Jump to content

Merhaba patiler. Yeni sisteme hosgeldiniz. Hemen BURAYI okuyun.

 

Black-ice

spor arıyorum (bel fıtığı)

Öne çıkan mesajlar

bel fıtığım var. düzenli bir spor yapmak istiyorum. ama aynı zamanda da hardgainerım. çok kalori yakmasın istiyorum. yani amaçlarda kilo vermek yok sadece düzenli hareket amaçlı fln.

esas sorun yüzme koşu bisiklet üçlüsünden biri olmasın istiyorum. üçü de aşırı sıkıyor. genelde de bu üçü öneriliyor. koşu fena değil de sanki çok yakıyor gibi geliyor bilemedim.

var mıdır böyle bir spor? yoksa koşucam falan artık.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
tum hareketlerde kabaca ne kadar yaktigi belli..3k cal mi planladin dieti..ustune 1k daha koy 1k lik egzersiz yap sende..

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
µh said:

1klık egzersizi biraz zor yapar xd

yüz gitsin


yüzmeyi hiç sevemedim ya. giriyorum 3 kulaç sonra çıkasım geliyor.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
15dk'lık koşu ile ortalama 200-250 arasında kalori yakarsın. Bisiklet ile bu minimum 3 katı süre demek oluyordu. Yüzme ile ilgili bilgim yok.

Ben de diyet + spora başladım. Şimdilik koşu ile gidiyorum ama 1-2 hafta içinde 1 gün koşu + 1 gün bisiklet planlıyorum. Bisiklet ile ilgili çok bir şey diyemem çünkü daha tecrübe etmedim ama koşu kesinlikle iyi geliyor.

Tabii ben şuan 108 kg, günlük hayatının %75'ini falan hareketsiz geçirmek zorunda kalan bi adam olduğum için bayağı bir zorluyor sonrasında ama yapacak bir şey yok.

Daha öncesinde de ağırlık kaldırıyordum evde ama hem çok faydasını görmedim disiplinli olmadığım için hem de benim öncelikli olarak kilo vermem gerek diye kas, yağ ne varsa yaksın diye kardio ağırlıklı takılmaya karar verdim işte.

Kilo verme önceliğin ise kesinlikle günde yarım saatini ayır koşuya çık. Ben mesela 6. gündeyim ortalama DK/KM mi 1 dakika geriye çekmeyi başardım. Zaten olması gereken yerin 1 dk uzağındayım ki interval şeklinde takıldığım halde, böyle başardıkça o 15 dakika aşırı eğlenceli gelmeye başlıyor.

İlk günlerde ben de aşırı sıkılıyordum ama 2 gündür resmen kendi koyduğum hedeflere ulaşmak için kastıkça daha da keyifli gelmeye, zaman akmaya başladı. Böyle böyle en kısa sürede en etkili sporu yapabilirsin.

Tavsiye ederim.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
alala yüzme sevilmez mi ya

tak kulaklıklarını gir yüz, dünyadan soyutlanıyorsun hayat umrunda olmuyor.
bisiklet, koşu ve yüzme 3de çok sevdiğim spor bu yüzden. Karşıan eden yok, tek rakibin kendinsin
on numara sporlar.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
bende de bel fıtığı var, geçenlerde fizik tedaviye aldılar hatta.

fizik tedavide belirli hareketler gösterdi doktor. bunları düzenli yaptığım takdirde düzeleceğini de söyledi.

kız arkadaşım yoga falan baya ilgileniyor, anlattım baya yoga hareketleri ya bunlar deyip yoga yapmaya zorladı falan hatta asfgh

yoga iyi geliyor kısaca.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
DarKRideR said:

15dk'lık koşu ile ortalama 200-250 arasında kalori yakarsın. Bisiklet ile bu minimum 3 katı süre demek oluyordu. Yüzme ile ilgili bilgim yok.

Ben de diyet + spora başladım. Şimdilik koşu ile gidiyorum ama 1-2 hafta içinde 1 gün koşu + 1 gün bisiklet planlıyorum. Bisiklet ile ilgili çok bir şey diyemem çünkü daha tecrübe etmedim ama koşu kesinlikle iyi geliyor.

Tabii ben şuan 108 kg, günlük hayatının %75'ini falan hareketsiz geçirmek zorunda kalan bi adam olduğum için bayağı bir zorluyor sonrasında ama yapacak bir şey yok.

Daha öncesinde de ağırlık kaldırıyordum evde ama hem çok faydasını görmedim disiplinli olmadığım için hem de benim öncelikli olarak kilo vermem gerek diye kas, yağ ne varsa yaksın diye kardio ağırlıklı takılmaya karar verdim işte.

Kilo verme önceliğin ise kesinlikle günde yarım saatini ayır koşuya çık. Ben mesela 6. gündeyim ortalama DK/KM mi 1 dakika geriye çekmeyi başardım. Zaten olması gereken yerin 1 dk uzağındayım ki interval şeklinde takıldığım halde, böyle başardıkça o 15 dakika aşırı eğlenceli gelmeye başlıyor.

İlk günlerde ben de aşırı sıkılıyordum ama 2 gündür resmen kendi koyduğum hedeflere ulaşmak için kastıkça daha da keyifli gelmeye, zaman akmaya başladı. Böyle böyle en kısa sürede en etkili sporu yapabilirsin.

Tavsiye ederim.


abi yanlış okumuşsun :/ kilo verme gibi bi amaç yok 65 kiloyum 1.78 boy. o yüzden az yaksın istiyorum tam tersine.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
ha atlamışım, sorry sdfsda

koşuya çık ama yine de, güzel etkinlik :(

pro wotçu olarak okuma ve yazma yetilerimi kaybetmeye başladım gibi ya, artık eskisi kadar uzunda yazamıyorum okumaya da katlanamıyorum askdjfhsda sürekli seni oyalayan iş güç sahibi olmak kadar kötü bir şey yokmuş :( :(

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
abi yoga taytıyla yogaya fln başlarsan arkadaşlığımızı sorgulamamız gerekebilir... :(

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
yüzme fıtığa en iyi gelen sporlardan biridir. havuz bulup yüzmeye başlarsan çok yararını görürsün. hem benim hem de iki arkadaşımın bu çözümle eski sağlığımıza kavuştuğumuzu da not olarak ekleyeyim.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
Geçmiş olsun fıtıkdaşlar.

fizyoterapistlerin bel fıtığı için tavsiye ettiği temel 3-4 egzersiz var. Günde 10-15 dk ayırıp yaparsan faydasını görürsün. Ağrı yapmazsa bu egzersizleri günde 2-3 defa yaparak daha iyi verim alabilirsin.

Mesela. https://youtu.be/z-qr_2q2lNg
Burda bilgiler veriyor. https://youtu.be/ayjioPS83H4

Buna benzer videolardan bir iki hareketi daha alıp combo yapabilirsiniz.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
şunu sorayım bari.

ben öncesinde baya vücut geliştirmeyi kafaya koymuş bi ektomorphtum. ilk denememde 12 kg fln bulk yapıp 3 ay kadar vg yapmıştım ama askere gitmek için çok uygun bi döneme denk gelince sıfırlayıp döndüm.

ikinci denemem de işte fıtığa denk gelince baya bi şevk gitti. bıraktım yine her şeyi.

yani ektomorf ve fıtık olarak bu işe giremem heralde di mi artık? çünkü bırak badiyi ağır girmeden ektomorph hellden çıkılmadığı baya bilinen bi gerçek. doktorlara sorarsan 25kgden fazla ağırlığın altına giremezsin tadında şeyler söylüyorlar zaten.

var mıdır bi yolu yordamı sorayım dedim yine de. fıtıkla badi yapan baya insan var bildiğim kadarıyla.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
Bahane ariyormussun gibi olmus, beline rahatsizlik vermeden yapabilecegin yuzlerce hareket var.

3-5 hareket yapamamak yerine yapabilecegin yuzlerce hareketten program ayarla.

Serbest agirlik altina girme makinalari yap vs.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
yaw abi keşke bahane arasam. hayata küstüm.

bir gün pörtletirsem beli diye korkuyorum. bir de bunları ben de düşündüm makinayla çalışırım fln ama bunlar hep düz mantık. yani ne kadar tıbbi doğrular fln. bir sürü soru var kafamda. doktordan yardım alayım desem direk yapma diyor fln. bilemedim. başka bir doktora daha mı gitsem?

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
Beline yuk bindirme diyor iste.

Squad dead lift vb harici nerde deli gibi beline yuk bindirecek tehlikede hareket. Hic bir zaman yapmadim ben bu tip hareketleri benim de belde var dert.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
benim doktor 25kgden fazla kaldırılan her ağırlık sakattır dedi. su damacanalarından falan bahsetti. benç press üzerinden fln anlattı.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
yoga iyi gelecek , ben 1 hafta yoga yapmasam belimden ikiye bölünecem gibi hissediyorum

başlangıç olarak;

http://www.youtube.com/watch?v=vOgxWp0WyiI

bu pozu düzgün yapabilince

http://www.youtube.com/watch?v=4BOTvaRaDjI


adam söylemiyor ama şu yaptıkları bildiğin yoga'nın bullshitten arınmış hali

geçmiş olsun

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

Yorum eklemek için lütfen giriş yapın

Giriş yaptıktan sonra yorum ekleyebilirsiniz



Hemen giriş yap

×
×
  • Yeni Oluştur...