Norak Mesaj tarihi: Mayıs 12, 2017 Mesaj tarihi: Mayıs 12, 2017 https://i.ytimg.com//vi/OKzEHFp_WWY/maxresdefault.jpg https://www.youtube.com/watch?v=OKzEHFp_WWY tropico'nun yapimcilarindan marsta koloni kurmaca oyunu. http://store.steampowered.com/app/464920/Surviving_Mars/ https://www.paradoxplaza.com/surviving-mars http://cdn.akamai.steamstatic.com/steam/apps/464920/ss_8cd599df248ebb9f81f16cc5d97f98dd0b356b15.jpg - http://cdn.akamai.steamstatic.com/steam/apps/464920/ss_8245cd552b113c201ccc6178283966c54a07385e.jpg?t=1494574591 - http://cdn.akamai.steamstatic.com/steam/apps/464920/ss_a73f23976ed06714e304c030207f0257e3ea1cee.jpg Main Features: Building a sustainable colony in space: Building on a planet not fit for human life challenges you to build a smart, functional colony. Bad planning isn’t about traffic jams, it’s about survival of your colonists. You really don’t want rolling blackouts in a city constructed in a place without oxygen. Individually simulated colonists: Each colonist is a unique individual with problems and strengths that influence the needs and behavior of the other colonists. Things can get really interesting if your chief scientists develops alcoholism after one too many long nights in the lab. Futuristic Space Dome construction: Retro-futuristic super structures housing colonists, factories and commercial buildings with their own “neighborhood personality.” Create colonies that value science over everything else, while tired workers drink their pay away at a local bar, or attempt a utopia among the stars. Exploration of Mars’ secrets: Inspired by the classic sci-fi of Asimov and Clarke, Surviving Mars holds many secrets. During each playthrough players may encounter one of Mars’ individually crafted mysteries. Uncovering these secrets might bring your colony great fortune, or terrible ruin. What is that sphere that manifested itself outside colony HUB B, and is it friendly? Randomized research tree: Combine static and random research through experimentation, which allows for a different experience for each journey through the game. Attain new scientific breakthroughs by exploring the uncharted terrain of Mars's surface. Unique retro-futuristic aesthetic: A sleek, modern take on the bright futurism of the 1960s. A time of exploration and adventure. Expansive mod support: Craft your own fantastic buildings, parks or even a mystery to share through Surviving Mars’s extensive and convenient modding tools. Share your finest creations with the community to build the perfect society.
eldar Mesaj tarihi: Mayıs 12, 2017 Mesaj tarihi: Mayıs 12, 2017 Güzel, büyük ihtimal alır oynarım. Yalnız fanuslar şeklinde olması biraz havayı bozup oyunu puzzle'a dönüştürebilir. Onu kotarmaları zor olur.
Jeeztro Mesaj tarihi: Mayıs 12, 2017 Mesaj tarihi: Mayıs 12, 2017 şöyle oyunlarda nefsime yenilip hile yapmasam oynayacağım aslında da, acelem varmış gibi hemen hile açıp şehir yapmaya çalışıyorum. sonra 2 saat gameplayde bırakıyorum.
Norak Mesaj tarihi: Mayıs 12, 2017 Konuyu açan Mesaj tarihi: Mayıs 12, 2017 modlar olduktan sonra predator bile koyarsin np ama asil birileri cikipta Adeptus Mechanicus modu falan yaparsa asil o zaman Omnissiah i doyasiya yasariz
arcane Mesaj tarihi: Mayıs 15, 2017 Mesaj tarihi: Mayıs 15, 2017 bunlar tropico'yu yapanlar. tropico 3-4 turunun en iyi oyunlari. mars'da tropico yapsalar yeter. nasil olsa sci-fi settingde el presidente ve politikanin yerini dolduracak sey cok. said: Individually simulated colonists iste en iyi oge, en lazim olan sey. gerisi tatava gibi. modding ilgincmis. tabii bunlar DLC'yi sever, onu unutmamak lazim.
yekeyeke Mesaj tarihi: Mayıs 15, 2017 Mesaj tarihi: Mayıs 15, 2017 Çıktı sanıp alıyım dedim direkt daha varmış tüh..
bingildak Mesaj tarihi: Mayıs 15, 2017 Mesaj tarihi: Mayıs 15, 2017 yüksek binanın yırtık dondan çıkar gibi domedan çıkmış olması :p
Norak Mesaj tarihi: Ağustos 21, 2017 Konuyu açan Mesaj tarihi: Ağustos 21, 2017 simdi reklamlar https://www.youtube.com/watch?v=tXikZ2uBAHI
Norak Mesaj tarihi: Aralık 15, 2017 Konuyu açan Mesaj tarihi: Aralık 15, 2017 2 saat gameplay: https://www.youtube.com/watch?v=hCB3WJ8_diA - https://www.youtube.com/watch?v=pJ-9ATiD6DM
arcane Mesaj tarihi: Aralık 15, 2017 Mesaj tarihi: Aralık 15, 2017 hem agir aksan hem de iki kelime bir araya getiremiyor. bir de birakmiyor yanindaki konussun.
Norak Mesaj tarihi: Şubat 1, 2018 Konuyu açan Mesaj tarihi: Şubat 1, 2018 15 martta cikiyormus: https://twitter.com/Surviving_Mars/status/959064133500010497
Norak Mesaj tarihi: Mart 6, 2018 Konuyu açan Mesaj tarihi: Mart 6, 2018 7-8 gune cikiyor bu, bir suru bina research detay vs mevcut, planetbasedeki gibi bir learning curve var burdada. youtubeculara vermeye baslamislar tanitim icin, surda mesela anneye anlatir gibi anlatiyor herseyi en bastan: https://www.youtube.com/watch?v=mUKDzg4_MbQ
Law Mesaj tarihi: Mart 6, 2018 Mesaj tarihi: Mart 6, 2018 Yani pek beğenmedim, almayı düşünüyordum ama tekrar oynanabilirliği yok. Keşfetme sürecide 20 saat anca sürer.
Norak Mesaj tarihi: Mart 7, 2018 Konuyu açan Mesaj tarihi: Mart 7, 2018 bu pre-order ile gelen bina skinleri falan var ama resmini koymamis adamlar steame, marketing lvl 90 :P bu dome: https://i.imgur.com/vV8lXRg.jpg bunlar da evler: https://forumcontent.paradoxplaza.com/public/323091/Screenshot0016.png surdada 3 size dome bir arada gozukuyor, bide uzunlamasina var baska bir tane burda olmayan: https://d17omnzavs9b58.cloudfront.net/assets/article/2018/01/31/survivingmars06_feature.jpg onun disinda endgamede wonder binalari var skylinesdaki gibi, bazi seyleri self-sustainable yapiyor bir noktaya kadar metal, concrete vs.
arcane Mesaj tarihi: Mart 8, 2018 Mesaj tarihi: Mart 8, 2018 videolara bakiyorum, gayet iyi duruyor. haritalar epey buyuk. dome sayisinda limit var mi acaba? colonist management nasil, onlarin detaylarina pek bakamadim. traitleri meslekleri tropico gibi ama baska detaylar var mi bilmiyorum.
Norak Mesaj tarihi: Mart 8, 2018 Konuyu açan Mesaj tarihi: Mart 8, 2018 simdilik benim gordugum ben cok dome 18 falandi haritada ama milestonelar arasinda 5000 nufusa erisme olduguna gore cok daha fazlasi yapilabilmesi lazim rahatca. kotu traitler cesitli binalar, egitim, eventler vs ile degistirilebiliyor zamanla. mars dogumlu ise bazi olaylardan daha az etkileniyor. birde insanlarin kendisi dome degistiremiyor ilk nereye yerlesirse orda kaliyor calisiyor falan, domelar arasi bir baglanti yok ama mesela genius adam madenlerde mi calisiyor manuel olarak tutup goturunce istedigin yerde calisiyor falan.
eregorn Mesaj tarihi: Mart 8, 2018 Mesaj tarihi: Mart 8, 2018 Takip etmeyen varsa: [video]https://www.youtube.com/watch?v=RC1d277Hhr8?feature=oembed" width="459">
Norak Mesaj tarihi: Mart 12, 2018 Konuyu açan Mesaj tarihi: Mart 12, 2018 su koordinatlarda burda dursun: 31S169E 7N171E 26S165E
Öne çıkan mesajlar