Lopeth Mesaj tarihi: Mayıs 13, 2015 Mesaj tarihi: Mayıs 13, 2015 Son bossa herkes level 8 ken gelmiştim acele edip. Main questline bitsin sonra yan questleri yaparım diye. 4 gün sürdü kesmem, kestikten sonra da çat diye bitti :/ Atlamadan önceki save i açmak zorunda kalmıştım yan questleri oynayabilmek için.
Namessar Mesaj tarihi: Mayıs 14, 2015 Mesaj tarihi: Mayıs 14, 2015 Kaede said: eski might and magicleri oynamadıysan ve grafiklere katlanabileceksen mm6-7-8 oyna kesinlikle adamlar zamanında ne oyunlar yapmış gör mm6 güzeldir. oncesine ve sonrasına gerek yok. seri genel olarak biraz anlamsız, neredeyse 0 hikayeli, hack&slash kafada dungeon crawling rpg dir. en iyisi altıncısıdır. zamanında hepsini çıktığı yıl bitirmişliğim var. daggerfall mm6 dan iki sene once çıkmasına karşın serbest dünyası ile hepsinden üstündü ama bilmem neden MM serisi yerlere goklere sığdırılmaz bir sebepten. iyi de değillerdir. dedigim gibi mandate of heaven içlerinde ne iyisiydi.
Namessar Mesaj tarihi: Mayıs 14, 2015 Mesaj tarihi: Mayıs 14, 2015 bu oyuna (PoE) ye tekrar baştan başlayasım var, ortasında kalmış durumdayım. ama hikaye hayal kırıklığı yarattı, mekanik biraz fazla ice winddale tarzı. kes kes kes kes kes, bana baygınlık geliyor. ürün biraz fazla ticari olmuş. hikaye bakımından bir torment tabiki de beklemiyordum amao bg2 kıvamını da tutturamamışlar. neyse, gene daha iyisi yok. ben yeni char açayım en iyisi.
Feamer Mesaj tarihi: Mayıs 14, 2015 Mesaj tarihi: Mayıs 14, 2015 Namessar said: Kaede said: eski might and magicleri oynamadıysan ve grafiklere katlanabileceksen mm6-7-8 oyna kesinlikle adamlar zamanında ne oyunlar yapmış gör mm6 güzeldir. oncesine ve sonrasına gerek yok. seri genel olarak biraz anlamsız, neredeyse 0 hikayeli, hack&slash kafada dungeon crawling rpg dir. en iyisi altıncısıdır. zamanında hepsini çıktığı yıl bitirmişliğim var. daggerfall mm6 dan iki sene once çıkmasına karşın serbest dünyası ile hepsinden üstündü ama bilmem neden MM serisi yerlere goklere sığdırılmaz bir sebepten. iyi de değillerdir. dedigim gibi mandate of heaven içlerinde ne iyisiydi. mm ların arasında en güzeli 6, daggerfall çok daha başarılı bir oyun (şu çapta modern bir oyun olsa diye düşünmeden edemiyor insan) ama aynı derecede zor ve karmaşık bir oyun, ilk zindandan bırak çıkmayı, kılıç sallamayı falan bulmak bile mesele oluyor... mm6 ise öğrenmesi ve oynaması daha kolay ama buna oranla dövüş, gelişim ve inventory olarak üstün özellikleri olan bir oyun, alchemy ve büyüler ise zaten başarılı... üstelik mm6 en son 2014 başlarında veye 2013 çıvarı yorulmadan ve grafiklere takılmadan rahatça oynayıp bitirebiliyorkon, df için bu geçerli olmuyor ama df çoook farklı bir dünya bu arada, morrowind nin bile anca çeyreği kalitede olduğunu düşünürsek, o zamanlarda yapılan oyunun seviyesini biraz tahmin etmiş oluruz oynamayanlar için...
arcane Mesaj tarihi: Mayıs 14, 2015 Mesaj tarihi: Mayıs 14, 2015 yaz panpa başka nasıl nasıl might & magic? forgotten realms ile yeterince derail edilmemiş gibi yaz.
Kartan Mesaj tarihi: Mayıs 23, 2015 Mesaj tarihi: Mayıs 23, 2015 Uzun süredir bu oyunu beklemiş ve henüz bitirmiş biri olarak ben de görüşlerimi yazayım: -İlk dikkatimi çeken müzikleri oldu. Kesinlikle bir IWD, BG, hatta NN sınıfında değil. O epiklik duygusunu alamıyorsunuz. Yeterince havaya giremeyince insan da oyundan kolay kopuyor. Bir de iyi müzik=maddiyat,orkestra denmiş ama arcanum'un sadece 4-5 yaylı enstrümanla hazırlanmış müzikleri inanılmazdı,o yüzden katılmıyorum. Müzikler konusunda IWD>BG>NN>POE diyorum. -Setting ve evren konusu; oyunun başlarında çok kopuk gelse de(Purge? Waidwen's Legacy?? War of the Black Trees???) oyunda ilerledikçe oturuyor, zaten sonunda da çoğu konu birbirine bağlanıyor. O yüzden olmuş diyorum. Üstelik çok zengin, Dyrwood ve Defiance Bay dışında keşfedecek tonla yer var. -Race, class konusunda da ilk başta bir anlaşılmazlık olsa da her sınıfa ayrı güçlü ve güçsüz yönler vermeleri gayet güzel olmuş.Fighterlar düz adamlıktan,druidler bir işe yaramamaktan, roguelar lockpicklemekten kurtulmuş. Yine de paladin,ranger,chanter gibi görece güçsüz sınıflar daha geri planda kalmış. -Companionlar; müziklerle birlikte beklentimi karşılamayan yerlerden biri de buydu. Bizimle ya da kendi aralarında herhangi bir etkileşimleri yok. Questleri var ama ne gameplaye etkisi var, ne de kendilerine. Sadece okumak için yapılmış gibi,bir derinlik duygusu da vermiyor. Bir tek Durance'in questi ilginç, gerisi boş. Kıyaslamaya utanıyorum ama DA:Originste bile daha fazla etkileşim vardı. -Senaryo; eh, gidişatının BG2'ye öykündüğü kesin ama Thaos, bir Irenicus, bir Sarevok olamamış. Sonunda tanrılarla ilgili gerçeğin ortaya çıkması bile herhangi bir şok yaratmıyor, son bossu keseyim de bitsin diyorsunuz. -Savaşlar; düşünmeyi, taktik yapmayı gerektirmesi güzel, web-fireball atayım, kalanını oklayayım kısmı yok. Ama ne kadar pause olsa da savaş sırasında bütün buff-debuffları takip etmesi zor.Çoğu dispel de, yok debuffı yarı zamana indirir, yok 4 sn eksiltir vs dediği için kimsenin pause yapa yapa saniyeleri saydığını zannetmiyorum. Savaş sonrası rest seçenekleri de güzel, dinlenmek için hana gitmenin bir mantığı olmuş. Özet olarak; bu tarz oyun kıtlığının olduğu zamanda ilaç geldi. 8/10 diyorum, umarım eklentileriyle bir 9/10u yakalar...
fenris Mesaj tarihi: Mayıs 24, 2015 Mesaj tarihi: Mayıs 24, 2015 Savasta tanki onden gondermekten baska taktik var mi ki ya?..
Redeagle Mesaj tarihi: Mayıs 24, 2015 Mesaj tarihi: Mayıs 24, 2015 Hardda falan çok adam geliyor diye chantera yaratık summonlatmak, büyücüye confusion attırmak falan var ._.
Kaede Mesaj tarihi: Mayıs 24, 2015 Mesaj tarihi: Mayıs 24, 2015 hardda sadece tankı gönderdikten sonra kaçanlara offtank göndermek var x değil de x-1
arcane Mesaj tarihi: Mayıs 24, 2015 Mesaj tarihi: Mayıs 24, 2015 paladin bir sonraki yamada bufflanacakmış. estoc alıp yardırmanın bu kadar efektif olduğu bir ortamda flames of devotion ve accuracy aura rakipsiz bence. combatın büyük sorunu çoğu abilitynin precast yapılamaması. combat requirement çok kötü bir fikir. üzerine abilitylerin hatırı sayılır kısmı savaş esnasında weapon attack yerine tercih edilecek seviyede olmadığı için eleniyor. yamalara kadar zilyon tane ability foe aoe değil aoe'ydi. o nedenle de elenenler var. wandle bile sustained build yapılabildiği bir ortamda bunlar tasarım hatası bence. sustained matematiğin gerçeği. doğal olarak güçlü ancak activelerin böyle çeşitli nedenlerden dandikleşmesi combatı tekdüzeleştiriyor. en azından limitsiz precast olabilirmiş. uğraşırsan mega-buffed zaten olabiliyorsun. mark gibi abilityleri instant yapabilirlermiş. monkta var. attack speed abilitysini instant basıyor. kendi içinde böyle sorunları var. buna rağmen taktik gereksinim piyasadaki benzer oyunlardan daha az değil.
Kartan Mesaj tarihi: Mayıs 24, 2015 Mesaj tarihi: Mayıs 24, 2015 Heh evet spelleri skull trap gibi stackleyemiyoruz mesela :p
arcane Mesaj tarihi: Mayıs 24, 2015 Mesaj tarihi: Mayıs 24, 2015 yok abi derdim o değil. zaten onun çözümünü bulmuşlar. spell olmayan trapleri stackleyemiyorsun. cinlik yapacak olduktan sonra yine yapıyorsun. boulder ile 2km'den initiate ediyorsun gruba bir free cast oluyor vs. ama can sıkıyor. yine her türlü tarumar edeceğim ben o mobları. onu kabullense obsidian her şey daha güzel olacak.
Kartan Mesaj tarihi: Mayıs 24, 2015 Mesaj tarihi: Mayıs 24, 2015 Precast konusuna katılıyorum bu arada. Misal bir dolu lvl 5-6 cleric spellini oyunu bitirirken bile yapmamıştım. Savaştaki kısa sürede atabileceğin 4-5 spell varken aoesi küçük, savunma bonusu veren tarzda çoğu spelli yapmıyordum, vakit kalmıyordu. Bless, circle of protection, searing trap, consecrated ground, belki pillar of faith,interdiction....savaş bitti gitti işte.
BonePART Mesaj tarihi: Mayıs 25, 2015 Mesaj tarihi: Mayıs 25, 2015 Ya hakkını yememek lazım Dragon Age'deki Sustained buff olayı baya mantıklı bir yaklaşımdı. Her combat her combat buff atmaya uraşmak yorucu. Hele birde combatlar çok kısayken. DnD mantığına görede combattan çönce atılır bufflar zaten oda olmuyor. Buff debuff nerdeyse hiç kullanamadımk ben bu sebeple.
kermit Mesaj tarihi: Mayıs 29, 2015 Mesaj tarihi: Mayıs 29, 2015 alayımmı güzelmi ? single oynanıyomu illa birileriylemi takılmak lazım nedir nasıldır hemen bi kısa özet
axedice Mesaj tarihi: Mayıs 29, 2015 Mesaj tarihi: Mayıs 29, 2015 Multi yok single, baldurs gate kafası ama oyunun sonlarına doğru çok fazla trash var bayabiliyor. Baldur iwd sevdiysen bunu da seversin.
Seru Mesaj tarihi: Mayıs 29, 2015 Mesaj tarihi: Mayıs 29, 2015 infinity combatını seviyorsan onun için alınır, oynanır. onun haricinde hiçbirşey bekleme.
Norak Mesaj tarihi: Mayıs 29, 2015 Mesaj tarihi: Mayıs 29, 2015 ehe? https://www.kickstarter.com/projects/2081578473/pillars-of-eternity-lords-of-the-eastern-reach-car
aquila Mesaj tarihi: Mayıs 29, 2015 Mesaj tarihi: Mayıs 29, 2015 buna niye ks, yetmedi mi verdigimiz paralar!!
axedice Mesaj tarihi: Mayıs 30, 2015 Mesaj tarihi: Mayıs 30, 2015 E3te xpac açıklanıyormuş http://uk.ign.com/wikis/e3/Games_at_E3_2015 said: Only a handful of games have been confirmed for E3 2015 as of yet, but likely games are listed below. *Pillars of Eternity Expansion Obsidian Entertainment PC ... *IGN has confirmed with the publisher that this game will appear at E3 in some form, not necessarily playable.
Seru Mesaj tarihi: Mayıs 30, 2015 Mesaj tarihi: Mayıs 30, 2015 adamlardaki rahatlığa bak lan her 20 bin dollar için 6 tane kart ekliyorlar. card oyunlarından parayı vurdular çoktan, tutmaz bu. oha dijital de değilmiş.
Sam Mesaj tarihi: Haziran 2, 2015 Konuyu açan Mesaj tarihi: Haziran 2, 2015 3 gün önce bilmemkaçyüz mb update yaptım, bir daha gelmiş 1,6gb, onu yaptım hadi backup alıp sileyim de kurtulayım dedim, verify integrity istedi, 4gb yüklemeye çalışıyor. cidden bravo bu şirketlere. sinirlendim sildim.
Öne çıkan mesajlar