Suark Mesaj tarihi: Haziran 4, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 4, 2015 metroyu bu yuzden sevmeyen bır suru ınsan var. İnsan hayatına bıraz renk katmak gerek, gerizekalı gibi yaşanmanın manası yok. Rerore said: köylü olduğunuz için bazı kavramları karıştırıyorsunuz özel yatlar var estetik arıyorsanız boğaz turları oluyor vapur yanıan oturmak için burada amaç yolcu taşımak metroyla giderken de simit atamıyorsunuz martılara marmaray cam tüp geçit içinde değil denizi göremiyorsunuz her şeyi geçtim kışın kullanamıyorsunuz o bölümleri kafadanyılın %30unda %20 kapasite kaybı Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
dreagloth Mesaj tarihi: Haziran 4, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 4, 2015 ya gerçekten gerizekalıysa? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
WaNTeD Mesaj tarihi: Haziran 4, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 4, 2015 ben metroya binemiyorum ya artık işe giderken, 20dk metro yerine 45dk otobus tercih ediyorum, iş çıkışı kabataş - levent trafiği çekilmediğinden mecbur metro ama Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
dana22 Mesaj tarihi: Haziran 4, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 4, 2015 vapurlardaki acik bolumleri kisin kapatmak hic zor degil aslinda..deli gibi cam balkon yapabildigimiz dusunulunce.. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
BabacumMostors Mesaj tarihi: Haziran 4, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 4, 2015 marmaraya binmedim, açıkcası binmeyi de düşünmüyorum, 2014 son baharında bir akşam acaip sis bastırmıştı hatırlıyor musunuz bütün vapur seferleri falan iptal oldu millet marmaraya yığıldı hah o akşam bile marmaraya binmek yerine şirkete dönüp (o sırada kabataştaydı binamız) biraz mesia yaptım biraz anime izledim yemek yedim falan 2-3 saat sonra sis dağıldı eve döndüm sabaha kadar dağılmasaydı sis şirkette yatacaktım eheh ama bu değil ki marmarayı kullanmayacam, elbet o gün gelecek, tıpış tıpış gidip kullanacam ama bugün değil, elimden geldiğince öteliyorum vapur kullanabiliyorsam vapuru tercih etmeye devam edeceğim, boğazı vapurda geçerken 20 dakikacık bile olsa çay içip etrafı izlemek gibi bir keyif başka yerde yok. ben metrobüsle köprüyü geçerken bile elindkei kitabı bırakıp istanbulu izleyen biriyim. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
axedice Mesaj tarihi: Haziran 4, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 4, 2015 Hahaha ya bırak romantik gönül adamı ayaklarını, baya yememiş marmarayı kullanmak, 5 yaşındaki çocukların bile bindiği metrodan korkmuşsun lel. YUSUF YUSUF Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
bingildak Mesaj tarihi: Haziran 4, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 4, 2015 abi betasında girmeye gerek yok, dummyler test etsin, canlıya geçince deneriz. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
goldbären Mesaj tarihi: Haziran 4, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 4, 2015 Red said: sokim nostaljisine. caddede oturan mersedese binen 30 yaşına gelse de tinderdan birinci sınıf kız düşüren, anı yaşayamayan dazlak bomba adamı tipik... Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
pascalnouman Mesaj tarihi: Haziran 4, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 4, 2015 penis gibi olmus o ŞH li gemicikler Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
dana22 Mesaj tarihi: Haziran 4, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 4, 2015 pascalnouman said: penis gibi olmus o ŞH li gemicikler oo hormonlar beyne ulasmis diyorsun.. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
axedice Mesaj tarihi: Haziran 4, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 4, 2015 goldbären said: 30 yaşına gelse de tinderdan birinci sınıf kız düşüren http://memecrunch.com/meme/50ON5/my-jelly-level-is-over-9000/image.png Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
pascalnouman Mesaj tarihi: Haziran 4, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 4, 2015 dana22 said: pascalnouman said: penis gibi olmus o ŞH li gemicikler oo hormonlar beyne ulasmis diyorsun.. efektifligine yorum yaptım sekilci degilim halkın buyuk cogu gibi Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
goldbären Mesaj tarihi: Haziran 4, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 4, 2015 rerore trollemiş ya nasıl düşmüşsünüz bu tuzağa forgiver tier. hatta direk forgiver olabilir mi ? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
BabacumMostors Mesaj tarihi: Haziran 4, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 4, 2015 axedice said: Hahaha ya bırak romantik gönül adamı ayaklarını, baya yememiş marmarayı kullanmak, 5 yaşındaki çocukların bile bindiği metrodan korkmuşsun lel. YUSUF YUSUF yaaa ama çaktırmasana yaaaa ihihihi elimi tutarsan marmaraya senle binerim Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
matama Mesaj tarihi: Haziran 4, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 4, 2015 ya herkes kaptan anasini satayim yandan yanasmakla onden yanasmak arasinda fark yokmus her gun tekne kullaniyorsun degil mi ? ben amator kaptanim, kendi kucuk teknemde bow thruster olmasina ragmen yandan yanasmakla dikine yanasmak arasindaki farki goruyorum dunyanin en sacma isi bu boyutta bir teknede gunde 100 kere yandan yanasmak kaldiki her sene bir iki kisi yan yanasinca arada kalip oluyordu binerken tekneye daha cok teras koyarsin yaparsin edersin vs vs o ayri ama hic bilmedigimiz konudada yorum yapmayalim en insaf BabacumMostors said: 80 yıllık külüstürler değişsin, evet değişsin ama değişirken bir önceki yeni nesil vapurlar gibi istanbul boğazıyla bütün olmuş vapurların serisinde üretilenlerle değişsin, bu çirkinlik abideleriyle değil 700 kişilik vapur yapacaklarsa da yine eskisinin havasını versinler, yandan yanaşmak ile önden yanaşmak arasında süre farkı çok yok ama biri ustalık istiyor şu yeni yapılan gemiler deniz otobüsleri gibi daha hızlı yol alsalar itirazım olmayacak da sefer hızı değişmiyorsa yazık. haliç hattında çalışacaksa (ki 3 tane 600'er kişilik tekne var zaten) hani o da olur bir nebze, en nihayetinde sütlüce merkezli olarak büyüyen bir haliç var, gelecekte haliç kıyısı daha da yoğunlaşacak ama şu çirkinlik abidelerini koymasınlar boğaza, hiç yakışmıyor işlevsellik artacak derken estetiksel bütünü bozmasınlar, aynı kafa yarın tarihi yarım adadaki ahşap evleri yıkıp yerine siding kaplı betonarme binaları diker onda da kılıfı "ama siding daha rahat temizleniyor boya yapılması gerekmiyor bakımı kolay" yeni vapurlar yanaşma şekli itibariyle daha işlevsel ama çirkin, dayanılamayacak şekilde çirkin. en azından doğma büyüme istanbullu olan ve istanbul kültürüyle büyümüş biri için Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Cute Mesaj tarihi: Haziran 4, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 4, 2015 O aralara kadın erkek ayrı oturmaya başlanınca anlarsınız neden öyle yaptıklarını, yavaş yavaş geliyorlar. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
bingildak Mesaj tarihi: Haziran 4, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 4, 2015 erkekler deniz gören tarafa oturacak sonuçta Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
applev0dka Mesaj tarihi: Haziran 4, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 4, 2015 her sene yanaşırken 1-2 kişinin ölmesi, ne kaptanın suçu ne teknelerin tasarım hatası, ölenin beyinsizliği kusura bakmasın kimse ayrıca sefer saatleri yine yarım saatte bir olduktan sonra, isterse amuda kalkıp yanaşsın tekne bir halta yaramaz Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Dworgian Mesaj tarihi: Haziran 4, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 4, 2015 matama said: ya herkes kaptan anasini satayim yandan yanasmakla onden yanasmak arasinda fark yokmus her gun tekne kullaniyorsun degil mi ? ben amator kaptanim, kendi kucuk teknemde bow thruster olmasina ragmen yandan yanasmakla dikine yanasmak arasindaki farki goruyorum dunyanin en sacma isi bu boyutta bir teknede gunde 100 kere yandan yanasmak kaldiki her sene bir iki kisi yan yanasinca arada kalip oluyordu binerken tekneye daha cok teras koyarsin yaparsin edersin vs vs o ayri ama hic bilmedigimiz konudada yorum yapmayalim en insaf BabacumMostors said: 80 yıllık külüstürler değişsin, evet değişsin ama değişirken bir önceki yeni nesil vapurlar gibi istanbul boğazıyla bütün olmuş vapurların serisinde üretilenlerle değişsin, bu çirkinlik abideleriyle değil 700 kişilik vapur yapacaklarsa da yine eskisinin havasını versinler, yandan yanaşmak ile önden yanaşmak arasında süre farkı çok yok ama biri ustalık istiyor şu yeni yapılan gemiler deniz otobüsleri gibi daha hızlı yol alsalar itirazım olmayacak da sefer hızı değişmiyorsa yazık. haliç hattında çalışacaksa (ki 3 tane 600'er kişilik tekne var zaten) hani o da olur bir nebze, en nihayetinde sütlüce merkezli olarak büyüyen bir haliç var, gelecekte haliç kıyısı daha da yoğunlaşacak ama şu çirkinlik abidelerini koymasınlar boğaza, hiç yakışmıyor işlevsellik artacak derken estetiksel bütünü bozmasınlar, aynı kafa yarın tarihi yarım adadaki ahşap evleri yıkıp yerine siding kaplı betonarme binaları diker onda da kılıfı "ama siding daha rahat temizleniyor boya yapılması gerekmiyor bakımı kolay" yeni vapurlar yanaşma şekli itibariyle daha işlevsel ama çirkin, dayanılamayacak şekilde çirkin. en azından doğma büyüme istanbullu olan ve istanbul kültürüyle büyümüş biri için bold kısım feci abartı italik kısım da yanaşmadan atlamaya çalışan acelecilerin kendi suçu çoğunlukla. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
BabacumMostors Mesaj tarihi: Haziran 4, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 4, 2015 ikisinin yanaşması arasında süre farkı olduğunu belirttim ki bu süre de, hava muhalefeti durumu dahil, 5 dakikayı bile geçmiyor biri X sürede yanaşıyorsa öteki en fazla X+5 dakikada yanaşıyor amatör kaptanım demişsin daha iyi ya küçük teknenin yanaşması ile büyük teknenin farkını da biliyorsundur. ben denizci çocuğuyum kendim sürmesem bile yıllarca bu işi meslek olarak yapmış insanların arasındayım konudan uzak değilim sadece şahsen dümenin başına geçip kullanmadım, kullanıp da tecrübelerini paylaşanlara da güveniyorum açıkçası tekneye daha çok teras koymak nostaljik vapur görünümünü elde etmeni sağlamıyor, çirkinliğini daha da büyütüyor ve yeni yapılan nostaljik vapurların iskele sistemi eskilerdeki gibi açık olmadığı için yanaşma sırasında arada kalma sorununun da önüne geçildi, ha iskele sürülmeden parmaklıklardan atlayıp da arada kalanlar zaten bu aptallıkla elenmesi gerekenler, ölmeleri daha iyi 1951 yapımı vapurlar değişmesin demiyoruz, değişsin ama bir önceki nostaljik görünümlü yeni vapurlarla değişsin, kapasitesi azalacaksa da azalsın ama o görüntüyü kaybetmeyelim matama said: ya herkes kaptan anasini satayim yandan yanasmakla onden yanasmak arasinda fark yokmus her gun tekne kullaniyorsun degil mi ? ben amator kaptanim, kendi kucuk teknemde bow thruster olmasina ragmen yandan yanasmakla dikine yanasmak arasindaki farki goruyorum dunyanin en sacma isi bu boyutta bir teknede gunde 100 kere yandan yanasmak kaldiki her sene bir iki kisi yan yanasinca arada kalip oluyordu binerken tekneye daha cok teras koyarsin yaparsin edersin vs vs o ayri ama hic bilmedigimiz konudada yorum yapmayalim en insaf Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
applev0dka Mesaj tarihi: Haziran 4, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 4, 2015 ya zaten sorun -kapasite azalması -çirkinlik artması -işlevsellikte yerinde sayma onlar konuşur akparti yapar Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Laurelin Mesaj tarihi: Haziran 4, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 4, 2015 BabacumMostors said: marmaraya binmedim, açıkcası binmeyi de düşünmüyorum, 2014 son baharında bir akşam acaip sis bastırmıştı hatırlıyor musunuz bütün vapur seferleri falan iptal oldu millet marmaraya yığıldı hah o akşam bile marmaraya binmek yerine şirkete dönüp (o sırada kabataştaydı binamız) biraz mesia yaptım biraz anime izledim yemek yedim falan 2-3 saat sonra sis dağıldı eve döndüm sabaha kadar dağılmasaydı sis şirkette yatacaktım eheh ama bu değil ki marmarayı kullanmayacam, elbet o gün gelecek, tıpış tıpış gidip kullanacam ama bugün değil, elimden geldiğince öteliyoirum vapur kullanabiliyorsam vapuru tercih etmeye devam edeceğim, boğazı vapurda geçerken 20 dakikacık bile olsa çay içip etrafı izlemek gibi bir keyif başka yerde yok. ben metrobüsle köprüyü geçerken bile elindkei kitabı bırakıp istanbulu izleyen biriyim. Marmaraya binmek mordora dalma tadinda cesaret istiyor sanirim ahahaha https://unshavedmouse.files.wordpress.com/2015/04/but-it-is-not-this-day-e1429780855421.png?w=620 Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
BabacumMostors Mesaj tarihi: Haziran 4, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 4, 2015 Vapurda çay keyfi varken diken üstünde yolculuk edip kendimi darlamanın bir alemi yok :P Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Trias Mesaj tarihi: Haziran 4, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 4, 2015 model epey kötü olmuş. Yılda bir kez istanbula gittiğimde en çok sevdiğim şey beşiktaş kadıköy arasında vapura binmek. Herhalde ben ölünceye kadar hepsini yeni model yapamazlar. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
BabacumMostors Mesaj tarihi: Haziran 4, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 4, 2015 ya o değil de bana şimdi dank etti, bunlar gerekli hallerde iki kıta arasında kolluk kuvveti taşımalık da üretilmiş olabilir, hani bir yakadan b,r yakaya acil takviye yapılması gerektiğinde otobüsten daha hızlı olur bu, boyutu ufak olduğu için bazı yerlere yanaşması da daha kolay olur ulan sivil taşımacılık altında polise taşıyıcı almışlar.. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar