Jump to content
Aluriel

Marvel: Legion (2017) - FX

Öne çıkan mesajlar

§ 23 Tem 2016, 23:03
https://www.youtube.com/watch?v=4SZ3rMMYBLY

http://marvel.com/news/tv/26239/fx_networks_picks_up_legion_to_series

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 23 Tem 2016, 23:50
Benim gibi gece gece Legion ne lan ? diyenler için geliyor

https://en.wikipedia.org/wiki/Legion_(Marvel_Comics)

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 24 Tem 2016, 06:12
Marvel evreninin en guclu karakterlerinden biri abi bu, dizi buyuk ihtimalle cok nerfleyecek adami, yoksa sakat olur. Xavier var mi acaba, babasi olur cunku?

Mini dizi olur en iyi bence, gucunu kasfetmesini anlatan. Sonra tanri gibi oluyor cunku, mutant god deniyor kendine comiclerle cogu yerde.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 24 Tem 2016, 06:13
gördüğüm en kötü marvel trailerıydı şimdiye kadar. belki film bi o kadar iyi olur?

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 24 Tem 2016, 06:22
Dizi abi. FOX yapiyor, cok umutlanma. Gerci Firefly'i da onlar yapti.

Referans olsun diye soyleyeyim, bu adam Thanos'dan, Galactus'dan, Elders of the Universe'den filan daha guclu. Elder Gods'i bi gidin diyin geceklikten silmisti. Bir keresinde de tum gercekligi bir kutunun icine koymustu, evet, kutunun. Yani hayvani bir karakter. Fiziksel olarak zarar verilemiyor zaten, 0 K'yi bile umursamiyor. Reality warper iste, istedigi sey oluyor.

Boyle bisi iste. Mini dizisi cok guzel olur, uzun bir dizinin gideri olacagini sanmiyorum eger Legion Legion kalacaksa.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 24 Tem 2016, 06:26
cok sey gostermeye calismislar.

bu arkadasin kisilik problemi falan var sanirim.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 24 Tem 2016, 06:33
Cok kisilikli, binlerce.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 24 Tem 2016, 07:19
dasdasd
lan legion dan nası dizi yapacan.
-aha şu düşman
-dur ben bunu öldürem. yok daha doğmadan anasını babasını öldüreyim. yok yok gezegeni sileyim. yok galaxiyi sileyim
zati nedfen marvelda bööle gereksiz ultra mega güçlü karakterler yaratırlar anlamıyorum.
dizi mizi olmaz, yada öküz gibi nerflicekler, bişiye benzemicek

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 24 Tem 2016, 08:56
character disorder seyinden dolayi zaten psikologda geciyor galiba dizi cogunlukla dsf

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 24 Tem 2016, 10:31
GERGE said:

Bir keresinde de tum gercekligi bir kutunun icine koymustu, evet, kutunun. Yani hayvani bir karakter. Fiziksel olarak zarar verilemiyor zaten, 0 K'yi bile umursamiyor. Reality warper iste, istedigi sey oluyor.

franklin richards değilmiydi o?

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 24 Tem 2016, 11:04
Franklin Richards ile Legion ayni seviyede guc olarak. Franklin Richards daha guclu bir warper olabilir ama ∞+1 gibi bir sey yani.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 24 Tem 2016, 11:13
tüm mutantları vs kutuya koyan Franklin değilmiydi onu sordum öyle hatırlıyorum da ben.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 24 Tem 2016, 11:15
Legion tum evreni koydu. Age of X oykusu.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 24 Tem 2016, 11:18
Aha:

http://static6.comicvine.com/uploads/scale_super/5/56069/1915628-rachel_as_phoenix_age_of_x_2..jpg

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 24 Tem 2016, 11:52
kutu deyince baya böyle define sandığı gibi bişey düşünmüştüm. Piza kutusuna koymuş adam.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 24 Tem 2016, 12:55
Dragonfire said:

GERGE said:

Bir keresinde de tum gercekligi bir kutunun icine koymustu, evet, kutunun. Yani hayvani bir karakter. Fiziksel olarak zarar verilemiyor zaten, 0 K'yi bile umursamiyor. Reality warper iste, istedigi sey oluyor.

franklin richards değilmiydi o?

franklin richards hepten zorlama saçma bir karakter.
galactusu köpeği yapmışlığı var felam

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 24 Tem 2016, 20:12
babası prof.x de anası kim bu legion nun

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 24 Tem 2016, 20:43
gaby

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 24 Tem 2016, 20:53
bingildak said:

gördüğüm en kötü marvel trailerıydı şimdiye kadar. belki film bi o kadar iyi olur?

yuh.
karakter inanılmaz iyi.
kız da öyle

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 24 Tem 2016, 21:11
diziymiş ya, belliydi film olmayacağı. düşük bütçe kokuyor buram buram.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 25 Tem 2016, 06:27
bu legion o legion muymuş dedim oymuş, marvel nasıl mutant dizisi yapıyor bu bir. marvel television yapıyor, mcu da mı geçecek acaba

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 25 Tem 2016, 06:30
FOX'da yayinlinaiyor, X-Men onlarda zaten.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 25 Tem 2016, 06:32
marvel tv işin içinde var ama daha önce böyle bişey olmadıydı, hoş marvel tv ile studios ayrı

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 25 Tem 2016, 06:32
X-Men filmlerindeki ile aynı evrende yer almıyor.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 25 Tem 2016, 06:38
mutant denilen şeyden haberleri var ama dizide

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

Yorum yazmak için üye olun veya giriş yapın

Yorum yazmak için üye olmanız lazım

Üye ol

Kayıt olun ve aramıza katılın!

Yeni bir hesap oluştur

Giriş yap

Zaten üyemiz misin? O halde giriş yap

Hemen giriş yap



×
×
  • Yeni Oluştur...