

https://store.steampowered.com/app/668580/Atomic_Heart/


ilgimi çekti, en azından her sahnesiyle taze bi fps.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 08 May 2018, 15:14
guzel setting, guzel trailer

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 08 May 2018, 15:31
oo borisshock, alirim bir dal.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 08 May 2018, 16:07
bildiğin sevdiğin bioshock 4

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 08 May 2018, 18:19
hem estetik hem trailer falan sahane ha

la bunu yapsinlar bide stalke yapsinlar

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 08 May 2018, 20:30
stalkeri yapan elemanlar bile stalker yapmiyor :(

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 25 Oca 2019, 19:17
oyunu nvidia sırtladığından beri gtx kartların featurelarından başka bişi paylaşmıyolardı. gameplay sonunda geldi.

https://www.youtube.com/watch?v=AyHkMK3cT_c

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 26 Oca 2019, 00:11
crosshair degil kokpit olmus o.

art cok cok iyi duruyor. grafikler sahane. robota melee vuruyorsun knockback var, point blank shotgun ile cakinca hicbir sey olmuyor. sadece olduren atissa tepki oluyor. koridor, koridor ve koridor. pre-alpha footage'i ne kadar kaale almak lazim bilmiyorum ama 2019 Q4 demisler.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 26 Oca 2019, 00:24
vodkashock
neyi nereye baglıycaklar nebcin bisi bu asd biririnden habersiz 4-5 allahın ortak yarattıgı dünya gibi

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 26 Oca 2019, 00:26
şu gameplay trailer'ına iki üç çuval daha motion blur atsalarmış keşke

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 26 Oca 2019, 00:49
bioshock cyka blyat

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 26 Oca 2019, 17:14
fazla alpha henüz, full görsel kasmışlar gameplay gg. ai tepki versem mi vermesem mi diye arada kalıyo her seferinde. ekipte programcı olmadığından ve 3-5 artist'in kendi aralarında node tabanlı kodladığından şüpheleniyom.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 20 Eyl 2019, 21:25

 

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 08 Şub 2020, 19:39

 

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 11 Ağu 2020, 17:55

 

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

Yorum yazmak için üye olun veya giriş yapın

Yorum yazmak için üye olmanız lazım

Üye ol

Kayıt olun ve aramıza katılın!

Yeni bir hesap oluştur

Giriş yap

Zaten üyemiz misin? O halde giriş yap

Hemen giriş yap

×
×
  • Yeni Oluştur...