Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Pati Draw Thread #1


xunn

Öne çıkan mesajlar

Elimdeki 3d modelleri bitirince, bir kaç tane sevimli yaratık yapacağım. Dün biraz ön araştırmasını yapıp, bugün biraz karalamaya çalıştım.

Şimdilik bir moka benzemiyorlar gibi geldi (bir kaç tanesinden birşey olurmuş, gerisi çöp gibi hissettirdi)


http://i.imgur.com/K1arxyh.jpg


Bunları tamamen bu şarkıya borçluyum. Arkaplanda döngüye alıp, bunu dinliyordum.

https://www.youtube.com/watch?v=pVeqRVxI8Iw
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Revangelis said:

ya da bilmediğim bir ayrıntı da olabilir tabi aydınlatınız


gözler çok yakından birşeye bakmadıkça (burun ucu kadar yakın) bu açıda durmuyor diye aklımda birşeyler kalmış. Nereden gördüm emin değilim ama araştır bi istersen.

ek: bende direk karşıya bakar şekilde bırakıyorum genelde. Rahatsız ettiğinde açıyı 5-7.5 arası değiştiriyordum sanırım emin değilim tam derecesinde.. Aklımda kalan tek şey, serbest bir şekilde yakında birşeye bakmıyorsa biraz açılı olduğu.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

  • 2 hafta sonra ...
  • 1 ay sonra ...

eline saglik. iyi bir isik ve shader lazim. dilersen pasla bana cilalayayim.
maya file lazim tabi.



edit: artstation linkine tikladim isik fena degil aslinda. ama neden yeterince ayrintili degil orasini tam cozemedim. problem modelin ayrintili olmamasi mi yoksa dusuk kalite render mi nedir acep?

kaslarin oldugu yere ekstra edge eklemen mi lazim sanki daha detayli gorunmesi icin.

Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

  • 2 hafta sonra ...
tharin_ said:

open to giydiricism



O geometrik baca baya keskin renderlanmış ya şimdi, hah onun üstüne o kadar sketchy birşey koyarsan çok kontrast oluyor.

O uzaktaki ejder de uzakta oldugunu hissetirmek istersen sadece value değil edge control de yapman lazım.

bilmeyenler için edge kontrol çizginin crispliği, hani birşeyler uzaklaştıkça daha diffused edgelere sahiptir, yakınlastıkca daha keskin. Formun bazı yerlerinde kalınlaşıp incelmesi olur vs vs. Coreshadow kısımları gibi. onlara dikkat edersen ürün kaliten artar baya. Value üzerinden gitmen keyifli ama, ben hala önce çizgi sonra value malesef, öyle alıştık.

Ha bir de daha çılgın kompozisyon kovala. Daha coş böyle. Bir kere daha böyle sefil adam arkada uzakta ejderha görürsem artstation'da siteyi DDOS'layacak raddeye geldim.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

evet, keskin render ve sketchy render kontrastı tersi şekilde olsa daha mantıklı olurdu. adamı keskin renderlayıp bacayı sketchy bırakmak gibi, odağa aldığım şeyi ön plana çıkartacak şekilde.

şunda daha iyi kontrast konusu sanırım:


edge ile ilgili dediğini anladım ama uygulamayı nasıl yapıyoruz, örnek var mı aklına gelen?

Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Value kafası güzel ama biraz form'a da odaklan.

Yapmak istediğin şeyin üstadı genelde Ruslar bu arada.

https://www.artstation.com/peleng

https://www.artstation.com/nicponim

Bu abiler baya sert, onlarda baya çizgisiz sadece value kasarak form kovalıyorlar ama daha iyi gördükleri için form/ısıgı, texture'ladıkları anda hayata geliyor iş.

Sergey Kolesov'un birkaç streamini google'la, zaten process'i görürsen anlarsın neden bahsettiğimi.

Birşey sketchy olacaksa formdan taviz vermesine gerek yok.
https://cdnb.artstation.com/p/assets/images/images/002/165/609/large/piotr-jablonski-maszynista-grot-01sss.jpg

https://cdnb.artstation.com/p/assets/images/images/000/967/037/large/sergey-kolesov-voodoo.jpg

https://cdnb.artstation.com/p/assets/images/images/000/967/023/large/sergey-kolesov-train.jpg

Bu arada bu dediğimi ben de yapamıyorum ha, sadece anlıyosun. yapmayı ögrenmesi çok emek. Ama çok keyiflidir eminim sadece value kasarak form çıkarmak. Kasmak lazım.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...