Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Stellaris


Norak

Öne çıkan mesajlar

2 tane küçük detay

pulsar tipi yıldızı olan bir sisteme station kurarsanız , adamların kalkanları çalışmıyor

plazma gibi + armor+hull damage'i olan silahlar donanmış defence station'larını özel olarak dizayn edip yığarsanız o pulsar'daki station'a,sonra komik savaşlar kazanabiliyorsunuz


bide blackhole sistemlerine habitat yaparsanız enerji binası yapamıyorsunuz keza GÜNEŞ YOOK SİSTEMDEN YAPTIKTAN SONRA FARKETTİM DİYORUM BENDE NİYE ACHİVEMENT VERDİ

komik oldu ya
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Remus said:

Valla çok kasmazsanız star portlar düşmanın fleeti tutabilecek güce ulaşamıyor. Invasion'ı göre destek gönderebilecek sistemlere startportları kurmak daha mantıklı.


End game'e daha çok var ama 2. veya 3. level starportlarım 4.5 - 5k güçe çıkabiliyor. 6klık orduyu yanına park ettim. Pirate baseden raid gelmesini bekliyorum. Kescem hepsini ^-^

Yeni oyunda sınır genişletmek ve defans yapmak daha zevkli olmuş.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Duruma göre değişiyordur. Star fortumla filo arasına sıkıştırana kadar savaştığım elemanlar 4 5 sistemimi aldı. Yine sınırımdaki korsanlara para yediren olunca 3 5 sistemimi dümdüz ediyorlar. Ama arada başka imparatorluk varsa close borderlardan geçip gelemiyorlar tabi. Bir de döve döve folloş ettim birini artı sürekli de korsan yolladım. O da filo basıp saldıramıyor.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

hayır bide ck2 yahut eu4 olsa , açar bakarım campaign şartları tam istediğim gibi değilse,ne bilim kral'ım craven fln başladı yahut yan agresif güçlü imparatorluğun militarist kralı var, hemen baştan başlat campaign'i , oldu bitti


bunda açıyorum campaign'i, yarım saat explore yapıp yok kristalı yok ameboası fln temizlemekle uğraşıyorum

first contant : marauders

haydaaa


diğer tarafta exterminator


haydaaa


öbür tarafımı Fallen empire kapamış


campaign bariz sıkıcı bu dakkadan sonra , 3-4 saat sabırla tall oynayıp ölü taklidi yapmak dışında yapacak hiç bişi yok, ama çoktan 1-2 saat zaman gömdüğümden devam ediyorum


yahut paradox patch çıkarıyor o bahaneyle yeni campaign



goralı yıldız konfederasyonundan saygılar
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş



late game station böle olyo :p , ascension perk'ı alırsan 60-70k olabilir belki 100k'ya kadar ama yinede eşit güçteki bir donanmaya dayak atamayabiliyor bence


güzel ama


komik bir şekilde bence en güzel teknolojiler psi'larda ,3. gözü açınca hızlı reseach olyo zaten choosen one'ı da bilim adamına denk getirirsen oooooh , hele + level cap fln kastıysan çok saçma bi bilim adamın olyo , en optimal halini göstercem mega lategame ama







late game crisis continenci geldi tokatladım yolladım federasyon filosuyla kendileriminkini üst üste koyunca sorun olmadı ayı gibi tech vardı zaten bende fallen empire'leri fln tokatlamıstık coktan


en ilginç şey başıma gelen , benim halkım 3.gözlerini açtı alayı psionic , ama başka ülkeye gidip orda cyborg'a dönüşüp ana yurda geri göç eden bi grup vatandaşım var

aynı anda hem psionic hem cyborg über üstün vatandaşlarım ama general yahut bilimadamları fln 2 trait'i birden almıyor =(

psionic cyborg admiral alabilsem imba olurdu...
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Aynen abi Khan çıktı ortaya. İlk başta baya kötü kaybetsemde Kanın filosunu tokatlamayı başardım tekerli tekerli yakalayıp vur kaçla sistemleri geri aldım. Tam artık bir iki seneye ana üssüne girerim diye plan yaparken, adamın boyundurluğuna girdim nasıl oldu en ufak fikrim yok. Sonra zaten ayda bir 23k filo çıkarıp bütün komşularıda darma duman etti. Kapattım oyunu abv.

Yeni ırk sistem açacam ne tavsiye edersin Dogmeat.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

spiritualist oyna istersen

demokratik olur,civic olarak beacon of liberty alırsan , spritualist ile birlikte sonsuz unity'in oluyor

çok çılgın genişlemeyip azcık tall oynamaya bakarsan (system cap'ı geçme,sektörsüz oyna) unity cost'u çok yükselmeden daha mid game'de tüm traditionları bindirebiliyon


gerisi kafana göre
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

En son dev postunda var. Son çıkardıkları expansiona destek vermenin ardından yapmayı planladıkları şeyler arasında:

As before, the list is NOT in order of priority, and something being considered completed NOT mean we aren't going to continue to improve on it in future updates, just that we consider it to be at a satisfactory level.

As before, THIS IS NOT AN EXHAUSTIVE OR FINAL LIST, NOTHING NOT ALREADY COMPLETED IS CERTAIN TO HAPPEN AND THERE ARE NO ETAS

Completed Goals

Ship appearance that differs for each empire, so no two empires' ships look exactly the same.
More potential for empire customization, ability to build competitive 'tall' empires.
Global food that can be shared between planets.
Ability to construct space habitats and ringworlds.
Factions that are proper interest groups with specific likes and dislikes and the potential to be a benefit to an empire instead of just being rebels.
Ability to set rights and obligations for particular species in your empire.
Buildable Dreadnoughts and Titans.
Deeper mechanics and unique portraits for synthetics.
Reworking the endgame crises to be more balanced against each other and the size/state of the galaxy.
Reworks to war to address the 'doomstacks' issue and make the strategic and tactical layers of warfare more interesting and less micro-intensive.
Superweapons and planet killers.


Old Goals
A 'galactic community' with interstellar politics and a 'space UN'.
Deeper Federations that start out as loose alliances and can eventually be turned into single states through diplomatic manuevering.
More story events and reactive narratives that give a sense of an unfolding story as you play.
More interesting mechanics for pre-FTL civilizations.
'Living systems', making empire systems feel more alive and lived in


New Goals

Less micromanagement and more focus on interesting choices in regards to planets, the ability to grow planets beyond current fixed size.
Empire trade mechanics and trade agreements.
A galactic market where resources and strategic resources can be imported and exported.
Espionage and sabotage mechanics.
Improved galaxy/hyperlane generation with better placed systems and dangers.
More anomalies and unique systems to explore.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Bugün bir adet Khan akımı atlattım. Şansa arada üç tane başka ırk vardı. Başta bayağı hızlı biçimde 3 4 medeniyeti tribute yaptılar. Etki çemberleri büyüdükçe hızları kesildi. Tam vassalıma temas etmelerine bir sistem kaldı. Aradaki sistemi alıp 15klık defans kurdum, filolarımı yığdım. Tam filoları gelecekken khanları hastalıktan öldü xD

Hemen komşu sistemde başlarlarsa sanırım tek şans tribute olmayı kabul edip khanın ölmesini beklemek. Sonra tonla boşalan sistem ve yeni ülkeler oluşuyor. Orduyu kaybetmedikten sonra adamların yıktığı yerleri toparlamak kolay olur. Yeni yerler birbirine savaş da açıyor zaten.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

arcane said:

oyuna espionage eklenmemis olmasi garip. takip etmedigim icin bilmiyorum bir aciklama yapmislar mi. lider sistemi, factionlar ve baska bir suru feature ile o kadar iyi gider ki.


Paradoxun açıklama zamanımız yok ama gerçekte paradoxun expantion stratejisi :) Her şeyi bir anda vermiyorlar.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Deci hangisi? F10'a basıp ship designer'a gir. Filonda hangi gemiler varsa onlardan birine tıkla. Geminin sağında alta doğru combat computer tarzı bir seçenek oluyor. Fighterlara swarm falan seçersen en hızlı biçimde yaklaşıyorlar. Destroyerlarda line orta menzilde, daha büyük gemilerde de artillery seçeneğini seçersen uzakta dururlar.

Arkadaş ben de iki tanecik gezegen parçaladım. Hemen herkes trip yapmaya başladı :/
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...