roket adam Mesaj tarihi: Nisan 27, 2015 Mesaj tarihi: Nisan 27, 2015 hakkında ne düşünüyorsunuz? el freni ile yapılan 180 derecelik apaçi dönüşlerini imkansız hale getiriyor. elektronik park freni olan lüks araç sahipleri bu zevkten mahrum mu kalıyorlar yoksa başka bi yolu mu var? aro, sçs.
paramecium Mesaj tarihi: Nisan 27, 2015 Mesaj tarihi: Nisan 27, 2015 Selam, Hmmm... edepli kullanıyor olabilirler mi :P Saygılar.
ginaly Mesaj tarihi: Nisan 27, 2015 Mesaj tarihi: Nisan 27, 2015 4. viteste arabayı kaldırırken direksiyonu kırıp bir anda ikiye alıyorlar.
DoGMeaT Mesaj tarihi: Nisan 27, 2015 Mesaj tarihi: Nisan 27, 2015 el freni şart değil,yanlamanın en tatlısı el freni değil gazı kullanarak yapılanı zaten hele yerler ıslaksa fln üf
cacodemon Mesaj tarihi: Nisan 27, 2015 Mesaj tarihi: Nisan 27, 2015 hareket halindeyken kullansam ne olur hep merak ediyorum. deneyen var mı? uzun süreli çekince "el freni sonuna kadar çekildi raad ol" diye uyarı da veriyormuş, yeni öğrendim.
chrome Mesaj tarihi: Nisan 27, 2015 Mesaj tarihi: Nisan 27, 2015 Ben de araba giderken kontagi kapatsak ne olur onu merak ediyorum
senko Mesaj tarihi: Nisan 28, 2015 Mesaj tarihi: Nisan 28, 2015 gazla frene ayni anda basinca ne oluyor ben de onu merak ediyorum.
Esh Mesaj tarihi: Nisan 28, 2015 Mesaj tarihi: Nisan 28, 2015 Asd luks arac sahibinin el freniyle isi ne olm?
paramecium Mesaj tarihi: Nisan 28, 2015 Mesaj tarihi: Nisan 28, 2015 Selam, Amma meraklı insan varmış ya :P Saygılar.
elesso Mesaj tarihi: Nisan 28, 2015 Mesaj tarihi: Nisan 28, 2015 sonradan fren kolunu taktırtabiliyosun audilerde opsiyonel
reyou Mesaj tarihi: Nisan 28, 2015 Mesaj tarihi: Nisan 28, 2015 iki ayakla otomatik vites kullanmayi deneyin bence, tavsiye ve tasfiye ederim.
Shaklaban Mesaj tarihi: Nisan 29, 2015 Mesaj tarihi: Nisan 29, 2015 ben 20 30 la giderken çektim dırrttt yaptı tutamayınca bıraktı gitmeye devam ettim sdfdsfds. alıştıktan sonra normal el frenli araba çok dandik geliyor.
Vulcan_Lionheart Mesaj tarihi: Mayıs 5, 2015 Mesaj tarihi: Mayıs 5, 2015 c4 grand picasso kullanıyorum araç giderken onu zaten çekemiyorsun izin vermiyor, aracın tam olarak durması gerek çalışması için.. çok büyük rahatlık ama
Baggio Mesaj tarihi: Mayıs 5, 2015 Mesaj tarihi: Mayıs 5, 2015 Yüzde kaçımız hayatında drift yapmak bir yana yapmaya kalkıştı abi, bahsettiğiniz olsa olsa iki-üç manevrada dönülecek U'yu tek manevraya indirmekte kullanılıyor. Ben de manuel olmasını tercih ederim ama elektronik olan araba alacak olsam takılmam yani, olsa da olur olmasa da.
Vulcan_Lionheart Mesaj tarihi: Mayıs 5, 2015 Mesaj tarihi: Mayıs 5, 2015 inan bana buna alışınca normal el frenli araba dandik geliyor :)
xaty Mesaj tarihi: Mayıs 5, 2015 Mesaj tarihi: Mayıs 5, 2015 chrome said: Ben de araba giderken kontagi kapatsak ne olur onu merak ediyorum direksiyon kitleniyor ben çocukken bi haberde çıkmıştı, çok iyi hatırlıyorum. piknikten dönerken nasılsa yokuş aşağı dağdan iniyoz diye kapamışlar kontağı. kitlenen direksiyonla uçurumdan uçmuşlardı ailecek
Baggio Mesaj tarihi: Mayıs 5, 2015 Mesaj tarihi: Mayıs 5, 2015 Vulcan_Lionheart said: inan bana buna alışınca normal el frenli araba dandik geliyor :) Abi annemin arabasında var, babamınkinde yok, dandik ya da üst gelmiyor ikisi de. Arabanın dandik ya da kaliteli olması konusunda biraz daha seçiciyim demek ki :p Park ettikten sonra düğmeye mı basacağım, bir kol mu çekeceğim, çok fark etmiyor. Kaldı ki frene basmadan devreden çıkmaması falan gibi değişik huyları da var, güvenlik iyi güzel de bir yerden sonra sinir bozabiliyor. Kontağı bir tık kapatırsan direksiyonun kilitlenmemesi lazım ama hidrolik devreden çıktığı için hidroliksiz arabadan beter betona döner direksiyon, yine uçarsın büyük ihtimal.
roket adam Mesaj tarihi: Mayıs 5, 2015 Konuyu açan Mesaj tarihi: Mayıs 5, 2015 evet o arabaya biner binmez gaza basıp çıkma rahatlığını vermiyor otomatik vites + park freni. yok frene bas yok kaldır yok bilmemne süre geçiyor. patinaj bile çektirmiyor araba asr yüzünden. her şeyi manüel arabada kontağı çevirirken el frenini indirip direkt apaçi kalkışı yapabiliyorsun pati çekerek.
chrome Mesaj tarihi: Mayıs 5, 2015 Mesaj tarihi: Mayıs 5, 2015 ben hala otomatik viteste bile olsa elimle vitesi p dan çıkartıp öyle hareket ediyorum. sanki terbiyesizlikmiş gibi geliyor direkt gaza basmak.
quixef Mesaj tarihi: Mayıs 6, 2015 Mesaj tarihi: Mayıs 6, 2015 "roket adam" said: evet o arabaya biner binmez gaza basıp çıkma rahatlığını vermiyor otomatik vites + park freni. yok frene bas yok kaldır yok bilmemne süre geçiyor. patinaj bile çektirmiyor araba asr yüzünden. her şeyi manüel arabada kontağı çevirirken el frenini indirip direkt apaçi kalkışı yapabiliyorsun pati çekerek. apaçi kalkışı demene gerek yoktu bence ya, gerek ilk soru gerek bu içinde gizli bir apaçi yattığını gösteriyor yani roket adam kalkışı hmm güzel oldu bak sdfsf ahah
Baggio Mesaj tarihi: Mayıs 6, 2015 Mesaj tarihi: Mayıs 6, 2015 chrome said: ben hala otomatik viteste bile olsa elimle vitesi p dan çıkartıp öyle hareket ediyorum. sanki terbiyesizlikmiş gibi geliyor direkt gaza basmak. Elinle P'den çıkarmadan gaza basınca hareket eden otomatik vites de mi var? Tam otomatiği falan mı çıktı NFS'de gaz/frene basar gibi, D'ye almıyor muyuz hala?
Cthulhu Mesaj tarihi: Mayıs 6, 2015 Mesaj tarihi: Mayıs 6, 2015 Baggio said: Vulcan_Lionheart said: inan bana buna alışınca normal el frenli araba dandik geliyor :) Abi annemin arabasında var, babamınkinde yok, dandik ya da üst gelmiyor ikisi de. Arabanın dandik ya da kaliteli olması konusunda biraz daha seçiciyim demek ki :p Park ettikten sonra düğmeye mı basacağım, bir kol mu çekeceğim, çok fark etmiyor. Kaldı ki frene basmadan devreden çıkmaması falan gibi değişik huyları da var, güvenlik iyi güzel de bir yerden sonra sinir bozabiliyor. Kontağı bir tık kapatırsan direksiyonun kilitlenmemesi lazım ama hidrolik devreden çıktığı için hidroliksiz arabadan beter betona döner direksiyon, yine uçarsın büyük ihtimal. ne kötüymüş elektronik park freniniz. benimki kemer takılıysa gaza basınca kendi indiriyor direk devam ediyorsun.
Öne çıkan mesajlar