Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Pillars of Eternity #3


Sam

Öne çıkan mesajlar

oyundaki en trash heavy area WM'da. oyunun zorluk seviyesinin ekstra mob eklemesi basli basina sorun yarattigi icin expansion ile cozulebilecek bir sey degil. belki de mega dungeon isterken iki kez dusunmek lazimdi.

avellone oyunu tercih ederim ama magran'i, berath'i, waidven's legacy'i, engwithianlari avellone mu yazdi? yigidi oldur, hakkini ver.

onlarin ic dramlarini bilemeyiz. buyuk patronun takdiri. yapacak bir sey yok. ama en azindan sapla samani birbirine karistirmayabiliriz. maksat baldur's gate spiritual successor yapmak degil miydi? o cercevede feasbile olabilecek sekilde elestirmek gerekiyor. diyaloglarda lore injection var diye sikayet edenler vardi. herkes farkli bir oyun tarif ediyor.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

daha öncede söyledim gene yazıyım; benim için oyunun en eksik ve zayıf yönü yarattıkları settingin ve sana biçilen rolün vasatlığı.insanı okadar yabancı hissettiriyorki oyun baştan sona.kendi karakterin bile kendine yabancı.

rpglerde bana en çok tat veren olay kendini oynadığın karakterin durumunda ve dünyasındaymış gibi düşünüp karar vermek bir nevi empati kurmak karakterle.sanki bi kitap yazıyormuş gibi daha önceki kararların ve karakterine biçtiğin role göre istikrarlı adımlarla karakterinin yolculuğunu tamamlamak.

tyrannyde bunu çok kolay bi şekilde yapabildim mesela.sanki o settingi yıllardır oynuyormuşum,tanıyormuşum gibiydim daha ilk 15-20 dakikasında oyunun.çünkü dünyası kolay empati kurabiliceğim bi dünya idi.karakterler sade ama güzel işlenmişti.çok daha başarılı bi şekilde insanı sarıyor tyranny bana kalırsa bu yüzden ve çok daha zevk aldığım bi oyun oldu benim için.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

  • 2 ay sonra ...
  • 3 hafta sonra ...
Konsol port asdasdas


https://www.youtube.com/watch?v=dJBhF5Q4foI


Şu oyunu konsolcu niye alsın nasıl oynasın fergüs hala akıllanmadın fergüüüüs


Bu arada millet haberi duyar duymaz delirip isyan etti tabi, Josh her sosyal mecrada ne ilk pillarsı ne de şimdi deadfire ı konsolları düşünerek tasarlamadık, tamamen pc (+ linux ve mac) düşünerek çalışıyoruz vs. diye cevap yetiştirme derdinde
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

UI i konsolize ederler illa ki öyle dümdüz portlamazlar. Hatta geçen tvye verdim görüntüyü klavye mousela 3mden bile rahat oynayabildim 55"te ama fontları 130%a getirmek gerekti tabi. Yine de RTwP oyunu story mode zorlukta kolla molla bi şekilde oynamayı başardın, lan kim ilgilenir de pillarsı konsola alır port kendi masrafını çıkarır mı?

Gerçi paradoxun pazarlama birimi çıkaracağını düşünmüş ki bu işe girişmiş. Yine de çok saçma geliyor bana
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Wasteland ve divinity TB ama, tek seferde tek karakter kontrol ediyorsun her türlü. Alotha fireball cast ettirdin o arada ederin knockdownı gerçekleşti falan RTwP o şekilde kontrol etmesi çok daha zor bi tür.

AI improvement falan da getirmişlerdi heralde ordan yürürler default tüm companionlar AIdan yürür sen sadece karakteri yönlendirirsin, arada pauselayarak oynanır.

Dark alliance oynayan var mıydı nasıl yapmışlardı onu?
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

said:
On consoles, all movement is controlled by the left stick, while actions and other context sensitive options are on the shoulder and face buttons. A new radial menu is also available for players, which covers much of your needs while on your adventure. Despite these changes to the UI and control scheme, many of the more obscure PC features still remain. For instance, disabling companion AI is still available, giving players complete control over all party members' moves. Moreover, cursor control is still possible, and with a quick button press, players can still use the CRPG staple to engage objects and examine the environment.


radial menu gibi bir ek gereksinimi oldugu kesindi. bence zorlugu dusuge kilitlemislerdir boylece AI optimal oynamadan da idare edebiliyordur. oyundaki trash sayisi da zorlukla scale oluyordu. onun azligi da targetingi kolaylastirir.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

  • 3 hafta sonra ...
Pillars2 başlığından buraya alıyorum tartışmayı o konuyu çok saptırmayalım. IE oyunlarıyla pillars wizardlarını karşılaştırıyorduk.

arcane said:

chill fog ne abi.. :/ level 1'de eldritch aim var. onu basar random silahla daha cok vurursun. rogue companionsiz gezip, wizardla blindliyorum diye seviniyor musun :( sorun o iste. alacrity var yine 3'de mi ne, attack speed veren. onlar varken kici kirik fire/frost/bam/gum spell'lere gerek kalmiyor. malesef kalem kilictan ustun degil.

slicken'in yaptigini yapan item var: tall grass. early game'de kapiyorsun. combusting wounds eskiden iyiydi ama itemlar guclenince manasi kalmadi gibi.

expose iyi, ona laf yok. :P


Chill fog aoe blind, rogue un tekli blindı var (VM için yeni oyunumda main rogue zaten asd). Ama olay blind da değil persistent damage, aoe var ve combustlayıp sağlam damage verebiliyorsun.

Tall grass 10klık falan bi item öyle ilk 2-3 lvlda para yetiştirip almak zor ki overbearing zaten crit based bi debuff, ilk lvllarda accuracy stackleyemediğin için fazla crit de atamıyorsun. Aoe olması için barbarda olması lazım falan ölme eşşeğim ölme cidden =P Bide itemların iyileştiğinde lvl1 spell bi zahmet o kadar faydalı olmasın pls


arcane said:
genelleyeceksek iyi spell'ler en basta petrify ve paralyze atanlar. late game llengrath bufflari. sonra da kalburustu vurabilen raw damage spells. gruba wizard alacaksan ya bunlar icin aliyorsun ya da matthew mercer'in sesini duymak icin. mesela gaze of the adragan belki de oyundaki en iyi ability cunku ne kadar zor fight varsa ilaci.


Tüm crowd controller iyi işte, misal şu yeni tavuk yapma gelmiş baya op tüm DRı kaldırdığı için. Tavuk DRına blunderbuss acımasızca vuruyor. Da bunlar ne kadar op olursa olsun chain contigencylerin, absolute immunitylerin, 12saatlik iron skinlerin, cast edemeyen yavru planetar değil direk ağababasını summonlamanın ve horrid wiltingle milletin ciğerlerindeki suyu buharlaştırmanın yanında daha mütevazı efektler hep.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

epik bir sey yok iste onu demistim zaten. hatta 9. level bile yok daha level cap nedeniyle.

oyunun cizdigi sinirlar icinde patates baslayip end bosslara dur cekebilen hale veya ne bileyim ben tek siz hepiniz haline geliyorsun wizard tank hesabi. ama iste bam gum element sallamak hep icinde ukte kaliyor cunku bir bakiyorsun tank olmayan her sey senden fazla vurmus.

tall grass'i durance'e ver demedik ki abi. maneha var, level 6'da alinabiliyordur herhalde. 12k olmasi lazim bu arada. fakir misin? uzerine oynanacak item.

bence rogue'u sil, bastan bleakwalker paladin basla, dual wield bittercut yap. ikimiz adina oyna. bende ucuncu kez bitirecek hacet kalmadi. enerjiyi tyranny content'e sakliyorum :P
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Combatta default hızı slowa çek diye bi ayar var o baya işe yarıyor, ben bide autopause ayarladım ability bitirince ve hedefin ölünce, bi castten/targettan diğerine geçerken vakit kaybı olmuyor.

Rakip casterları takip etmek biraz zor özellikle nameplateler üstüste binince ama slow mode o işi de kolaylaştırıyor.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

şu anda od nua zindanlarının 6. level'ına kadar indim, 7'ye geçemedim çünkü kapıyı tutan crowd baya güçlüydü, charm filan atıyorlar ve priest, wizard, chanter kullanmama rağmen cleanse edebilen tek skilim yok. combata will bufflayarak filan başlamayı denedim yine de olmadı. defiance bay'e doğru devam etmeye başladım, sonra dönerim oraya.

benim anlamadığım şey bu equipmentları ne ara upgrade etmeye başlamalıyım? bol bol upgrade yaparsam endgame itemlere material yetmeme durumu olur mu? sanırım herhangi bir unique equipmenti alıp upgrade ederek oyun sonuna kadar üzmeden kullanabilirim?

ayrıca hangi classlar hangi tip weapon kullanmalı, bunun için genel bir yol haritası var mı? baya çok çeşit weapon tipi var çünkü. 1 handed, 2 handed, dual wield seçimini yapabiliyorum da mesela 1 handed'dan hangi tipi kullanayım onu çözemedim.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...