Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Fallout 4 #3


Sam

Öne çıkan mesajlar

ayrica soylentiye gore modlari yapanlara satistan yuzde diil bir kerelik bir kac 100 dolarlik (maksimum 1000den az) odeme yapiliyor ve ilerisi icin butun mod haklari bethesda'yi geciriliyormus, ayrica store frontta modu kimin yaptiginin ismi bile yok ehuehe

steam paid mods'dan daha beter oldu dogruysa en azindan her satistan yuzde 25 aliyorlardi o zaman :P
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

sam elestirsel ama sicak bakiyordu steam'in sistemine. :D

odeme dagilimi kabul edilemez haldeydi. makul bir elestiriydi. ancak modcuyu veya baskasini dusunurmus gibi yapip samimiyetsizce onun arkasina saklanan mezarcilarin ve bethesda hayran-oglanlarinin dizlerine kadar boka batsalar kokusunu alamayacaklari kanitlandi.

simdi izninizle o linklerden derledigim kerizligin eserini inceleyelim. once bethesda agzindan dinleyelim. 2015 tarihli blog postlari:

said:
This was in 2012 and we had many questions, but only one demand. It had to be open, not curated like the current models. At every step along the way with mods, we have had many opportunities to step in and control things, and decided not to. We wanted to let our players decide what is good, bad, right, and wrong. We will not pass judgment on what they do. We’re even careful about highlighting a modder on this blog for that very reason.


said:
First Valve gets 30%. This is standard across all digital distributions services and we think Valve deserves this. No debate for us there.

The remaining is split 25% to the modder and 45% to us. We ultimately decide this percentage, not Valve.


bu cikis noktasiydi. bir de ozel insanlar klubune bakalim:

hellhound'un onceki sayfadaki postundan yeni revenue split:

said:
ayrica soylentiye gore modlari yapanlara satistan yuzde diil bir kerelik bir kac 100 dolarlik (maksimum 1000den az) odeme yapiliyor ve ilerisi icin butun mod haklari bethesda'yi geciriliyormus, ayrica store frontta modu kimin yaptiginin ismi bile yok ehuehe


sonra da asagiya koyacagim saksakcinin agzindan mevcut onay sistemini dinleyelim:

said:
I've looked at the process behind the whole thing and if paid mods *have* to exist, this is probably one of the best ways to handle it.

The modder has to submit a portfolio and pitch their idea to Bethesda. If they give it the go-ahead, Bethesda pays the modder for the milestones they reach in their work, and when it's done the mod is given to Bethesda for QA and official release on the storefront. Bethesda then owns the mod in question and is responsible for ensuring that it works.

This is infinitely better than what they were doing with Valve.


ayrica gidisati yazmis olmamiza ragmen surdurulebilir modelmis gibi fansite ornek gosterenlerin bunlarin betasini gorunce steam kalitesini aramasi cok tatli.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

ben bethesdaya mutesekkirim bu konuda cunki morrowindden beri en buyuk zaaflarimdan biri olan modlama isini Fallout 4 gibi berbat, eski ve sorunlu bir oyun cikartarak bitirmeyi becerdiler. skyrim creation kit te yuzlerce saat gecirmis bir musterilerini release den birkac hafta sonra sonsuza kadar kaybetmeyi basardilar ki buda az buz bisi degildir senelerin aliskanligi

kisacasi bu kadar kotu oldugu icin fallout 4 e tesekkur etmemiz lazim, bu saatten sonra fallout 5 gelirmi gelmezmi, yeni TES oyununda hikaye nereye gider pek umrumda degil acikcasi. east costta ejderhalara binen onurlu brotherhood uyeleri veya vallenwoodda dwemer power armor, thalmor nuka cola filan sasirmam bu saatten sonra.

https://i.imgur.com/erKvJEd.png
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Bu konuda Gopher'ın videoları faydalı açıklamalar içeriyor.

Adamlar her mod başına makinene belli bir miktarda dosya indiriyormuş. Oyuna gelen her update executable'ları değiştiriyormuş. Bunlar değiştiği için her update için SKSE'nin güncellenmesi gerekiyormuş. Yani özetle her eşya koyduklarında SKSE'nin iptal olması gibi bir durum mümkünmüş.

Ayrıca yarın öbür gün store'da bir milyon item olunca harddiskte önemli bir yer kaplayacak demek.

Store dosya çeşitleri lite mi ne bir cins dosyaymış. Bunlara büyük boyutlu mod sığdırmak mümkün değilmiş.

Benzer biçimde 50 days to die, fusion city, remnants gibi fallout 4 için büyük quest modu yapımcısı adan bethesta'yla creation club için iletişime geçmeye çalıştıklarını(ilan edildikten hemen sonra) fakat hiçbir geri dönüş alamadığını açıkladı.

Store'da kim kimin eşyası belli değil. Olanlar zaten nexusta mevcut bulunan modların çok benzerleri. Store'daki modların bir kısmının şirket içinde o an çalışmayan insanlara yaptırılmadığının bir garantisi yok.

Daha bin tane daha şey saydılar da aman yeter deyip kapadım.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

  • 2 ay sonra ...
abi simdi bir şey sorucam
15 saat playedim var oyunda ama soyle bir mantıga eriştim
oyun bokum gibi

ben mi anlamıyorum abi adamlar console oynu bu siz oynamayın lan köylüler diye en ufak bir urasıya girmemişler
hayatımda kullandıgım en kotu inventory hala aynı

manasız bi sims tadında ev yapmaca var ki ne işe yarıyor hala anlamadım

mod sistemi guzel ama o kadar kötü ki ekranlar manasız
az once bi npc follower aldım o kadar üşeniyorum ki silah felan verip bunu kullan demeye köpeğe dönüğcem sanırım en azından onla invenoryde urasmıyosun
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

BonePART said:

abi simdi bir şey sorucam
15 saat playedim var oyunda ama soyle bir mantıga eriştim
oyun bokum gibi

ben mi anlamıyorum abi adamlar console oynu bu siz oynamayın lan köylüler diye en ufak bir urasıya girmemişler
hayatımda kullandıgım en kotu inventory hala aynı

manasız bi sims tadında ev yapmaca var ki ne işe yarıyor hala anlamadım

mod sistemi guzel ama o kadar kötü ki ekranlar manasız
az once bi npc follower aldım o kadar üşeniyorum ki silah felan verip bunu kullan demeye köpeğe dönüğcem sanırım en azından onla invenoryde urasmıyosun


Oyunu fps gibi "dışdış" efektiyle oynamak sarmıyorsa modsuz oynamaktan hiç haz almayacaksın.

Skyrimden beri ui moduyla oynamak gerekiyor. Gamepad için beyin hasarlı sistemlere zorluyorlar, gereksiz. Inventory, menüler ve quick trade seçenekleri koyan modlara aban.

Vanilladaki bina kurma sistemi saçmalıktan başka bir şey değil. Köylülerin yatağına kadar senin bakman gerekiyor. Beyinsiz hayvan gütmek gibi. Simsettlements modunu tavsiye ederim. Bu mod sana yatak döşek inşa ettirmiyor. Simcity tarzı residential ve endüstri bölgeleri kuruyorsun. Residentale köylü gelince kendi evini kuruyor, tarla plotuna kendi ekiyor vs.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...