Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Pillars of Eternity #3


Sam

Öne çıkan mesajlar

oyna pampa güzel oyun. ben rerun koşuyorum. oynatıyor. ilk çıktığı halinden çok daha iyi genel olarak classlar falan.

fakat pathing ama tanrım ya. en kötü falan. karakterler böyle ileri geri falan takılı kalıyor. manuel müdahale etmezsen sonsuza kadar break dance yapıyor falan. en kötü direkt.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Pet class

Peti kullanmaya mecbur kılmazlar umarım

¯_(ツ)_/¯

Bu arada hala geri çekmeyen siteler de var
https://gameup24.wordpress.com/2017/01/26/obsidian-announces-pillars-of-eternity-2/

Avellone bile dalga geçmiş lulz https://twitter.com/ChrisAvellone/status/824509306636689408

Durance görünmüyor ortada...

(╯°□°)╯︵ ┻━┻
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

ranger'a sagladigi bonuslar vazgecilemeyecek kadar saglam. kendi basina ekledigi dps de gozardi edilebilecek seviyede degil. mesela itumaak end game'de 80-90 critleyebiliyor.

spesifik bir ai script ve kontrol opsiyonlari lazim. ne zaman girip cikacagini belirleyebilelim. gerektiginde ranger'a yardim etsin. daha da onemlisi arayuze pet icin bir degisiklik yapmalari lazim. portrait ustu mini portrait ile olmuyor. sonucta self sustaini olmayan bir frontline.

ranger'a yapilacak en guzel sey viable melee eklemek olur.


orada yazilanlara gore konu eder'in quote cikti ve bunu durance'siz yapacaklar? eeeh. simdiden hayal kirikligi. (td)

wm2
abydon restore edildiyse kendi basina engeller o eothas'i? anlamadim ki niye bize ihtiyac var. hadi abydon restore edilmedi diyelim, ondra restore eder zaten bu durumda. harbiden bir bok anlamadim.

Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

tyranny uzerine white march 2 oynayinca pillars environment art'da ne kadar emek oldugu daha iyi anlasiliyor. tyranny'de de guzeldi ama bu bir baskaymis.

poe 2 bu sene icinde cikarsa benzer miktarda icerikle ayni standarti koruyabilecegini sanmiyorum.

resmi duyuru gelince yeni thread'e gecelim de karismasin.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

  • 1 ay sonra ...
  • 2 hafta sonra ...
Avellone yavaş yavaş incileri döküyor, grieving mother ve Durance için asıl planlar

said:
At a specific level, in Eternity, the original premise of the companions I wrote (Durance and the Grieving Mother) was unpeeling the layers and discovering what they were at the core – unpeeling these layers involved slipping stealthily into their unconscious, a dungeon made out of their memories. There, the player could go through an adventure game-like series of interactions, exploring their memories using psychological items important to both your character and to them as emotional keys to thread your way through the memories – but carefully, without revealing your presence. The memory dungeon was to uncover their shared history, how it impacted you, and the core of who they were as people.

And their core was pretty unpleasant. Both of them were very bad, very weak people, committing not only violations on each other, but on the player as well. When faced with the discovery that your allies, even if they fiercely support you and fight for a larger cause, have some pretty horrid faults, what do you do? Do you pass sentence? Do you forgive? Do you assist them to reach an understanding? And what I found more interesting with the spiritual physics in the Eternity world is that a death sentence isn't a sentence – killing someone actually sets a soul free to move on to the next generation. So if you intend to punish someone in a world like that, either out of revenge or to correct their behavior, how do you do it when execution is not an answer?

The elements above got stripped out of the companions in the end, so I'm happy to share it here (and I may re-examine it in the future). Overall, I thought they raised interesting questions for the player to chew on, and it was interesting to explore those themes, as most game narratives and franchises wouldn't allow for such examinations – still, Eternity was intended to be a more personal project for Obsidian where we can stretch our narrative legs more, both in structure and themes.



Bunların kesilme nedeni diğer tüm companionların 2-3 paragraf dandik hikayesinden dolayı dengesizlik olacağı bu arada. Obsidian bu gerzeklikleri yapmasa pillars2 5 değil 6-7 milyon da görürdü.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

axedice said:

Bunların kesilme nedeni diğer tüm companionların 2-3 paragraf dandik hikayesinden dolayı dengesizlik olacağı bu arada. Obsidian bu gerzeklikleri yapmasa pillars2 5 değil 6-7 milyon da görürdü.


blizz'den birinin d3 barbar için "çok awesome'dı, nerf'lemek yerine diğerlerini buff'ladık <3" tarzı bi sözü vardı...
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Su companionlarin onemini bir turlu anlayamadilar ya. Tormenti dusundugumde adversary kadar morte de geliyor aklima, fall from grace, dakkon. Hikayenin ayrilmaz bir parcasiydi her biri. Oyunu companionsiz oynasaydim kesinlikle dogru duzgun tat alamazdim mesela.

Yada BG2de minsc olmasa, edwin olmasa, jan jansen olmasa ayni sekilde gozumde efsane bir oyun olamazdi. Sunu basarabilen yeni bir rpg var mi? Varsa bir soylesenize, yeni tormente dokunmamaya karar verdim yorumlari gordukten sonra. Ama stellaris baymaya basladi, yeni bir rpg deneyeyim.

Mask of the betrayer oynamamistim, onu mu oynasam acaba.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

seksdice koydugun sey 2015'den be. ama gormemistim o yuzden eyv.

iyi ki oyle hafiza labirenti cart curt yapmamislar. oyunun geri kalaniyla cok kel alaka olurmus. watcher muhabbeti tam kivaminda oyunda. fazlasi super bayardi. berath'in tekerlegi gibi temalar oyun boyunca islevlerini yerine getirdi. o very bad people muhabbeti nedir bilmiyorum tabii ama anlattigi interaksiyonlar baska backstorylerle diyaloglarda cozuldu. kimsenin de o companionlarin islenisi icin ovgu disinda bir sey yazdigini hatirlamiyorum?

oradaki tabloya gore kesilme nedeni de en basta o companionlar icin ekstra is gucu gerekecek olmasi. bu kotu bir sey degil. ama oluru da yokmus oyunu bastan ona gore planlamadan, yapimi x sene tutmadan. belli ki obsidian'in o konuda yaptigi gerzeklik avellone'a bozamayacagi cekler yazmislar. too many cooks...

poeII 6-7 milyon gorurdu demek halamin sakali olsa amcam olurdu demek gibi bir sey. pillars en iyi ihtimalle white march sonu butun yamalardaki degisikliklerle gelirdi. yani daha rafine bir oyun olurdu. sonuc olarak devama ayni miktarda ilgi olurdu.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Bence yetersizdi watcher muhabbeti, zaten o yüzden bu kadar fazla trash vardı başta. Daha hikaye ve lore tabanlı içerik yapacaklarına bastılar combatı bastılar mobları. WMde trashi azalttılar diye biliyorum. Ki alakasız da olmazdı bence, watchersın ve watcher abilitylerini kullanıyorsun işte. Oyunda daha kaç farklı yerde yapabildik ki bunu? Alothun azgın bi dwarf female olduğunu ortaya çıkardık evet tebrikler *golfclap!*

GM ve Durance en iyi companionlardı zaten, hani onca içerik çöpe atılmasına rağmen yine de en dolu olan onlardı. Haliyle kötü denecek bi durumu yok ama tormentta nasıl her companionla ciddi bi etkileşime giriyordun burda da watchersın aynı şekilde etkileşim olacaktı. İlk taslakları baya evil ikisinin de, sonradan neutrala çevriliyorlar o tür değişiklikler hikaye akışı için falan kabul edilebilir hadi de arkadaş mis gibi watcher temasına uygun fikir de bulmuşsun, niye diğer tüm companionları bu standartlara taşımak (ve gerekirse oyunun çıkışını 6 ay uzatmak - sonuçta kickstarter) yerine muhtemel içeriği baltalıyorsun?

Bide avellone obsidianın ortağıydı direk ücretli çalışan değil, sen adamı creative director yapıp creative lead titri veriyorsun, sonra adamın BÜTÜN yaratıcı fikirlerini gömmeye çalışıyorsun, anca hataya izin vermeyen garantici formülasyonlarıyla sawyera teslim edilen bi Pillars of Icewinddale çıkıyor ortaya.

http://www.rpgcodex.net/forums/smiles/balance.png
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...