Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Pathfinder: Kingmaker


fenris

Öne çıkan mesajlar

Poe dan iyi bu oyun. Tutoriali bitiremesemde hikayesi akiyor. Ama malesef bir baldurs gate veya torment degil. Divine divinity kadar da sarmiyor. 1-2 ay bekleyecem ben oynamak icin buglarin fixlenip sistemin oturmasi lazim su an beta gibi oyun oynanmiyor.

Yada story modedda oynamak lazim.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Powerplay için yeterli kaynakda yok. wikisi yetersiz mesela. Pathfinder sisteminden de farklı baya, mesela conjurer/herald cleric multi açıcan agument summoning almak lazım mi değil mi belli değil. Alsan conjurera herald den gelen ne olcak?

Tool tipler aşırı yetersiz, save ve tacho sistemi kopuk normalin üstü. Hani dnd ve pathfinderda monster lvl ile belirliyorsun zorluğu challengingde critik felan vurman gerekiyor dmg vermek için. Touch tachoya nerden bakacaz oda belli değil mesela.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

koyumuzu kurduk, simdi haritada onceden buldugum kaynaklari vs topluyorum mavi.

kamp yaparken hunting olayi cok uzatiyor bazen, 17h hunting nedir, sehirden giderken 20 rations aliyorum cikiyorum artik ben.

birde perception +5 gozluk var bizim vendorda, 2400, mutlaka almak gerek. ilk chapterdan gelen parayi ufak ve normal bag of holding ve buna harcadim ben.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Yeni başladım, oyunun başındaki spider lairdaki spider swarm a hiçbi karakterle vuramayınca herhalde aoe büyü- fire damage lazım buraya diyip (ve ana karakterim içime sinmediğinden) tekrar başladım.

Aynı yere tekrar gittim, ne kadar bomba ne kadar aoe spell attıysam hepsi miss geçti hayvana, en sonunda spelleri tek tek denerken jolt un vurduğunu farkettim, swarm başı 50 tane jolt attım sanırım ölsünler diye heh.

Mobların infosunu görebildiğimiz bir pencere falan var mı, yoksa böyle deneme yanılmayla mı öğreniliyor ?
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Boneslark said:

Yeni başladım, oyunun başındaki spider lairdaki spider swarm a hiçbi karakterle vuramayınca herhalde aoe büyü- fire damage lazım buraya diyip (ve ana karakterim içime sinmediğinden) tekrar başladım.

Aynı yere tekrar gittim, ne kadar bomba ne kadar aoe spell attıysam hepsi miss geçti hayvana, en sonunda spelleri tek tek denerken jolt un vurduğunu farkettim, swarm başı 50 tane jolt attım sanırım ölsünler diye heh.

Mobların infosunu görebildiğimiz bir pencere falan var mı, yoksa böyle deneme yanılmayla mı öğreniliyor ?


swarm icin fire jar mi ne satiyo ilk encounterda koyden kacan kazma. yalniz kullanilmiyo nedense o, hangi stat eksik bilemedim. magical use da var yani yok degil
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

release + 1 haftalık review embargo falan mı var abi, preview/review/tips&tricks hiçbir şey yok youtube'da. aşırı dandik 1-2 "first impressions", bikaç let's play ve 10-12 aylık bilmemne build'inden "first look"lar var sadece. steam'de max 22.5k oyuncu görünüyor. ilk hafta için aaa boyutunda olmasa da fena değil gibi geldi. bu kadar sessiz release olması aklıma yatmadı.

hiç mi review code dağıtmadınız, pr'cınız marketing'ciniz uyudu mu abi bu ne? veya e3'te yanlışlıkla nigger mı dediniz, genel müdürünüz "i just can't imagine a female lead" mi dedi? naptınız da dışlandınız?
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Mail.ru 3. çeyreğe oyun yetişsin diye bastırınca baya beta halde çıkarmışlar, encounter balancetan UI'e 1-2 ay içinde düzeltilebilecek tonla olay var. Hazır delve sezonu sarmışken ben de bunu pas geçip betadan çıkmasını bekleyeceğim.

Bu arada avellone un pathfinderda görevi :

MCA

"Chris Avellone" said:

So Alexander Mushlin is the Creative Director, Alexander Komzolov is the lead writer. I’m one of the writers reporting to the Alexander(s), but I’m not the lead writer on the game, no, and there are other writers on the project for sure.

This was mentioned before, but I did passes of the story with the Alexander(s) to expand it from the pen-and-paper roots so people who would play the game would still have some new content and we worked out the underlying theme for the story as well (in quoted section). In addition, some elements of the PNP path were taken in new directions to make them more suited for evil playstyles, which was fun.

I also worked with them on setting up the PNP quest arcs with the new companion quest arcs in chapters of the game (the companions add a lot) and gave feedback on the companions as well.

As for writing companions, it was a reverse of Fane from Divinity: Original Sin 2: I got elements of the "goblin rogue" (the companions weren't named at the outset, and I did help with naming companions). From that, was able to flesh out additional elements of his backstory, look, etc. then I wrote Nok-Nok from start to finish. (In Divinity, I only wrote Fane’s backstory, Stephen Rooney wrote the dialogue - it was always the case when talking with Swen that I wouldn't have time to write a companion.) I say a “reverse” from D:OS2 because Nok-Nok’s 1-paragraph character arc had already been approved by Paizo before I came on board (and same with some of the other story elements), but Alexander Komzolov and I agreed to change aspects about Nok-Nok afterwards even though his general arc remained the same (and some specific conclusion to his companion quest).

I also did the background for another companion that the Alexanders were interested in including in the game (he’s the halfling in the portraits with writing on his face), but he didn’t make it in. He wasn’t cut for scoping reasons involving his character (he had a portrait, backstory, and quest arc), but more the Alexanders wanted to make sure we could do the companions we had justice. If he had been included, I would have been writing him as well.

I also did the style guide, the module (on 2nd draft now), helped coordinate some aspects of the editing team (we had two editors who worked on the English versions), helped with UI text, and writing and edits on about 150+ other characters.

I didn’t write Amiri or Jubilost, although I would have been happy to (I was pretty busy on the other aspects, though, so I doubt I would have had time - writing companions can take months).





Yani özetle Noknok harici pek de bişey yazmamış.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

ideal grubumu kurdum goblinsiz gnomesuz temiz.

2x cleric, 1x mage, 1x ranger/rogue, 1x ranger, 1x fighter

https://i.imgur.com/YZ7H76L.jpg

yalniz lvl 6 olduk ama masallah +2 giyiyor cogu kisi, baya bol item cikiyor.

buda karakter:
https://i.imgur.com/jwbBID3.jpg

tank:
https://i.imgur.com/IJzCcoX.jpg
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

ben de dün başladım, aldım gazı bi kere bekleyemem artık release falan ya. şimdilik weapon finesse gibi ekstra liste açan skiller pencerenin ağzına sıçıyor bir de bi kere ekran hareket ettirme takıldı.

challenging oynuyorum daha pek kasmadı bi kaç random encounter hariç acaba bi tık üste mi alsam bilemedim.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...