Jump to content

feverfeverray

=o=
  • Mesaj sayısı

    1.881
  • Üyelik tarihi

  • Son ziyareti

feverfeverray hakkında

  • Rank
    feverfeverray

Son profil ziyaretçileri

Son profil ziyaretçileri bloğu aktif değil ve diğer üyelere de gösterilmiyor

  1. feverfeverray

    vücut geliştirme #5

    ya sen zayıflayamıyosun diye
  2. feverfeverray

    vücut geliştirme #5

    ajshdjkahsd haftada 1 ağır çalışıyorum ya. diğer 2 gün rep ve nabız odaklı XD gülleci sovyet fiziğine ulaşmak sandığınız kadar kolay olsa ohooo fakat quadlarım zaten 23 sene obez gezdiğim için heyvan oldu. napcam bilmiyorum, salondaki hocaların nerdeyse hepsinden büyük quadlarım var şu an
  3. feverfeverray

    vücut geliştirme #5

    bugün sumo dl'de 100kg'a çıkabildim sonunda. aylardır platoda 80-90 civarı takılıyordum. 5 güzel tekrar çıktı. şimdi sıra tekrar sayısını arttırmakta
  4. feverfeverray

    vücut geliştirme #5

    Benim bugün ölçümüm vardı. Sonunda kaliperle de ölçüm yapabildik, deri altı yağlıyken yapamamıştık çok sıkıydı. 26 Aralık 2018'den beri, 5 ayda, 10 kilo vermişim. 68,5 kilo çıktım bugün. Biceps deri altı yağ 5 mm'ye düşmüş. 123 kiloyken 31 mm imiş. Triceps 37'den 12 mm'ye düşmüş. Subscapular ve iliac crest alamamıştık 123 kiloda, şu anda da onlar 11 ve 12 mm olarak çıkıyor. %5 hata oranıyla %13 ve 18 arasında bir yağ oranım var. Sanırım 70 kiloda 36 beden pantolona girmemi açıklıyor bu. Bu 5 ayda 7 cm omuzdan, 2 cm sağ ve 3 cm de sol koldan, 6 cm belden, 7 cm kalçadan, 1.5 ve 2 cm olmak üzere de bacaklardan incelmişim. Aşırı tatmin etti bu ölçüm beni. Kas kütlem epey yüksekmiş, bacaklarımın, özellikle de quadlarımın bu kadar büyük olmasının sebebi de bu sanırım. Şimdi hedef 65, sonra koruma ve ameliyat. Paylaşayım dedim. 🙂
  5. feverfeverray

    vücut geliştirme #5

    Her kalıpta 36ya giremiyorum ya. Mavi'nin Adriana Ankle diye bir modeli var, skinny bir şey. 26 aldım en son kotumu, 26 da 36/38 bedene tekabül ediyor. Kumaş pantolonda da 38 giyiyorum, beli biraz bol geliyor. 26 olan kotu aldığım ilk hafta düğmesini kapatamadım. Sonraki hafta düğme kapandı ama korse gibi oldu. Şimdi dar bir kot gibi giyiliyor. Hala 36 bedenim diyemem ama, henüz her 36ya giremiyorum. Bazı markaların kalıpları çok dar oluyor, mümkün değil 36ya girmem. Kas konusunda da sanırım dediğin gibi kas yoğunluğum fazla. 1 sene 7 aydır haftanın 3 günü ağırlık çalışıyorum, o nedenle normal olabilir. :3 48 kg neymiş bu arada ya
  6. feverfeverray

    vücut geliştirme #5

    @Narstil incelme söz konusuysa kesinlikle yağdan gidiyodur. 1 aydır 70 kilodayım, aldığım 36 beden kot her hafta daha da rahat bir hale geliyor. yağ yakımı, kas kazanımından fazla olduğunda tartıya da yansıyacaktır.
  7. feverfeverray

    vücut geliştirme #5

    hayır tabii ki sdf
  8. feverfeverray

    vücut geliştirme #5

    Merhabaaa! (hesaplar karışmış, tekrar merhaba o yüzden) Yılbaşından beri before & after atamadım buraya. En son attığımda 78 kiloydum sanırım. Yılbaşından bu yana 8 kilo verebildim, artık epey yavaş gidiyor. 3 haftadır 70'in altına düşemedim. 70-71-72 civarında gidip geliyorum ama mesela artık 38 bedene rahat giriyorum, 36 beden kot aldım, dar oluyor ama ona da giriyorum. 1 2 3 Dışarıdan çok belli olmasa da göbeğim dayanılmayacak durumda sarktı ama. İç bacak da öyle. İlk muayenemi geçen hafta oldum. Doktorun söylediğine göre yağ pek kalmamış o bölgede zaten, sadece deri şu an orası. 2 sene sonra ameliyat olmayı planlıyorum. Hedef kilo şimdilik 60-65. Ameliyattan sonra muhtemelen 4-5 kg daha kaybederim. Neredeyse bitti ama, çok az kaldı. Durumlar böyle. @giovanni, teşekkür ederim! :3 Bol motivasyonlar!
  9. feverfeverray

    Diş macunu

    Splat'ın Extreme White ve Black Lotus'unu kullanıyorum. Aşşırı memnunum. Sigara ve kahve içenlere extreme white öneririm ama. Diş fırçaladıktan sonraki o haldur huldur litrelerce su içme isteğini bırakmıyor Splat, en çok da onu seviyorum sanırım. Kurutmuyor ağzı.
  10. feverfeverray

    vücut geliştirme #5

    selamlar, kolajen takviyesi hakkında bilgi sahibi olan biri beni aydınlatabilir mi? saygılar.
  11. feverfeverray

    Zayıflama çalışmalarım - fitness tavsiyeleri

    Hamur iyi yav, 2 hafta daha kalacak klinikte. Haftada 3-4 kez gidiyorum görmeye.
  12. feverfeverray

    Zayıflama çalışmalarım - fitness tavsiyeleri

    Ben 5 yumurta tüketmiyor bile olabilirim 1 haftada. Yumurtadan köşe bucak kaçıyorum açıkçası. Safra kesem yok zaten, sarısını da yersem günüm tuvalette sonlanıyor. 5 yumurta yediğimi hayal etmek istemedim bile. Hiçbir şeyi de mutfak terazisiyle tartarak yemedim bu arada. İlk başlarda tavuğu, eti alırken 280 gramlık parçalarla alıyodum. Sonradan 280 gramın neye benzediğini öğrendim. :D Göz kararı yemek yiyorum artık. Annem 66 kilo, ben 79 kiloyum. Annemin kotlarının %90'ını giyebiliyorum. Annem yağlı 66 kilo, ben kaslı 79 kiloyum çünkü, bundan bahsediyordum. (Benim de hala eritecek çok yağım, verecek çok kilom var ama yarışmaya hazırlanmıyorum neticede, keyfime göre bundan sonrası. Morbid değilim artık en azından.)
  13. feverfeverray

    Zayıflama çalışmalarım - fitness tavsiyeleri

    Diyet ve spor programı yazıyor ya herkes, sözüm size değil. Sinir oluyorum önüne gelen PT, önüne gelen beslenme uzmanı oluyor. Geçen bir arkadaşıma yazılmış diyet programını gördüm elim ayağım titredi, (kız arkadaşım ve morbid obez sınıfında), kahvaltısı şöyleydi: 5 yumurta Yulaf Hindi füme veya minvalinde bir şey Süt Okuduktan sonra gözlerim ?_? oldu. İnsanların sağlığı söz konusu lan? Bu arada benim 45 kilo vermemi sağlayan insanlardan biridir diyetisyenim. Artık online veya yüzyüze destek veriyor, kendi ofisine geçti. Fiyatları da epey makul. Görüşmek, danışanı olmak isteyen varsa iletişim bilglerini paylaşabilirim.
  14. feverfeverray

    Zayıflama çalışmalarım - fitness tavsiyeleri

    Olm napıyorsunuz, diyet tavsiyesi vermeyin ya? Binbir çeşit beslenme şekli var. Ketojenik beslenen adam günlük beslenmesinde %75 yağ alıyor mesela, tuzu da kesmiyor. Ben asla tuzsuz yemiyorum mesela. Hatta oldukça tuzlu yiyorum. Dengeli karblı diyetlerde bir noktaya kadar pirinç, bulgur, bakliyat tüketilebiliyor. Ayrıca 2 ay spor yapıp şişemezsin. Şişiyorsan ya pumptır o, ya da beslenmede bir sıkıntı vardır. 1 senedir ağırlık çalışıyorum hala şişmedim. Kas kütlesi kazanmak şişmek değildir. Ağırlık antrenmanlarının türlü türlü çeşitleri var. Şişecek kadar kas kazanmak çok ciddi disiplin ve program gerektiriyor. Kalori hesabı kesinlikle yanlış diyemeyiz ama çiğ bademden 100 kalorilik miktarda yiyip, şekerli tahıl barlarından 90 kalorilik yedikten sonra vücuduna dönüşü aynı olmayacak. Çiğ badem ftw. Bu noktada profesyonellerden yardım almak gerekiyor. (PT görünümlü cep herküllerinden değil) Kaldı ki 5 KG kas ile 5 KG yağın kapladığı yer kesinlikle aynı büyüklükte değil. Mevcut kas kütlen arttıkça, nefes alırken bile yaktığın kalori miktarı artıyor. Bir süre sonra diyetinin dışında yesen bile vücudun tolere edebiliyor. Gerekli olan şey motivasyon, devamlılık ve kararlılık. Motivasyon gidip geliyor, ama asıl meyve veren şey devamlılık ve kararlılık. Eyyorlamam bu kadar.
  15. feverfeverray

    Kaç saat uyuyorsunuz?

    7 veya daha fazla en az 7 uyumaya çalışıyorum
×
×
  • Yeni Oluştur...