Jump to content

Merhaba patiler. Yeni sisteme hosgeldiniz. Hemen BURAYI okuyun.

 

Silphatos

Dirty Bomb

Öne çıkan mesajlar

Bunun konuyu açmamışız la. Hep aynı tür Enemy Territory, Quake Wars, Brink'i yapan Splash Damage'ın yeni oyunu, f2p ama p2w değil, bronze loadout üstü sadece kozmetik, bronze yapmak da çok kolay, sadece karakter fiyatları 50k falan 1 tane açmak için 1 hafta oynamak lazım, ama ingame currency ile de alınabilir olmaları iyi sonuçta. Brink'ten güzel, sevdim ben baya open betada deneyin.

http://store.steampowered.com/app/333930/

http://www.youtube.com/watch?v=DXnomjJPQsE

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
trailerdaki şey hoşuma gitti, bu dandik appstore oyunlarının açıklamasında neredeyse hepsinde EASY TO LEARN DIFFICULT TO MASTER OMGOMG yazar onu Hard to learn, impossible to master'la counterlaması iyiymiş sdf

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
fena durmuyor. denge işleri hallolursa gideri var gibi.. bakalım indiriyorum. F2p işi biraz korkutuyor ama bakalım.
arayüz gro ya benziyor.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
p2wlik bir sey yok iste, bronze loadout ustundekiler sadece kozmetik fark. Karakterlerin de ingame parayla fiyati az degil ama oyunda alinacak baska sey yok zaten, biraz grind yapacan mercleri acana kadar

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
biraz grind kısmı biraz fazla gibi göründü.. Videolarda güzel duruyorda hemen sıkacak gibi duruyor. Açıkcası işi farma bağlamadan 1-2 saatlik eğlence ile bırakıyorum :D.
benden pas şimdilik =)

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
Brink ya... Hayatımda ilk kez hype'a inanarak pre-order ettiğim oyun.... Adamlar oyunu yarım ve bol buglı çıkardı anasını satiim. Aslında temeli iyiydi de işte....

Bundan yıllar sonra da amnesia a machine for pigs aldım pre-order.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
kaderin olmuş sen preorder yapma. ben de brink preorder mağduruyum bu arada, gerçi zamanında steam summer sale piyangosyundan 5 oyunla beraber çıkmıştı preorder, her zamanki gibi para vermedik ama sonuçta başka bi şey isteyebilirdim onun yerine gabe abiden

bi de şu var ama brink patchlerinden sonra bu oyundan 2 kat daha iyi olmuştu ama community kalmadı tabii, en son tek serverda 10 kişi oynuyodu ahuehuae. brinki direkt f2pye çevirseler daha güzel olurdu ama bethesda illallah dedirtmiştir garanti

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
competitive matchmaker da o kadar buglı ki 5v3 oyunları başlatıyor falan, umarım patchlerler

http://i.imgur.com/6gdTuuf.jpg

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
osirix comp oynuyo musun bunda? beraber girek
4'de 4 yaptım şu ana kadar rank vermemiş daha asd, adam düşünce bazen yerine geliyo yenisi bazen gelmiyo neye göre anlamadım ama bi maç tüm yarı 4v5 oynayıp yendik

geçen cuma da beleş elite case + 2 normal case vermişler login olanlara kaçtı ake

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
yok ya comp bıraktım ben. fixlenene kadar quick match akacağım

bebe kaynıyordu zaten. kafa dinlemiş olurum

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
bedava merc

http://www.pcgamer.com/watch-the-full-dirty-bomb-e3-trailer-and-get-a-free-mercenary/

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
oyun ağır kötü

beğenen neyini beğendi anlamadım

production value sıfır

gameplay desen yok
grafik desen yok
customization desen yok
map tasarımı desen yok
class mekanikleri desen inanılmaz yüzeysel
silahların sesleri, geri bildirimleri, tactical use'ları rezalet
animasyonlar, kan effectleri, vuruş hissi, ışıklar, gölgeler çöp
dx9

ilk başta normal fps oynar gibi oynamaya çalıştım, 10/4 fln bitirdim

sonra baktım oyun baya internet kafe tayfası için yapılmış, sprint'e sonsuza kadar basılı tutarak (stam falan hak getire) otistik gibi zıplayarak shotgunla vurdum ayaklarında paten takılıymış gibi hareket eden adamlar 24/5 mi ne bitti, mvp. uninstall.

q3 kurun oynayın, yazın günah vaktinize asdasd

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

Yorum eklemek için lütfen giriş yapın

Giriş yaptıktan sonra yorum ekleyebilirsiniz



Hemen giriş yap

×
×
  • Yeni Oluştur...