csubasi Mesaj tarihi: Haziran 5, 2016 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 5, 2016 Başarilar dostum . Oyuncularin onerilerinden mantikli bulduklarinı anket olarak acmani oneririm .Zamanım oldukca yazacagim... GUzel karar; Aura içeriği ve knockback , Bash , Wrestlerlar melee karakterleri ittirebilme , Bardiche ve halberd alan vurabilecek (friendly fire acsan guzel olur ) , At olmayacak ,Sezonlar Çirkin karar; *kazandığın her puanla istediğin skill'i , Statları arttırabileceksin.(ne kullandiysak o artmali) *Shadowling Ayrica demissin ki; *Weaponsmith armorsmith farklı olcek ... crafter olmam ben ama yapacaksan hammer crafter, sword crafter vb uzmanlasirabilirsin. *Stealth geldi ( gercekci stealth cok zor birsey . D&d kurallarini kullanmani oneririm. ultimada kullanilan cok sacmaydi. ) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
hattok Mesaj tarihi: Haziran 5, 2016 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 5, 2016 Teşekkürler abi tek başına baya yorucu zor bir şey çok uğraştırıyor. Şuanki stealth sistemi güzel kendi fikrimce (kendi fikrimi de anlatıcam). Normal oynadığımız mmorpgler gibi, değiştirmeyi düşünmüyorum. Sanırım dnd kurallarında karşı tarafın statlarını da baz alarak görünme,açığa çıkma şansı oluyor.Bunu yapmak zor iş ultimada o kadar detaya girmem sanırım. Detecting hidden ile ve reveal büyüsü ile invisleri gösterebiliyoruz zaten yeter :) Invis avlamak isteyen tracking + detecting hidden alsın stealth alsın birde invis invis trackleyip adamı dövsün işte :) Halberd olayında parti dışındaki kişilere vurma olayı olacak. csubasi said: Çirkin karar; *kazandığın her puanla istediğin skill'i , Statları arttırabileceksin.(ne kullandiysak o artmali) Dediğim gibi buna daha ne yapıcam karar veremedim. Server'ı çok yorar mı bilmiyorum ama Swordsmanship kullandığımızda her vuruşta xp kazandırabilirim bu xp ile seviye atlatılabilir.Daha garantili bi yol olur.Çünkü ultimanın standart skill gainini yaptığımızda çoğu oyuncu bu ne skill mi kascaz diye oynamayacaktır bence.Bu işe bi çözüm bulmam lazım hem casual hem hardcore tiplere Über ara açmadan bir şeyler yapmak lazım. (IPY serverında günlük kazanabileceğin max skill vardı 60 70 den sonra belki öyle bir şey olabilir.) csubasi said: *Shadowling Abi bu sadece bir örnek. Hani bu tip Darklord deathknight tiplemeleri de yapılabilir ya da holy tipli savaşçılara aid maksatlı bir şey olabilir. Değişebilir yani düşünce güzel geldi o yüzden bunu yaptım. Böyle bir şey gerçekleştirdim tam olarak nasıl entegre edeceğimi bulamadım ama bu bile baya güzel gözüküyor melee combat adına. Oyunda Lanetli şeyleri kullanmanın avantajı dezavantajı olacak. Suark said: hava baya basarili bide silahlara falan etki etse hehe ya madem boyle seyler yapilabiliyordu 2314122131 tane acilan uo serveri neden birbirinin kopyasi arkadas Silahlara etki etse derken ne demek istedin? Oyunda çünkü iron'ın rusty'e dönüşmesi gibi bir şey olucak. Düzenli bakım şart :D öyle item'ı bankaya atıp yıllarca iron olarak kalmayacak.Çoğu silahınızın armorunuzun bakımını yapmanız lazım. Evet böyle şeyler yapılıyor abi : D uo camiası yenilik sevmiyor ki. Dünyaya açacağım için böyle bir şeyi deniyorum yoksa türkiyede asla tutmaz bu proje. İşin içine uluslar arası girince belki tutar eder diye yapıyorum. Kaldı ki proje belli bi süre sonra profesyonelleşmek zorunda sphere açıklarını kapatabilcek harbiden bugları adam gibi fixleyebilecek arkadaşlara ihtiyacım olacak. Çünkü hala sphere'a connector ile bağlatıyorlar demekki yeteri kadar güvenli değil bunları falan halledecek kişiler lazım. Ama şuanda elimde var olmuş bir proje olmadığı için hiçbir şekilde adım atamıyorum. 3 5 kişi ile konuştum kimse geri dönmedi yardım etmek konusunda. Sen at takıldığın yeri ben bakarımdan ileri gidemedim malesef. İnsanlar biraz hazır şeyleri tercih ediyor :/ Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Mosquito Mesaj tarihi: Haziran 5, 2016 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 5, 2016 Alpha fln ac abi temel seyleri bitirip, hem temel buglar cikar hemde yeni fikirler de artar. Isin hayalden ote somutlastigini goren kisilerden daha fazla destek de gelir. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Suark Mesaj tarihi: Haziran 5, 2016 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 5, 2016 valla iyi gidiyorsun hocam bence tutar, en azindan farklilik yani. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Marty Mesaj tarihi: Haziran 5, 2016 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 5, 2016 rel por serverina bir bak boyle yenilikler falan pesindeysen. oncelikle harita farkli ve bir ton sistemleri var sehir hazinesi, citizenship, sehir valisi, secim, militia, normal binek yok, ulasim icin bi at sistemi var. rpciler icin orc, undead vs maske falan biseyler. vs vs. dungeonlar da cok guzel. ayni anda sadece 2 dungeon acik oluyo yanlis hatirlamiyorsam. son bossu olunce, oldurenler seciyo orasi kapanip hangi dungeon acilsin diye. baya guzel seyler var. bir de bi sistemleri var, event falan cok kolay yapiyolar onun sayesinde, npcleri falan kontrol edebiliyosun icine girip. cok guzel eventler oluyordu. harita http://i2.wp.com/relporuo.com/wp-content/uploads/2015/12/relpormap2015.png Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
hattok Mesaj tarihi: Haziran 7, 2016 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 7, 2016 Selam. Güzel gelişmeler mevcut. (oyun içi değil :p) Uo script forumlarında takibim sonucu baya güzel iyi bilen bi scripter ile anlaştık sanırım. Şimdilik ağırdan aldığım için, arkadaşımızın hayatından zaman çalmama gibi bi prensibim olduğu için, ne zaman müsait olursa o zaman ilgilenebilecek. Zaman ayırmak istediği kadar zaman ayırmasını talep ettim. Sıcak baktı olaya akşamları müsait olabildiğini söyledi. Her gün ilgilenir mi ? orasını bilemem zaten her gün ilgilenirse olmaz haksızlık olur heh :) 2. güzel haber olarak sanırım finansal olarak gerçekten destek olmak isteyen bi arkadaş daha buldum. Projeyi çok beğendiğini söyledi. Çevreden olumlu tepki aldığımı kime gösterdiysem güzel deneme olduğunu söyledim baya bi yardımcı olmak istediğini söyledi sağ olsun. Şu an için ne ne değil tam olarak konuşamadık ama en azından böyle bi teklif var ortada. Bakalım her şey çok güzel gidiyor gibi. Yakın zamanda bi alpha sürümle girebiliriz olaya. Bir kaç hafta sonra oyundaki içeriklerin dökümanını da bitirmiş olurum. İngilizcesi benden çok daha iyi olan birine translate ettirip bir de domain alıp sanırım websitemizi de kurabiliriz. Wiki gibi bir şey de kurulabilir aslında. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Mina Mesaj tarihi: Haziran 8, 2016 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 8, 2016 Hadi hayırlısı Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Cute Mesaj tarihi: Haziran 8, 2016 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 8, 2016 DEvam et bakalım nasıl olacak, bizde bakıyoruz ufaktan. In por ylem'in bufflı hali gibi geldi...Ben oyunun her zaman kolay olduğunu söylerim işi detaylandıracak uzatacak scpler güzel olur. Altını değerli kılabilirsin, 100 500 ciddi rakam olacak şekilde ayarlarsan herkes coinleri toplar, ekonomik yük farklı olur zamanında test ettik bunları. At olmaması güzel olmuş onun dışında bugüne kadar denenmiş bir sürü .scp tarzı var ama ben bunu yapıyorumla gitme Türk oyuncunun sevidiği ile yabancının ayrı şeyler bunları analiz etmeni tavsiye ederim. Sanane zamanının oyunuyla nebula dönemindeki oyunlar baya farklı, ama leş ve fakir olunan günleri herkes özler ve arar. Kolay gelsin. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
KillJoy Mesaj tarihi: Haziran 24, 2016 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 24, 2016 yenilikleri yavaş yavaş, alttan alttan vereceksin. mesela bakım konusu. paslanan armor -1 dex vercek. totalde nerdeyse pek bi etkisi olmayacak adama ama atıyorum belli bi kitlen oluştu 100 online var en boş saatte :D:D:D neyse, o zmn işte güncelleme adı altında bakıma zorlamak için -1'i -10'a çıkarırsın. Yeni sistemi uo oyuncusu sevmiyor olabilir ama çok kolay adapte olabiliyorda.. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
hattok Mesaj tarihi: Haziran 24, 2016 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 24, 2016 Selam Bacağı kırdım sanırım 1 ay kadar yataktayım sadece :D Bu 4. günüm koderlarla konustum projenin iskeletini oluşturmaya başladık artık. En kötü ihtimal yaz sonu gibi (hızımıza göre temmuz sonu da olabilir) Bi alpha süreci başlatacağız. Bu arada oyun tamam ultima online üzerinden yapılıyor ama Ultima sistemleri bekleyerek oynamayın bu oyunu üzer büyük ihtimalle. Farklı bir oyunmuş gibi oynamak lazım yoksa. Yani zaten Ultima online bekleyen birisi gelip "bu nası UĞO ŞART" , "AİLEMİZİ GETİRCEM EDİT YAPARSANIZ GETİRİRİM" falan diye page atanı büyük ihtimalle banlicam. O kadar katıyım Türk oyuncularına çok leşler çünkü neler görüyorum duyuyorum uo sitelerinde :D . Merakım yok Türk oyuncusu ile dolsun diye. Zaten paticikte olanların coğu da keko değil ingilizce öyle böyle basic/mid/high tier biliyor zaten. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Xenocide Mesaj tarihi: Haziran 24, 2016 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 24, 2016 "o kadar katıyım" dediğin halinde bile "büyük ihtimalle" diyosun hkajsdfk Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
hattok Mesaj tarihi: Ağustos 28, 2016 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 28, 2016 Aga boşver ince çizgi anlatılmaz o kafada olmak lazım. Şimdi uzun zamandan sonra (Bacak kırılması) tekrar döndük. Küçük küçük yapılan değişiklikler var. Hepsini yazacağım video çekemeyeceğim çünkü kendi evimde değilim. Ayrıca şuan için çok erken olmasına rağmen bi sayfa açtım facebookta. Takip ederseniz sevinirim. Sayfada Türkçe İngiliççe Françıçça ve CAPONÇA translate olacaktır. Wiki kuruyoruz wikiye oyunun bütün sistemleri işleyiş dinamikleri girilcektir bu dillerde. Sayfa : https://www.facebook.com/Camelot-UO-Mod-1260026517343126/?fref=ts Yapılan Düzenlemeler değişiklikler MADENCİLİK/DEMİRCİLİK : Klasik madencilik. Copper çıkarırken dull copper çıkarabileceğiz. Her maden çıkmayacak. Bazı madenler birleştirilerek elde edilecektir ya da işlem görerek. Birleştirilerek elde edilecek olanlar aşağıdadır. ( sondaki rakam işlem sonucu elde edilecek ingot sayısı) Copper + Dull copper = Old copper - 1 Copper + Tin = Bronze - 2 Iron + Water = Rusty Iron - 1 Iron + Bronze + Charcoal = Shadow iron – 2 Silver + Copper = Sterling Silver – 1 - Çıkarılabilecek Orelar, düşükten iyiye şekilde aşağıdadır. - Copper + (dull copper) Tin Iron Silver Gold Verite Valorite Mytheril Blackrock Bloodrock Bütün Ingot(bar) düşük seviyeden üst seviye silah yapılabilir yapılamaz şekilde listelenmiş şekilde aşağıdadır. |W : Weapon |A : Armor Dull copper W/A Copper W/A Tin - Bronze W/A Rusty W Iron W/A Old copper A Shadow iron W/A Sterling Silver W Gold A Verite W Valorite A Mytheril W/A Blackrock A Bloodrock A Sistem tam olarak oturtulmadı değişiklikler olacaktır.Amaç copper'ın bile kullanılmasını sağlamak. Dull copper + copper birleştirince elde edeceğiniz old copper Iron yani orta seviyenin bir iki tık üstü kalitede olacaktır. Bronze cok fazla boşta kalıyor Onu da Blackrock ve bloodrock eritebilmek için kullanmayı düşünüyorum en değerli orelar Mytheril blackrock ve bloodrocktır. Blood ile black aynı değerdedir ikiside.Sanılanın aksine Bloodrock ile İron arasında dağlar kadar fark olmayacaktır az ama kücük kücük biriken bu ekstralar sayesinde baya üstünlük sağlanacaktır. Maksat düşük kalite eşyalarla da bir şeyler yapılabilsin. Iron +5 iken Bloodrock +9 +10 olacaktır Uçuk fark yaratmak alt seviye eşyaların değersizleştiriyor. --------------------------------------------------------- Archery : Okçuluk baya bi farklı olucak. Shortbow ve crossbow ile koşarak atılabilecek ama rangeleri çok kısa ve az vurucak. Artık harcadığınız arrow'a değer mi değmez mi siz düşüneceksiniz onu. Crossbow 3 Çeşit Crossbow : Düz az damage az range ve hareket ederek atış yapılabilecek hiçbir özelliği yok tabanca gibi kullanılacak. Repeating Crossbow : En uzun menzilli crossbow orta derece hasar. Seri atış yapabilecektir (2 tane ard arda gibi) Hareket ederek atış yapılamaz. Heavy XBow : Crossbowdan biraz daha uzun menzilli ağır ve güçlü vurur. Hareket ederek atış yapılamaz. Bow 4 Çeşit Short bow : Standart yay. Seri az damage az range. Composite bow: Orta derece yay orta derece hasar çoklu hedef ( 2 li 3 lü ok) atabilmekte Recurve bow: Orta derece yay orta derece hasar seri ok atabilmekte Long bow: Long bow ağır ve en uzun menzile sahip yay. Snipe özelliği ile garanti kritik vuruş yapılabilmekte. ------------------------------------------------------- BUNA NE AD VERECEĞİMİ BİLEMEDİM KÖLELİK diyorum :p Kölelik : Eve köle alınabilecek. Evin boyutuna göre limit olacaktır.Alınacak olan köle sınıfına göre ev sahibine belli bir zaman sonra materyal getirecektir.Bu kölelerin seviyeleri olacaktır seviye yükseldikçe değerli eşya ya da daha fazla materyal getirecektir ve iş zamanı azalacaktır. En fazla 5 seviye olacaktır. Her görevden gelişinde experience'ı artacak ve istenen experience puanında seviye alacaktır. Madenci : Maden toplamakla görevli Balıkçı : Balık yakalamakla görevli Oduncu : Odun toplamakla görevli Maceracı : Altın, silah ganimet toplamakla görevli Arkeolog: Mücevher toplamakla görevli Gezgin : Deri toplamakla görevli ------------------------------------------------------- Shapeshifting : Oyunda shapeshifting olucak. Şuan için 4 çeşit değişim düşünüyorum ilerde eklenebilir. Değişim geçirilebilecek yaratıklar : Kurtadam : Ekstra hızlı koşma hızlı saldırı. Ayı : Stun etme ve yüksek hasar Yılan : zehirli vuruşlar vurma Drake : Alev Fırlatma Shapeshifterlar hiçbir şekilde Skill damage bonusu almayacaklar ama taktıkları silahın damage'ını ekleyebilecekler. Stat damage armor vs gibi şeyler daha sonradan kararlaştırılacaktır. Şuan için ayarlamadım. ------------------------------------------------------------ Stat harici karaktere etki edicek olan şeyler : Saldırı hızı : Giyilen armorlar dex penaltısı yerine Saldırı hızı azalacaktır. Leather giyen biri ile platemail giyen biri aynı hızda vurmayacaktır. Vuruş gücü : Strength ve skillerin veridği bonus harici özel silahlardan elde edilebilecek ekstra özellik. Mana kullanım : En fazla %40 düşürülebilir. 10 manalık bi spell attığınızda 6 mana harcayacaktır. Spell hızı : Bunu nası kullanacağımı bilmiyorum ama sanırım şimdilik setlere koymayı planlıyorum Platemail giyen birisi daha yavaş büyü atacaktır. Bu zamanla karar verilebilecek bir şey.Ya da özel yemek yiyerek buff gibi elde ettirilebilir. Emin değilim bu konuda ------------------------------------------------------------- IRÇLAR : Irçların arasında minimal seviyede farklılıklar olucak. 5 resist puanı ve 5 stat puanı olucaktır hepsinde farklı dağılım olacaktır.Kimisinin farklı özellikleri olacaktır daha kararlaştırılmadı yüzeysel bi tane yazdım ama baya kompleks duruyor onu şimdilik iptal ettim. Arthurlular (Lord british kutsa butun iyi mavileri şehrin düzenini sağlaaa) Sarazenler Keltler Normanlar Franklar -------------------------------------------------------------- Büyüleri de değiştiriyorum olabildiğince efektif her kesimin kullanabileceği şekilde yapıyorum. 1. circle 10 magery falan istemiyor. Her büyünün farklı bi büyücülük seviyesi olacak. Değiştirilen değiştirmeyi planladığım spelleri tamamen bitirince buraya yazacağım ne özelliklerde olacağını. -------------------------------------------------------------- Statcap 200 skillcap 15000 olarak düşünmekteyim şimdilik. Str 2 katı hp vermekte 100 strsi olan birisi 200 str olacaktır.Dex çok büyük bi önem oynamakta. Dex yüksek olan büyücü büyüleri daha hızlı atabilmektedir.Daha yüksek dex'i olan warrior daha seri vurabilmektedir. Dex 1e1 değer alacaktır 100 dex varsa 100 stam olacaktır (şimdilik oyun akışına göre değişebilir) Mana aynı değerde olacaktır eğer yetersizlik söz konusu olursa ( hiç bakmadım cünkü mage olayına meditasyonda gelen regen puanı pot vs nası bi mana havuzu sağlayacaktır) onun da değerini değiştireceğiz. -------------------------------------------------------------- Bi arkadaşımızın da dediği gibi, 10 skill bile olsa fail olmadan skilli kullanabilmeyi açtım. Bazı olumsuzluklar yarattı ama onları da hallederim diye düşünüyorum. Yani 20.0 skill ile de heal yapabileceksiniz. Kısacası Hiçbir skillde fail olasılığı yok. -------------------------------------------------------------- Musician : Müzisyenlik ekstra özellik verecektir. Bard Enstrumanlarının büyüleri Davul : Yürüme hızı arttırma Lute : Stat buff Harp : Parti heal Tambourine: Alan mana Flute : Alan resist Lutede Kitap olacaktır. Musicianship yeteneğinize göre şarkı içine nota koyabileceksiniz. Koyduğunuz notalar sizin vereceğiniz stat'ı belirleyecek. Kitaplar sizde kalacaktır. Bir kitapta (rakamlar tamamen sallamasyon örnek amaçlı) 30str 5dex verdirebileceksiniz.Ya da 10 str 10 dex 10 int. Tamamen sizin nota seçimlerinizle alakalıdır bu. ---------------------------------------------------------------- DERİ : Hayvanların boyutuna göre deriler çıkacak :D Light leather : Tavşan, yılan, kopek, kedi, rat, wolf, cougar, frog, horse, goat, sheep, pig, boar, Llama, lamb, rat sewer, Hind, Hart Hard leather : Gorilla, Giant toad, Alligator, Bear, Ostard, Black bear, Grizzly Bear, Polar bear, Walrus, Wyvernskin (isim bulamadım : D ) : Drake,Dragon tipi yaratıklar. ----------------------------------------------------------------- Yapabilir miyim bilmiyorum ama Achievement sistemi yapıcam. Explore,Gathering,Crafting,Combat vs vs : D Online süresine göre hediye olucak abartı değil kücük hediyeler. Mobil oyunlarda olduğu gibi :P ----------------------------------------------------------------- Şimdilik bunlar var Bi dokuman var oraya yazıyorum sürekli işleyişe geçiriyoruz bir yandan da. Çok güzel gidiyor suanda. Bakalım ne zaman teste açabilcez :P Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
senko Mesaj tarihi: Ağustos 28, 2016 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 28, 2016 sunlara calisacagina ders calis Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
hattok Mesaj tarihi: Ağustos 28, 2016 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 28, 2016 Çalışıyom ona da XD Niye kızıyon ki :( edit : Şimdi lumberjack fishing ve cooking'e girecem ama cooking çoooooook sıkıntılı duruyor. Çok fazla zıkkım var yapılcak :( bakalım nası yapcam hadi hayırlısı :P Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Suark Mesaj tarihi: Ağustos 29, 2016 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 29, 2016 cok ıyı Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Suark Mesaj tarihi: Ağustos 29, 2016 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 29, 2016 cok ıyı cok Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
BalisticGel Mesaj tarihi: Ağustos 29, 2016 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 29, 2016 Gerçek hayatta birleşik yay, uzun yaydan daha uzun menzile sahip ve doğal olarak daha yüksek enerji ve hasara sahip. Yaylar çok dengesiz olmuş. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
hattok Mesaj tarihi: Ağustos 29, 2016 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 29, 2016 ya okadar takmaya gerek yok. Tamam gerçek hayattan feyz alınıyorda kalkıp o kadar detaylı şey yapmaya gerek yok. Sonuçta Katana Halberddan daha damage vurması lazım ama halberd damage vuruyor. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
ad3m Mesaj tarihi: Ağustos 29, 2016 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 29, 2016 halberd katana örneğini anlamadı ben :( Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Uzun Mesaj tarihi: Ağustos 29, 2016 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 29, 2016 Ne kadar ekmek o kadar köfte diyor yani.. Dostum tebrik ederim seni bu kadar geliştirme yapıyorsun ve umarım sonunda iyi bir şeyler çıkar! Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
hattok Mesaj tarihi: Ağustos 29, 2016 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 29, 2016 katana halberd ornegi su abi. katana normalde deri set giyen birisini cok rahat bir sekilde uzuvlarini koparabilecek, vucudundan bir parca kopartabilecek derecede tehlikeli bir silah. ama oyunda halberd daha fazla damage vuruyor. ayrica her silah turu, alasimlari falan hepsini gercege yakin bilmem imkansiz. oynadigim oyunlarda en yuksek damage en uzun range long bow o yuzden oyle yaptim ben de :) gercege yakin yapacaksak set halberd ve 3 5 pot bandaj disinda hicbir sey tasiyamaz oyuncu. tamam olabildigince yakin gercek hayattan feyzler almaktayim ama bu cok fazla :) @uzun, abi valla elimden geldigince bir seyler yapmaya calisiyorum iste. :) umarim bu kafamdaki projeyi yururluge gecirdigimde bi oyun firmasi falan gorur ilgisini ceken kendi oyun motorumuzda yapariz oyunu. umarim :p kendi oyun motorum olsa cok guzel combat skilleri yaparim ama uo yemiyor ya cogu seyi. skilshot falan yapamadigin icin cogu fikrim yalan oluyo alternatif uretiyorum :) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Suark Mesaj tarihi: Ağustos 29, 2016 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 29, 2016 aslında o kütleyle halberd sanki döver gibi ama hehehe Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
hattok Mesaj tarihi: Ağustos 29, 2016 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 29, 2016 Anlatmak istediğim şu :P Adam halberd'ı kaldırasıya kadar katana ile zangır zungur giydiriyorsun adama abi. Yoksa halberd tabiki. Bir de ultra ince olması uzuv yok edici direkt. O yüzden diyorum Halberd pierce&blunt&slash bütün specler var o her türlü kullanabiliyorsun. Adam sadece Def kasabildi şu videoda misal :D https://www.youtube.com/watch?v=kKg4v8vogUg Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
hattok Mesaj tarihi: Eylül 2, 2016 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 2, 2016 Baya iyi gidiyo la :D Çanta ekledim Taşıma kapasitenizi arttırıyor. Ve oyundaki backpack'iniz oluyor. Küçük çantaların hiçbir penaltısı yok Orta boy çantalar az saldırı hızı ve büyü atma hızını düşürüyor. Ya da başka bir şey düşürür suan için emin değilim bu durumdan. Büyük boy çantalar da orta boy çantanın bi üst seviyesi :D 10 Light Leather small bag 20 Light Leather medium bag--- P1 30 Light Leather Heavy bag --- P2 ---- 30 Heavy Leather small bag 45 Heavy Leather medium bag --- P1 60 Heavy Leather heavy bag --- P2 ---- 60 Wyvern Leather small bag 75 Wyvern Leather medium bag -- P1 100 Wyvern Leather heavy bag -- P2 Maksat combat karakterler büyük çantalar alıp loot şeyini yükseltmesinler ve küçük çantaların da değeri olsun. Yükseltmek isteyen varsa da penaltısını çekecek malesef :P Büyük boy çantalar tamamen crafterlar için :O Rakamlar ilerde değişebilir şuan için böyle. Combat skilleri şuanda bitirmeye çalışıyorum. Bitirdiklerim : Charge : 10 stamina yiyor ve 2 saniye boyunca size 2 katı koşma hızı veriyor. Bleed : Klasik bleed :P Disarm : Karşı tarafın silahlarını düşürme. Double hit : Hızlı şekilde kullanılan kılıç türevi şeylerde 2li vuruş yapma imkanı. Kılıçla bi sağ bi sol hızlıca kesme gibi düşünün :P Dual wield : 2 elde ayrı silah damage + damage %70 i (10damage vuran bi silahta 10 + 7 örneğin) 2 Elli iki ucu kullanılabilen silahlar damage + damage %50 (10 damage vuran bi silahta 10 + 5 örneğin) Knockback : Silahın 1h 2h oluşuna göre ittirme karesi artıyor. Root : Vurulan kişi hiçbir şekilde yürüyemiyor ama hiçbir hareketi kısıtlanmıyor (bandaj kullanma saldırma pot içme vs sadece yürüyemiyor) Snare : Vurulan kişi Koşamıyor yürüyor sadece Stun : Stun yiyen kişi hiçbir şey yapamıyor.Ilk 1 saniyesinde ne yapabiliyorsa yapabiliyor ama hareket edemiyor.1 saniye sonrası tamamen paralyze yani stun yiyor ne bandaj ne heal ne bir şey hiçbir şey kullanamıyor Armor Ignore : Şansa armor'un %50 sini yok sayarak vurucak. Yapmadıklarım / Yapılacak olanlar :D Rapid fire : Yayda ekstra hızlı atış yapma ama damage düşücektir. Voley shot : 2 li 3 lü atış yapma Whirlwind : Büyük polearm tipi silahlarda Etraftaki herkese damage Crit shot : Crit vuruş işte klasik :D Snipe : Yay ile uzun süre bekleyip yüksek hasar vurma. Counter : Damage yediğinizde şansa damage/2 şekilde damage vurma Execute : Ekstra damage. Guard : Shieldlı kişiler takım arkadaşlarını guard ile parrying skilli ile koruyabilecek. bunun olabilmesi için yanyana olunması lazım. Takım arkadaşınıza gelecek saldırıyı kendi parryinginiz ile savuşturacaksınız. Harpoon : Valla bu olur mu bilmiyorum Target edilen kişiyi dibine çekme.Yani yapılır tabiki çok basit ama efekt mefekt falan güzel olurdu o ipin gitmesi geri çekme falanda zor :P Shadowstep : 2 saniye invis olup her şeyi yapabileceksiniz.Saldırı,Bandaj,Pot her şey aklınıza gelebilcek her şey o süre zarfında kesinlikle invis bozulmayacak. Poison : Rusty tipi silahlarla vurulacaktır poison. Şuanda Gathering ile ilgili her şey bitti seviyelerini de yaptım. Bir sürü balık özel balık türleri ekledim. Lobster,crab,giant crab,alchemy için balıklar vs bir sürü şey ekledim. Madencilik zaten bitmişti yazdım Odunculuk ilk yaptığımdı zaten xd. Dericilik de bitti.Gathering suanda tamam yani. Combat'a geçtim onun yanında ekstra küçük şeyleri de devam ettiriyorum. Yardım istediğim bir husus var. Günlük hediyelerde neler verilebilir? Online saatine göre oyunculara hediyeler vermek istiyorum ama neler versem karar veremedim. Achievements için aynı şekilde geçerli. Mesela Achievement kazandı kazandıda ne gibi bi yararı olcak karaktere acaba sizce neler olmalı? Ben ekstra skill puanı gibi bir şey düşündüm arada küçük skill puan farkları olsun diye.Item düşünmüyorum ama varsa bir fikriniz dinlemeye hazırım achievements ve online saatine göre hediye. Bugün bard spelleri bitirmeyi hedefliyorum umarım yaparım :D Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Mina Mesaj tarihi: Eylül 5, 2016 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 5, 2016 hattok said: Yardım istediğim bir husus var. Günlük hediyelerde neler verilebilir? Online saatine göre oyunculara hediyeler vermek istiyorum ama neler versem karar veremedim. Achievements için aynı şekilde geçerli. Mesela Achievement kazandı kazandıda ne gibi bi yararı olcak karaktere acaba sizce neler olmalı? - At,avrat,silah ya da ufak miktarlarda para,skill gain x2 scroll (belirli süreler için 10-15 dk gibi) şeyler olmaz mı? - Binekler - Değişik boyalar. - Titlelar Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar